VW ID.4
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
1romeo1 Máš nejaký OBD2. Tu je PID koľko Ampérov ti žerie Heater
"ATSH17FC007B", // Sets header to 17 FC 00 7B -> 0x17FC007B
"221620", // PTC heater battery current, A
A podobne si vieš vypísať spotrebu PTC pre kúrenie kabíny.
"ATSH746", // Sets header to 00 00 07 46
"220801", // PTC air heater inside, ampere -
1romeo1 Čím viac to chce človek spoznať, tým je to komplikovanejšie :-) Toto bol ten samý kus auta. Total čítače ~6%, pri tomto 125kW DC bol rozdiel až 9%. Konzultoval som to s inými a že je normálne že 8% je normálna hodnota. Tak potom asi sa to mení aj podľa výkonov a nie je to spôsobené primárne balancérmi. Plne súhlasím s tým čo si napísal. -
nick81 95% to neznamená že všetky to majú rovnaké, je veľa litiových batérii a druhov a niektoré tie straty majú väčšie a niektoré menšie. Tak isto meracie zariadenia na ktorách môže byť kľudne aj odchylka 5%. Preto naozaj nemá zmysel robiť nejaké merania detailné a hlavne ked niesú robené v rovnakých podmienkach teplotných atd. Napr. moje ID4 som sa dozvedel, že ani mi len neukáže do spotreby, ked ohrieva batériu a preto tie dojazdy skáču, Kapacity sa taktiež nedajú zmerať presne, všetko je to len o napätiach , ktoré sa ti nedajú presne odškálovať a hlavne ked niekedy vyťahuješ/nabíjaš batériu 0,1C ked 1C a ked 2C. Pri 0,1C z batérie zoberieš omnoho viac ako pri 1C. Batéria to je priam alchýmia a ako sa k nej budeš správať tak dlho ti vydrží. Teda rozdiely ak chceš nejako merať tak aspon po 5tich rokoch možno ani vtedy nenameráš rozdiel, lebo skreslenie bude väčšie. -
hoši neviete ako to je pri akej teplote sa tá batérka začne ohrievať? A vidím to aj na obrazovke na spotrebe, lebo mne zatial ohrieva len na max 2kWh ked mám 18stupnov nadstavene a chodím zatial len krátke trate. Ale auto garažujem v nekúrenej garáži kde je teplota okolo 5stupnov celzia. Ak má vplyv to garázovanie tak asi dám ešte petríka do garáže a ked je v noci -20 tak tam prikúrim, nech je auto stále v teplote nad 5 stupnov celzia. -
tak ako napisal dango len by som posunul ohrev baterie na prve miesto v prípade krátkych trás do 20km. Je to 5kW odber ktorý sa spusti pri studenej baterke aj niekolkokrat za den ak je tam dostatocna prestavka na vychladnutie. Naposledy vcera prvy krat rano do prace 10km, potom prestavka 2,5 hodiny, jazda 14km mestom bez ohrevu, po 20 min statia v tieni dalsia jazda 15km a znova s ohrevom baterky. Priemerna spotreba 29kWh/100km -
tak tu potom 1fisker nevyplakavaj, ked sa nechces bavit o dovodoch tvojej vysokej spotreby.
Za prve kurenie
Za druhe ohrev baterky
Za tretie velka krava auto
Za stvrte zima a hustejsi vzduch = vacsi aerodynamicky odpor
..ak pouzijem tvoj slovnik: Aky prinos/vyznam mal tvoj prispevok? Nulova hodnota -
Kde sa to stráca sa dá zmerať s diagnostikou. Ale teba moje "vedecké práce" nezaujímajú. Takže v tomto sa ťažko pomáha.
Pracuj vždy s tým že máš len 70kWh a nie 77.
Auto ukazuje na displeji priemerku celkom presne. Ak si odmeriaš nejaký úsek v 130kmh na diaľnici.. Kapacita máš len niekde okolo 69, max. 71kWh. Vydelíš to tou priemerkou a máš dojazd pre rozsah 0 ,.. 100%. V zime pri diaľnici 130km/h okolo 220km.
Je to ťažké 2.2t auto s veľkými kolesami. Ak si chcel efektivitu, prečo si neišiel do ID.3?
Pri 118km/h priemerke s curgali sme mali dojazd 297km
Ale ideálne - kúp si ABRP premium, účet na Tronity.io, prepoj si to live na auto a máš plánovanie ako v Tesle.
Keď to tá navigácia stále nezvláda. Nemusíš riešiť dojazd, v reálnom čase ti to prepočítava + zahrnie prevýšenie a počasie.
Vieš ísť potom pohodlne na doraz baterky.Naposledy upravené nick81; 07-12-2021, 18:13.
A teda, ze ID dokaze byt mozno aj uspornejsie napriek vyssej hmotnosti
Niekedy je proste asi lepšie nemať žiadny menezment batérie
Pridajte komentár: