Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Supernabíjačky - Supercharger

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • ICE666SVK
    odpovedal
    Prvy nabil VW ID3ku aj druhy nabil Hyundai Ioniq rocnik 2017, ale peugeot e208 nenabil.





    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Lepsie je vypisovat dajte dalsi port, delenie vykonu, dalsiu nabku ... aj ten so smejdovym EV je zakaznik a je to buduci rychlo nabijajuci, lebo strati trpezlivost s pomalym ked uvidi ze traja sa nabili popri nom a kupi lepsie EV. Cukrik je lepsi ako bic ak nechceme aby sa vratil k ICE pretoze nema kde nabijat, alebo prilis draho lebo ho odhanaju od nabiek.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Ono pred par rokmi sme bojovali za kWh tarifikaciu ale v sucasnosti bude mat nieco do seba aj vhodne zvolena minutová, ktora donuti uzivatelov aj trocha premyslat. Aby sme este s prichodom smejdovych EV znova nevypisovali do GW opacne - dajte minutovu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    To nemusi byt ani SC ci UFC, aj na obycajnej DC50 ked vidim ze nabija 8-11kw pri SOC 50-70% mi zuby skripu. Je mi smiesno ked ja na AC nabijam rychlejsie ako on cakajuc kym uvolni.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Co Citigo ale vcera som v HR prvykrat videl a zaroven videl nabijat Daciu, to si este zmenite rebricek obsadzania nabijaciek. Na dialnici

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    V Tesla aute to funguje tak, ze ak je miesto plne alebo takmer plne, tak stojan sam nastavi auto na 80% a posle ti notifikaciu do apky, ze ak potrebujes viac mas si to dat na viac. Co zasa mozes spravit z tej apky.
    Samozrejme, ze aj v pripade ineho auta moze apka oznamit majitelovi, ze stanica je preplnena (alebo bude, lebo Tesla vie kolko sa blizi aut na to miesto, nakolko kazdy si zadava to navigacie nabijanie na SC, lebo auto potom predhreje baterku a nabijanie trva ovela kratsie - a toto iste by mohla vediet aj o ne-Tesla autach ak by v apke prinutili vodica zadat ciel nabijanie vopred) ale ktovie ci bude mozne im aj upravit nastavenie SOC.
    Neocakavam, ze ini vyrobcovia budu taki kooperativni, ze by s Teslou na tomto spolupracovali.
    ICE666SVK - Teslak ak blokuje stojan (a zostane pripnuty k stojanu) tak plati na 5 minutach od skoncenia 1EUR/min. To iste bude urcite aj pre ne-Tesla auta. Takze blokovanie bez nabijania nehrozi.
    A takisto sa da aj definovat minimalny nabijaci vykon pre danu SOC. Bud uplne vypnutim nabijania alebo zdrazenim za kWh. Take CityGo to moze mat s DC nabijanim na SC tazke. Fantazii sa isto medze nekladu co vsetko sa da riadit a definovat na SC.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    ICE666SVK A co ak niekto potrebuje nabit do 100%, aby dosiel do ciela, alebo k dalsej nabke? Prist o 20% dojazdu je co za blbost. Este by som pochopil keby bolo dynamicke obmedzenie ak bude sora Tesiel, ale preco obmedzovat na 80%SOC ci nejakym casom ked budem napr. sam na SCH? To je kravina. A su EV co pri 90% nabijaju rychlejsie ako ine pri 60%.
    Priplatok za cas nad "normal" je povedzme OK ako to maju iny operatori, ale nemoct sa nabit nad cas ci 80% ak to clovek nutne potrebuje je nezmysel. To by bola medvedia sluzba emobilite, hned by bol viral ako su BEV na prd oproti ICE keby sa jeden nemohol dost nabit a zostal preto niekde mrznut s rodinou na ceste....

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Tá cena je pre Holandsko, kde aj cena pre Tesly je 0,24€. Takže ak bude ne-Tesla platiť mesačný poplatok 13€, má ceny ako Tesla a ak nebude platiť, má ceny 0,54€ - t.j. viac ako dvojnásobné. Výhodou je, že sa ten mesačný poplatok dá platiť len jeden mesiac, nie len celý rok ako u iných sietí.

  • Jozefr
    komentoval k 's odpoveď
    Pravdu povediac co mna dost zaskocilo je cena 0.24eura za kWh. To je cca o 1/3 nizsia cena ako pre Tesly samotne. Sice musis platit 13eur mesacne ale uz po 40kWh sa ti ten poplatok vrati. To pride mne kus nefer voci Teslam.
    Ale snad to este upravia.

  • ICE666SVK
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Blokovat stojan moze ako neteslak, tak aj teslak. Nabijas kWh a nie minuty, takze nabijanie za cas je blbost. Uzamknut stojan na nabijanie maximalne 80%, ale v nabijacke a ani autom by to nemohol dat na 100% by bolo idealne. Proste v aute to posunie na 100% nabijacka zisti, ze auto je nabite na 80% a viacej nepusti. To sa snad da nie?

  • Jozefr
    komentoval k 's odpoveď
    V prvom rade Tesla by mala uctovat cenu podla casu, aby to fakt neblokovali dlhonabijajuce auta. Ale podla mna sa nemame coho bat celkovo sieti to len pomoze. A pokial to pride k nam tak snad muchy vychitaju.

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Zatial to vidim tak, ze je to pilotny program a problemi sa budu riesit v Holandsku a to je dobra sprava. Zaroven si myslim, ze SC by mali byt prioritne pre Tesla vodicov. a spolocnost TESLA si to dufam uvedomuje. Mozno to pomoze prehustit SC aj v inych regionoch alebo urychlit vystavbu.SC. Dalsia vec ak sa to spusti do ostrej prevadzky, tak to urychli inovaciu aj inych nabijacich stanic netesla provaiderov. Myslim tim pripojis sa a vsetko ostatne spravis cez displej vozidla. Vypnutie nabijania, alebo samotne platenie. No uvidime.........

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Zachovajte pokoj, Miroslav Rojko ma pravdu. Toto je najlepsi krok aky sa mohol udiat. Mozno si v ramci SR budeme musiet este chvilu pockat, ale minimalne v zbytku EU to zatrasie cenami. 13€/mesiac je velmi prijemny pausal vzhladom na vykon a cenu nabijania a pokrytie stanicami. Elon nehodil konkurencii rukavicu, on ich nou teraz pekne prefackal z kazdej strany

    Vyckajme co bude, ale ja by som to tragicky nevidel. 95% SC hubov ziva prazdnotou a aspon sa da vyrobenym veciam zmysel. A nove zdroje z EU fondov nam snad donesu este viac stanic. Osobne by som sa skor bal, aby sa nezacali do toho montovat rozne protimonopolne urady. Touto politikou zhrabne Tesla slusny trhovy podiel a stupi par ludom na otlak. Trpezlivost ludia

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Ja to tak zle nevidim, cest vynimkam ale vacsina SCH urcenych na dialkove cestovanie je 90% casu prazdna,cest vynimkam. Ja sa tesim tomu, ze z BA alebo z HE dojdem do LM v pohode a tam nabijem a ficim dalej.
Pracuje...
X