Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Supernabíjačky - Supercharger

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo samozrejme som nemyslel uplne extremy ale ak to bude povedzme o 20 - 50% drahsie tak sa to da jednorazovo vydrzat ked naozaj si potrebujes byt isty Samozrejme takych ludi asi nebude vela ale zase netreba si ani pausalne mysliet ze ten co si kupi lacnejsie auto nema viac penazi na to aby si kupil drahsie Proste moze mat milion dovodov preco tak neurobil

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Catchcash no nie som si isty, dynamic pricing umoznuje rozne zveriny, a ak maju ciel mat charging session do 18-20minut tak ten slimak sice istotu bude mat, ale zaplati neskutocne peniaze. A vzhladom na fakt, ze pomalsie nabijajuce auta su tie lacnejsie, a rychlo nabijajuce tie drahsie, tak to v podstate aj ciastocne reflektuje ekonomicke moznosti daneho majitela. Nie som si uplne isty, ci bude taky clovek ochotny zaplatit velky cenovy rozdiel.

    Plus nic nebrani Tesle natvrdo casovo obmedzit charging session s tym, ze ak sa skusis pripojit nanovo po skonceni tak ti hodi nejaky cas, kym budes moct spustit dalsie nabijanie na rovnakom mieste. Tych moznosti je vela, a da sa to nakombinovat rozumne tak, aby neboli obmedzene Tesly, a zaroven aby to mohli vyuzit aj neTesly. Nechajme sa prekvapit, ale Elon urcite nechce nas*at existujucich zakaznikov, praveze je to prilezitost ukazat, ake su SCH fajn a pritiahnut od konkurencie novych, s vidinou este lepsieho nabijania ak zmenia tabor neTeslaci mozu dostat shareware verziu nabijania, Teslaci plnu verziu. Na dobre prilezitosti ma ten chlapik nos…

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Uvidime, urcite to bude zaujimave ale nakoniec to bude jednoduchsie ako si ELON mysli. v jednoduchosti je krasa. No s tym kratkym kablom je to pech ak clovek nema nabijanie na strane ako tesla alebo v predu.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Ano, prave to bol jeden z dovodov odporu teslakov, pretoze netesly co maju konektor na druhej strane budu parkovat na vedlajsom stojane a obsadia tak dva nabijacie stojany SC.

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Bjorn k tomu dal video, ze non tesla auta maju konektor umiestneny rozne na aute a kabel na SC je kratky. Takze vela aut mozno nenabije aj koli tomu. Lebo SC parkoviska su stavane pre tesla auta.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo alebo niekto si radsej aj priplati hlavne ze bude mat istotu ze ked tam pride stojan bude fungovat

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To znie fajn, odfiltruju coldgate auta a starsie kusky s pomalym nabijanim co by to blokovali. Zaciatok dobry, pockajme si na prax

  • Savi
    komentoval k 's odpoveď
    Minutova by vobec nebola od veci. Mam k dispozicii 100kW+, takze 0,50€ za minutu by bola obdobna cena terajsej.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Moze dat rovno minutovu tarifu. =)

  • jux
    odpovedal
    Musk zhruba objasnil ako bude fungovat nabijanie non tesla aut na superchargeroch.

    "We are thinking about a real simple thing where you just download the Tesla app, you go to the Supercharger, you just indicate which stall you are in, you plug in your car, even if it’s not a Tesla, and you just access the app to tell “turn on the stall that I’m in for how much electricity,” and this should work for almost any manufacturer’s electric car."

    Cize cez tesla aplikaciu s priradenou kreditnou kartou + identifikacia stojana a kolko chce elektriny - ak som si dobre vysvetlil "for how much electricity" - alebo to moze byt aj zadanie minimalneho nabijacieho vykonu z coho vypocita cenu za kWh.

    Musk confirmed that they plan to introduce more advanced dynamic pricing based on charging speed and traffic at specific stations in order to encourage shorter charging sessions.

    Na zabezpecenie neobsadzovania nadlho predpoklada dynamicku cenotvorbu podla nabijacieho vykonu, takze pomale nabijanie bude asi drahe.

    Pridajte komentár:


  • matchke
    odpovedal
    Som prekvapeny ako postupuje budovanie siete SC v Izraeli a Rumunsku. V priebehu pol roka bolo v IL postavenych 4 SC a jeden je vo vystavbe (neplanovany) a dlasich 6 je v plane este tento rok. V RO z piatich planovanych stoja uz 4. Chyba uz len Constanta planovana pre tento rok. Ked ju spravia, bude dobudovane proklamovane spojenie k Ciernemu moru. Podobne je na tom aj Bulharsko. Mohli snad este doplnit aj Burgas.

    Zaujimave bude pozorovat vyvoj v Grecku. Tam mali byt do konca 2021 dalsie tri SC. Solun, Patra s Lamia.

    Zda sa, ze vystavba v Polsku stoji.

    Nadalej su neurcene terminy pre pobaltske republiky, Ukrajinu, Turecko a Rusko.

    Slovensko bolo posunute na rok 2022.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    A ako je to s DPH ? Je už možné ju odratat, je na faktúre od Tesly jej slovenské IČ DPH ?

  • voloda69
    komentoval k 's odpoveď
    Tak momentalne to je uz cena od 05/2021 => 0,34 EUR / kWh s DPH

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Myslíš České Budějovice.

  • nemo
    odpovedal
    Budweis, CZ
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screenshot-supercharge.info-2021.01.19-18_35_19.png
Videní:	404
Veľkosť:1,06 MB
ID:	67343

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X