GreenWay cennik

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Ľuboš Geleta
    komentoval k 's odpoveď
    Ďakujem keď to bude potrebné rád sa s vami spojím a vašu službu využijem môj kontakt ak nemám ten váš 0948900158. No keď potrebujem rýchlo tak Chademo pri Nissane za 0,3€ za 1kw je Ok

  • JanoS
    komentoval k 's odpoveď
    Tu kde byvam ma kazda benzinova stanica citacku kariet a vecer je bez obsluhy. Dam kartu, vyberiem ktory stojan platim, natankujem, dam kartu znovu a vytlaci mi ucet. Preco by toto nemohlo byt aj na elektriku?

  • 1fisker
    odpovedal
    Smatrics som riešil kedysi dávnejšie, zrejme to zmenili, ale aj tak je to všetko moc komplikované. To si radšej načapujem benzín a mám to jednoduchšie, zaplatím a odídem. Všetky tie systémy sú PROTI ELEKTROMOBILOM, nie v ich prospech. Tadiaľto cesta nevedie. Ľuďom strpčujú život a potenciálnych záujemcov o elektromobily odrádzajú. Už teraz mám v peňaženke asi 10 rôznych kartičiek, možno aj viac a odmietam ďaľšie.
    Poviem to naplno:
    NABÍJANIE MUSÍ BYŤ LACNEJŠIE AKO BENZÍN, NAFTA. A jednoduché zároveň.

    Pridajte komentár:


  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    To je nezmysel, Smatrics ma aj nabijanie bez pausalu, akurat si musis objednat ich kartu (tusim bol za to nejaky poplatok). Smatrics ma vyhodu v tom ze je to velky operator a ma teda roaming na mnohych inych sietiach. Ked chces kartu bez poplatku a s dobrym roamingom objednaj si kartu od The New Motion, ta je zdarma a ma roaming aj napr. so Smatrics.

    Platobne karty sa nedaju pouzit lebo:
    - by za kazdy stojan museli platit banke poplatok za terminal
    - by za kazdu transakciu museli platit banke percenta
    a to vsetko by nam samozrejme dali k cene. Takze radsej RFID karty s vyriesenym roamingom a fakturaciou a platbou prevodom ako platobne karty a navysenie ceny.

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    To nabijanie v zahranici ked ide clovek raz za cas a vysvetli im to a aj tak to nepochopia a nevazia si takto zakaznika, tak je to ubohe. To by ma tiez vytocilo. Platenie cez bezne karty je dobry napad, alebo mobilne aplikacie. Malo by byt viacero sposobou. Mne vyhovuje platenie kartou, ako v hotovosti alebo aplikaciou. Ak sa rozsiri nabijacia siet aj predaj elektromobilov, tak pojde dole aj cena.

  • 1fisker
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od Ľuboš Geleta
    Konkurencia predsa bude od ZSE. A ako som spomínal v Žiline si zaplatíte 0,3€ za 1kWh takže je to možné aj takto
    U mňa v Žiline môžete nabíjať za 0,2 za 1 kWh, síce mám len klasickú zásuvku, ale tá možnosť tu je. Kontakt je na mape.
    Naposledy upravené 1fisker; 19-08-2016, 19:41.

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal
    Ziadna spolocnost nema biznis postaveny na nabijackach a teda nabijani pre siroku verejnost a podnikatelov. GW ma prioritu v prenajme kurierskych dodavok a expanduje do dalsich statov v Europe. Poskytovanie nabijania je len dalsi produkt. Rovnako to ma aj CEZ alebo ZSE ci VSE-RWE a iny. Oni zase poskytuju distribuciu elektriny pre podnikatelov a verejny sektor. A okrem CEZ ktory som tu spominal su vsetci v asociarii SEVA. GW ma siet cez celu SR a pre vsetky typy elektromobilov Typ2, Combo aj CHaDeMo a spoplatila to ako prva a testuje reakcie aj pre ostatnych. Zbiera data, lebo ma data, ked to bolo zadarmo a teraz, ked sa plati a vyhodnocuje. Ak nieco zmeni najskor po pol roku ale realnejsi je skor cely rok. Podla clanku na stranke hybrid.cz ani v zahranici to nieje ziadna slava mate mapu a nabijacka tam nieje, alebo tam je a kartu na nabijanie vam to neakceptuje a ked akceptuje, tak vam neakceptuje platobnu kartu. Proste prekazok je tu este hodne. A ked sa predaj elektromobilov a nabijacie stanice rozsiria pride narad EU a trebarz aj kazdy jeden stat ci uz CR, SR a iny co budu chciet z kolaca svoj diel. Zatial je to naozaj hlavne o cestovani vo svojom okoli alebo mat TESLU na dlhsich trasach a nabijat na SC a DC. Ale co uz sa nemoze povedat je to, ze je nedostatok elektomobilov ci nabijacich stanic aj ked to nieje bezproblemove. Tak uvidime co prinesie buducnost.

    Pridajte komentár:


  • 1fisker
    odpovedal
    Vážení páni, budúcnosť nie je v tom, že sa budú využívať rýchlonabíjacie stanice za 0,50/min. To je hlboký omyl. Celé je to nezmyselne postavené. Takto to fungovať nebude. Nejde len o Teslu a Nissan Leaf a nejde len o to, či budú mestské autíčka. Chceme, aby boli elektromobily nielen alternatívou spaľovacím autám, ale aby ich nahradili. T.j. budú jazdiť aj na väčšie vzdialenosti. Ale ak má byť jazdenie na nich niekoľkonásobne drahšie ako na spaľovacích autách, ľudia ich nebudú kupovať. Takže zostaneme pri smradľavých autách?
    Smatrics a im podobné systémy postavené na kartách a paušáloch sú tiež nezmysel. Chcel som ísť jednorázovo do Rakúska a nedovolili mi u nich nabíjať, že vraj si musím kúpiť min. mesačný paušál. Toto sa vám stane na benzínovej čerpacej stanici?
    Už sa asi 10.krát opakujem - POKÝM NEBUDE NABÍJANIE TAK JEDNODUCHÉ AKO ČERPANIE BENZÍNU (samozrejme za nižšiu cenu ako benzín), NIKAM SA NEPOHNEME.

    Pridajte komentár:


  • Ľuboš Geleta
    odpovedal
    Konkurencia predsa bude od ZSE. A ako som spomínal v Žiline si zaplatíte 0,3€ za 1kWh takže je to možné aj takto

    Pridajte komentár:


  • Martin V
    komentoval k 's odpoveď
    No praveze ked krachnu, tak sa tu na SK nenajede nik co by to od nich kupil. Skor predaju tie nabky do zahranicia kde uz je Emobilita zabehnuta.
    Naopak ked sa im bude darit v tomto segmente , tak zacnu o tomto biznise premyslat aj dalsi, a mame tu konkurenciu tj. boj o zakaznika tj. lepsie sluzby lepsie ceny ine predajne modely.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    To je nezmysel, ja suhlasim s Martin V, treba si uvedomit kolko stoji taky nabijaci stojan, kolko elektrina, prepocitat a som si temer isty, ze vam to nevide prilis lepsie. Jediny nezmysel co vidim je casovy limit. Zvysok EU tiez pouziva minutovu tarifikaciu, ano, mozno za mierne lepsie ceny, ked si ale porovnam Smatrics tak ten ma 0,45 za minutu a GW 0,50 co zas nepovazujem za mega rozdiel.

    Vacsinu casu nabijam doma alebo v praci z beznej 400V 16A zasuvky, Tesla problem nema a Leaf je urceny ako mestske auticko, ak niekedy clovek na nom ide dlhsiu trasu tak to je super, ze to skusa ale to vtedy aj bude viac stat. Neverim ale, ze je to na dennom poriadku, ak ano, tak je chyba v tom, ze si Leaf kupil, mal si kupit nieco s vacsim dojazdom.

  • 1fisker
    odpovedal
    Mal som na mysli tak, že ak Greenway krachne, prevezme ich nabíjačky niekto rozumný a bude v tom pokračovať.

    Pridajte komentár:


  • Martin V
    odpovedal
    Pani zas uz by som to s tym HATEovanim GW neprehanal, je pravda ze su drahi , ale su jediny a teda napriklad taky ich krach by mne skomplikoval znacne situaciu s pouzivanim Leafa
    Ano su tu zdarma nabky ale viete ako je to snimi raz idu raz nejdu, ak nejdu mozem ist kade lahsie nik ich nepride na pockanie opravit mozem jedine zobrat o 230V zasuvku v nejakej restike.
    V sucasnenej situacii mam preto GW ako Backup, ked nejde free nabka alebo je obsadena idem na GW, nevytesujme sa tu ze sa stavaju nove nabky v dilerstvach nisanu.
    Staci sa pozriet ako je to na Roznavskej mna tam nielkoko krat odbili potom som zas musel cakat kym mi niekto natuka pin do stojanu inokedy tam parku je spalovak priamo od dealera.
    Proste to co tu chyba je konkurencia ta dufam ze pride zo ZSE ale tiez uz mam pocit ze je to pri nich ako cakanie na Godota. GW su drahy ano sam so dokonca siel s pausalom dole lebo som ich nevyuziaval tak ako ked boli zdarma ale su jediny kto ponuka komplexnu sluzbu.

    Pridajte komentár:


  • 1fisker
    odpovedal
    Greenway by urobil najlepšie, keby ohlásil krach. To by mohlo naštartovať výraznejší posun elektromobility na Slovensku. Nemá zmysel takto trápiť seba aj potencionálnych užívateľov.

    Pridajte komentár:


  • ePavel
    odpovedal
    Skusenosti z ČR su jasne. Vacsina ludi nie je ochotna za nabite leafa (cca 15kWh) zaplatit 5,5 EUR a takto spoplatnenym nabijackam sa vyhyba. A GREENWAY si mysli, ze na Slovesku budu ludia ochotny zaplatit 15-25 EUR (v závislosti na teplote baterky)

    Pridajte komentár:

Pracuje...