Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Objednanie Model Y

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Myslim, ze pre EU je to takmer uplne jedno. Smart Summon nefuguje aj tak, Auto Park dokaze zaparkovat len do tak velkej medzery za dvojnasobny cas ako clovek, ze to je fakt pomoc len pre novych vodicov (a mladi prachy na Teslu nemaju).
    Tie ultrasonicke cidla spustia plny ton v takej velkej vzdialenosti ako ziadne ine auto, ktore som vlastnil (viac ako 10 cm!) takze v situacii ked to clovek fakt potrebuje su v podstate na nic.
    Welcome to Tesla world.
    Na druhej strane, aj ked ma tie detaily okolo auta fakt seru, kupil by som Teslu (ak by som menil auto) zasa kvoli sieti superchargerov.
    Tento tyzden som opat vynimocne potreboval na SK nabit na ZSE, pridem k nabijacke podla apky CCS volne. To sedi. Na AC je zapojeny plugin-hybrid.
    Zapnem nabijanie RFID kartou a hlaska - nabijanie je odlozene kym nebude k dispozicii dostatocny vykon (!!) Ked nabija plugin-hybrid 3.3 kW prikonom tak CCS je odstavane? WTF?
    Takze ani po 5 rokoch budovania infrastruktury na Slovensku sa neda na nic na 100% spolahnut. Jazdim s Teslou takmer 6 rokov, za sebou 200 000km a nikdy, opakujem, NIKDY sa mi nestalo, ze by som na SC nenabil. Toz tak...

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Tesla rusi parkovacie senzory ale nahradu este nenaprogramovala. Zakladna funkcia Park assist ( ako aj pokrocilejsie smart summon atd) nebude na novych autach dostupna, dokedy sa nedoprogramuje nahrada tychto funkcii pomocou kamier.

    To naozaj budu robit auta bez senzorov predtym ako urobili nahradu ? Je to mozne ? Napriklad matrix svetla mam na trojke uz rok ale stale nedoprogramovali ich pouzitie. Nejako sa zacinam cudovat.

  • esp
    komentoval k 's odpoveď
    Je lepšie raz vidieť ako 1oo x čítať. Pozorne sleduj tesla uvidí nakladné auto skôr ako ty.
    https://youtube.com/shorts/nBVD2iIUUls?feature=share

  • patapuf
    komentoval k 's odpoveď
    A ako je to teda pri tej zhoršenej viditeľnosti, keď už nemajú ani tie radary? Alebo tie kamery dokážu snímať viac ako nám viditeľné svetlo? Sú to teda len obyčajné kamery? Toto ma práve zaujíma, ako nahradili možnosť "vidieť" aj cez hmlu, prípadne hustý dážď atď.

  • esp
    komentoval k 's odpoveď
    Tesla ruši obyčajne senzory, ktore služia napr.pri parkovaní a bude sa spoliehat uz iba na kamery. Radar už tiež zrušili. Podľa Tesly táto techonologia je lepšia a ma to uľahčiť a zefektívniť ich výrobu. Tým pádom odpadá potrebná kabeláž pre senzory, ich farbenie a výrezy v náraznikoch.

  • patapuf
    komentoval k 's odpoveď
    Absolútne žiadne senzory, ale len kamery? Čiže sa budú spoliehať len na optický obraz? A čo počas hustej hmly napríklad? Tesly nemajú akýsi radar? Aspoň to teda tuším mali, keď som sa o ne ešte zaujímal.

  • esp
    odpovedal
    Aktualizácia Tesla Vision:
    Výmena ultrazvukových senzorov za Tesla Vision
    https://www.tesla.com/cs_CZ/support/...g-tesla-vision
    Jednoducho tesly 3,Y postupne aj S,X už nebudú mat žiadne senzory iba kamery. Začiatkom októbra 2022 už všetky Modely 3 a Model Y vyrobené pre Severnú Ameriku, Európu, Stredný východ a Taiwan nie sú vyrábané s ultrazvukovými senzormi a namiesto toho sa spoliehajú výlučne na Tesla Vision, ktorý poskytuje autopilota, vylepšeného autopilota, funkcie FSD a aktívne bezpečnostné prvky
    Naposledy upravené esp; 05-10-2022, 20:34.

    Pridajte komentár:


  • cyber_yan
    komentoval k 's odpoveď
    Model 22 uz ma zadne plato, taktiez 12V zastrcku v kufri a dvojsklo.

  • Miro Pallo
    odpovedal
    Chalani odkedy má model y zadné plato? Dnes som ho bol kúpiť a bol som milo prekvapený. Aj zadné dvere mali dvojsklo.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Tesla odporúča (v návode v aute) nabíjať aspoň raz za dva týždne do 100% pre LFP batérie.

    Ale aké batérie tam budú, je otázka dokedy sa prvé neobjavia, Tesla má v schvaľovacom procese viacero batérií, takže je rovnako možné mať tam už klasické LFP, ktoré sa dávajú do Model 3 RWD alebo Y RWD v USA ale tak isto tam môže byť aj tzv. BLADE batéria od CATL (zatiaľ vyzerá najpravdepodobnejšie, lebo je schválená v Y pre EU a že urobili veľkú objednávku pre Berlín) alebo aj klasická NMC.​

    Jeden z nespočet článkov, ktoré tipujú BLADE:
    Tesla China office dismisses talk of a chemistry upgrade for Model Y battery that would increase driving range by 10%.

    Pridajte komentár:


  • tibichello
    komentoval k 's odpoveď
    Podrobné špecifikácie:
    https://www.myevreview.com/tech-specs/tesla/model-y/rwd

  • tibichello
    komentoval k 's odpoveď
    Vraj bude mať Lithium Iron Phosphate (LFP) batérie a pri tých batériách Tesla odporúča nastaviť limit nabíjania na 100% ale minimálne raz za týždeň nabíjať na 100%.

    https://teslaupdates.org/article?new...f-f23c93ccce76

    A tiež píšu že výkon bude mať 220 kW (295 hp)🙂. No som zvedavý.

    https://www.myevreview.com/tech-spec...d/battery-type

  • kukiak
    odpovedal
    Vie sa už, čo za batérie teda má ten RWH? Niekde som čítal, že to môže byť ten typ, ktorý sa môže nabíjať do 100% a tým pádom je dojazd podobný ako LR, ktorý sa nabíja do 85-90%. Špekulujem nad ním, či má vôbec zmysel doplácať za LR.

    Pridajte komentár:


  • tibichello
    komentoval k 's odpoveď
    To isté, len po nemecky. Rezervačné číslo a cenu ukáže, odhadovaný dátum stále nie.

  • 11Michal11
    odpovedal
    Riešili ste niekto tpms snímače ? ževraj na model y sa robia 2 druhy bluetooth a klasika 433mh. ze ake mate vy skusensti ake mate na aute ?

    Pridajte komentár:

Pracuje...
X