Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Škoda Enyaq IV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Karol
    Member
    • May 2015
    • 161

    #31
    Tu je nórsky cenník - aspoň na porovnanie rozdielov cien jednotlivých verzií. Začína to na verzii iV 50:
    https://az749841.vo.msecnd.net/sites...0982b1a1cf.pdf

    100 kW DC nabíjanie je v cene pre iV 50 a iV60, 125 kW nabíjanie je v cene pre iV 80 a iV 80X (toto si ale zrejme volí importér v danej krajine)

    Komentár

    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 337
      •      

      #32
      Darmo sa tu teraz vytesovat alebo pohorsovat nad vybavou a cenami ked nemame SK cennik. Kazda krajina ma zakazdym ine vybavy a ine ceny. Fungovalo a funguje to tak vzdy ako pri Korejcoch, Japoncoch, tak aj pri Nemcoch a Skode. S takym Hyundaiom sme boli ako krajina stastni a na Ioniqa sme vyfasovali snad najbohatsiu vybavu v standardnej cene (okrem stresneho okna ktore nam nedopriali). Taka Mazda u nas nebola natolko stedra a v Nemecku sa dali najst lepsie a volnejsie kombinacie vybav. Vyckajte Aj tak sa to nezacne dodavat skor ako 2021 ak dovtedy vobec stihnu ten SW dokoncit.

      Komentár

      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #33
        Toto čo za nezmysel píšu? "ŠKODA ENYAQ iV 80 nabízí tři různé možnosti dobíjení. Vedle wallboxu ŠKODA iV Charger lze vůz přes noc pohodlně nabíjet i pomocí běžné domácí 230V zásuvky. V obou případech s výkonem až 11 kW."

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          AC pomale, AC rychle a DC - comu nerozumies?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          11kW z 230 :-)

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Tak chceli napisat ze sa to vie nabijat aj z beznej zasuvky a uz sa im tam nehodilo esteticky pridavat dalsi udaj o 400V. Elektromobilisti vedia co tym chceli povedat a pre laika/zaciatocnika je super ze spomenuli aj klasicku zasuvku lebo stale vela ludi zije s myslienkou ze EV sa da nabijat len “z krabice na stene za 1000€”. Malokto vie ze stavi obycajna zasuvka aku ma kazdy doma

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          JJ to len tak . Ta nabíjačka s výmenným konektorom je fajn. Dobre to spravili.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 "11kW z 230" je vlastne pravda, len zabudli pripisat, ze tych 230 je tri krat. Nabijacky v EV nevyuzivaju medzifazovych 400V, ale len 230V kazdej fazy oproti nulaku. Trojfazove nabijacky su vlastne tri jednofazove.
      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 707
        • viera8131
        •      

        #34
        Pôvodne zverejnené od MaShe
        Podľa mňa lepšie auto na lokálne jazdenie po CZ SK, horšie na jazdenie po EU..
        A na tento zaver sa prislo ako?

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          MaShe Veď máš Ionity, poskáčeš po Ionity a keď nie máš tam koncernový "xyz charge", vidiš online stav kadečoho (nie len ionity) a nabíjaš kde len chceš a za normálnu cenu. Môžeš ísť s tým hocikam. Aj Tesla aj takáto Škodovka je úplne bezproblémov na domáce aj zahraničné cestovanie. Je to už len otázka preferencií a ničoho iného. Viď cesta okolo SR. Či Tesla alebo eNiro, rovnaké časy. A to eNiro má iné hendikepy :-)

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ten rozdiel bude minimalny na urovni par desiatok minut max. Na SK mame nahodou celkom rozvinitu siet nabijaciek na nase male pomery a v zahranicii je velmi dobra siet ako SC tak aj Ionity.

