Uz je tam aj druhe video. Je to FB video treba zapnut zvuk.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ma niekto vedomost, ci dnes nabijem v Budci? Chcel by som to ist vyskusat, ale nerozumel som terminu “predpremiera” a ze do komercnej prevadzky to pojde onedlho.
Komentár
-
ked nic, tak zajdes do ZV - je tam aj GW aj ZSE
-
https://autozurnal.ta3.com/elektroau...te-ultrarychlo
Tu pisu citujem:
Pri Budči sa súčasne môžu nabíjať dve autá. K dispozícii sú dva konektory: 1x CHAdeMO, 1x CCS. Pri súčasnom nabíjaní dvoch vozidiel, nabíjací výkon klesne na 175 kW. Technologickou zaujímavosťou stojana sú kvapalinou chladené nabíjacie káble.
Takze tu sa vyvracia to co bolo pisane o stranu skorej, ze sa neda nabijat dva auta naraz. Otazka kto ma pravdu?
-
Osobne som sa na to pýtal technika zo ZSE, vravel že sa nedá. Predpokladám že to je iba zlá interpretácia informácie že na stanici budú 2 stojany pre 2 autá (na druhé vyznačené miesto by kábel z prvého stojanu aj tak nedosiahol). Ale skúsiť to treba. Podľa mňa bude stačiť preklikať displej počas nabíjania jedného auta.Naposledy upravené g211; 22-11-2018, 04:06.
-
-
Hmm, aj cena rezervacie je zmenena. Predtym tam bol fixny poplatok, teraz mi ukazuje v appke cenu za rezervaciu 0,20€/minúta. Čo to je? To je čas od zadanie rezervácie po začatie nabíjania? Alebo sa to pripočítava k cene nabíjania kým tam stojím? Či čo to je? Menia ceny a podmienky bez akejkoľvek notifikácie. Dostal niekto nejaký email alebo oznam o zmene podmienok?
Komentár
-
Od 1.3.2019 zmena cenníka ZSE Drive:
- Spoplatnenie aktivácie;
- Mesačný limit 400kWh pre bezplatné DC nabíjanie u programu FLAT, ale najmä
- Neobmedzené bezplatné AC nabíjanie od programu PARTNER za 9 Eur (7,50 Eur bez DPH) mesačne!
https://www.mojelektromobil.sk/exklu...r-eur-mesacne/
Komentár
-
noo, asi chcu vytazit tie nabijacky co najviac, nech zarabaju.
Bola otazka casu, kedy obmedzia FLAT, ale je to stale pekny volny balik, takze pre bezneho uzivatela fajn.
Uvidime ci to bude aj nadalej vyhovovat kia-taxikom, alebo kam sa nasackuju
-
Som zvedavy , kolko si budu uctovat to parkovne ! Ak mam nabijat 3h (len do zdarma parkovneho ) tak to natlacim okolo 20kWh .. tu je text "Limitujúcim faktorom tak bude prípadná obsadenosť stanice, či poplatok za „parkovné“, ten si však ZSE účtuje až po 3 hodinách nepretržitého AC nabíjania. "
-
názov FLAT by som to už nenazýval, to je už ako u mobilných operátorov
400 kWh je 10 nabíjaní Kony od 20% do 80% mesačne, čo sa vôbec nedá nazvať FLAT, lebo to bude obmedzujúce pre tých čo viac cestujú
a to ešte príde Tesla 3 so 75kWh baterkou
-
Maco7 natlačí 20kWh za 3 hodiny, ale Tesla so správnou nabíjačkou dá 60kWh za 3 hodiny. u je vidieť zmysel trojfázovej nabíjačky. A to za 9€ mesačne, čo je vlastne 23 kWh DC nabíjania. Veď to je lepšie ako FLAT za 69€. Úplná anomália v cenotvorbe.
-
Miroslav Rojko Hadam casom sa budu dat vymenit nabijacky v Kone , mozno ze zacnu predavat silnejsie, bolo by to super , uvidime co cas prinesie. Ale ako pri vsetkom, tak aj pri elektrike to slovo zadarmo , alebo neobmedzene dlho nepotrva, podla mna je to len na zaciatok a akonahle sa EV auta rozmnozia , tak hned prejdu k inej cenotvorbe ! Preto som aj EV auto kupil na zaciatku , ked je este toho malo a zadarmo je zadarmo.. teda este sa da nabijat zadarmo a nieje tam sora !
-
pre porovnanie, rakusky Smatrics stoji 50 eur na mesiac (viazanost na 12 mesiacov) a potom 7 centov na minutu.
€ 49,90
monatlich
12 Monate
Bindung
Normal
bis 11 kW
€ 0,01
pro Minute
Beschleunigt
bis 22 kW
€ 0,03 / € 0,01*
pro Minute
Highspeed
bis 50 kW
€ 0,07
tento model sa mi paci ovela viac, keby vela jazdim tak nevaham.
nehovoriac o tom, ze ich infrastukturu im moze ZSE len zavidiet, (hlavne dialnicne odpocivadla s nabijackami)Naposledy upravené Teq; 12-02-2019, 00:00.
-
Myslim, ze su to len pohyby cien sposobene faktom, ze vlastne stale nevedia ako spravne by mali nabijanie ocenit.
Myslim, si, ze v cene nabijania by mala byt elektrina podstatnou zlozkou. Odlisenie klientov by mohlo byt podla spotreby, podobne ako pri domacom odbere. Vsetky extremy, ktore zvyhodnuju jednu ci druhu skupinu pouzivatelov elektromobilov bud podla sposobu pouzivania alebo podla technickych vlastnosti elektromobilov deformuju nastup elektromobility. Tiez je zle, ked sa podmienky nabijania menia kazdu chvilu. Komoditou je predsa stale hlavne elektrina a teda jej cena a jej distribucia by mala byt hlavnou zlozkou platby za nabijanie.
-
No pekne! Tiez mam FLAT, reku podporim myslienku elektromobility, ale takto? V Januari som nabijal iba na ZSE a podla vypisu to vyslo na cca 222,5 kWh. V marci skusim aj vynulovat trip computer...
Komentár
-
A pritom je zadarmo, stacilo stojan vedla pouzit.
-
Miroslav Rojko - az teraz citam tvoj prispevok - ten druhy stojan je zadarmo? Fiha! Pojdem skontrolovat nabuduce...
-
Nemyslel som deltu, ale stará DBT je zadarmo pre Ioniq. Delta je aktuálne zadarmo v Ružomberku do 7.4.
-
Neviete, či sem chodí nejaký zástupca ZSE? Potreboval by som zistiť, či chystajú nabíjačku v Žiline. Veľmi by sa mi tu hodila. Ďakujem
Komentár
-
a viete co odpisu?
"dakujeme za vas zaujem, dovolujeme si vam zaslat nasledovne stanovisko: v sucastnej dobe vyhodnocujeme aktualny pocet nabijacich stanic a v pripade postavenia dalsich sa vsetky dalsie informacie dozviete na nasich strankach, alebo aplikacii zse drive"
Chalani, ani ZSE ani GW vam nebudu vesat na nos, kde pribudne aka nova nabijacka, nemaju na to dovod.
-
1fisker...tak odpoved mas. Ak sa ti nechce čakat, tak vymeň auto alebo sa prestahuj. Neviem, čo ta viedlo kupiť také holoauto, ale ja by som to nechcel. Najprv si si ma preveriť možnosti nabíjania a potom sa rozhodnúť aké auto. To si ho musel mať tak do 8.000€, lebo mňa úpne nový a špičkovo vybavený Leaf 2 vyšiel na 20.000€ bez DPH.......PS: a kupoval som ho v tvojom domovskom meste v Ziline...Naposledy upravené curgali; 18-02-2019, 19:46.
-
ale ja som tu odpoved dal ako priklad ))) ta odpoved sa vsak zhoduje u vsetkch firiem ked sa pytas na nieco do buducnosti. Len si slovo nabijacka vymen az "tovar" a mozes to uplatnit aj na cokolady z Metra odpoved zarucene rovnaka.
Chces ZSE kvoli lacnemu nabijaniu cez ECO ? Lebo GW ma samozrejme v ZA nabijacku. A nie jednu, ale dve: DBT aj Efacec.
Kedze ZSE ide velmi "originalnym" sposobom rozmiestnovania nabijaciek (kopia GW 1:1), tak je otazka casu, kedy pokryju aj ZA:
-
V Žiline ak ma pamäť neklame, sú v Mirage zdarma dva wallboxy. Myslel som, že kvôli nim má 1fisker Zoe, lebo tu o nich viackrát písal. Tie mu pomôžu, nie ? A nepotrebuje ani ZSE kartu.
-
milan84 áno oliver má acenta + zimný balík tak ako ja, ja mám navyše predné a zadné parkovacie senzory a je to neporovnateľné výbavovo, designovo s Leafom prvej generácie. Čo mu prosím ťa chýba oproti N-connecte ? Vyššie výbavy sú len chyták, lebo za niekoľkotisícový príplatok tam skoro nič nie je. Nissan nie je Hyundai, že dá maximálnu výbavu. A navyše vyššie výbavy Leafa majú 17" kolesá, čo bol aj pre mňa pádny dôvod do toho neísť, lebo 17-ky dosť znižujú dojazd (viď napr. Bjornove videá).
