Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabijacie stanice odpocivadla NDS

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 297
    •   

    #16
    Vzhladom na kratky deadline a vysku zmluvnej pokuty sa neoplati sialene ponahlat. Slo o obchodnubsutaz nie o verejne obstaravanie takze GW sa moze stazovat na lamparni.

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 588
      • viera8131
      •      

      #17
      Tak aka je momentalne situacia?
      ZSE?

      Komentár

      • Luko
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 9

        #18
        Tak podľa všetkého stále nič nové - vyzerá to, že tender zrušený a že nové vedenie NDS to veľmi netlačí znovu otvoriť :-(

        Komentár


        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          z e-mailu:
          ďakujeme Vám za záujem o informácie o nabíjacích staniciach od našej spoločnosti, no momentálne sme kapacitne vyťažený z dôvodu výstavby rýchlonabíjacich staníc.
          V súčasnosti ZSE ako koordinátor realizuje medzinárodný projekt s názvom fast E (Fast Charging European Study). Cieľom projektu je v spolupráci s E.ON ČR vybudovanie siete 29 multištandardných rýchlonabíjacích staníc pre elektromobily na Slovensku a v Českej republike a takisto projekt East-e, kde ZSE spolu s partnermi vybuduje ďalších viac ako 40 rýchlonabíjacích staníc na cestných koridoroch v ČR a v Chorvátsku. Predpokladaný termín uvedenia staníc do prevádzky je do konca roku 2018.
          Súčasťou uvedených projektov je výstavba nabíjacích staníc, ale aj príprava na poskytovanie ďalších služieb, ktoré rozšírenie elektrických áut so sebou prináša, preto momentálne nemáme voľné kapacity.

        • ozana
          ozana komentoval
          Upraviť komentár
          Asi teprve projektují.
      • Juro
        Administrator
        • Mar 2014
        • 2093
        • juraj1702
        •   

        #19
        Som sa nedávno dozvedel, že rozhodnutie napadol už dávno greenway. Všetko sa zastavilo a po voľbách sa zmenili funkcie vo vláde a tak NDS nevyhlásila súťaž od znova. Takže to je, podľa môjho zdroja, zrušené. Poďakujte sa greenway. ZSE ale hľadá alternatívne miesta blízko d1.
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár

        • enfko
          Member
          • Dec 2014
          • 183

          #20
          Ja mam podobne info ako prezentovaj Juro. Po vymene ministrov dopravy Siet -> Most-HID sa projekt stopol. Preco? Podla mna nie iba kvoli namietkam Greenway-u. Skor novy minister nevidi priestor ako si uz z vyobstaravaneho projektu uliat pre seba. Co uz, kazdodenna realita v tejto skvelej krajine.
          Faktom zostava, ze ZSE ma nakupene nabijacie stojany na sklade a nema ich kde namontovat.

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1364
            •   

            #21
            Ja si osobne myslím, pardon som o tom presvedčený, že GW robí elektromobilite na Slovensku medvediu službu. Tu pomôže len, aby rýchlo rástla konkurencia a dúfam, že potom firmu GW zavrú.

            Komentár

            • dango
              Member
              • Nov 2014
              • 363

              #22
              uzas, prve kolo kradnutia uz na slovensku absolvovali, teraz kradnu v polsku a znova sa chcu vrhnut na slovensko?
              rudo vasky by mal do svojej krvavej roxorovej revolucie okrem politikov zahrnut aj greenwayakov

              Komentár

              • g211
                Member
                • Sep 2015
                • 119
                •   

                #23
                Juro nevyhodis prosim teda zatial tie ZSE co su "under construction" z mapy, nech su lepsie viditelne ostatne (realnejsie)?

                Komentár

                • Tomáš Gnap
                  Junior Member
                  • May 2017
                  • 1

                  #24
                  5.5.2017 NDS a.s. otvárala obálky so ponukami na obchodnú verejnú súťaž s názvom výstavba a prevádzka elektrostaníc

                  Podľa správy na rtvs z 5.5.2017 sa prihlásili 2 uchádzači: 1. Greenway 2. ZSE

                  Podľa sútažných podkladov by mali oznámiť výsledok do 12.5.2017

                  Zdroj:
                  rtvs správa začína v čase 5:45
                  https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11580/124766#

                  Odkaz na Obchodnú verejnú súťaž:
                  https://www.ndsas.sk/uploads/media/5...ae95043865.pdf

                  Komentár


                  • dango
                    dango komentoval
                    Upraviť komentár
                    snad sa NDS rozhodne spravne a nedojde k dalsiemu ukrizovaniu elektromobility na Slovensku...

                  • curgali
                    curgali komentoval
                    Upraviť komentár
                    Najväčší prínos pre elektromobilitu na Slovensku by bolo, keby spoločnosť Greenway nikdy nič nepostavila o nič sa nesnažila a to čo má postavené urýchlene predala.

                  • Marcel Pavlík
                    Marcel Pavlík komentoval
                    Upraviť komentár
                    na slovensku ešte DVE GENERÁCIE musia "odísť" aby zmizli všetky "danosti" pre korupciu, rodinkárstvo a najmä "ak mne, tak susedovi dvojnásob"! lebo škodoradosť je naj radosť.
                • Luko
                  Junior Member
                  • Feb 2017
                  • 9

                  #25
                  No a takto si tu žijeme:

                  Zrušenie Obchodnej verejnej súťaže
                  o najvhodnejší návrh na uzavretie zmluvy na nájom častí vybraných diaľničných odpočívadiel, vyhlasovanej dňa 06.04.2017 za účelom výberu strategického partnera na výstavbu a prevádzku rýchlonabíjacích stojanov na nabíjanie motorových vozidiel na elektrický pohon elektrickou energiou.

                  Súťaž bola zrušená v zmysle bodu 5. „Práva vyhlasovateľa“ podbodu 5.1 Všeobecnej časti súťažných podmienok.

                  https://www.ndsas.sk/spolocnost/obch...erejnej-sutaze

                  Komentár


                  • g211
                    g211 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Ach prečo... Povedzte mi niekto že prečo...
                • 1fisker
                  Senior Member
                  • Aug 2014
                  • 1364
                  •   

                  #26
                  Lebo nechceme GW

                  Komentár

                  • Jiri GrandPa
                    Senior Member
                    • Dec 2016
                    • 588
                    • viera8131
                    •      

                    #27
                    Mame nejaky update k tejto teme? Niekde som tusim cital, ze to dostalo ZSE.

                    Komentár

                    • Teq
                      Teq
                      Member
                      • Nov 2017
                      • 227
                      •   

                      #28
                      Dockame sa niekedy nabijaciek od ZSE? Nejaky update na tuto temu?

                      Komentár


                      • 1fisker
                        1fisker komentoval
                        Upraviť komentár
                        To je nesprávne napísané. Malo byť SSE...

                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        Akože SSE sa prihlásilo do toho tendru?
                        Od ZSE mám info, že to vyhrali oni.

                      • ICE666SVK
                        ICE666SVK komentoval
                        Upraviť komentár
                        Hmm zaujimave a neboli tam nejake protesti od GW a momentalne je to na bode mrazu a teraz nemyslim konkretne pre pocasie, ktore je momentalne vonku.

                      • 1fisker
                        1fisker komentoval
                        Upraviť komentár
                        Ospravedlňujem sa, áno jedná sa o ZSE, nevšimol som si tému. Ale aj tak....SSE v tejto oblasti nerobí nič, totál nič.

                      • dango
                        dango komentoval
                        Upraviť komentár
                        lebo SSE nema v sebe kapitalisticku zlozku, tak ako ZSE a VSE - preto sa SSE sprava ako Slovenske telekomunikacie a teda ziju este niekde v 1970...

                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        No, vyzera to tak... Udajne ani nedovolia prifazovat FVE k rozvodnej sieti, co u ZSE vobec nebol problem, este aj zadarmo vymenili elektromer za inteligentny s dialkovym odpoctom.

                      • Miroslav Rojko
                        Miroslav Rojko komentoval
                        Upraviť komentár
                        inteligentný elektromer dávajú, lebo im to prikazuje vyhláška, nie že by boli takí dobrí

                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        A SSE neprikazuje vyhláška nič? Ako je možné že všetkých so žiadosťou o pripojenie FVE do rozhodnej siete posielajú do péčka?

                      • Miroslav Rojko
                        Miroslav Rojko komentoval
                        Upraviť komentár
                        To vážne? Ak to kapacita siete dovoľuje, tak musia pripojiť. Asi si vysvetľujú kapacitu siete po svojom. Viem, že problémy boli s veľkými nad 20k, nechceli pripájať, ale tieto malé zdroje na dotáciu predsa spotrebuje pár domov vedľa seba, tam asi nemôžu z objektívnych dôvodov zamietať pripojenie. Teda môžu keď hovoríš. Ale ja viem len info od montážnika, všetko pripojenie vybavoval on. Dokonca mi odpustili aj presúvať elektromer a istič von na hranicu pozemku, čo sa muselo robiť pri novom schvaľovaní. V decembri keď som žiadal, ešte bolo treba, ale v januári mi volal pán od ZSE, že už to nie je treba a môže to tak ostať. Mne sa zdalo ZSE veľmi ústretové vo všetkom, ale všetko závisí od ľudí, možno v SSE sú inak naladení ľudia.

                        Tu je číslo vyhlášky: č. 358/2013 Z. z. Sú tam 4 kategórie, komu musia inteligentný elektromer namontovať a jedna z nich je:

                        Kategória 4 – odberatelia s pripojeným zariadením na výrobu elektriny, nabíjacie stanice pre elektromobily, odovzdávacie
                        miesta, odberatelia, u ktorých budú zistené nepriaznivé spätné vplyvy.

                      • dango
                        dango komentoval
                        Upraviť komentár
                        pripajali male zdroje (do 10kW) este pred 100 rokmi. ale co viem, tak posledne 3 roky nepripojili nikoho! vraj pre dalsich uz nie su kapacity (dimenzia) siete. vitaj v 19. storoci
                    • Teq
                      Teq
                      Member
                      • Nov 2017
                      • 227
                      •   

                      #29
                      bump. ma niekto nieco nove? cestovat s leafom z juhu na sever je stale dost pain, clovek sa musi spoliehat na tych 1.5 GW nabijaciek za ktore chcu nehorazne peniaze

                      Komentár


                      • ICE666SVK
                        ICE666SVK komentoval
                        Upraviť komentár
                        A vlastne kolkokrat musis nabijat aby si zasiel tu tvoju trasu? Co vsetko teda musis spravit, aby si zasiel na dlhsiu vzdialenost ako je jeho dojazd na jedno nabitie? Co ja viem obmedzis rychlost, vychadzas plne nabity a potom nabijas na nabijackach do plna, alebo 80%? Kolko casu ides a kolko stojis / nabijas? Musis zastat na kazdej nabijacke, alebo mozes aj nejake vynechat? A toto by mohli napisat aj iny elektromobilisti co maju Teslu, BMW, VW, KIA, NISSAN Peugeot, Citroen, Renault alebo hocijake ine EV, ktore tu je alebo pribudne do buducna a mate s nim skusenosti.
                        Naposledy upravené ICE666SVK; 13-02-2018, 19:08.

                      • Teq
                        Teq komentoval
                        Upraviť komentár
                        Idem z rakuskeho pohranicia - asi 35 km od Bratislavy do Povazskej Bystrice. Minule som sa nabil na 80% (aby sa zohriala baterka aj) v Petrzalke na ZSE a prisiel som na GW pri Trencine so 6% (30 kWh LEAF - 100% povodnej kapacity) Fukalo ale velmi, vacsinu cesty som bol zaveseny za kamionom a siel 80 KM/h. Tentokrat to asi nabijem doma na 100% a skusim zas potiahnut do Trencinu. Zisla by sa mi nabijacka skor, idealne odpocivadlo Hradok

                      • Ioniq
                        Ioniq komentoval
                        Upraviť komentár
                        No s Ioniqom mam opakovane otestovane, ze dam Hainburg a.d. Donau - Žilina (214km) na jednu supu a to je relativne sviznym tempom 120-130kmh. Z domu v Hainburgu odchadzam 100% nabity, do Zilinskeho Auparku na GW nabijacku pridem s cca 3-7%. To je za predpokladu, ze je sucho a pekne. Ak je silny protivietor alebo dazd tak sa pichnem v Dali Transe vo Velkych Bierovciach na GW nabijacku, tam mi zvacsa staci chvilka, 10-15 minut, v zasade je to len kompenzacia za zvyseny odpor vo forme vetra alebo dazda.

                      • Teq
                        Teq komentoval
                        Upraviť komentár
                        Tak to je naozaj slusne. Ja som zatial siel len v zime a s protivietorom a nabijal som sa tiez na dalitrans. Ioniq ma velmi velmi dobru efektivitu (aj preto ze ma TMS ) Mam to trochu dalej, idem z Zurndorfu do Ziliny. Zajtra idem ale len do Povazskej Bystrice a nabijem sa na 100% doma (snazim sa vyhybat nabijaniu na 100%, bateria leafa to nema moc rada)

                      • Miroslav Rojko
                        Miroslav Rojko komentoval
                        Upraviť komentár
                        Nabíjanie do 100% troška škodilo starému 24kWh Leafu, ale pri 30kWh nie je treba šetriť, tam tá batéria prešla vylepšeniami a neškodí jej do 100% na domácom mobilnom konektore. Iné je to na rýchlonabíjačkách, kde kvôli času som málokedy čakal do 100%. Je o tom veľa článkov na nete aj v návode k Nissanu píšu v tom zmysle, kľudne doma nabíjaj do 100%. To si si nemusel kupovať 30kWh, keď ju nenaplníš do plna. A stratu kapacity o pár percent po pár rokoch už bude riešiť ďalší majiteľ, nie ?

                        Leaf robí o 50 km menej ako Ioniq, či v lete, či v zime alebo pri pomalých rýchlostiach alebo vyšších, takže nebolo to len odporom vzduchu, aj veľkosťou a tvarom kabíny pre vykurovanie, menej efektívnymi komponentami.

                        Pár tisícový rozdiel v cene je vlastne rozdiel medzi baterkou 30kWh Leaf a akoby 38kWh Ioniq a výbava Ioniqu je zdarma. Podľa spotreby vychádzal Leaf o 28% žravejší.
                    • Teq
                      Teq
                      Member
                      • Nov 2017
                      • 227
                      •   

                      #30
                      Nemali by sme tieto under construction NDS stanice zmazat? Asi to nikdy nebude a dava nam to len falosnu nadej

                      Komentár


                      • ICE666SVK
                        ICE666SVK komentoval
                        Upraviť komentár
                        Sutaz ako bola vyhlasena a tusim aj ukoncena a niekto vyhral a potom to niekto napadol a teraz je jednak este zima a po druhe zrejme sa caka na ukoncenie dotacii na EV a PHEV a pride nieco nove, kde budu zahrnute aj nabijacky a potom to mozno uz sa bude budovat. Ja by som pockal a nic nemazal.
                    Pracuje...
                    X