          Vyhodu Skodovky vidim skor v servise. Dva krat sa mi stalo ze mi auto vypovedalo cestou sluzbu. Raz som na Donovaloch trafil jamu tak ze sa ohol cely disk. Odtiahli ma do BB a na pockanie mi vymenili v BMW cele koleso. A mohol som pokracovat, zdrzanie max 1.5 hodiny. Druhykrat mi pod Strecnom rupol zadny mech vzduchoveho podvozku. Odtiahli ma do BMW v ZA, dali nahradne auto, objednali mech. Ja som pokracoval v ceste do Tatier, o dva dni cestou spat som si vyzdvihol opravene auto a nechal im tam nahradne. Max komfort a ziadne starosti. Toto by bolo s Teslou trosku problematicke vzhladom na vzdialenost najblizsieho servisu a cakacich dob. V oboch pripadoch by mi asi moj trip skoncil.

          Takze skor by som to videl na nejaky “pokoj v dusi” ale delit auto podla cesty doma vs zahranicie urcite nie pri takto velkych baterkach
      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        #35
        Ako ratam tak ratam tak ma podla ceskeho cennika bude stat min 45k a k tomu este cosi dokupit a som na 50k€. No toto Tesle neublizi. Ako to niekto pisal SKODA lovi v inom rybniku a ak mam vysolit min 50k € za SKODOVKU tak to si sakra rozmyslim. I ked auto vyzera fajn.

        Komentár


        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Na druhej strane Tesla ti zlavu neda skodovka by mohla nie? Neviem ake zlavy davaju a ci vobec nejake na BEV ale 10% by sa mozno dalo zjednat alebo som velky optimista?

          Okrem toho siet servisov je niekde uplne inde a kvalita spracovania tiez...Ja by som to auto nepodcenoval. Treba pockat na prve testy, som velmi zvedavy.
          Naposledy upravené Catchcash; 03-09-2020, 14:59.
      • curgali
        Member
        • Jul 2014
        • 310
        •   

        #36
        Bol som sa opýtať v PTA Trenčín.Tak rezervacia sa bude dať urobit až buduci tyžden, po spustení konfigurátora. Pred predajnou maju aj nabíjačku. Ale len 25 kW...

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Mal si sa spytat, ci ta nabijacka je aj pre verejnost. Ja som sa napriklad pytal v BB kde je showroom KIA/Mercedes a oni tam maju 9 wallboxov ale len pre vlastnu potrebu.

        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Zistim to a dam vediet. Parkovisko maju ohradene, takze po zaverecnej sa neda nabíjat,...Nabíjacka len s CCS.

        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Tak PTA Trencin ma nabíjačku len pre interne využitie. Nie je pre verejnosť.

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          rovnako ako KIA v druhej polovicu dvora/búraniska
      • Taur
        Member
        • Dec 2019
        • 296
        •   

        #37
        Nechapam co sa vam nezda na cene. Asi ste si nevsimli ze Enyaq ma skrabku a dazdnik v dverach co nema nikto tusim okrem RR, Kam sa hrabe Tesla a ostatne znacky svojou vybavou.

        Komentár


        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          A to pozor, škrabka je aj s meraním hĺbky dezénu páni.
      • Catchcash
        Member
        • Dec 2019
        • 170
        •   

        #38
        Slovensky cennik:

        https://www.mojelektromobil.sk/skoda...-nemecke-ceny/

        aj ked podla linku to tak nevyzera

        Komentár


        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Takze pre mna v pouzitelnej vybave za 52k€, za SKODU? ee.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Uz som to kdesi vyssie pisal ale nedostal som odpoved. Neviete ako je to so zlavami automobiliek pri BEV? Skoda (aspon co som pocul) standardne nema problem dat zlavu na bezne auta tak podla mna 10% by mohli dat z auta co stoji 50k a hned si na 45

          Btw. co vsetko tam potrebujes dokupit ked pises ze 52?
      • Karol
        Member
        • May 2015
        • 161

        #39
        SK konfigurátor spustený:
        https://cc.skoda-auto.com/visualizer...&visitedPages=

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          No ked to porovnam z ID 3 ta Skoda je vyhodnejsia.Dalsia vec v zaklade ma LED svetla , bezdrotovy pristup smarthonu, bezdrotove nabijanie , je sice bez map ale viem ovldat auto na dialku kurenie, nabijanie, to ma az ID 3 vo verzii MAx, zase ID 3 ma v zaklade mapy. A potom velkost auta, tam vedie Skoda. Takze za mna skor skoda ako ID3, zase Skoda ma nizsi vykon ID3 150 kW - Skoda 132 kW, predpokladam že dojazdom na tom bude lepšie ID3 kvoli vahe vozidla.
      • demo
        Member
        • Dec 2016
        • 83
        •      

        #40
        Pokiaľ chcete Enyaq-a, tak šup šup objednať. Som sa rozprával s predajcom v CZ, ich demo príde v apríli 2021 a ako dosť veľký predajca s predajom 1000ks Škodoviek ročne majú kvótu na 5 (slovom päť) Enyaq-ou na 2021. To je asi vtip. Vyrobia snáď 200ks pre CZ ?

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          V Čechách majú 229 predajcov, čo je 1145 vozidiel.

          A keď nechceme, môžeme sa im kašlať na tú predraženú krabicu ? S trochou výbavy, na ktorú sme zvyknutí, je to auto cez 60t€ za Škodovku (bez príplatku za masku ako z čínskeho trhu) ...

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          aj keby som na to mal, trhat sa nebudem. Papierovo priemerne az podpriemerne, ceny v pozadovanej konfiguracii sialene. Aky je dovod toto uprednostnit pred jazdenym X, alebo trochu mesnimi korejcami ?

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Nebudem tu teraz rozoberat cenu sam som radsej vypol konfigurator ked som bol na 57k

          Ale co sa tyka tych preferencii...jazdene X moze byt kludne macka vo vreci. Stale Tesla nema tu kvalitu spracovania a natrafit na nejaky zly kus bez zaruky a servisu u nas by som ja osobne nechcel a to Tesle fandim

          Co sa tyka mensich korejcov tak to je presne ten dovod: MENSICH. Niekomu proste ten kufor nemusi stacit.

          Pisem len svoje postrehy viem ze kazdy ma na to iny nazor. Hlavne nech si kupime co vyhovuje nam no nie?
          Naposledy upravené Catchcash; 05-09-2020, 18:45.

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          Linku majú stavanú na 400ks za deň. (tým netvrdím že dnes tak beží) Teraz prebieha navýšenie na 550 a už dodávateľa technológie tlačia do 800ks za deň čo im zatiaľ ešte nesľúbil že to pôjde. Takže vyrábať asi chcú len európa je veľká.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Vsak toto je prave ten argument. Co ine je v ponuke ak chce niekto vacsie rodinne auto? Korejci su malicki. Niro je sice pouzitelnejsie ale stale to nie je ono. TMX uz je zas prilis velka, draha a bez servisu. Nemecka premia sa cenovo v podobnych konfigoch uz tiez blizi 100tis €.

          Ked proste chcete ten zlaty rodinny stred (rozumej alternativu oblubenej Octavie Combi) tak nemate co kupit. Enyaq je jedina moznost. Ostatni na to seru. Bud robia male mestske pidi auticka (e208, Honda E, Kona, Up!) alebo mamuty typu TMX a eTron. A TM3 ma zas dost neprakticky kufor. Jediny konkureny je eNiro ktore je vsak mensie a dizajnovo vela ludom nesmakuje.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          eNiro je viac nez dostatocne velke rodinne auto. ked som mal deti este male,stacilo mi 370l na kocik a vsetko potrebne. Len sa treba valit s rozumom a pripadne dat nosic a rakvu. Vadilo by mi vozit so sebo mrtvu vahu a mat zbytocne vyssiu spotrebu pri embecke.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 to ze staci tebe neznamena ze staci kazdemu. Su aj 5-clenne rodiny, 4-clenne rodiny so psom, niekedy mas dve detske sedacky a potrebujes do stredu este hodit svokru (co asi v ramci pokrocilejsieho veku nebude utla teta s obvodom pasa 18-rocnej modelky) atd atd. Keby stacila kazdemu velkost Nira tak sa nepredavaju vacsie MPV a SUV.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ja mam 5clennu rodinu. zacinali sme s velkym kocikom v kombi-ku. neskor nam s tym istym kocikom stacil sedan a do Leafu sme presli v case, ked kocik putoval prec.
          Chapem aj pribehy o psovi aj svokre, ale dnesne obludy ludia kupuju podobne "čo keby" ako diesel, lebo "čo keby" som potreboval spravit 1000km nonstop.
          V elektromobilite je neefektivna prevadzka, zbytocne vyssia spotreba proti fylozofii EV. Aj v amerike sa kupuju najviac pick-up bez opodstatnenia, ze by niekto na korbe denne prevazal tonu stavebneho materialu alebo tahal lod.
          Ano, ked niekto potrebuje X (priestor, tazne, dialnicne tempo, ...cokolvek), tak si ho kupi. Ale ak enyaq ponukne pre posadku podobny/rovnaky priestor ako Niro, tak kufor nie je argument, lebo 2x do roka je truhla lacnejsi sposob ako vozit vahu a palit viac elektriny.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem preco sa tu musime o tom natahovat. Niekomu to staci a niekomu proste nie. Komu ano si kupi Niro a komu nie tak Enyaq

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Ano Enyaq len si poriadne počká, Škoda nie je schopná poslednú dobu dodávať auta na zakázku v normalnom čase, a čakať na auto skoro rok je ako zlý vtip za danú cenu ... osobné skúsenosti bohužial

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 akurat si pochoval polovicu portfolia Tesly (lebo ved nikto nepotrebuje priestor TMS a TMX ked vozi aj tak vzduch) Mas to rozmerovo trosku pomiesane, Enyaq neponuka podobny priestor ako eNiro, kufor je teraz nepodstatny. Enyaq je rozmerovo o kategoriu vacsie auto. Enyaq sa blizi ku Kodiaqu zatial co Niro je pod Karoqom.

          Takou rovnicou potom prides k zaveru ze naco si niekto kupuje BMW 5 ked si moze kupit 3.... a nasledne ze vlastne mu musi stacit BMW 1. Enyaq je vnutri sirsi, ma vacsi razvor a aj vacsiu svetlu vysku (ktoru ma Niro mimochodom podpriemernu na urovni bezneho hatchu). Vacsi razvor potom znamena viac miesta pre nohy a najma moznost dlhsieho sedaku na ktory sa daju polozit stehna, takze cestujuci nema kolena pod bradou ako v TM3 (ktora ma mimochodom zadne sedacky uplne za trest - kratky sedak plus vysoka podlaha je pre dospelaka smrt). Kto ten rozmer nevie vyuzit a nepotrebuje priestor, kupi si Konu. Kto chce viac priestoru zoberie Niro. Ak este viac mas Enyaq. A pre megalomanov mas TMX. Nevidim dovod vnucovat niekomu priestorove potreby jeho rodiny. Ak tebe staci pre 5 ludi Leaf, good for you. X dalsim ludom to stacit nebude, a pre X inych ludi to bude zbytocny luxus a povedia ze si neefektivny a plytvas zdrojmi 🤷‍♂️

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo číta moje myšlienky - takže potvrdzujem 99% súhlas. Prečo iba 99%? Lebo Enyaq je moc drahý a ani sa nezmestí do dotácie. Záver - nie je čo vyberať.
          "Ked proste chcete ten zlaty rodinny stred (rozumej alternativu oblubenej Octavie Combi) tak nemate co kupit. Enyaq je jedina moznost. Ostatni na to seru. Bud robia male mestske pidi auticka (e208, Honda E, Kona, Up!) alebo mamuty typu TMX a eTron. A TM3 ma zas dost neprakticky kufor. Jediny konkureny je eNiro ktore je vsak mensie a dizajnovo vela ludom nesmakuje. "

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Uvidíme čo bude za 2 roky keď odpíšem z firmy eNiro a budem hľadať new car. Inač eNiro momentálne asi fakt zlatá stredná cesta, z môjho pohľadu, a do budúcna keď budem toto auto predávať.

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          kto chce škodovke finančne pomôcť, tak skutočne "šupšup", údajne stratové citygoiv by mala skončiť s výrobou (dobehne) a bez náhrady. ctrl c/v - Když na každém prodaném autě proděláváte přes 200 tisíc Kč, je to pochopitelně neudržitelné. Papírově nulové emise CO2 sice mohly bilanci zlepšit, asi to ale nakonec nebylo tak slavné, jak Škoda doufala a Citigo posílá do důchodu.
          https://www.autoforum.cz/predstaveni...feed.sznhp.box

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Je to usmevne tvrdenie od Skody, pretoze Skoda citigoe realne nikdy nevyrabala. Vsetky e-up trojcata sa vyrabali vo fabrike VW v Bratislave.
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 178
        •   

        #41
        V nemecku majú na dealera na tento rok dovolené predať 5-12 kusov Enyaqu ktoré budú dodané v apríli. Dúfam že na budúci rok to nebudú rovnaké počty.
        https://youtu.be/m9NFG-SXNl0

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          To znie ako ofenziva plnou silou 😂
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #42
        Spravil som si cvičnú konfiguráciu na Enyaq "len" 60 verziu. S pár doplnkami mi vyšla cena okolo 52 tis. !!! Ani náhodou.
        Bohužiaľ, zas zostávajú vo výbere len Kórejci.

        Komentár


        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker To si si dal plnku? Ja som skromnejší. 52 mi vyšlo pri 80tke.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          nie, nebola to ani zďaleka plná výbava, len pár vecí

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          ivan32 to si si tam vela toho nepridal. Trosku sa s tym hral ale radsej som to vzdal tiez

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Musis pockat na fleetove zlavy Teraz to urcite nebude davat ziadny zmysel... hlavne ked dopyt bude vyssi ako ta uboha ponuka co tu niekto daval kvoty.
      • Karol
        Member
        • May 2015
        • 161

        #43
        Cenník Enyak iV First Edition (dostupné v 1. alebo 2. Q 2021) + štandard cenník (dostupné od 3. Q 2021)
        Pripojené súbory

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Predpokladany termin dodania Q3/2021... not impressed 🥱

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          hento Q3 a verzia 80x este v nedohladne tym padom + cena bude veselo nad 50K, takze Enyaq vypadava z vyberu. Mozno potom ako jazdenka o 5 rokov, ked predam dotovne...

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          1st edition 61000? parada, o chvilu su tie "bezne a lacne elektromobily" na cenovkach Tesly.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          ok, nech si ho nechaju

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Kedysi bezala v TV reklama na Skodu kde si pospevovali “Já na to mám...”. Bohvie ci to oprasia pri Enyaqu 🙈

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo lenže to nebude v reklame o predaji "repasovaných embéčok", ale v rteklame na mi(lriard/milio)nára. teslu tam už mal, toto bude také ašské českô/slovenskô.
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 178
        •   

        #44
        Video z výroby Enyaqu.
        https://youtu.be/mVWTFWUizC4
        Bystrému očku neujde že už robia aj štvorkolky.

        Komentár

        • SKolja
          Member
          • Dec 2018
          • 244
          •      

          #45
          Nextmove celkom Enyaq iV chvali, zevraj lepsi ako ID.4

          Zacina sa nam to na EV trhu zahustovat, buduci rok bude problem si vybrat :-)
           

          Komentár

          Pracuje...
          X