VW ID.4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    tá sedačka ti pekne "pečie",ešte dobre,že som si nedoplácal za vykurovanie zadku :-), ale ja tam nikde nevidím spotrebu ohrievania batérie??? Mimochodom máš povypínané všetko aj ventilátor a teplotu na LO? Lebo ja mám vtedy spotrebu 0,2-0,3kW. Skús to všetko povypínať a sledovať či ti niekedy ked stojíš klesne spotreba na 0,2-0.3kW tak ako mne ak ano ta kľudne ten rozdiel môže byť ohrievanie batérie.
    Naposledy upravené 1romeo1; 19-12-2021, 10:52.

  • 1fisker
    odpovedal
    Pridávam fotky bez komentára.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Ked budete mat niekto na IDx evdash a budete tam chciet zobrazit kolko aktualne spotrebovava PTC baterky, alebo PTC HVAC dajte mi vediet. Pridam mu tam tie policka a nejako to rozumne nastylujeme.

  • Andischo
    komentoval k 's odpoveď
    Priklanam sa k 1fisker. Urcite baterka nevydrzi nahriata cely den, mozno hodinu. Co sa tyka dokazov, je to vidiet v okamzitej spotrebe ked auto stoji. Bezne je tam 0,6-0,8kWh ak je teplo alebo odpojim auto z AC. Ked je baterka studena, este po 15 min. je okamzita spotreba 6-9kWh. Kurenie vypnute. Takze tento narast pripisujem ohrievaniu baterky.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Niekolkokrat si tu pisal, ze si nespokojny, ze ti stale zohrieva baterku aj niekolkokrat denne. Ale dokaz ziadny....

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    píšem o spotrebe, ktorú mi ukazuje displej, dám ďaľšiu tému aj s fotkami, čo sa týka kúrenia, tak o tom nepíšem, tam je zvýšenie spotreby zanedbateľné

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    1fisker aj mna by zaujímalo ako vieš akým výkonom a ako dlho ti zohrieva a kedy batériu??? Pytal som sa importéra a on mi napisal, že ja to nevidím na displeji kolko kW nahrieva a ani žiadnu ikonu že nahrieva batérie. Tak mi prosimťa detailne napíš ako si to zistil???

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    nemas diagnostiku, tak to nemozes pripisovat baterke; skor by som sa priklonil kureniu, ktore prve minuty taktiez zere aj dopravne znacenie....

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    dango - "Pri teplotach okolo 0 mi vacsinou toto nahriatie stacilo na cely den" --- tak toto určite u mňa nie pri nule st. C, po hodine je baterka studená a spotreba ide vysoko nad 30 kWh, možno klesne rýchlejšie, ale až tak podrobne to nemám zmapované...to sú moje skúsenosti, mrzí ma, ale píšem to čo je realita, nemám dôvod klamať ani si vymýšľať

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    1fisker precitaj znova co som napisal (aj v inom vlakne som to spomenul) - to ohriatie trva nejakych 10-12minut - co moze niekedy znamenat 100% kratkej trasy. Pri teplotach okolo 0 mi vacsinou toto nahriatie stacilo na cely den. Battery pack ma dlhu zotrvacnost a chladne velmi pomaly

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    1fisker Nerobí to vtedy len HVAC? Si si istý že je tam aj predohrev baterky?

  • 1fisker
    komentoval k 's odpoveď
    dango - toto nie je pravda, realita je taká, že akonáhle je auto odstavené, tak pri ďaľšom štarte sa zohrieva baterka a spotreba vyskočí nad vysoko nad 30 kWh/100, ešte doplním, že na zohriatie baterky treba min. 10 km

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Ten ohrev "pri studenom starte" nie je az taky zly. Ak mam rano kratku trasu, ze si auto ohreje baterku a necham auto nadalej odparkovane niekolko hodin pri teplotach okolo 0, tak ta zotrvacnost je dlha a dalsia jazda po niekolkych hodinach je uz bez ohrievania. Takze je to podla niekoho niekolkokrat do roka "stratene" cca 2kwh (ano, do roka to moze byt aj cez 100kwh), ale co je to pri tych tisicoch, ktore su prejazdene

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    1romeo1 Dobre na to idú vo VW. Ku uvoľneniu spodku sú nejaké offic info? Anyway predohrev dango čo mal byť v 3.0 je tam len kvačka pre AC - battery care na 80% limit. Čakal by som tam skôr nejakú možnosť vypnúť ten permanentný ak niekto robí do práce len krátke, resp. klasicky predohrev na DC/UFC? Či bude tam už rovno automatika ako v Tesle/EQS?

  • 1romeo1
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo to sa dalo čakať už dávnejšie,Mimochodom do 20minuť na UHC si dovolím tvrdiť že budú rýchlejšie ako 800V technológie(Ionic 5) ešte nás bude čakať po čase testovania uvolnenie spodného buferu.
Pracuje...