Myslím že Enyaq si zaslúži pre svoju dôležitosť svoje vlákno. Ak niekto nevidel tak https://www.autosalon.tv/reportaze/a...da-enyaq-iv-80
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Škoda Enyaq IV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ten zadok je tak predĺžený, že by z toho mohli urobiť aj 7 miestnu verziu..
Bol by to môj favorit.
- Likes 1
Komentár
-
7 miest znamená aj dostatočnú nosnoť.
Ja tak trochu uvažujem, že či platforma MEB, na ktorej je to postavené, uvezie takú záťaž ako SUV je. Médiami prebehlo, že najvyššia baterka okolo 80kWh je v id.3 tak ťažká, že je len 4-miestne a má malú nosnosť. Ťažká karoséria SUV - ako si poradia s nosnosťou ? Alebo sa tento problém týka len ID.3 a toto bude mať upravený podvozok ?
-
Miroslav Rojko A nie je tých MEB viac druhov? Enyaq bude mať väčší rázvor ako ID.3. Aj etron má tiež MEB? S nosnosťou by nemal byť problém.
-
ivan32 Mám v tom guláš.. Aha, tento určite nebude mať 4 miesta a baterky medzi sedačkami.. Preto si myslím, že MEB budú aspon 2 typy pre rôzne rázvory a hmotnosti. Potrebujú šetriť náklady. Ale vidím do toho veľké nič, do Audi a VW 2 násobne
https://www.audi.sk/inovacie/audi-q4-e-tron-concept Technológia konceptu Q4 e-tron je postavená okolo modulárnej platformy elektromobilov (MEB), ktorá sa v budúcnosti stane základom v mnohých elektromobiloch koncernu Volkswagen, od kompaktnej až po vyššiu strednú triedu vozidiel.
-
Typ je len jeden ale prave preto sa to vola modularna platforma lebo to vies zvacsovat podla potreby. Sklada sa to ako lego - potrebujes vacsi razvor, pridas do stredu viac clankov. Obmedzenie pri ID.3 je len pri najvacsej baterke a proste vymenili jedno miesto vzadu ktore vacsina ludi za cely zivot nikdy nepouzije za dodatocny dojazd. Ked potrebuje niekto nutne aj to stredove miesto vzadu tak siahne po mensej baterke alebo inom aute
-
Nový elektromobil Enyaq například ani teď, v nulté sérii, není schopen pokračovat z montážní linky v přímém toku, ale musí se odstavit a až průměrně po třech hodinách věnování se problematice softwaru může pokračovat v toku na další funkční zkoušky,
Poslední model octavie není podle zaměstnanců automobilky Škoda Auto dostatečně připravený pro sériovou výrobu.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
do decembra sa toho nič neudeje, takže vyberať budete z toho čo je už teraz, pár predstavení, sľubov kedy bude, potom realita - ročná čakačka a budete vyberať medzi eNiro alebo Kona
-
inac mam dilemu, ci brat nieco drahe a dobre (v sucasnosti eniro) alebo kupit nejaky lowcost proste len aby neprepadla dotacia a nasledne pockat 4 roky na auto aj dobre aj pekne aj za slusny peniaz (a mozno bude vtedy aj nejaka dalsia dotacia alebo rozumne zvyhodnenie)
-
ja to riešim teraz stále, mám ešte jednu citigo zobrať alebo radšej na dotáciu niečo drahšie, sú tam dva hlavné dôvody:
- dotačné musí mať havarijnú poistku a je rozdiel platiť z 18 škodovkovou sadzbou alebo z 50 tesláckou sadzbou
- dotačné musí človek dva roky mať, teda v prípade piatkového auta sa ho nedá zbaviť a človek sa s ním musí trápiť 2 roky alebo tiež môže prísť nejaká novinka, čo bude stáť za výmenu
-
dango ak máš mať popri niečom lacnom spaľováka na dlhšie trasy, radšej si kúp eNiro, v konečnom dôsledku na lacnom EV + spaľovák prerobíš viac ako na eNire, veľkobaterkáče tak nestrácajú cenu ako malobaterkáče
-
V prvom kvartali 2021 by mal prist do predaja prvy model novej znacky IONIQ (ak slubia co pisu v tlacovkach). Cakacky su sice vo hviezdach ale ak Korejci nelenia a ucia sa z minulych chyb, nedorobkov a nedostatkov tak sa v tom slubuje veeeeeeelmi dobre EV. Aj ked to pre vas “dotacnych” uz asi zaujimave nebude Imho to bude topka roku 2021 ak sa VW nerozhybe. Nejaky odklad cerpania dotacie sa neplanuje kvoli corona-zdrzaniu?
-
V prvom kvartáli 2021 určite nepríde ...
To ste sa ešte nikto nepoučili z minulosti ? Koľko trvalo až uviedli napr. Konu alebo Ioniq na trh od prvého predstavenia ? A do prvého predstavenia už bolo známych veľa vecí, spy fotky z reálnej premávky bez kamufláže atď. Keď sú v médiách fotky polepených vozov, to určite nie je otázka pol roka ani roka aby bolo auto reálne dostupné.
-
Jo lenze Hyundai jasne povedal ze prvy Ioniq pride NA TRH v prvom kvartali 2021. Nie ze sa predstavi. O predstaveniach stale splietaju ostatne automobilky uz par rokov a kde nic tu nic Tak mam za to ze si Hyundai stoji za slovom a nesiri verejne bludy.
-
A btw spy videa Ioniqu 5 ako sa v maskacoch prehana po okruhu uz na YouTube su takze karoseriu aj techniku uz zjavne maju hotovu a len doladuju posledne veci. Nevidim dovod preco by to nemohli stihnut za 5-7 mesiacov dotiahnut do finale ak je auto hotove.
-
Rad 2020 a objednana Kona + 11kW nabijacka. Objednane v novembri, v decembri malo ist do vyroby a este v marci nic nic,a zadreli ze pojde v aprili a iba Korea a nie czech edition. Stale nejake vyhovorky, ze linka robila len 7kW, urgovalo to tu cez kade koho.. s tymi 5-7 mes by som to tak ruzovo nevidel. 2 mesiace transport lodou a to bolo auto uz vo vyrobe. Sklady tu boli plne iba 7kW. Vsetko zavisi od toho ci budu mat napr. z MOBISu dane diely. Ako povedal brat, co nie je na sklade, alebo na ceste, tak nebrat ... A vid moja dotacia.. nakoniec ak by siea mala normalnejsie tempo mal by som ju, tak som prisiel zbytocne o 8 litrov, rovnako sa da o ne prist aj z druhej strany, ze auto sa nestihne dodat. Este poznamka.. CZ Hyundai prerobila linku na EV za rok, Kia ZA ohlasila 2024 .. si davaju na cas.. Cize ak by sa chystala v CZ ioniq 5... bude to asi toho pol roka vopred ze tu o tom budeme vediet.
-
Lenze primarnym problemom stareho Ioniqu aj Kony bolo 1) nedostatok baterii lebo si nezazmluvnili dostatocny objem a potom museli vypinat linku plus to bolo ich prve EV tak tam chvilu trva vyladit procesy. 2) s Konou priznal sam pan generalny ze vyrabaju len tolko aby pokryli emisie. Predpokladam ze ked im uz stalo za to zakladat novu auto znacku tak sa oslobodia od tohto retardovaneho rozmyslania a nakopnu to podla dopytu a nie podla predanych Tucsonov.
Vid Tesla - zo zaciatku boli tiez dodavky problematicke a teraz to uz chrlia zaradom. Pri TMY sa uz poucili a nezazili to co pri TM3. Ak nie su Korejci uplne blbi a sleduju trosku dianie okolo seba tak si to nacvicili na terajsich modeloch a nove uz pojdu bez zakopnuti. Ale mozno mam o nich iluzie a su neschopni spolahlivo vyrabat auta. Potom nech to rovno zabalia a idu vyrabat kuchynske mixeri a radia a nech sa necpu kam nepatria. Uvidime.
-
Wilo znova zopakujem, pozri sa do minulosti, spustenie predaja nie je reálna možnosť kúpy, nezavádzaj tu ľudí falošnými nádejami, to môže len Elon Musk
hádam nemyslíš, že keď v 1.kvartáli (čo môže byť aj marec) spustia niekde na svete predaj (väčšinou prvé na domovskom trhu), že si tu dango alebo curgali hneď môžu kúpiť skladový Ioniq 5 a stihnú aj zaplatiť, prihlásiť a poslať ministertvu papiere ...
každý nový model (a o to viac Ioniq, kde väčšina vie že to bude paráda) na začiatku predaja nezvládne nápor objednávateľov, to by museli už rok pred uvedením robiť na sklad, taktiež uvidíme koľko po uvedení sa začne predávať v Európe
-
Come on Miro. Zavádzať falošnými nádejami môže aj Wilo. Len tomu Muskovi to verí rádovo viacej ľudí
-
Miro má pravdu, sen a realita sú dosť rozdielne veci, v nabližšom horizonte pol roka + pár mesiacov nás nič nové reálne predajné na Slovensku neprekvapí. Asi len zostaneme pri Kone a Nirovi. Ak má niekto lepší nápad, sem s ním.Naposledy upravené 1fisker; 23-08-2020, 18:24.
-
Miroslav Rojko tak potom verejne klamu. A ked klamu v jednej veci je otazne v kolkych dalsich este 🤷♂️ Ja nehovorim ze to stihnu do dotacie. Vyslovne som povedal ze prijmatelom dotacie to auto asi nepomoze. Ale uz zacina byt trapne ako sa kazdy inspiruje Muskom a striela terminy podla toho ako sa zobudi.
-
Uz boli podpisane vsetky zmluvy (posledne zverejnili15.juna, odvtedy nic)? Ti co este len budu mat podpisane tak stihnu niektore z tych novych modelov koncom buduceho roka.
A hadam, ze budu aj predlzovat lehoty na cerpanie koli covidu, zvlast ak sa nejako vyraznejsie prejavy druha ci tretia vlna...Naposledy upravené Taur; 23-08-2020, 18:33.
-
Nech sa vrátime k téme.
Je tam aj link k live prezentácii. 1.9.2020 18:40
https://www.skoda-storyboard.com/cs/...dvema-zpusoby/Naposledy upravené ivan32; 25-08-2020, 11:19.
- Likes 1
Komentár
-
Krása. Prevedenie parádne, kufor dostatočný. Páči sa mi tá led maska. Škoda, že sa im nepodarilo ten front radar zašiť inam, lebo takto to vyzerá ako štrbavý úsmev. Ale celkovo ten nápad ako spraviť pri EV prednú masku, konečne to niekto spravil originálne a na úrovni.
- Likes 1
Komentár
-
Chýba mi tam frunk, keď je vzadu motor. Zaujimavá krytka CCS - https://youtu.be/ZkYRWRnZZQU?t=577 Aj keď pri AC by sa zišlo niečo na prekrytie DC časti - dážď/sneh. Tie kecy že čerpadlo prispeje k predĺženiu dojazdu až o 30%. Skôr tam mohli uviesť, že neskráti 30% dole :-)
Komentár