milan84 sediet to bude nakolko je sakra rozdiel co sa tlaci do baterky, ci 1,2C eNiro, Kona alebo 2C a viac Tesla. Jednoducho sa to musi prejavit. Ja by som do buducna bral jednoznacne mat v aute moznost nastavenia rychlosti DC nabijania.
Apos tie bufre v pripade vacsiny EV su porovnatelne, Celkova kapacita, vyuzitelna a najnovsie VW realne vyuzitelna.
Zaroven je rozdiel do akej vysky sa pusta celkove nabitie. Clanky vydrzia viac cyklov ak sa cykluju medzi 20-80% a nie 0-100%. Takze znizenia voltaze napr. o 0,1V na clanok prinesie predlzenie zivotnosti.
Celkova kalacita eNira by mala byt 67,5kWh.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA NIRO
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
milan84, tie cisla su adekvatne a vobec nie su "prilis" dobre, nakolko KIA ma buffer a realna velkost baterky je tusim cca 70kwh, nie 64kwh (co je pouzitelna kapacita, co aj sedi). Dobrou otazkou je, kolko je zostatok toho buffera. Coldgate nie je o nepusteni vacsieho prudu do baterky (to by bola hlupost a nerobi to ani tesla), ale o tom ze nevie/nechce/nedovoli zohriat baterku pouzivatelovi manualne/vcas pred nabijanim... Ano ma to suvis, ale nie pricinny vztah.
-
nick81 Lubos ved toto popiera fyziku nie?nie je divne, ze to su lepsie cisla ako najodolnejsie BP z Tesly?
Zeby na to mal vplyv ten nestastny coldgate, ktory nepusta vysoke prudy do baterky? Sam so zvedavy tak o rok, dva ked budu prve podobne hodnoty u nastupu EV, ze "co to povie".
-
Dnes som neplánovane robil test kapacity baterky. Result 65,8 kWh, 2 týždne dozadu čo som išiel tých 456km 50/60 s 11kWh rekuperáciou, tam to vyšlo 65.7kWh (v logoch som to ručne odpočítal). Je to teda 2x potvrdený údaj.
Dá sa povedať, že Niro MY20 po 14 mes / 65000 km má degradáciu na úrovni 0.8-0.9% (nová 66.3-66.4kWh). Ak ešte v lete nebudú lepšie čísla.
V zime je teda dispo cca o 1.6% kapacity menej (64.7-64.8kWh).
Naposledy upravené nick81; 08-05-2021, 21:22.
- Likes 4
-
jux Odpájať nechcem. Na sídlisku ráno úzke uličky a decká. Používam to dosť často.
Wilo Týpek dekódoval CAN pre VESS. Ale pripojil na to z lokomotívyEšte horšie .. https://www.youtube.com/watch?v=8jXlDHZWnCQ
Dalo by sa spraviť vlastné. Ale keď to vyrobcovia nevedia dobre spraviť. To by zas padlo hodín. Hlavne to spraviť odolné a bezúdržbové.
Porsche sa s tým tiež pekne natrápilo https://www.youtube.com/watch?v=GyEEWhL0gS8
-
ICE666SVK Nie nie. To je akumulovaná za trasu ... Pridaj kúsok, 64kWh to bolo ešte v 2.5% SOC (log....alse,"socPerc":2.5,"socPer......)
Ak by bola 13kWh/100 = dojazd 65,7/13 by bol 505 km. Pri 14kWh/100 = dojazd 469km Čo znie reálnejšie. S 2.5% by som ledva 469, 505 ani vo sne. Inak mal som už dobré nervy aj pri 456km, bral som prvé čo bolo po ruke. :-)
-
Podla toho co je na obrazku a toho co pises vsetko sedi. Preco pises, ze displej v aute ukazuje bludy? Mas 64kWh baterku a za jadzu si minul 75,4 - 64 = 11,4kWh narekuperovane. Aj toto sedi. Pekna ukazka, co dokaze EV oprosti spalovaku. Pri spalovaku viac benzinu ani nafty nedostanes. Spotreba 13kWh je podla toho co pises realna po odjazdeny 7:25hodiny a presiel si 456km. Vsetko sedi. To je celkova spotreba realna za 7:25hod a odjazdeny 456km. Co ti ukazuje behom jazdy je momentalna spotreba.
Pridajte komentár: