VW ID.4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Len pred nedavnom som pozeral porovnavacku Autozurnalu ID4 GTX vs Ioniq 5, kde bol pri nabijani VW pomalsi o takuto nejaku hodnotu. Ubehol tyzden a zrazu je vsetko inac, sranda ako sa to rychlo meni, s tymito updateami zacinaju byt recenzie a porovnavacky velmi rychlo neaktualne 😁 video sa este ani nestihne poriadne ohriat na YouTube… v kazdom pripade skvela sprava pre vsetkych majitelov, VW ide karta

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    Marcel Pavlík moja matka nemá s pásom má preukaz len na obyčajnú cukrovku, ktorú má dnes hociktorý človek. Nepotreboval som riešiť žiadne byrokratické štátne úrady. Skrátka uplatníš zľavu tak ako trebárs na "ISIC preukaz v hejsk" Podľa zmluvy čo podpísala s predajcom tak má nárok raz za 3 roky si v takejto zľave kúpiť auto u predajcu a ja dakujem, že VW Galimex Martin si aj takto takýchto ľudí váži a takúto zľavu poskytuje.

  • ivan32
    odpovedal
    Zrýchlenie nabíjania v ID rodine pri 77kwh batérii o 9 minút z 5 na 80%.
    peak vyšši len o 10 kw ale lepšia krivka.

    Pridajte komentár:


  • palo47
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som urobil celkovú bilanciu po 14.316 km na e-up pri celkovej (od 0 km) dodanej energii do baterie 2,42 MWh. Použil som PID Battery History. Ked som predpokladal, že čítače energie boli aktivované pri SoC 100%, tak mi vyšlo že bateria e-up 2020 poskytla 97,7 % energie dodanej do baterie. Korešponduje to s jednej serioznej vedeckej štúdie , ktorá ale konštatovala aj zhoršovanie úćinnosti NiMC článkov s počtom cyklov a vekom. Pri štúdidii ale neboli použtité typické automotive “pouch” články.
    Naposledy upravené palo47; 16-12-2021, 19:23.

  • Marcel Pavlík
    komentoval k 's odpoveď
    1romeo1 ŤZP -zľavu dáva zvyčajne dovozca, podobnú ako fleet. a ďalej, ak je predmetná osoba "odkázaná na prepravu osobným automobilom", rozumej porešla sitom posudzovania úradu práce ... tak môže požiadať o príspevok na kúpu, ak má vodičský, tak aj s automatickou prevodovkou, max niečo cez 8k€.
    takže navštíviť stránku úpradu, prelúskač podmienky a na úrade si vyzdvihnúpť blankety, pretože sa nezhodujú s tými na stránke. a najmä nekupovať auto pred začatím konania o odkázanosti!
    Naposledy upravené Marcel Pavlík; 16-12-2021, 17:27.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    1romeo1 dotácie na elektromobily boli v SR tak malé, že to neovplynilo nič. 5 mil.€ je pre dnešný štátny rozpočet také zrnko ...
    je pravda, že dotácie krivia trh ale v dnešnej socialistickej dobe Bruselu sú dotácie všade a vo všetkých odvetviach, nie je to len otázka Slovenska

    dotácia na EV význam mala, hovorilo sa o nej v médiách, objavilo sa viac EV na cestách, ľudia ich videli a v neposlednom rade nebolo lepšie rozdať 5 mil.€ ľuďom ako to dať pár vybraným televíziám na nezmyselné reklamy a samopropagáciu vlády ?

    veď oni rozdávavú desiatky, dokonca už stovky miliónov len tak na jedno opatrenie alebo agitku

