GreenWay cennik

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • 535
    odpovedal
    Tak ak to chápem správne pri pausali 0 stojí 1kWh -- 1,25 euro? (18eur/14,4kWk) ..to možem voziť centrálu a kanister :-)
    Pri pausáli 19 stojí 1kWh -- 0,5 euro? (7,2ejro/14,4kWh) +19 eur mesačne?
    No jednou z vyhod elektromobilu ma byt aj lacnejsia prevádzka..ale 18 eur/100km?...alebo aj tych 7,2 eura + mesacný poplatok ???
    Chápem ze to musi generovať zisk (ale takéto podnikanie musi ratať s tym že prvých 5 rokov utrú hubu)... takto im ostane tych +/- 100 elektromobilov...a 1000 na slovensku ich bude o 2-4 roky neskor ako keby dajú normálnejsie ceny.
    V pausáli 19 eur by mohla byť aspon 1 hodina v cene, to by Greenway mal mesacne 19eur zaručených a ja by som vedel že raz za mesiac mozem na dlhší výlet.
    Prípadne keby sa dal kúpiť dáky balík..kupim si 2 hodiny..cena 40 eur...kupim si 20 hodín cena..300 eur.

    Pridajte komentár:


  • enfko
    odpovedal
    curgali Rychlost nabijania ale zalezi aj na SOC (state of charge) baterie a napriklad aj od teploty battery packu. Ked mas napriklad bateriu prilis studenu alebo prilis nabitu, tak nie je schopna prijat plny nabijaci vykon.
    Urcite ale skus aj ine GreenWay nabijacie stanice a vylucovacou metodou prides na to, kde je problem (u teba alebo u nich).
    Naposledy upravené enfko; 28-12-2015, 22:16.

    Pridajte komentár:


  • curgali
    odpovedal
    Keď mám väčšiu zostatkovú kapacitu..napr. 30% tak za 30 min nabijem ešte menej..katastrofa...

    Pridajte komentár:


  • enfko
    odpovedal
    curgali GreenWay prevadzkuje 2 typy DC nabijacich stanic - DBT a Efacec . Ta, na ktorej si nabijal ty je DBT a tie su vo vseobecnosti akosi menej vykonne aj pri nabijani Tesiel. Po niekolkych minutach Tesla zobrazi informaciu o obmedzenom vykone nabijacej stanice.
    Ale tak pomale nabijanie ako pises uz by som pripisal slabsiemu AC na vstupe alebo nejakej poruche..

    Pridajte komentár:


  • maya.leaf
    komentoval k 's odpoveď
    Presne toto isté ma napadlo včera pri nabíjaní pri Avione - či sa s 'minútovou tarifikáciou' spomaľuje nabíjanie. Nabíjali sme Leaf, na nabíjačku sme prišli so 17% a po 45 minútach nabíjania nám nabíjanie skončilo, keďže sa nabíjačka vypla a my sme mali auto nabité iba na 78%. Tak neviem, čo si o tom myslieť...

  • curgali
    odpovedal
    Chcel by som uviesť príklad výpočtu prevádzkových nákladov elektromobilu Nissan Leaf na sieti nabíjacích staníc spoločnosti Greenway. Konkrétne spomeniem stanicu Dalitrans pri Trenčíne, kde som včera nabíjal. Neviem, či sa s príchodom spoplatnenia ,,minútovou tarifikáciou (nie kW/h)", táto stanica spomaľuje, alebo už bola spomalená od postavenia, ale ja som nabil zo 6% na 67% za 30 min. Áno dobre čítate. Za 30 min nabijete 61% !! t.j. 14,4 kWh čomu zodpovedá 100 km jazdy, nie deklarovaných 80% ...prikladám fotografie. Tak si to zhrnieme, koľko ma bude stáť 100 km jazdy na Nissane Leaf . Pre porovnanie prikladám náklady na 100 km s podobným autom Peugeotom 308 1,6 HDI s priem. spotr. 5 l NM, ktoré som vlastnil predtým a nabíjaním doma:

    Nissan Leaf + 10.000 € oproti P 308 HDI Peugeot 308 HDI nabíjanie doma

    Pausál 0 : 30min x 0,60€ = 18 €/100km 5€/100km 14,4kWh x 0,15 € = 2,16 €
    Paušá l 5 : 30min x 0,40€ = 12 €/100km + 5€/mes. 5€/100km +0€
    Paušál 19: 30min x 0,24€ = 7,20 €/100km +19€/mes. 5€/100km +0€

    Tento príspevok nie je namierený proti spoločnosti Greenway. Je to jej obchodná a cenová stratégia. Túto si bude určite musieť obhájiť pred partnermi (EK a NISSAN), pomocou ktorých túto sieť postavila(aspoň tak som vyčítal z nálepiek na stojane). Chcem len poukázať, kam sme sa dostali za posledné dva roky snaženia a presvedčovania motoristov, aby prešli na čisté automobily a ozdravili si životné prostredie. Môžeme si povedať ...áno, môžem nabíjať doma, ale každý motorista, aj ten čo mu stačí denne najazdiť tých 150 km po okolí svojho bydliska, potrebuje občas isť aj mimo okres a kraj. O dovolenke v zahraničí ani radšej nepíšem. Oplatí si držať dve auta doma, jeden elektromobil a jeden spaľovací automobil? Takto sa budú pýtať ľudia sami seba, ktorí by si chceli kúpiť el. auto. Tí solventnejší to vyriešia jednoducho. Kúpia Teslu o ktorej sa dá povedať, po prečítaní horných riadkov, že dva v jednom. Ale čo tí menej solventní....? Som veľmi zvedavý na tie predajné čísla el.áut na konci r.2016... okrem Tesly samozrejme.

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal
    Reakcia na posledne dva prispevky od uzivatelov 535 a fisker
    Ja som vytvoril vlakno na diskusiu o Cena nabijania elektromobilu v SR/CR a zahranici. Diskusia, skusenosti, zaujimavosti. A moze sa tam preberat aj umiestnenie nabijaciek, zatial je vlakno prazdne, Tak ostatne davajte sem prosim http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...i-zaujimavosti Ponimanie nabijania chcu mat ludia ako pri cerpani paliva do auta, ale nieje to iste. Pri cerpackach su tiez karty a bonusy a body a ja neviem co a ludia chcu tankovat hlavne na tych cerpackych, kde maju karty. Drviva vecina ludi jazdi hlavne vo svojom okoly. Ked to premietnem do mojej predstavy v nabijani, tak hlavne nabijanie chcem mat doma a zaplatim fakturu poskytovatelovi el. prudu. Ale nabijem v pohodli domu, garaze atd. Racej platim kartou, alebo internet bankingom ako v hotovosti. Nosit so sebou mesce eur a centov sa mi nechce.

    Drviva vecina ludi ked ide dalej tak bude tankovat, ci nabijat do plna nadrze aj baterky a momentalne tam nebudu stat niekde pri dialnici kym sa im auto nabije (cca 1 hod) a preto pojdu racej do mesta tych 10km. A nabijaci cas stravia, niekde v kaviarni ci nejakom nakupnom centre. Ked bude v buducnosti rychlejsie nabijanie aj z dlhsim dojazdom, tak mozno aj popri dialniciach budu nabijacie stanice. Len to nejde vytvorit teraz na cerpackach pri dianiciach. Benzinka aj nabijacia stanica musia byt z bezpecnostneho hladiska od seba na daku vzdialenost a to pri dianiciach by mohlo byt len na niektorych odpocivadlach, kde je nato infrastruktura.

    Zalozenie eCharge pekna to myslienka, ale ja by som do toho nesiel. Niekto to musi zalozit a to stoji peniaze a cas. Vybavenie povoleni stoji dalsi cas a peniaze co sa tika nabijacich stanic a vykup pozemkov a povolenia a ja neviem este co. Vystavba, prevadzka, servis, revizie, to stoji kopec penazi. A nakoniec pride clovek k tomu, ze daco zato vyberat musi, aby to mohlo fungovat. A v konecnom dosledku to moze vyst na viac penazi ako to bolo tych 120€ na mesiac pri cenniku GW.

    Rafinerky maju bud svoje fanchise, alebo len zmluvu z niekym, kto ma cerpaciu stanicu a oni mu dodavaju paliva. To nieje len tak.

    Pre mna ako fanusika je podstatne domace nabijanie a pri vybere elektromobilu je siet doma aj v zahranici. Nic lepsie ako Tesla a SC zatial nieje. A na Slovensku je pre mna GW dost dolezita, lebo je tam pokrytie celeho uzemia SR a expanduju aj do zahranicia. Co je podla mna potencial do buducna. Takze majitel Peugeot iONu, Nissan Leafu ci VW e-up ci eGolf mozu uz teraz jazdit po Slovensku. Momentalne pri autach mimo Tesly by som zahranicie neriesil, ale ano da sa ist uz aj teraz, no musi clovek ratat z komplikaciami.

    Este raz neporovnavajte Cerpacky z nabijacimi stanicami. Nieje to to iste. Platit sa bude aj zato aj zato.

    Pridajte komentár:


  • 1fisker
    odpovedal
    Áno, súhlasím s týmto príspevkom. Už som sa viackrát vyjadril na fórach, osobne na stretnutiach elektromobilov a všade, že s tými kartami, čipmi a podobnými vecami by sme zbytočne komplikovali život užívateľom. Zas len kopírujeme to čo je v zahraničí a chceme byť za každú cenu moderní. Proste všetko to smeruje k tomu, že spokojní budú len majitelia verejných nabíjacích staníc, síce neviem či určite, lebo zisky z predaja elektrickej energie len tak ľahko nedosiahnu, ale tak to je myslené.
    Záujmy elektromobilistov sú na poslednom mieste.
    Tak znova, už sa asi opakujem:
    Pre majiteľa elektromobilu by bolo najjednoduchšie platiť tak ako sa platí za benzín na čerpacích staniciach. Na spaľovacie auto si kúpim benzín kde chcem bez problémov, na hocakej stanici. Ak niekto chce ísť s elektromobilom do Rakúska, Nemecka, ČR, tak musí rozmýšľať nad tým, ktorá nabíjacia stanica používa aké nezmyselné karty, či paušály. A samozrejme, každý prevádzkovateľ nabíjacej stanice iné, navzájom medzi ostatnými nekompatibilné. Raz som chcel ísť s Nissanom Leaf do Rakúska, ale som to radšej vzdal.
    TOTO NIE JE BUDÚCNOSŤ, KTORÚ BY SME CHCELI.

    Pridajte komentár:


  • 535
    odpovedal
    Neviem koľko je na Slovensku Tesiel, Leafov, ionov, i3..ale pri cene 120 eur za mesiac ba aj pri cene 50 eur za mesiac by sa už majitelia aj fanúšikovia mohli zamyslieť nad vlastnou sieťou nabíjaciek. Založiť akciovku "eCharge" vyzbierať 10..15 000 a začať s jednou chademo/32A/16A rychlonabijackou a postupne to rozširovať po diaľnici z BA až do Košíc. Grenway je mimo diaľnice a keď sa dokončí obchvat ZA a RK.. Tak nik nebude zachádzať do ZA 10km aby nabil u Grenway. Síce elektromobil zatiaľ nemám ale rád si dáku akciu kúpim. Pri povedzme 100 eur nominálna hodnota ich stačí predať 100-150 a mame prvú nabíjačku. Platbu nechápem prečo všetci komplikujú kartami..cipmi.. Normálne hodím 2 eura a nabijam 10 minút.. Hodím 3*2 eura a nabijam 30 minút. Majitelia Tesiel.. Leafov a celkovo elektromobilov sú solventnejsia časť Slovenska.. Nemal by byť problém založiť takú spoločnosť.

    Pridajte komentár:


  • Juro
    odpovedal
    Zdravím Peter Badik, vďaka za vysvetlenie. Čo sa ale cien týka, by sa asi mal zohľadniť aj fakt, že sa tam bude dať nabíjať len 45 min. Čo podľa mňa zníži hodnotu DC nabíjania v podstate na úroveň AC 32A nabíjania (DC nabíjanie býva väčšinou drahšie ako AC nabíjanie hlavne kvôli nákladom). Lebo ako enfko píše, "na CHAdeMO tych 45 minut vacsinu casu jednoducho nestaci". Neviem si v reále predstaviť skákať ako kobylka od jednej nabíjačky na druhú a dúfať, že na tej ďalšej nebude už niekto nabíjať. To si radšej naplánujem deň tak, aby som si mohol spraviť o trochu dlhšiu prestávku (pri tých DBT nabíjačkách so zníženým výkonom je to naozaj len o trochu) na nejakej 32A zásuvke, ktorá dokonca bude možno ešte aj zadarmo (lebo na ňu sú náklady veľmi nízke). Neviem síce aké budú ceny, ale mňa skôr trápi tých 45 min. ako tie ceny. Keď sa naozaj zavedie platenie za 45 min, nabíjanie zadarmo na 32A sa mi zdá ako slušná alternatíva. Platenie za 45 min. CHAdeMO nabíjania asi nebude mať pre mňa moc význam.

    Pridajte komentár:


  • Peter Badik
    odpovedal
    Cennik ktory bol na nasej novej stranke omylom zverejneny pri jej spusteni nieje finalnou verziou. Jeho konecne znenie zverejnime v priebehu januara. Kazdopadne uz dnes mozem uviest, ze vlastnici vsetkych elektrickych automobilov si budu moct vybrat pausal, ktory bude najlepsie vyhovovat ich potrebam.
    Peter Badik
    Greenway

    Pridajte komentár:


  • 1fisker
    odpovedal
    Od samého začiatku fungovania elektromobilov a nabíjacích staníc na Slovensku som tvrdil, že cena za nabíjanie auta by nemala prekročiť cenu najvyššej tarify elektriny pre domácnosť, t.j. asi 0,2 eura/kWh. Akonáhle tá cena bude vyššia, ľudia o tieto nabíjačky prestanú mať záujem. Greenway nás niekoľko rokov lákal na elektrinu zadarmo. Čo sa dosiahlo? Zhola nič. Elektromobily sa predávajú málo, stále ich je smiešny počet na Slovensku. Spolu so znížením cien benzínu možno aj ekologicky zmýšľajúci ľudia prestanú uvažovať o kúpe elektromobilu. Kdesi sa stala chyba, možno Greenway za to nemôže, faktom je, že na podnikaní v oblasti nabíjacích staníc sa v súčasnosti zarobiť nedá. Niekto má asi falošné predstavy, že áno. Ide teda o zisk alebo o ekológiu? Treba priznať, že to nevyšlo, štát nepodporil predaj elektrických áut, takže výsledok je taký, že nabíjacích staníc pribúda rýchlejšie ako počet elektromobilov.
    Uvidíme čo ďalej, ale nevidím situáciu moc optimisticky, bohužiaľ. Smrad v mestách zostane a budeme ho musieť dýchať naďalej. Podľa mojich predpokladov mal byť rok 2015 prelomový. Nič optimistické sa nestalo. Akurát pribudlo viac Tesiel a viac nabíjacích staníc. Žiaľ nie je to o prudkom nástupe elektromobilty. Z núdze cnosť. Rok 2016 nebude o nič lepší. Vidím to na ďaľších 10 rokov prešľapovania. Krok vpred, 2 kroky nazad. A pritom automobilky chrlia množstvo ďaľších modelov áut so spaľovacími motormi.

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Juro
    Treba si zvykať. DC nabíjanie zadarmo nebude môcť byť. Okrem Supernabíjačiek. Ja som musel v Brne zaplatiť za jedno nabitie Modelu S skoro 25 eur.
    Tych 25€ si zaplatil za plne nabitie? Lebo potom by to bolo 120 / 25 = skoro 5 plnych nabiti a ostatne by boli uz zadara. Preco nemozem komentovat, ale mozem len citovat, oznacit a like? A toto je od posledenej udrzby. Neviem preco.

    Nemyslim si, ze GW ma monopol na Slovensku. Kto kolvek dneska z dostatocnym kapitalom a dobrov obchodnou politikov a cenotvorbou, by po vybudovani cca za 1 rok mohol GW konkurovat a ono to mozno aj pride. GW malo doteraz nabijacky zadarmo a ludia to vyuzivali a mozno az zneuzivali, Tym sa nechcem nikoho dotknut. Nasli sa asi aj taky co tam auta asi nabijali od 0 do 100%, to je len teoria a nabijacka sa bola teda blokovana. Myslim, ze to pravidlo nabi a jazdi z dakych 20-40% na 80% ma cosi do seba.

    Nestastne riesenie GW bolo dat jednemu z programov nazov TESLA/TAXI a napisat tam 120€. Obmedzenia na 45 minut asi maju dovod, ale ten by som si dal zistit priamo u GW, ze preco. Mozno zato ze to bolo zadara, tam asi niekto blokoval autom miesto a nabijal sa na 100%. Tazko povedat, ale uz sa opakujem. Keby som mal eletromobil a ucet u nich tak by som sa spital.

    CEZ ma pompezne reklamy a aj podla ceskych kolegov skutek utek a mal to spoplatnene od zaciatku. Budovanie mu ale trva a so spolahlivostou a servisom ci informovanostou som tiez vela chvali nan nepocul. Aj tam pride cas a CEZ zvysi cenu za pausal.

    Co sa tika Tesiel si myslim, ze supercharger je sice v cene auta zahrnuty, ale tie peniaze idu na budovanie superchargrov a nie na to, ze sa tam auta mozu nabijat.

    Pridajte komentár:


  • curgali
    odpovedal
    Ked vtáčka lákajú, pekne mu spievaju...Toto ma napadlo, ked som si pozrel cenník . Jazdite za 2 eura na 100 km...slogan Greenway. Ten kto nenajazdí aspon 60.000 km za rok, tak tento slogan neplatí. Ked si motorista prepočíta vyžšiu cenu el.auta o cca 10.000 euro oproti benzínu alebo nafte....Tak aj tí, ktorý uvažovali, že si el. auto kúpia....otočia o 180 st. smerom k spalováku. Ekologia je síce ušlachtila vec, ale peňaženka nepustí v našich pomeroch slovenských. Myslím, že nastáva na Slovensku doba elektromobilného temna...Bravo Greenway...Pomohla by konkurenčná sieť. Keď má niekto monopol, vždy na to dopláca zákazník. Myslím , že už naši bratia z Česka nebudú písať....Bravooo Slováci. Ale ...chvalabohu za ČEZ a jeho pár eurový mesačný poplatok....Ja len tolko..

    Pridajte komentár:


  • enfko
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od romiix
    Ak príde vybitá Tesla na GW nabíjačku a za hodinu nabije ideálnych 44 kWh,
    Problem je, ze majitel Tesly hodinu nabijat nemoze, pretoze Greenway obmedzuje maximalnu moznu dobu nabijania na 45 minut. Minimalne v jednej lokalite to uz funguje tak, ze sa nabijanie po 45 minutach natvrdvo vypne.
    Vsetci dobre vieme, ze Tesle na CHAdeMO tych 45 minut vacsinu casu jednoducho nestaci (45 min v idealnych podmienkach je cca. 172 km dobiteho dojazdu na najrychlejsej Greenway nabijacke).
    Takze si stale myslim, ze Greenway nechce, aby sa u nich Tesly nabijali.

    Pridajte komentár:

Pracuje...