V Slovenskom kontexte mi to az tak skvele nepripada....
Mame tu absolutne minimum SC a este aj tam moze pribudnut 3x tolko aut, A ze by sa Tesla zobudila a SK prestalo byt ciernou dierou na mape sveta pre nich o tom si dovolujem trochu pochybovat. Ale rad by som sa mylil.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Tesla Supernabíjačky - Supercharger
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
Je to skvelá správa a tými cenami naštartoval konkurenciu. Tak ako kvôli Tesle začali aj ICE výrobci robiť elektromobily, tak teraz kvôli jeho nástupu na verejné dobíjacie služby budú musieť iní provideri na tomto poli prehodnocovať svoje cenníky a vylepšovať služby a zasa to povedie k lepším možnostiam pre zákazníkov.
-
Ešte Ionity nech dá public za 0.58 a 13 eur / 0.24 e paušál pre každého a bude to fajn. Tie SCH si neviem predstaviť. Neviem, či mne dočiahne kábel z tej správnej strany. Nepáči sa mi predstava ako bude Niro okupovať 50-60 min stojan, príp. ešte pomalšie autá, kedy by sa inak vystriedali aj 2 tesly. Nehovoriac o tom, že stále sa nerieši na non-tesla väčšinou predhrev, tak aj nové s Coldgate budú zbytočne okupovať. Tu to Ionity aspoň tou cenou odrádza, že väčšina Niro/Citigoe a pod tam za 0.79 jednoducho nejde.
Ale tak verím, že Tesla zasiahne a spraví korekcie/obmedzenia, resp. povolia to len na predimendzované SCH kde sa stojany flákajú. Ak im to pomôže masívne rozšíriť sieť, resp. udržať rentabilné.... uvidí sa.
-
Ináč áno, toto máte pravdu, lebo každé EV je koncipované ináč a s týmto môže byť problém. Ešte aby to nebolo tak, že budú používať kábel z vedľajšieho stojanu, ak budú mať port na opačnej strane.
-
Áno, tohto som sa obával už veľmi dlho. Majitelia Tesiel doplatia na to, že iný výrobcovia EV nemysleli na to, že treba vybudovať sieť nabíjačiek.
-
Fasa. Tak dúfam že majitelia Audi, VW aj Mercedesov tam nebudú často chodiť lebo mame po vtákoch. Jedno auto zaberie 2 stojany. Na jednom stojí a z druhého si zoberie kábel.
Vďaka Elon. /S
EDIT: Teraz ma napadlo, že na tom mieste čo budú stáť budú platit 1€/min za parkovanie. Tak to je ten Business plán!Naposledy upravené Jiri GrandPa; 01-11-2021, 22:55.
-
Superchargers v Holandsku otvorene v pilotnej prevadzke pre non-Tesla auta. Pri mesacnom pausali 13 eur je cena za nabijanie rovnaka ako pre Tesla auta, inak s prirazkou. Planovana aktivacia pre celu Europu o niekolko mesiacov.
https://www.youtube.com/watch?v=xFkz1vmvG-s
Mapa na www.tesla.com updatnuta ale nezobrazuje zatial aktivovane lokality.
Naposledy upravené nemo; 01-11-2021, 20:54.
- Likes 1
-
Predpokladam, ze ak vyssie ceny tak budu len pre externistov nie Teslakov.
Ze na vytazenych lokalitach budu musiet pridat stojany je jasne, ale na vacsine nejaky ten piatok nebude treba. Ale to nielen SCH, ani na tom GW HUBe co postavili v PO som este nikdy nevidel nabijat sa nikoho (teda okrem tych aut co sme prisli im pomoct so zatazovymi testami pred spustenim ) a to chodim okolo neho niekolkokrat denne.
S pribudajucimi EV sa to bude zahustovat, ale momentalne vcelku verim tym tvrdeniam z esalonu ze mame nasobne viac nabiek na pocet EV ako Norsko, alebo Tesla.
-
No, to je jeden z dôvodov, prečo väčšina Teslakov nie je nadšená z tohto otvorenia. Lebo to proste môže znamenať zdraženie na SC z 0.33 na bežných 0.5€/kWh.
A to, že si nevidel Tesly na SCH nič neznamená, ver tomu, že už som prišiel v BA alebo Sielnici a musel som čakať na voľne miesto. Ak to otvoria musia pridať stojany.
Ale v globále to beriem pozitívne - misia Tesly je prechod k bezemisnej doprave. Ak tým dosiahnu na dotácie a zrýchlia budovanie siete tak je to správny ťah.
-
Ak SCH otvaraju kvoli zarabku z nabijania, tak sa velmi nebudu snazit odhanat zakaznikov. Podla toho co sa pise by mohlo ist o miliardove zisky a take trzby tych par aut co nabija rychlejsie, alebo rovnako ako Tesly neurobi. Mozno urobia restrikcie na tych najvytazenejsich lokalitach i to mozno len v spicke. Ale na vacsine z tych 25tis stojanov ziadne sory zrejme nebudu. V LM kolkokrat som siel okolo ani raz som nevidel sa nabijat ziadnu Teslu. A to som tam nabijal vedla na AC neraz aj 2h a nikdy ziadna Tesla na SCH neprisla. V KE pri Optime podobne. Paradoxne na tych pomalych zdrama Kauflandu,ejoin ... som nacucnute Tesly mohol okukovat casto.
Tak si myslim ze to az tak zhave nebude s tym obsadenim. Ak dynamicky rezervuju vzdy jeden stojan ako Tesla only na vacsine lokalit to bude stacit.
Pridajte komentár: