VW ID.4
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
nick81 Podla mojich merani pocas celej doby doterajsej zivotnosti baterie ma Tesla model 3 LR AWD 01/19 straty v baterii (rozdiel medzi prijatou a vydanou energiou) cca 5%. https://docs.google.com/spreadsheets...f=true&sd=trueNaposledy upravené klikar; 15-12-2021, 18:55. -
môže sa to merať, aj to iní už merali a najmenej z dnešných long range Tesiel 3/Y má model Y s LG NMC - tam je použiteľná kapacita 71kWh, viac má model 3 NMC a najviac model 3 Performance s NCA z USA -
Neboj sa budem to merat aj na Nirovi. Doteraz mi to nikdy nenapadlo dobit spatne do 100%, lebo to tam trva vecnost tie posledne %. Nevedel, ze su tam az take rozdiely priamo len na baterii. Brat s rezervou to bolo myslene, ze BMS VW nema priamy udaj v kWh ako korea, ale prepocitava sa divokou konstantou / 8583.07123641215. Neviem ci je spravna a tym ze sa nabijalo nie mojou kartou, neviem pozriet dobite kWh nabijacky vs BMS.
Zaujima ma, aku maju realnu kapacitu jednotlive znacky, ako to kazdy vyrobca rata (len dodane do bat, alebo vydane). To je vsetko ...
Na nikoho neutocim. Voci Tesle ani VW nemam nic. To, ze je Tesla najefektivnejsia vieme snad vsetci, rovnako v porovnani 130kmh TMY vs ostatne ID4/EV6 a pod sa to ukazuje jasne. Len mne nestaci ako tebe.. "Mam to najlepsie, tak sa to nesmie merat".
Pokial si vsimas nezhadzujem, ani nevyvysujem ziadnu znacku. Casto sa zastavam aj Tesly aj VW. -
nick81 zasa troška cítim Tvoju averziu voči Tesle
U VW máš dve merania, že baterka je len 70 kWh ale "snažme sa nerobiť nejaké závery".
U Tesly nemáš merania žiadne ale zrazu "ak je pravda" , tak jazdíme len na 67-68 kWh a už sa podsúva ďalší parameter k Tesle a pritom nie je overený ?
Keby som si ani nevšímal nejaké spotreby a iné ukazovatele, tak mám skúsenosť niekoľkokrát za dva mesiace overenú, že diaľničnou 140 km/h robím BA a spať na Kone za najmenej 80% v lete alebo 85 až 90% baterky v zime. Na Tesle to robím na jeseň za 60%, teraz v decembri 65% - tam aj späť a teda ešte jednu cestu do BA by som na 35% baterky určite spravil.
Porovnávam autá, ktoré mám ale ako vieme z testov na diaľnici, ID.4/Enyaq kvôli vyššej stavbe/odporu vzduchu pri 140 km/h prejde rovnako alebo menej ako Kona.
Tesla dá mne o tretinu viac dojazdu ako spomínané SUV, bez ohľadu na rôzne hypotézy, merania alebo fámy. Toľko ku kapacite baterky bez ohľadu aké čísla sa idú vyťahovať. -
Včera mi vyšiel článok ohľadom kapacít batérie ID.4 a Enyaq.
Nedávno sme pre test do recenzie na YouTube Elektromobil zmerali aj Škodu Enyaq IV 80 a Volkswagen ID.4 77.
Snažme sa nerobiť nejaké závery z 2 meraní. Na druhú stranu treba nastaviť zrkadlo a aj iné značky toto robia.
Napr. meral už niekto 0...100 prijatú a vydanú energiu na BMS Tesly?
Lebo ak je pravda, že vložiť treba výrazne viac ako sa vyberie tak pri 73kWh čo ukáže Tesla ako vložené do batérie, tak jazdíte len na 67-68kWh?
Skúšali ste to niekto merať na čítačoch?
Ja som osobne zvedavý ešte na I5/EV6, či sa oni prispôsobili väčšine, alebo si budú držať podobný postoj ako pri Kona/Niro
(tj. netto je skutočne netto vydaná energia).
Pridajte komentár:
-
ide vám dnes aplikácia weconect? Lebo mne nie a vypisuje, že "vaše vozidlo nieje momentálne dostupné, skúste to znova" sedím v aute tak aj odkliknem online režim. Robia tam oni niečo alebo sa to len mne posralo? Som taký nasratý, ked si potrebujem prepínať výkon a nejde mi to.Naposledy upravené 1romeo1; 11-12-2021, 09:05. -
Chcel by som upozorniť, že problém môže byť aj v používaných PID a ich interpretácii. Ja mám skúsenosti len s e-up z pokusu stanoviť SoH aspoň s presnosťou 3%. Použival som PID ktore stanovil Sharcow na Goingelectric. Narazil som na veľa nekonzistentných údajov, ktore “lietali” až cca 7%. Pre správnu interpretáciu PID by to chcelo mať k dispozícii aspoň blokovú schemu celeho systemu a definície PID čo presne a kde merajú. Ale to VW poskytuje len vybraným partnerom a samozrejme za dobre mastný poplatok a pravdepodobne nie úplne do hľbky.
A žial treba počítať aj s “lajdáckosťou” programatorov. Problém je asi aj v tom, že dodavateli jednotlivých podsystemov si robia FW sami a integráciu robí niekto iný.
V našich podmienkach je to len pokus o reverzné inžinierstvo ale so “zaviazanými” očami. Je to len pre veľmi veľkých nadšencov. -
Tak dnes som sa konečne vybral "do prírody mimo okres" a to Martin-Tvrdošin a späť. Teplota exteriér -3 až -5stupňov celzia, v interieri som kúril na 18stupnov, nemám tepelné čerpadlo. A spotrebu som mal do tvrdošína 21,3kWh/100km a naspäť 20,3kWh/100km=priemer 20,8kWh/100km. dohromady 150km som prešiel a na začiatku som mal 71% dojazd 275km a ked som príšiel tak som mal 27% a dojazd 116km. Kde mi zmizlo 9km z dojazdu?


Naposledy upravené 1romeo1; 10-12-2021, 23:15.Pridajte komentár:
ja si to nepozriem, mam vraj stary mobil
Pridajte komentár: