Pôvodne zverejnené od dango
Pozrieť príspevky
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Budca-P (Juh)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
-
Pred dvoma dnami som pocul od novinara info, ako ZSE obhajovalo "rychlost" nabijania Kony na Budči. Naschval som to sem zatial nedaval, ale je to v tom zneni ako pise jux
Ked sa novinar "A" bavil s panom zo ZSE "B", tak tento pan "B" mu tvrdil, ze Kona nabija pomalsie preto, ze ma podchladenu bateriu, ze v nabijacke problem urcite nie je. ...po dvoch dialnicnych hodinach jazdy. Auto s teplotnym manazmentom. No comment ZSE !
Komentár
-
A mozno je v tom nevinne aj Kona aj ZSE. Co ked je tam nejaky dosial neznamy problem kompatibility, o ktorom nema ZSE ani dodavatel potuchy, podobne ako mali GreenWay DBT stojany problem s niektorymi CCS autami? ZSE hadze vinu na Konu, lebo je v tom, ze oni maju vsetko v poriadku, a elektromobilisti zase kydaju na ZSE, ze to posrali, a chyba pritom moze byt nejaka uplna blbost. Ako netusim, len hadam. Ale niekedy mozeme hadzat hnoj zlym smerom Ono by to asi chcelo tu nabijacku poriadne vyuzivat, nech je z prevadzky co najviac logov s co najviac autami, ktore sa daju neskor analyzovat a zistit priciny pomaleho nabijania. A mozno to len naozaj pridusili pod 40kW alebo elektrikar cosi zle zapojil.
-
-
Takze mi to nedalo a vybehol som to otestovat na Kone ev 64kWh . Som na " ultra-mega-hyper nabijacke" a aka rychlost nabijania??? IBA 36kW !!! Bateria ma 19C sledujem to na Torque pro... zacal som nabijat pri 33% .. Momentalne sa teplota zdvihla na 20C aj tak dava len 36kW !!!! Takze ziadny coldgate sa nekona a nabijacka je bud skrtena alebo vadna!5 Fotky
- Likes 1
Komentár
-
Takze pani z ZSE otestovali a potvrdili moje meranie KONA - aj pre IONIQ!!! :
""
Dospeli sme k rovnakému výsledku ako Vy, t.j. nabíjanie Kony aj Ionicu na UFC stanice EVTronic v Budči nešlo nad 37 KW. Na FC staniciach ABB ide 45 - 47 KW.
Problém riešime s dodávateľom nabíjacej stanice. Je možné, že problém je v komunikácii týchto typov vozidiel s nabíjacou stanicou.
Ďakujeme za upozornenie. Dáme Vám vedieť, akonáhle sa nájde riešenie.
S pozdravom,
Úsek e-mobility
Západoslovenská energetika, a.s.
Čulenova 6
""
- Likes 2
Komentár
-
TAK PRECO TVRDILI-KLAMALI, ZE IONIQ IM DAVAL VIAC par prispevkov hore?? potrebuju takuto antireklamu? To je fakt tak problem povedat hned po zisteni, ze nieco nie je v poriadku a ideme na tom pracovat?
Je to fakt trapny paradox, ked cela Slovenska "smotanka" a "odborni" redaktori pochybnych stranok pustaju aj x mesiacov po otvoreni videa ako nieco svetoborne. Tu vidno strasne to, ze ako malo je ludi-odbornikov, ktorych to napadne vyskusat a da echo, ze nieco nie je v poriadku a dokazu si zratat dve a dve, nezhltnu tych 150-350kw aj s navijakom.
Ja teda na ZSE nie som odkazany, ale za toto u mna padli dost hlboko ak maju takuto strategiu.
-
Mna by skor zaujimalo, ako moze vzniknut problem v komunikacii nabijacky s autom na definovanom standarde. Protokol je predsa raz dany a vyrobcovia aut aj nabijaciek by ho mali dodrziavat a otestovat svoj vyrobok pred uvedenim na trh. Operatori (GW aj ZSE) veria svojim stojanom a ked elektromobilista reklamuje nedostatocny vykon nabijania, "vyhovaraju" sa na teplotu baterie atd...
Kolko nam trvalo, kym GW uznal, ze problem s nabijanim na CCS konektore na DBTckach nie je na strane auta? Na druhej strane i3 tam problem nema, Ioniq nabija znizenym vykonom a Kona bud vobec, alebo plnym vykonom- ako Mirovi v RK. Takze je to autom alebo stojanom??? Jedine, co by som "vytkol" ZSE aj GW, ze im to tak dlho trva, kym na nasu spatnu vazbu ohladom problemov s nabijanim zareaguju a zacnu to riesit.
Komentár
-
ja si stale myslim, ze ZSE tam proste zatial nema dostatocnu kapacitu a tak je tam mensi istic, ako by mal. A takto nas len oblbuju.
Ved Ioniq je na truhu kolko. Treti rok? to je uz vazne silne seriove a aj rozsirene auto, takze nema byt preco problem s komunkaciou, ked na inych funguje.
GW zial nema ziadny hyundai vo vozovom parku, ked sa riesili problemy s DBT na zaciatku, niekolkokrat si poziciavali ioniq aj i3 a viem, ze vtedy behali krizom krazom a skusali. Ale ZSE tu hra zvlastne hry treti mesiac po sebe.
-
-
Ja by som za toto ZSE nekamenoval. ZSE ma dodavatelov, ktori im nieco tvrdia a ZSE v prvom problizeni samozrejme viac veri dodavatelovi, ktory im v zmluve nieco garantuje, ako niekomu "z ulice" koho nepoznaju. Ked som im veci podrobne vysvetlil pochopili, ze jedina cesta ako sa dopracovat k pravde, je otestovat to vo vlastnej rezii. Tak si zariadili zapozicanie aut od Hiundaya a isli to otestovat do Budce aj na standard 50kW nabijacku. Narozdiel od niektorych tu, ja takyto vyvoj povazujem za pozitivny a urcite takto viac mozu problem eskalovat.
- Likes 3
Komentár
-
Dnes som siel okolo Hyundai Kona EV 64kWh , reku hadam ju uz opravili alebo updatovali , tak aby uz konecne isla viac ako 36kW - nie , nesla . Bateria 25°C po 135km/h od Trnavy . Stale nabija iba max 36-37kW !! Na stojane papierik "Stale prebieha technicka udrzba! nabijacky " Obsluha Slovnaftu , chlapik sa pri mne zastavil , tak sme pokecali , vravel ze uz tam boli 2x a nastavuju a nastavuju... a stale nic...
Uvidime , hadam sa im to podari rozbehat , tak aby uz sla plnou rychlostou.... PS: Ta nova nabijacka Siemens , 10m za touto bola mimo prevadzky !! Nefunguje uz asi 3-4 dni... inak je zatial zadarmo do konca aprila, je v skusobnej prevadzke ... treba len pytat cip u obsluhy cerpacky... Takze zasa som mal smolu...
3 FotkyNaposledy upravené Maco7; 21-02-2019, 21:50.
- Likes 2
Komentár
-
Dnes Budca nabijacky nefunguju! Ani Zse ultrafast ani ta siemens.. dnes som nenabil. Na cerpacke tahaju nove privody alebo nejake prepojky , hovoril chlapik od obsluhy. Zevraj to ma nieco asi spolocne s tou ultra mega fast... nabijackou, ze potrebuju posilnit privody ... takze dnes su off obe nabijacky. Zajtra by mohli ist. (V Stredu)
Komentár
-
ZSE dnes poslali mail, ze Budca uz funguje ako ma, len mi z toho textu v maili nie je jasne, ci tych 150kW je na 400, ci 800V.
No Kona a Ioniq by mali nabijat naplno - chodte vyskusat.
"Problém nedostatočného výkonu nabíjania na nabíjacej stanici v Budči bol v spolupráci s výrobcom nabíjacej stanice odstránený.
Ak potrebujete nabíjať model Hyundai Kona, na nabíjacej stanici Vám bude k dispozícii plný výkon.
Momentálne stanica beží na plný výkon 150KW, pri nabíjaní s modelom Hyundai Kona sme zaznamenali rýchlosť nabíjania 80KW."
- Likes 4
Komentár
-
Etron ma rovnaky pocet clankov ako Ipace, no nabija o trosku viac (nieco nad 450V. Taycan je zrejme prvy elektromobil, co ma 800V system a v r. 2020 maju zvysit kapacitu jeho baterii novymi 47Ah clankami (terajsie su 37Ah) Terajsia bateria ma 90kWh (85 vyuzitelnych), takze kapacita by mala v modeli 2020 narast viac ako o stvrtinu, takze aj vyuzitelna by mala byt nad 100kWh.
-
Mna by celkom zaujimalo, preco ZSE kedze dava nove nabijacky na nove miesta, neda viacvykonove nabijacky ako 50kW? Su to nove nabijacky, tak skoro ich menit nebudu a prichadzaju auta, ktore maju baterku 64+ a dokazu sa nabijat viac ako 50kW vykonom. A tusim aj ioniq sa dokaze nabijat vyssim vykonom ako je 50kW. To ze by tam teraz dali nabijacky z vykonom viac ako 50kW ale napisali by, ze vykon je momentalne do 50kW by podla mna az tak nevadilo, lebo kazde nabijacie miesto sa race, ale mali by uz nabijacku ktora zvladne nabijat aj auto vykonom vyssim ako 50kW a potom navisit vykon na vyssi. Tak neviem kde je problem. Co oni vedia a ako to vidia a co ja nevidim trebarz podla nich. Mozno je to o peniazoch. Viacej nabijacich miest ale vykon ktory na momentalnu situaciu staci. Neviem.
Komentár
Komentár