Prvy nabil VW ID3ku aj druhy nabil Hyundai Ioniq rocnik 2017, ale peugeot e208 nenabil.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Tesla Supernabíjačky - Supercharger
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
Lepsie je vypisovat dajte dalsi port, delenie vykonu, dalsiu nabku ... aj ten so smejdovym EV je zakaznik a je to buduci rychlo nabijajuci, lebo strati trpezlivost s pomalym ked uvidi ze traja sa nabili popri nom a kupi lepsie EV. Cukrik je lepsi ako bic ak nechceme aby sa vratil k ICE pretoze nema kde nabijat, alebo prilis draho lebo ho odhanaju od nabiek.
-
Ono pred par rokmi sme bojovali za kWh tarifikaciu ale v sucasnosti bude mat nieco do seba aj vhodne zvolena minutová, ktora donuti uzivatelov aj trocha premyslat. Aby sme este s prichodom smejdovych EV znova nevypisovali do GW opacne - dajte minutovu.
-
Co Citigo ale vcera som v HR prvykrat videl a zaroven videl nabijat Daciu, to si este zmenite rebricek obsadzania nabijaciek. Na dialnici
-
V Tesla aute to funguje tak, ze ak je miesto plne alebo takmer plne, tak stojan sam nastavi auto na 80% a posle ti notifikaciu do apky, ze ak potrebujes viac mas si to dat na viac. Co zasa mozes spravit z tej apky.
Samozrejme, ze aj v pripade ineho auta moze apka oznamit majitelovi, ze stanica je preplnena (alebo bude, lebo Tesla vie kolko sa blizi aut na to miesto, nakolko kazdy si zadava to navigacie nabijanie na SC, lebo auto potom predhreje baterku a nabijanie trva ovela kratsie - a toto iste by mohla vediet aj o ne-Tesla autach ak by v apke prinutili vodica zadat ciel nabijanie vopred) ale ktovie ci bude mozne im aj upravit nastavenie SOC.
Neocakavam, ze ini vyrobcovia budu taki kooperativni, ze by s Teslou na tomto spolupracovali.
ICE666SVK - Teslak ak blokuje stojan (a zostane pripnuty k stojanu) tak plati na 5 minutach od skoncenia 1EUR/min. To iste bude urcite aj pre ne-Tesla auta. Takze blokovanie bez nabijania nehrozi.
A takisto sa da aj definovat minimalny nabijaci vykon pre danu SOC. Bud uplne vypnutim nabijania alebo zdrazenim za kWh. Take CityGo to moze mat s DC nabijanim na SC tazke. Fantazii sa isto medze nekladu co vsetko sa da riadit a definovat na SC.
-
ICE666SVK A co ak niekto potrebuje nabit do 100%, aby dosiel do ciela, alebo k dalsej nabke? Prist o 20% dojazdu je co za blbost. Este by som pochopil keby bolo dynamicke obmedzenie ak bude sora Tesiel, ale preco obmedzovat na 80%SOC ci nejakym casom ked budem napr. sam na SCH? To je kravina. A su EV co pri 90% nabijaju rychlejsie ako ine pri 60%.
Priplatok za cas nad "normal" je povedzme OK ako to maju iny operatori, ale nemoct sa nabit nad cas ci 80% ak to clovek nutne potrebuje je nezmysel. To by bola medvedia sluzba emobilite, hned by bol viral ako su BEV na prd oproti ICE keby sa jeden nemohol dost nabit a zostal preto niekde mrznut s rodinou na ceste....
-
Tá cena je pre Holandsko, kde aj cena pre Tesly je 0,24€. Takže ak bude ne-Tesla platiť mesačný poplatok 13€, má ceny ako Tesla a ak nebude platiť, má ceny 0,54€ - t.j. viac ako dvojnásobné. Výhodou je, že sa ten mesačný poplatok dá platiť len jeden mesiac, nie len celý rok ako u iných sietí.
-
Get 30 day free Premium trial on ABRP by using referral code "Teslabjorn":https://abetterrouteplanner.com/ref/teslabjornGet 20 % discount (also works on disc...
Pridajte komentár:
-
Blokovat stojan moze ako neteslak, tak aj teslak. Nabijas kWh a nie minuty, takze nabijanie za cas je blbost. Uzamknut stojan na nabijanie maximalne 80%, ale v nabijacke a ani autom by to nemohol dat na 100% by bolo idealne. Proste v aute to posunie na 100% nabijacka zisti, ze auto je nabite na 80% a viacej nepusti. To sa snad da nie?
-
Zatial to vidim tak, ze je to pilotny program a problemi sa budu riesit v Holandsku a to je dobra sprava. Zaroven si myslim, ze SC by mali byt prioritne pre Tesla vodicov. a spolocnost TESLA si to dufam uvedomuje. Mozno to pomoze prehustit SC aj v inych regionoch alebo urychlit vystavbu.SC. Dalsia vec ak sa to spusti do ostrej prevadzky, tak to urychli inovaciu aj inych nabijacich stanic netesla provaiderov. Myslim tim pripojis sa a vsetko ostatne spravis cez displej vozidla. Vypnutie nabijania, alebo samotne platenie. No uvidime.........
-
Zachovajte pokoj, Miroslav Rojko ma pravdu. Toto je najlepsi krok aky sa mohol udiat. Mozno si v ramci SR budeme musiet este chvilu pockat, ale minimalne v zbytku EU to zatrasie cenami. 13€/mesiac je velmi prijemny pausal vzhladom na vykon a cenu nabijania a pokrytie stanicami. Elon nehodil konkurencii rukavicu, on ich nou teraz pekne prefackal z kazdej strany
Vyckajme co bude, ale ja by som to tragicky nevidel. 95% SC hubov ziva prazdnotou a aspon sa da vyrobenym veciam zmysel. A nove zdroje z EU fondov nam snad donesu este viac stanic. Osobne by som sa skor bal, aby sa nezacali do toho montovat rozne protimonopolne urady. Touto politikou zhrabne Tesla slusny trhovy podiel a stupi par ludom na otlak. Trpezlivost ludia
- Likes 1
Pridajte komentár: