VW ID.4
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
tá sedačka ti pekne "pečie",ešte dobre,že som si nedoplácal za vykurovanie zadku :-), ale ja tam nikde nevidím spotrebu ohrievania batérie??? Mimochodom máš povypínané všetko aj ventilátor a teplotu na LO? Lebo ja mám vtedy spotrebu 0,2-0,3kW. Skús to všetko povypínať a sledovať či ti niekedy ked stojíš klesne spotreba na 0,2-0.3kW tak ako mne ak ano ta kľudne ten rozdiel môže byť ohrievanie batérie.Naposledy upravené 1romeo1; 19-12-2021, 10:52. -
Priklanam sa k 1fisker. Urcite baterka nevydrzi nahriata cely den, mozno hodinu. Co sa tyka dokazov, je to vidiet v okamzitej spotrebe ked auto stoji. Bezne je tam 0,6-0,8kWh ak je teplo alebo odpojim auto z AC. Ked je baterka studena, este po 15 min. je okamzita spotreba 6-9kWh. Kurenie vypnute. Takze tento narast pripisujem ohrievaniu baterky. -
1fisker aj mna by zaujímalo ako vieš akým výkonom a ako dlho ti zohrieva a kedy batériu??? Pytal som sa importéra a on mi napisal, že ja to nevidím na displeji kolko kW nahrieva a ani žiadnu ikonu že nahrieva batérie. Tak mi prosimťa detailne napíš ako si to zistil??? -
dango - "Pri teplotach okolo 0 mi vacsinou toto nahriatie stacilo na cely den" --- tak toto určite u mňa nie pri nule st. C, po hodine je baterka studená a spotreba ide vysoko nad 30 kWh, možno klesne rýchlejšie, ale až tak podrobne to nemám zmapované...to sú moje skúsenosti, mrzí ma, ale píšem to čo je realita, nemám dôvod klamať ani si vymýšľať -
1fisker precitaj znova co som napisal (aj v inom vlakne som to spomenul) - to ohriatie trva nejakych 10-12minut - co moze niekedy znamenat 100% kratkej trasy. Pri teplotach okolo 0 mi vacsinou toto nahriatie stacilo na cely den. Battery pack ma dlhu zotrvacnost a chladne velmi pomaly -
Ten ohrev "pri studenom starte" nie je az taky zly. Ak mam rano kratku trasu, ze si auto ohreje baterku a necham auto nadalej odparkovane niekolko hodin pri teplotach okolo 0, tak ta zotrvacnost je dlha a dalsia jazda po niekolkych hodinach je uz bez ohrievania. Takze je to podla niekoho niekolkokrat do roka "stratene" cca 2kwh (ano, do roka to moze byt aj cez 100kwh), ale co je to pri tych tisicoch, ktore su prejazdene -
1romeo1 Dobre na to idú vo VW. Ku uvoľneniu spodku sú nejaké offic info? Anyway predohrev dango čo mal byť v 3.0 je tam len kvačka pre AC - battery care na 80% limit. Čakal by som tam skôr nejakú možnosť vypnúť ten permanentný ak niekto robí do práce len krátke, resp. klasicky predohrev na DC/UFC? Či bude tam už rovno automatika ako v Tesle/EQS?
Pridajte komentár: