Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Budca-P (Juh)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    Budca-P (Juh)

    Odpočívadlo Budča, pravá strana
    E571, Budča
    Prvá ultra rýchla nabíjacia stanica, tohto typu nielen na Slovensku, ale zároveň v rámci celého projektu NEXT-E, z 15 krajín.
    Popis:
    DC: 2x CHAdeMO (350 kW), 2x CCS (350 kW), 1x CHAdeMO (50 kW), 1x CCS (50 kW)
    GPS: 48.568020, 19.060238
    Otváracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: ZSE
    Email: elektromobilita@zse.sk
    Tel.: +421 908 718 280
    Mapa:

    Zdroj: techbox.dennikn.sk
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • gamcik
    Member
    • Feb 2015
    • 46
    •   

    #2
    k tomu next e už by bolo treba adapter ccs - menekes

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      COZE?

    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Asi myslel tak aby tam dali aj taký istý kábel/konektor ako má Tesla na Superchrgeroch. To by bolo najlepšie.

    • nemo
      nemo komentoval
      Upraviť komentár
      Elon slubil adapter pre model S/X aby aj oni mohli nabijat na CSS: https://electrek.co/2018/11/14/tesla...del-s-model-x/
      Da sa predpokladat ze sa dockame aj update S/X so zabudovanym CSS portom.
  • nemo
    Senior Member
    • Oct 2015
    • 562
    •   

    #3
    Kedze standard CSS v2 stanovuje maximalny prud 500A, auta so 400V bateriou (vsetky okrem Porsche Taycan) budu nabijat maximalnym vykonom 400V * 500A = 200kW

    Komentár

  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #4
    stanica je funkcna, dnes sa tu nabijala cervena i3

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #5
      Pani, musim vas schladit: Budca ultra super fastovna hyper nabijacka dava max. 39kW !!!
      Bol som tam dnes s konou z BA, ze vyskusam ako ten ministrom otvoreny zazrak nabija konu 70kW. Prisiel som cca s 5%, zacala nabijat 34kW, potom jemne zacal nabijaci vykon stupat (ako rastlo napetie) Maximium 39kW bolo cca pri 75%, Potom skocilo na 25kW, este trosku narastlo na 26kW a potom klesalo. Takze som super ultra rychlo nabil cca od 5% do 90% za vyse hodinu a pol. (presne cisla doplnim, ked dostanem fakturu.
      Po ceste domov som isiel okolo Lidla na Trencianskej, nikto tam nebol - Lidlacka ABB davala na CCS 48kW, tak som isiel na benzinku na kavu, nakupil v Lidli a bolo nabite na 75%.

      Komentár


      • Radkovanko
        Radkovanko komentoval
        Upraviť komentár

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        A hlasil si to ZSE? g211 - to si zasluzi komentar a opakovany test so zverejnenim.

      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        Jasne, idem napisat do ZSE co je vo veci.

      • Radkovanko
        Radkovanko komentoval
        Upraviť komentár
        Ozaj Juxo, jak si sa poskladal do Kony ?

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Staci skrtnut jednu nulu vo vykone 350kW a mas tych 35 :-D
        Jux- mohol si ist k mekacu ZV, je to iba kusok odtial a ta ide 50kW
        Radkovanko- mne sa aj pri vyske 196cm sedelo v EV Kone dobre

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa Samozrejme hlasil.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        @Radovanko V Kona je vpredu vela miesta, no ked si dopredu sadne clovek s dlhymi nohami a nastavi si sedadlo konfortne pre seba, ten vzadu za nim ma problem - ale to hovorili a pisali o Kone vsetci. CO sa tyka priestoru vodica v Kone - nepaci sa mi mohutny stredovy panel s kopou tlacidiel, ktore clovek casto omylom stlaci... Ked Konu vratim, napisem viac subjektivnych nazorov.
    • luboccc
      Junior Member
      • Jan 2016
      • 15

      #6
      mne sa teslu ani nepodarilo nabijt, hned po spusteni napisalo niaku chybu.. zjavne preto, ze to bolo cez chademo adapter

      Komentár


      • Vrso
        Vrso komentoval
        Upraviť komentár
        To iste aj mne. Vybery a autentifikacia prebehli ok a tesne pred zacatim nabijania (ledky okolo portu blikali na modro) sa to stoplo.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #7
      dalsia verzia k Budči:

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #8
        Tou Budčou vsetkych novinarov dobre opili.
        Pan Macko - odbornik na telefony, co zacal testovat elektromobily pustil do sveta nic nehovoriace a zbytocne video ako nabijal Leafa 2 na ultra fast a pritom nespomenul ani ci mu do davalo vykon 45 alebo 25kw Uz som sa mu vyjadril do komentov pod video, som zvedavy, kolko ludi sa zas do mna pusti

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Na videu ukazuje dodanú energiu a čas, po 14 minutách mal priemernú rýchlosť 39kW a celkovú po 44 minutách mal 36kW. Teda nabíjačka mu išla asi ako jux-ovi tých 39kW - ako sa patrí na UFC (tak to nazvali v apke).

          Tiež sú smiešne tie jeho komentáre ako mu tá apka dáva množstvo informácií, dokonca po skončení nabájania tam zobrazuje celkový čas nabíjania 0 sekúnd, počas nabíjania o rýchlosti alebo dobe do konca nabíjania ani zmienka ani v apke ani na displeji nabíjačky. Skvelé informácie.

        • Vrso
          Vrso komentoval
          Upraviť komentár
          Nevrtajte tolko do chudaka... 8:42 "Aktualny stav je taky, ze je mozne naraz nabijat jedno vozidlo pomocou dvoch konektorov"

        • juris
          juris komentoval
          Upraviť komentár
          Recenzie od tohto cloveka som nedokazal pozerat ani pred tym ked robil notebooky a telefony. S elektro autami je to este horsie a irituje ma este viac. Je to smutne, ze ani jedno mainstreamove medium nevie napisat o elektromobilite objektivne a pravdive recenzie.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Vyhral sa s aplikaciou a ukazal aj displej nabijacky, ale vykon tam nebol znazorneny. Tak ako zisti clovek aky ma vykon nabijacka pri nabijani? Ci len v aute?

        • Vrso
          Vrso komentoval
          Upraviť komentár
          Od Macka by som ani nieco seriozne necakal. Zbytocne to dalej rozoberat. Prosto skusil a mozno sa chce povozit na novej vlne elmobility. Dufajme, ze z nej chytro spadne
      • Vrso
        Member
        • Aug 2015
        • 70
        •   

        #9
        Nabijanie Tesly na tejto nabijacke zrejme zatial ZSE nepovoluje. Ked v aplikaci ZSE vo Filter zadam typ auta Tesla model X, tak na mape mi ikonku Budca charger neukaze. Ale ostatne nabijacky na mape vidim. Skusal som to aj fyzicky a po autentifikacii a spusteni nabijania sa to hned vypne a vyhlasi error.

        Komentár


        • g211
          g211 komentoval
          Upraviť komentár
          Neukazuje lebo nemá Type 2 konektor. Ostatné majú (hoci len na AC nabíjanie). Keď tadiaľ pôjdem, vyskúšam s mojim Chademo adaptérom. Tento rok mi v ňom v servise zaktualizovali firmvér pre kompatibilitu s 3 novými výrobcami nabíjačiek, ale či v nich bol aj EV Tronic netuším.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Potvrdzujem, že sa Tesla s CHAdeMO adaptérom momentálne nedá nabiť.
          Dnes som sa tam zastavil a nabíjanie sa autorizuje, spustí a hneď zastaví.
          Mám firmware adaptéra z jesene minulého roku.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Este sa vratim k tomuto - myslite, ze je to zamer, odblokovat Tesly alebo to CHAdeMO proste nejde nikomu?

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Myslim, ze je to skor nejaka nekompatibilita, nevidim ziadny dovod blokovat Tesly, skor naopak- z nabijania Tesly je vacsi zisk, ked spotrebuje viac kWh. Ja som pisal do ZSE, ked tam bol Jux s Konou a isla mu "az" 40kW, ze v com je problem. Odpoved bola, ze ziadne obmedzenie by tam nemalo byt, vraj ju testovali iba s ioniqom a davala mu 70kW. Ja som tade este nesiel, ani na plugshare nie je zatial ziadne info z nabijania.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Peterka kona moze mat velmi lahko Coldgate, ak to slo s Inoqiom fakt na 70 kW tak problem v nabijacke nebude...nevie niekto ci ma Budca CCS1 alebo CCS2 kable? Uvidime ako to pojde Konam / E-nirom v lete (ak tu nejake prikvitne)
          ZSE by si malo skor doriesit system platenia, nabijacka na odpocivadle by mala jednoznacne mat moznost platby kreditnou kartou, nie je to raketova veda...

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq 70kW nedáva, takže neviem či si nevymýšľajú. Dáva pri najvyššom napätí maximálne 66 kW.

          Kona si nerozumie ani s niektorými DBT od GW, v BA sa nepodarilo nabiť. Ja som skúšal v Dalitranse, si tiež Kona nerozumie, ani na tretí krát - vždy začne nabíjať a po pár sekundách sa zastaví nabíjanie bez chybovej hlášky.

          Ale naopak v Ružomberku som len už tak zo srandy napichol aj keď som nemusel a hľa, Kona sa chytila hneď na prvý krát, ani raz neprerušila nabíjanie a išla stále 110A - na plný výkon DBT. Robilo to podľa napätia na začiatku od 41kW do 44kW, pri 73% SOC to utla na 37kW, pri 75% na 24kW a tými pokračovala ďalej. Pred dvoma týždňami som tam videl i3 nabíjať 40kW, tak neviem čo je v tom Ioniqu inak, keď ten ide len 33kW v Ružomberku.

          Pri sobotňajších mínus 8 mi v RK nabíjala 44 kW a Julovi vtedy na Budči len 39kW a bolo teplejšie, takže Coldgate to nebude.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Natahoval som sa s nimi ohladom Budce. Tvrdili kadeco vratane rapidgate (na co som im napisal, ze KONA nie je LEAF)
          Potom len prislubili, ze oni to otestuju KONou...
          z mailu vyberam:
          "Nabíjaciu stanicu sme odskúšali s modelom Hyundai Ionic, nabíjací výkon bol nad 60 KW"
          "V spolupráci so zastúpením Hyundai zrealizujeme budúci týždeň podrobný test nabíjania s modelom Kona
          Na chademo/tesla dali vyhybavu odpoved vratane stareho HOAX-u o niceni konektorov.
          "Používanie adaptérov nie je oficiálne a nie je v súlade s podmienkami služby. Niektoré typy adaptérov poškodzovali Chademo konektory na našich nabíjacích staniciach"

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          jux tak tychto teplotach budu muset ist s konou aspon 150-200 km 130 km/h aby to dost zohriali a aj potom neviem ci im to pojde na plnu rychlost...
          pochybujem ze o tom hyundai vobec vie, ale teslabjorn to otestovat aj na e-niro aj na kone.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Ved som nabil v Lidli takmer 50-timi kW a isiel z BA 135 tachomertovych do Budce.
          Ked som sa vratil do BA v Lidli nabijala rovnako takmer 50kW.
          KONA ma kvapalinovy tepelnmy management - takze prehriatie nehrozilo, podchladenie tiez nie, lebo predtym aj potom nabijalo maximum co da nabijacka v Lidli, no v Budci zacalo 34kW, postupne stuplo na 39. To nemohol byt plroblem v aute.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Teq - pri Kone žiadne coldgate nebude, lebo má aj elektrický ohrev aj kvapalinové chladenie batérie, takže všetko môžu ošetriť softvérom.

          Pozrel som Bjornove video a je tam vidieť, že to len prvých pár minút robilo, dokedy sa neohriala baterka. Dal som si tú robotu a prečítal v manuáli o baterke v zime. Kona má tzv. "Winter mode", ktorý keď sa v menu zapne, tak zohrieva baterku stále keď je treba. Keď je vypnutý, zohrieva baterku len pri pripojení na nabíjačku - to bude Bjornov prípad - pár minút nabíjal a výkon začal stúpať.

          Ja osobne som mal Winter mode zapnutý a za celý čas pri mínusových teplotách do -8 som nemal žiadne kWh natočené v prehľade energie - je tam na "starostlivosť o batériu" samostatné počítadlo. Takže to bude len pre omnoho tuhšie mrazy potrebné.

          A pri - 8 stupňoch to išlo na starej DBT naplno 110A 44kW, aj to je zázrak, ešte som na CCS DBT nenabíjal viac ako 33kW.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko ten winter mode mal bjorn samozrejme zapnuty, ale ked som pozeral life stream tak nikdy nepouzival battery care ziadnu energiu - a aj keby tak ma tusim ten battery heater iba malinky vykon - 200 W tusim - je to fakt len take nieco ako pri Leafoch - aby nezamrzla bateria ale ohrievat ju na 30C ako tesla, to BMS nerobi...cize na klasickych 50 kW QC to nikdy nepocitis, ale ked pojdes na 100 kW a viac QC tak nedostanes plny vykon - 70 kW do 57 % pokial nema bateria okolo 30 C.
          Konu nemam, ale z Lifestreamov to vyzeralo tak...Musi sa to fakt v zime nahanat - dialnicnych 130 km/h inac bateriu neohrejes - cize v takom norsku v zime budes mat coldgate aj ked jazdis cely den. Nie je to nic hrozne len dobre vedet, ze co sa cestovania v Zime tyka, tak je to rychlejsie (ak su QC) ked clovek auto nahana dialnicnym tempom ako ked setri a ide iba okolo 100 km/h.

        • juris
          juris komentoval
          Upraviť komentár
          winter mode na Kone podla toho co som zistoval na internete tak funguje az od nejakych -4C, co sa coldgate tyka tak som videl vsetky Bjornove videa a az take dramaticke mi to nepripada...
          k teme Budca: na jednom zo Slovenskych Youtube videi kde testovali BA-KE sa tam zastavili a vykon bol 38kw, verim ze po 200km dialnicneho tempa by baterka mohla byt zohriata tak aby dala viac...na druhu stranu britsky youtuber "EVpuzzle" zistil ze ak pride na nabijacku s 50%+ baterie tak mu to dava ani nie 30kw, naopak ak pride s nizsim SoC tak su vykony lepsie...testoval to pri teplote 7C a kratkej jazde...
          KONA je zatial pre mna trochu zahadou..

          EDIT: vlastne to Slovenske video je hned tu o prispevok nizsie
          Naposledy upravené juris; 28-01-2019, 15:40.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          juris cim mensie mas SOC tym mensie napatie ma bateria a vykon motora sa musi dosiahnut vacsim prudom - to ma za naseldok vacsie tepelne straty a tym padom teplejsiu bateriu. tragicke to isto nie je, ale je to dobre vedet
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #10
        a dalsia verzia k Budči
        Ja viem dopredu asi, ze co napisete, ale je to informacia o nabijacke a je to sirenie o elektromobilte a ma to sledovanost. Je dolezite, ze sa o tom hovori aj ked to nieje uplne presne ako by bolo dobre o tom informovat.
         

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          ved sa na to neda pozerat...co tam robia tie hybridne popelnice co sa nabijaju na 3.7 kW.... a co tam robi LEAF s chademo...? ved to nema uroven

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no ten Draho je dalsi nepriatel EV, ktory je "odbornik na slovo vzaty" ako pan Macko. pustite si 3:50: konektor "karemo" :-D
          dnes sledovanost vyhrava, je jedno aky nezmysel sa tam rozprava
          Povedal, ze isli otestovat ci to aspon nabija. Video konci pripojenim konektora a nacitanim karty. Takze sme sa nedozvedeli VOBEC NIC.
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #11
        Načo sú potrebné tie debilné karty? To nedokáže systém identifikovať auto po pripojení kábla automaticky?

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          to je dalsia vec...ked kartu tak kreditnu / bankomatovu, toto by malo hlavne sluzit ludom co len cez SK prechadzaju a nemaju nejaku trapnu lokalnu ZSE kartu. cele to nedava zmysel
      • Maco7
        Member
        • Nov 2018
        • 84
        •      

        #12
        Takze pani, ani pri tomto teste , kde nabijal Konu na "ULTRA FAST " nabijacke na Budči mu to slo max 36-39kW ! Tu je video od 6min : 20s
         

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Podla mna dobre video. A trefna kritika k nabijacke ked je "ULTRA FAST"

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          tak tak. ja som mu to aj likol a okomentoval pod videom. Treba dat najavo, ze toto su spravne podane info a nie tie nezmyselne vlogy od ostatnych.
      • Juro
        Administrator
        Gold Member
        • Mar 2014
        • 2208
        • juraj1702
        •   

        #13
        Galéria: https://onedrive.live.com/?authkey=%...18608DA3C17038
        ZSE opens the first ultra-fast charging station among 15 European countries, providing for a possibility of charging vehicles of near future.
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár

        • Bejo
          Junior Member
          • Jun 2014
          • 27

          #14
          Nabijal na Budči niekto Ioniq? Ako to islo? Podla mojich info nabíjačka ma davat 150kwh, ale komunikácia s Konou je vraj problem...

          Komentár

          • Jiri GrandPa
            Senior Member
            • Dec 2016
            • 707
            • viera8131
            •      

            #15
            Dnes som tu takmer rovno oproti super-duper-ultra-fast prezidentsko kandidátskej nabijacke objavil toto čudo.
            Nie je tam jedine logo takze netuším komu to patrí.
            Nabijat som neskúšal.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	80D3FF47-AF9D-48DB-895E-89F6995AA3C2.jpeg
Videní:	2018
Veľkosť:84,4 KB
ID:	32630 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	1E045088-4012-4C82-A7E5-376B669611F6.jpeg
Videní:	1927
Veľkosť:119,9 KB
ID:	32631
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 27-01-2019, 23:25.

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              cize na Budca L ? Toto cudo som fotil a zalozil temu, vtedy este nesvietilo...

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              toto je nabijacka siemens, ina ako ma "slavna Budča". Toto nebude asi ZSE... ?!

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Schvalne som hladal logo vyrobcu - nic, ani jediny stitok som tam nevidel, ani zozadu. Normalne no name. Kto pojdete okolo skuste ci slape, ja som nemal vcera cas.

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              mohol by to byt slovnaft, je to pri slovnaft pumpe? v BA na pristavnej pouzivaju rovnaky siemens, na chademo ide na krasnych 125+ A, najrychlejsia nabijacka okrem delty aku som mal

            • juris
              juris komentoval
              Upraviť komentár
              Dve nabijacky na tak dolezitom mieste su v kazdom pripade vyborna sprava!

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              tak ako pise Teq ...ked je to ma slovnaftke, tak je to slovnaftacka siet. zatial iba oni maju siemens nabky a mali mat do konca roka 2018 po republike 5ks. nikto vsak inu aku tu bratislavsku nevidel, takze by mi to davalo zmysel, ze len maju meskanie.
          Pracuje...
          X