Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Škoda Enyaq IV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 145

    Škoda Enyaq IV

    Myslím že Enyaq si zaslúži pre svoju dôležitosť svoje vlákno. Ak niekto nevidel tak https://www.autosalon.tv/reportaze/a...da-enyaq-iv-80
    Naposledy upravené ivan32; 16-05-2020, 22:59.
  • Stano Kurek
    Member
    • May 2014
    • 441

    #2
    ... uvidime na realitiu ked ho ukazu svetu?

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      hej, v budúcom tisícročí

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Ja myslim ze skor ako tu Tesla otvori servis a store
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 145

    #3
    https://youtu.be/_LNvFg_IBAE

    Komentár

    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 145

      #4
      Predstavenie Enyaqu 1.9.2020
      https://www.skoda-storyboard.com/cs/...-2020-v-praze/

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Neviem sa dockat

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Pride mi to divne, ze enyaq / alternativa id.4 bude predstaveny skor, ako samotny id.4

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Mna zaujima kedy mi ho vedia dodat za 30tis eur. Sanozrejme 80x verziu.
    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 145

      #5
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6204.jpg
Videní:	403
Veľkosť:72,9 KB
ID:	59800 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6205.jpg
Videní:	365
Veľkosť:72,1 KB
ID:	59801 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6206.jpg
Videní:	364
Veľkosť:41,2 KB
ID:	59802 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6207.jpg
Videní:	361
Veľkosť:60,5 KB
ID:	59803 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6208.jpg
Videní:	357
Veľkosť:35,7 KB
ID:	59804 Zopár aktualizovaných obrázkov pokope.
      Naposledy upravené ivan32; 15-08-2020, 15:42.

      Komentár

      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 145

        #6
        A pre úplnosť aj interiér. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20200729-093500_Video Player.jpg
Videní:	425
Veľkosť:89,2 KB
ID:	59827 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20200729-092708_Video Player.jpg
Videní:	358
Veľkosť:103,0 KB
ID:	59828

        Komentár

        • Stanox1
          Junior Member
          • Feb 2020
          • 3

          #7
          Ten zadok je tak predĺžený, že by z toho mohli urobiť aj 7 miestnu verziu..
          Bol by to môj favorit.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            7 miest znamená aj dostatočnú nosnoť.

            Ja tak trochu uvažujem, že či platforma MEB, na ktorej je to postavené, uvezie takú záťaž ako SUV je. Médiami prebehlo, že najvyššia baterka okolo 80kWh je v id.3 tak ťažká, že je len 4-miestne a má malú nosnosť. Ťažká karoséria SUV - ako si poradia s nosnosťou ? Alebo sa tento problém týka len ID.3 a toto bude mať upravený podvozok ?

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            4 miestne je preto ze ma baterku aj v stredovom tuneli vzadu a tym padom sa tam 5 clovek nenatrepe

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko A nie je tých MEB viac druhov? Enyaq bude mať väčší rázvor ako ID.3. Aj etron má tiež MEB? S nosnosťou by nemal byť problém.

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            E-tron nieje MEB. Q4 E-tron už hej. A to že id 3 s najväčšou baterkou je len štvormiestne nebude obmedzenie platformy MEB ako takej. To by bol iný fail.
            Naposledy upravené ivan32; 16-08-2020, 07:55.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ak si matne pamatam tak eTron nie je uplne cistokrvne EV. Jeho platforma je stale odvodena od spalovaka len je masivne upravena. Az MEB je od zakladu navrhnuta pre BEV.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            ivan32 Mám v tom guláš.. Aha, tento určite nebude mať 4 miesta a baterky medzi sedačkami.. Preto si myslím, že MEB budú aspon 2 typy pre rôzne rázvory a hmotnosti. Potrebujú šetriť náklady. Ale vidím do toho veľké nič, do Audi a VW 2 násobne
            https://www.audi.sk/inovacie/audi-q4-e-tron-concept Technológia konceptu Q4 e-tron je postavená okolo modulárnej platformy elektromobilov (MEB), ktorá sa v budúcnosti stane základom v mnohých elektromobiloch koncernu Volkswagen, od kompaktnej až po vyššiu strednú triedu vozidiel.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Typ je len jeden ale prave preto sa to vola modularna platforma lebo to vies zvacsovat podla potreby. Sklada sa to ako lego - potrebujes vacsi razvor, pridas do stredu viac clankov. Obmedzenie pri ID.3 je len pri najvacsej baterke a proste vymenili jedno miesto vzadu ktore vacsina ludi za cely zivot nikdy nepouzije za dodatocny dojazd. Ked potrebuje niekto nutne aj to stredove miesto vzadu tak siahne po mensej baterke alebo inom aute
        • ivan32
          Member
          • Sep 2014
          • 145

          #8
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20200819-092517_Gallery.jpg
Videní:	399
Veľkosť:69,1 KB
ID:	60004 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20200819-092441_Gallery.jpg
Videní:	327
Veľkosť:45,8 KB
ID:	60005

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 906
            •      

            #9
            Nový elektromobil Enyaq například ani teď, v nulté sérii, není schopen pokračovat z montážní linky v přímém toku, ale musí se odstavit a až průměrně po třech hodinách věnování se problematice softwaru může pokračovat v toku na další funkční zkoušky,

            Poslední model octavie není podle zaměstnanců automobilky Škoda Auto dostatečně připravený pro sériovou výrobu.

            Komentár


            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              Je to smutne...a to som uvazoval nad Enyaqom alebo VW ID4...a aké mal koncern silácke reči..že urobia lepsie a o polovicu lacnejsie auto ako Tesla...
              Naposledy upravené curgali; 22-08-2020, 14:34.

            • ivan32
              ivan32 komentoval
              Upraviť komentár
              curgali veď netreba hneď lámať palicu.

            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              V decembri musím objednat nove BEV...tak uvidime čo dovtedy bude a nebude...

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              som na tom podobne, ako curgali . este ani vestica netusi, co objednam

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              do decembra sa toho nič neudeje, takže vyberať budete z toho čo je už teraz, pár predstavení, sľubov kedy bude, potom realita - ročná čakačka a budete vyberať medzi eNiro alebo Kona

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              inac mam dilemu, ci brat nieco drahe a dobre (v sucasnosti eniro) alebo kupit nejaky lowcost proste len aby neprepadla dotacia a nasledne pockat 4 roky na auto aj dobre aj pekne aj za slusny peniaz (a mozno bude vtedy aj nejaka dalsia dotacia alebo rozumne zvyhodnenie)

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              ja to riešim teraz stále, mám ešte jednu citigo zobrať alebo radšej na dotáciu niečo drahšie, sú tam dva hlavné dôvody:
              - dotačné musí mať havarijnú poistku a je rozdiel platiť z 18 škodovkovou sadzbou alebo z 50 tesláckou sadzbou
              - dotačné musí človek dva roky mať, teda v prípade piatkového auta sa ho nedá zbaviť a človek sa s ním musí trápiť 2 roky alebo tiež môže prísť nejaká novinka, čo bude stáť za výmenu

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              dango ak máš mať popri niečom lacnom spaľováka na dlhšie trasy, radšej si kúp eNiro, v konečnom dôsledku na lacnom EV + spaľovák prerobíš viac ako na eNire, veľkobaterkáče tak nestrácajú cenu ako malobaterkáče

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              dango Akych mas tych lacnejsich kandidatov? Je velky cenovy rozdiel od Hyundai/Kia ked tam mas fleetku?

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              to je pravda, teraz uz dostanem k nirovi aj 7% fleet resp. do konca roka 8%

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              V prvom kvartali 2021 by mal prist do predaja prvy model novej znacky IONIQ (ak slubia co pisu v tlacovkach). Cakacky su sice vo hviezdach ale ak Korejci nelenia a ucia sa z minulych chyb, nedorobkov a nedostatkov tak sa v tom slubuje veeeeeeelmi dobre EV. Aj ked to pre vas “dotacnych” uz asi zaujimave nebude Imho to bude topka roku 2021 ak sa VW nerozhybe. Nejaky odklad cerpania dotacie sa neplanuje kvoli corona-zdrzaniu?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              V prvom kvartáli 2021 určite nepríde ...

              To ste sa ešte nikto nepoučili z minulosti ? Koľko trvalo až uviedli napr. Konu alebo Ioniq na trh od prvého predstavenia ? A do prvého predstavenia už bolo známych veľa vecí, spy fotky z reálnej premávky bez kamufláže atď. Keď sú v médiách fotky polepených vozov, to určite nie je otázka pol roka ani roka aby bolo auto reálne dostupné.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Jo lenze Hyundai jasne povedal ze prvy Ioniq pride NA TRH v prvom kvartali 2021. Nie ze sa predstavi. O predstaveniach stale splietaju ostatne automobilky uz par rokov a kde nic tu nic Tak mam za to ze si Hyundai stoji za slovom a nesiri verejne bludy.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              A btw spy videa Ioniqu 5 ako sa v maskacoch prehana po okruhu uz na YouTube su takze karoseriu aj techniku uz zjavne maju hotovu a len doladuju posledne veci. Nevidim dovod preco by to nemohli stihnut za 5-7 mesiacov dotiahnut do finale ak je auto hotove.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Rad 2020 a objednana Kona + 11kW nabijacka. Objednane v novembri, v decembri malo ist do vyroby a este v marci nic nic,a zadreli ze pojde v aprili a iba Korea a nie czech edition. Stale nejake vyhovorky, ze linka robila len 7kW, urgovalo to tu cez kade koho.. s tymi 5-7 mes by som to tak ruzovo nevidel. 2 mesiace transport lodou a to bolo auto uz vo vyrobe. Sklady tu boli plne iba 7kW. Vsetko zavisi od toho ci budu mat napr. z MOBISu dane diely. Ako povedal brat, co nie je na sklade, alebo na ceste, tak nebrat ... A vid moja dotacia.. nakoniec ak by siea mala normalnejsie tempo mal by som ju, tak som prisiel zbytocne o 8 litrov, rovnako sa da o ne prist aj z druhej strany, ze auto sa nestihne dodat. Este poznamka.. CZ Hyundai prerobila linku na EV za rok, Kia ZA ohlasila 2024 .. si davaju na cas.. Cize ak by sa chystala v CZ ioniq 5... bude to asi toho pol roka vopred ze tu o tom budeme vediet.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Lenze primarnym problemom stareho Ioniqu aj Kony bolo 1) nedostatok baterii lebo si nezazmluvnili dostatocny objem a potom museli vypinat linku plus to bolo ich prve EV tak tam chvilu trva vyladit procesy. 2) s Konou priznal sam pan generalny ze vyrabaju len tolko aby pokryli emisie. Predpokladam ze ked im uz stalo za to zakladat novu auto znacku tak sa oslobodia od tohto retardovaneho rozmyslania a nakopnu to podla dopytu a nie podla predanych Tucsonov.

              Vid Tesla - zo zaciatku boli tiez dodavky problematicke a teraz to uz chrlia zaradom. Pri TMY sa uz poucili a nezazili to co pri TM3. Ak nie su Korejci uplne blbi a sleduju trosku dianie okolo seba tak si to nacvicili na terajsich modeloch a nove uz pojdu bez zakopnuti. Ale mozno mam o nich iluzie a su neschopni spolahlivo vyrabat auta. Potom nech to rovno zabalia a idu vyrabat kuchynske mixeri a radia a nech sa necpu kam nepatria. Uvidime.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo znova zopakujem, pozri sa do minulosti, spustenie predaja nie je reálna možnosť kúpy, nezavádzaj tu ľudí falošnými nádejami, to môže len Elon Musk

              hádam nemyslíš, že keď v 1.kvartáli (čo môže byť aj marec) spustia niekde na svete predaj (väčšinou prvé na domovskom trhu), že si tu dango alebo curgali hneď môžu kúpiť skladový Ioniq 5 a stihnú aj zaplatiť, prihlásiť a poslať ministertvu papiere ...

              každý nový model (a o to viac Ioniq, kde väčšina vie že to bude paráda) na začiatku predaja nezvládne nápor objednávateľov, to by museli už rok pred uvedením robiť na sklad, taktiež uvidíme koľko po uvedení sa začne predávať v Európe

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Come on Miro. Zavádzať falošnými nádejami môže aj Wilo. Len tomu Muskovi to verí rádovo viacej ľudí

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Miro má pravdu, sen a realita sú dosť rozdielne veci, v nabližšom horizonte pol roka + pár mesiacov nás nič nové reálne predajné na Slovensku neprekvapí. Asi len zostaneme pri Kone a Nirovi. Ak má niekto lepší nápad, sem s ním.
              Naposledy upravené 1fisker; 23-08-2020, 18:24.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko tak potom verejne klamu. A ked klamu v jednej veci je otazne v kolkych dalsich este 🤷‍♂️ Ja nehovorim ze to stihnu do dotacie. Vyslovne som povedal ze prijmatelom dotacie to auto asi nepomoze. Ale uz zacina byt trapne ako sa kazdy inspiruje Muskom a striela terminy podla toho ako sa zobudi.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Uz boli podpisane vsetky zmluvy (posledne zverejnili15.juna, odvtedy nic)? Ti co este len budu mat podpisane tak stihnu niektore z tych novych modelov koncom buduceho roka.
              A hadam, ze budu aj predlzovat lehoty na cerpanie koli covidu, zvlast ak sa nejako vyraznejsie prejavy druha ci tretia vlna...
              Naposledy upravené Taur; 23-08-2020, 18:33.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              povodneho IONIQa este len zacali dodavat a uz avizovali, ze o polroka tu bude inovacia - trvalo im to 2 ci 3 roky a tou inovaciou inak perfektne auto zabili

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Moj navrh zmluvy caka na schvalenie od 15.7 je na MH SR, odvtedy komisia nezasadala, takže ja čakám, bol som v posldnej vlne kde som sa dostal z cakacky do poradovnika.
          • ivan32
            Member
            • Sep 2014
            • 145

            #10
            Nech sa vrátime k téme.
            Je tam aj link k live prezentácii. 1.9.2020 18:40
            https://www.skoda-storyboard.com/cs/...dvema-zpusoby/
            Naposledy upravené ivan32; 25-08-2020, 11:19.

            Komentár

            • ivan32
              Member
              • Sep 2014
              • 145

              #11
              Aj niekto pozerá naživo?
              https://youtu.be/IFVQHJrctNo

              Komentár

              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 580
                •   

                #12
                Uvolenene po embargu:
                tps://www.youtube.com/watch?v=hzoSfEVjyTY

                Komentár

                • Wilo
                  Member
                  • May 2019
                  • 225
                  •   

                  #13
                  Akoze nevyzera to zle... paradoxne sa mi to paci viac ako koncernovy brat zo stajne VW. Tiez plnohodnotny HUD na sklo, pekny interier... skoda ze ta silnejsia verzia pride az neskor. Tam som zvedavy na cenu 80x a vRS.

                  Komentár

                  • curgali
                    Member
                    • Jul 2014
                    • 277
                    •   

                    #14
                    Musim povedat, že Enyaq ma príjemne prekvapil. Paci sa mi. Vobec by som sa nečudoval, ak by sa predaval lepšie ako ID4...

                    Komentár

                    • dango
                      Moderator
                      • Nov 2014
                      • 402

                      #15
                      Uvidime, ake cenniky daju. Nemec hovoril, ze bude startovat na 35k - cize pouzitelna zostava bude urcite na 50 tisicoch

                      Komentár

                      Pracuje...
                      X