Vzhladom na kratky deadline a vysku zmluvnej pokuty sa neoplati sialene ponahlat. Slo o obchodnubsutaz nie o verejne obstaravanie takze GW sa moze stazovat na lamparni.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nabijacie stanice odpocivadla NDS
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tak podľa všetkého stále nič nové - vyzerá to, že tender zrušený a že nové vedenie NDS to veľmi netlačí znovu otvoriť :-(
Komentár
-
z e-mailu:
ďakujeme Vám za záujem o informácie o nabíjacích staniciach od našej spoločnosti, no momentálne sme kapacitne vyťažený z dôvodu výstavby rýchlonabíjacich staníc.
V súčasnosti ZSE ako koordinátor realizuje medzinárodný projekt s názvom fast E (Fast Charging European Study). Cieľom projektu je v spolupráci s E.ON ČR vybudovanie siete 29 multištandardných rýchlonabíjacích staníc pre elektromobily na Slovensku a v Českej republike a takisto projekt East-e, kde ZSE spolu s partnermi vybuduje ďalších viac ako 40 rýchlonabíjacích staníc na cestných koridoroch v ČR a v Chorvátsku. Predpokladaný termín uvedenia staníc do prevádzky je do konca roku 2018.
Súčasťou uvedených projektov je výstavba nabíjacích staníc, ale aj príprava na poskytovanie ďalších služieb, ktoré rozšírenie elektrických áut so sebou prináša, preto momentálne nemáme voľné kapacity.
-
-
Som sa nedávno dozvedel, že rozhodnutie napadol už dávno greenway. Všetko sa zastavilo a po voľbách sa zmenili funkcie vo vláde a tak NDS nevyhlásila súťaž od znova. Takže to je, podľa môjho zdroja, zrušené. Poďakujte sa greenway. ZSE ale hľadá alternatívne miesta blízko d1.Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
Komentár
-
Ja mam podobne info ako prezentovaj Juro. Po vymene ministrov dopravy Siet -> Most-HID sa projekt stopol. Preco? Podla mna nie iba kvoli namietkam Greenway-u. Skor novy minister nevidi priestor ako si uz z vyobstaravaneho projektu uliat pre seba. Co uz, kazdodenna realita v tejto skvelej krajine.
Faktom zostava, ze ZSE ma nakupene nabijacie stojany na sklade a nema ich kde namontovat.
Komentár
-
5.5.2017 NDS a.s. otvárala obálky so ponukami na obchodnú verejnú súťaž s názvom výstavba a prevádzka elektrostaníc
Podľa správy na rtvs z 5.5.2017 sa prihlásili 2 uchádzači: 1. Greenway 2. ZSE
Podľa sútažných podkladov by mali oznámiť výsledok do 12.5.2017
Zdroj:
rtvs správa začína v čase 5:45
https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11580/124766#
Odkaz na Obchodnú verejnú súťaž:
https://www.ndsas.sk/uploads/media/5...ae95043865.pdf
- Likes 3
Komentár
-
No a takto si tu žijeme:
Zrušenie Obchodnej verejnej súťaže
o najvhodnejší návrh na uzavretie zmluvy na nájom častí vybraných diaľničných odpočívadiel, vyhlasovanej dňa 06.04.2017 za účelom výberu strategického partnera na výstavbu a prevádzku rýchlonabíjacích stojanov na nabíjanie motorových vozidiel na elektrický pohon elektrickou energiou.
Súťaž bola zrušená v zmysle bodu 5. „Práva vyhlasovateľa“ podbodu 5.1 Všeobecnej časti súťažných podmienok.
https://www.ndsas.sk/spolocnost/obch...erejnej-sutaze
Komentár
-
Komentár
-
Akože SSE sa prihlásilo do toho tendru?
Od ZSE mám info, že to vyhrali oni.
-
No, vyzera to tak... Udajne ani nedovolia prifazovat FVE k rozvodnej sieti, co u ZSE vobec nebol problem, este aj zadarmo vymenili elektromer za inteligentny s dialkovym odpoctom.
-
inteligentný elektromer dávajú, lebo im to prikazuje vyhláška, nie že by boli takí dobrí
-
A SSE neprikazuje vyhláška nič? Ako je možné že všetkých so žiadosťou o pripojenie FVE do rozhodnej siete posielajú do péčka?
-
To vážne? Ak to kapacita siete dovoľuje, tak musia pripojiť. Asi si vysvetľujú kapacitu siete po svojom. Viem, že problémy boli s veľkými nad 20k, nechceli pripájať, ale tieto malé zdroje na dotáciu predsa spotrebuje pár domov vedľa seba, tam asi nemôžu z objektívnych dôvodov zamietať pripojenie. Teda môžu keď hovoríš. Ale ja viem len info od montážnika, všetko pripojenie vybavoval on. Dokonca mi odpustili aj presúvať elektromer a istič von na hranicu pozemku, čo sa muselo robiť pri novom schvaľovaní. V decembri keď som žiadal, ešte bolo treba, ale v januári mi volal pán od ZSE, že už to nie je treba a môže to tak ostať. Mne sa zdalo ZSE veľmi ústretové vo všetkom, ale všetko závisí od ľudí, možno v SSE sú inak naladení ľudia.
Tu je číslo vyhlášky: č. 358/2013 Z. z. Sú tam 4 kategórie, komu musia inteligentný elektromer namontovať a jedna z nich je:
Kategória 4 – odberatelia s pripojeným zariadením na výrobu elektriny, nabíjacie stanice pre elektromobily, odovzdávacie
miesta, odberatelia, u ktorých budú zistené nepriaznivé spätné vplyvy.
-
bump. ma niekto nieco nove? cestovat s leafom z juhu na sever je stale dost pain, clovek sa musi spoliehat na tych 1.5 GW nabijaciek za ktore chcu nehorazne peniaze
Komentár
-
A vlastne kolkokrat musis nabijat aby si zasiel tu tvoju trasu? Co vsetko teda musis spravit, aby si zasiel na dlhsiu vzdialenost ako je jeho dojazd na jedno nabitie? Co ja viem obmedzis rychlost, vychadzas plne nabity a potom nabijas na nabijackach do plna, alebo 80%? Kolko casu ides a kolko stojis / nabijas? Musis zastat na kazdej nabijacke, alebo mozes aj nejake vynechat? A toto by mohli napisat aj iny elektromobilisti co maju Teslu, BMW, VW, KIA, NISSAN Peugeot, Citroen, Renault alebo hocijake ine EV, ktore tu je alebo pribudne do buducna a mate s nim skusenosti.Naposledy upravené ICE666SVK; 13-02-2018, 19:08.
-
Idem z rakuskeho pohranicia - asi 35 km od Bratislavy do Povazskej Bystrice. Minule som sa nabil na 80% (aby sa zohriala baterka aj) v Petrzalke na ZSE a prisiel som na GW pri Trencine so 6% (30 kWh LEAF - 100% povodnej kapacity) Fukalo ale velmi, vacsinu cesty som bol zaveseny za kamionom a siel 80 KM/h. Tentokrat to asi nabijem doma na 100% a skusim zas potiahnut do Trencinu. Zisla by sa mi nabijacka skor, idealne odpocivadlo Hradok
-
No s Ioniqom mam opakovane otestovane, ze dam Hainburg a.d. Donau - Žilina (214km) na jednu supu a to je relativne sviznym tempom 120-130kmh. Z domu v Hainburgu odchadzam 100% nabity, do Zilinskeho Auparku na GW nabijacku pridem s cca 3-7%. To je za predpokladu, ze je sucho a pekne. Ak je silny protivietor alebo dazd tak sa pichnem v Dali Transe vo Velkych Bierovciach na GW nabijacku, tam mi zvacsa staci chvilka, 10-15 minut, v zasade je to len kompenzacia za zvyseny odpor vo forme vetra alebo dazda.
-
Tak to je naozaj slusne. Ja som zatial siel len v zime a s protivietorom a nabijal som sa tiez na dalitrans. Ioniq ma velmi velmi dobru efektivitu (aj preto ze ma TMS ) Mam to trochu dalej, idem z Zurndorfu do Ziliny. Zajtra idem ale len do Povazskej Bystrice a nabijem sa na 100% doma (snazim sa vyhybat nabijaniu na 100%, bateria leafa to nema moc rada)
-
Nabíjanie do 100% troška škodilo starému 24kWh Leafu, ale pri 30kWh nie je treba šetriť, tam tá batéria prešla vylepšeniami a neškodí jej do 100% na domácom mobilnom konektore. Iné je to na rýchlonabíjačkách, kde kvôli času som málokedy čakal do 100%. Je o tom veľa článkov na nete aj v návode k Nissanu píšu v tom zmysle, kľudne doma nabíjaj do 100%. To si si nemusel kupovať 30kWh, keď ju nenaplníš do plna. A stratu kapacity o pár percent po pár rokoch už bude riešiť ďalší majiteľ, nie ?
Leaf robí o 50 km menej ako Ioniq, či v lete, či v zime alebo pri pomalých rýchlostiach alebo vyšších, takže nebolo to len odporom vzduchu, aj veľkosťou a tvarom kabíny pre vykurovanie, menej efektívnymi komponentami.
Pár tisícový rozdiel v cene je vlastne rozdiel medzi baterkou 30kWh Leaf a akoby 38kWh Ioniq a výbava Ioniqu je zdarma. Podľa spotreby vychádzal Leaf o 28% žravejší.
-
-
Nemali by sme tieto under construction NDS stanice zmazat? Asi to nikdy nebude a dava nam to len falosnu nadej
- Likes 1
Komentár
Komentár