Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 sediet to bude nakolko je sakra rozdiel co sa tlaci do baterky, ci 1,2C eNiro, Kona alebo 2C a viac Tesla. Jednoducho sa to musi prejavit. Ja by som do buducna bral jednoznacne mat v aute moznost nastavenia rychlosti DC nabijania.

    Apos tie bufre v pripade vacsiny EV su porovnatelne, Celkova kapacita, vyuzitelna a najnovsie VW realne vyuzitelna.

    Zaroven je rozdiel do akej vysky sa pusta celkove nabitie. Clanky vydrzia viac cyklov ak sa cykluju medzi 20-80% a nie 0-100%. Takze znizenia voltaze napr. o 0,1V na clanok prinesie predlzenie zivotnosti.

    Celkova kalacita eNira by mala byt 67,5kWh.
    Naposledy upravené mozeg; 09-05-2021, 08:40.

  • Apos
    komentoval k 's odpoveď
    milan84, tie cisla su adekvatne a vobec nie su "prilis" dobre, nakolko KIA ma buffer a realna velkost baterky je tusim cca 70kwh, nie 64kwh (co je pouzitelna kapacita, co aj sedi). Dobrou otazkou je, kolko je zostatok toho buffera. Coldgate nie je o nepusteni vacsieho prudu do baterky (to by bola hlupost a nerobi to ani tesla), ale o tom ze nevie/nechce/nedovoli zohriat baterku pouzivatelovi manualne/vcas pred nabijanim... Ano ma to suvis, ale nie pricinny vztah.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Lubos ved toto popiera fyziku nie? nie je divne, ze to su lepsie cisla ako najodolnejsie BP z Tesly?
    Zeby na to mal vplyv ten nestastny coldgate, ktory nepusta vysoke prudy do baterky? Sam so zvedavy tak o rok, dva ked budu prve podobne hodnoty u nastupu EV, ze "co to povie".

  • nick81
    odpovedal
    Dnes som neplánovane robil test kapacity baterky. Result 65,8 kWh, 2 týždne dozadu čo som išiel tých 456km 50/60 s 11kWh rekuperáciou, tam to vyšlo 65.7kWh (v logoch som to ručne odpočítal). Je to teda 2x potvrdený údaj.

    Dá sa povedať, že Niro MY20 po 14 mes / 65000 km má degradáciu na úrovni 0.8-0.9% (nová 66.3-66.4kWh). Ak ešte v lete nebudú lepšie čísla.
    V zime je teda dispo cca o 1.6% kapacity menej (64.7-64.8kWh).

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	degradacia_14mes_65000.jpg Videní:	0 Veľkosť:93,4 KB ID:	71989
    Naposledy upravené nick81; 08-05-2021, 21:22.

    Pridajte komentár:


  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 na upozornenie okolia mam zvoncek. myslim, ze si ho uz pocul v akcii.. Zvoncek funguje podstatne lepsie ako tie vesmirne zvuky co produkuje VESS i-MiEV-a. Inak VESS ma z mitsu trojciat len i-MiEV, Zero ani Ion ziadny VESS nemaju.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    jux Odpájať nechcem. Na sídlisku ráno úzke uličky a decká. Používam to dosť často.
    Wilo Týpek dekódoval CAN pre VESS. Ale pripojil na to z lokomotívy Ešte horšie .. https://www.youtube.com/watch?v=8jXlDHZWnCQ
    Dalo by sa spraviť vlastné. Ale keď to vyrobcovia nevedia dobre spraviť. To by zas padlo hodín. Hlavne to spraviť odolné a bezúdržbové.
    Porsche sa s tým tiež pekne natrápilo https://www.youtube.com/watch?v=GyEEWhL0gS8

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Uz vieme ako sa to da umlcat navzdy. Teraz prichadza otazka, da sa tam nahrat/vymenit vlastny zvuk? Niekde to musi byt v nejakej forme ulozene, ci? 🤔 by mohlo byt celkom zaujimave sa s tym vyhrat. Auto by nadalej splnalo homologaciu, ale s menej otravnym zvukom

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som na i-MiEV-e nielen odpojil konektor, ale aj demontoval reproduktor a odlozil do skrine, auto je o pol kila lahsie:-)))

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    SKolja Dobrý postreh. Veď to tá demontaž. Škoda, že nie je nejaký device na výmenu. Aby som mal možnosť si vybrať iný zvuk, alebo aspoň na úrovni Porsche Taycan VESS :-)

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Az na to ze ukazovala na radar a hovori ze tam je reproduktor a potom odpaja uplne iny box ktory je reproduktor je to celkom schopny navod...
    Ale pekna pakaren na demontaz.

  • nick81
    odpovedal
    Ak by ste potrebovali umlčať VESS navždy ... HowTo

    Pridajte komentár:


  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    ICE666SVK Nie nie. To je akumulovaná za trasu ... Pridaj kúsok, 64kWh to bolo ešte v 2.5% SOC (log....alse,"socPerc":2.5,"socPer......)
    Ak by bola 13kWh/100 = dojazd 65,7/13 by bol 505 km. Pri 14kWh/100 = dojazd 469km Čo znie reálnejšie. S 2.5% by som ledva 469, 505 ani vo sne. Inak mal som už dobré nervy aj pri 456km, bral som prvé čo bolo po ruke. :-)

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Podla toho co je na obrazku a toho co pises vsetko sedi. Preco pises, ze displej v aute ukazuje bludy? Mas 64kWh baterku a za jadzu si minul 75,4 - 64 = 11,4kWh narekuperovane. Aj toto sedi. Pekna ukazka, co dokaze EV oprosti spalovaku. Pri spalovaku viac benzinu ani nafty nedostanes. Spotreba 13kWh je podla toho co pises realna po odjazdeny 7:25hodiny a presiel si 456km. Vsetko sedi. To je celkova spotreba realna za 7:25hod a odjazdeny 456km. Co ti ukazuje behom jazdy je momentalna spotreba.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    513

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Presne tak. Uvidime letne meranie. Tu to bola len bokovka, pri merani kapacity som mal vzdy rekuperacie 0kWh.
Pracuje...
X