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rajko si predstav, že ked bolo kolo otvorené tak som sedel pri počítači a elektromobil som vtedy nechcel, mohol som si vybaviť poukážku a mohol som mať ID4 za 34tisíc aj bez ZŤP s ním za 31tisíc ale to by som vtedy na mamu nevybavoval dotáciu. Skrátka keby sa každý dostal ku elektromobilu so zníženou DPH tak by sa ani nemuseli platiť ľudia okolo dotácii a bolo by to férové pre každého a aj pre životné prostredie. Takto sa iba klientelisticky podporujú kamaráti a nič z toho ajtak nieje ani progresivita s väčšou predajnosťou na úkor okolitých štátov a tak verejná kasa je prázdna. Presne ako so spotrebnými daniami na uhlovodíkové palivá. zahraniční vodiči tankujú mimo slovenska. Hlúpe hlavy na ministerstve financii.

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Aktuálne k dostupnosti vozidiel
    Čipová kríza by mohla ešte zhoršiť situáciu kmeňovej značky Volkswagen rovnako ako českej značky Škoda.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    myslel som to tak, že ak by firmy mali drahšie autá, tak zvýšený náklad prenesú na spotrebiteľov, lebo každá firma robí v konečnom dôsledku v reťazci, na konci ktorého si spotrebiteľ kúpi tovar bez odpočtu dph

    ináč TM3 má nákladový priestor oddelený dokonca sedadlami, to je ešte menej priepustné ako sieťka, ani myš neprekĺzne

    netreba to brať len cez politiku, každé 4 roky tam sedí niekto iný a kto tam už sedí, ten si už aj ten elektromobil za pár mesiacov bude môcť dovoliť
    auto máš a keď budeš chcieť nové za pár rokov, to už tu bude znova smer/hlas, tak Ti urobia triapolminútové kolo dotácií, my Ťa natrénujeme aby si to stihol a bude aj dotácia u Teba doma

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko "buď rád, lebo keby si neodrátali DPH, máš všetky tovary o ňu drahšie Ty ako konečný spotrebiteľ" samozrejme ved tovar mi vozi TM3 a podobné elektromobily, ktoré už ani nemusia mať rozlíšenie a sieťku na oddelenie nákladného priestora. Ked som žiadal o znížene DPH z 20 na 10% s podmienením zošrotovaniu starého auta, tak ani za boha ma vypočuť, lebo to by sa nejednala úľava pre firmi, ale len pre obyčajného človeka. Ked som oponoval, že koláč predaných vozidiel na slovensku by sa zvýšil nakoľko by aj zo zahaničia si chodili kupovať autá ľudia a tým pádom by ani k zápornej bilancii by nemuselo dôjsť tak mi nato ani neodpovedali. Oni radšej budú podporovať takýmito rozhodnutiami kúpy jazdeniek a zo zahraničia, kde štát za toto nedostane absolutne nič. Tak takýchto legislatívcov máme v NRSR, kde SaS excelujú, lebo taký M.Vsk up ic si elektromobil ešte nemôže dovoliť ako mi pisal. Takže dotácie udú len tam kde oni a ich kamoši to využijú. SaS je lobbistická strana! A to som liberálne zmýšlajúci človek nie ľavicovo orientovaný!

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    1romeo1 ale veď diaľničnú Ti dal zadarmo ďalší slovenský politik, nie je len Sulík

    " podporujú len firmy , ktoré tento štát ešte aj o DPH okrátia z áut" buď rád, lebo keby si neodrátali DPH, máš všetky tovary o ňu drahšie Ty ako konečný spotrebiteľ
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 16-12-2021, 11:16.

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Ty kokso, čo by sie ešte nechcel, tak dáš dole DPH a ešte by si chcel aj ZŤP zľavu??? Si na prášky? Už dosť čo ma Sulík a jeho banda serie, čo serú na DPH platiacich ľudí, kde podporujú len firmy , ktoré tento štát ešte aj o DPH okrátia z áut a ešte im budú nadeľovať štátne dotácie, ktoré zplatíme zasa len my nefiremní platiaci DPH čkari. Ani len tú pojebanú dialničnú známku nám nechú a neodpustia smradi jedni. Vyjadrenie Mariana Viskup ic a "nebudeme sa skladať bohatým ľudom na dialničné známky" Ja som objednával auto 25.5.2021 a prišlo 17.11.2021. Na skladovky je rovnaká zľava, len tie majú vždy nejaké príplatkové balíky čo som nechcel lebo navyšovali mi cenu.A hlavne červená king tú nik nemá, lebo tá akurát ked som ho objednával nahrádzala zlatožltú metalízu. A samozrejme na jesen vždy stupakú ceny VW to mi sused predajca hovoril aby som si ho pred letom objednal. Ale nato ako šla inflácia hore tak ID4 nešlo veľa hore. Nejakú tisícku by to činilo pri mojej objednávke.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    1romeo1 zľava na ZŤP je síce pekná ale dajú ju aj pri kúpe na firmu ? Ak majiteľ(konateľ je ZŤP, bude auto používať ale nechce ho na seba ? Lebo na firmu po odrátaní DPH je cena aj bez zľavy o ďalších 5% nižšia ako pri kúpe na osobu so zľavou ZŤP (odpočet dph je 17% z celkovej ceny). Na firmu dajú teraz niektorí predajcovia jednotky % a to na autá na objednávku (keď sa za pol roka, rok uráči VW zase niečo vyrobiť) ale skladovky idú pomaly za cenníkové ceny. Toľko dnešná situácia. Takže kto kúpil alebo objednal ID.4 na jar, najlepšie 1st Edition, to vychytil a teraz je vytešený.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Samozrejme že Tvoje merania sú presnejšie atď - ja som len napísal jednu skúsenosť, ako keď niekto, kto nemá šajnu o diagnostike (nemyslím mňa, diagnostikoval som si autá už pred 20 rokmi) sadne do auta, porovná opakovane koľko mu dá jedno a druhé na trase čo jazdí a vie že si polepšil aj bez diagnostiky. Nikdy som Ti nenapísal, že to nemá zmysel si merať, len som poznamenal, že hodnoty, ktoré meráš, sú také aké Ti servíruje auto a tie nemusia byť neupravené. To nie je ponižovanie.

    Čo je neúctivé k majiteľom VW na tom, že píšem "VW je sice technologicky na tom lepsie ale zabija to zasa nedostatkom aut a cenou." Otvorte si inzertné portály (či už slovenské alebo zahraničné) a uvidíš, koľko ID.4 alebo ID.3 a za akú cenu si môžeš kúpiť a uvidíš, za čo idú teraz Kony. To je všetko, porovnanie aktuálnej cenovej informácie na trhu a dostupnosti. Nikde nepíšem, že je to zlé auto, len toľko, že teraz špecifických potrebách mojej manželky by som jej radšej kúpil Konu ako ID.3 alebo ID.4, lebo je to výhodnejšie. Nie technologicky lepšie ale za lepšiu cenu na jej potreby.

    Áno, na jar boli VW ID.4 za lepšie ceny ako teraz, aj zľavy dávali väčšie (jeden kolega mal aj dvojcifernú) ale teraz je situácia iná. Dal som si robotu, že som obvolal minulý týždeň aj predajcov VW aj Hyundai a urobil som si prehľad, lebo by som niečo kúpil. Keď si taký prehľad urobí teraz niekto z Vás, tak tu nebude vypisovať ceny VW z jari. Zobuďte sa do decembra 2021 - áno to je ten mesiac, čo teraz beží.

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg bez štátnej dotácie. iba cenníkova cena ID4 Pro + ťažné+ červená king metalíza - 12% zľava ZŤP =39150€ + 62€(tri špz a techničáky) všetko vybavili oni. Enyak by ma vyšiel o 4tisícky viac aj s 11% zľavou na ZŤP tak preto som šiel do ID4. PZP platím 78€/rok Genertel.
    Naposledy upravené 1romeo1; 16-12-2021, 10:43.
Pracuje...