-
Miroslav Rojko Miro, priplatok za zimny paket je super, zaklad, ale chyba mi tam ProPilot (bez somariny - parkovania) a LED svetla. Jednoducho tieto dve veci by v takom aute uz mali byt, resp. pri takej investicii by som osobne ja bez toho nekupoval. Ale kazdy mame ine priority, verim, ze ten zimny paket ste obaja kupovali prave preto, ze sa pouziva denne.
S kolesami suhlasim a tiez Tekna ma nezmyselny subwoofer v kufri, ktory ubera miesto. Takze preto pre mna osobne asi naj kombinacia N-connecta s dvoma spomenutymi priplatkami. Verim, ze by som nasiel hociakeho leafistu, s ktorym by som menil kolesa 17-16 a bol by rad
Ale keby bolo keby....v tej cene by som riesil skor Ioniq alebo cakal na Eniro a pripadne dalsie modely.
A dotkol si sa mojej oblubenej temy dizajn Ano, dvojkovy Leaf je pekne auto, ale pre mna je krasavec prva generacia Vzdy sa mi pacili netradicne auta, a preto som nadmieru spokojny.Naposledy upravené milan84; 18-02-2019, 20:43.
-
Milan...oproti holoautu Zoe ako popisal fisker je Leaf Acenta spickovo vybavený. A propilot si mozu nechat za tie peniaze...Viezol ma Geleta na Ioniqu po dialnici a mal som dost..ak sa stratil jeden biely okraj skoro sme naburali a ten stres mi nestoji za to si este aj priplatit...
-
Urcite bude aj v Žiline, dalej bude 6 350kw co nabíjajú max 34kw 🤣 tiez budu stavať viacstojanove nabíjačky, napr. v KE, na slovnaftoch na dialnici ako chystajú v PO, tiez plánujú medzi KE a ZV aby pokryli južnú trasu a aj na východ od KE... ale kedy to bude hotove...
-
Na predstaveni Audi e-tron v Bratislave dostali zastupci ZSE pomerne velky priestor k prezentacii rieseni nabijania na Slovensku. Je jasne, ze si Audi plne uvedomuje, ze bez ponuky nabijania nebude ziaden kseft.
V prednaske od ZSE odznelo vela faktov pre zacinajucich elektromobilistov, ponukam 2 asi najzaujimavejsie:
Mapa instalovanych nabijaciek (50 kW a viac) v roku 2020
A druha informacia velmi zaujimava pre majitelov fotovoltickych elektrarni. ZSE deklarovalo, ze chce v priebehu niekolkych rokov prejst na 100% na obnovitelne zdroje pre ich nabijacky. Jeden z virtualnych zposobov ako to dosiahnut je ponuknut majitelom FVE a sucasne EV, ze prebytky energie dodane do siete od majitela EV budu pripocitavane ku "kontu energie" a budu moct byt 1:1 vyuzite na nabijackach ZSE.
WOW. To keby ozaj zaviedli tak klobuk dole. Dufam, ze to bude realita lebo potom jazdim po SK takmer zadarmo (vlani som dodal do siete takmer 3.5 MWh, co staci pri 20 kWh/100 km na 17 500 km) .
- Likes 6
Komentár
-
To bola akcia Porsche Interauto pre pozvaných. Ako ich určovali netuším. Vyzeralo to že išlo o potenciálnych vážnych záujemcov.
Náhodou to, že pozvali ZSE bol veľmi dobrý ťah. Ich prednáška bola pre nováčika v elektromobilite fakt dobrá lebo išli aj trochu do technických detailov.
Zaujimave je, že nemecký eOn ( pod nich spadá ZSE) sa zdá byt partnerom Audi všade kde sa vyskytujú, nie len u nás. Z toho resultuje ten roaming nabíjania v zahraničí.
-
aha. no ak v tom ma prsty eON a hladaju moznosti ako sa dostat aj inde, bolo to logicke.
Lebo ak by to bola iniciativa porsche alebo ZSE je nestandartne dat "slovo" novacikov ina poly nabijaciek, ktoremu navyse nefunguje ta naj pýcha
Ale ako vsade, asi aj tu zohrali € ulohu. ci uz si to ZSE zaplatilo alebo poskytne nejake nabijania na importerske auta gratis...
Jiri a ked si tam bol ako potencionalny kupec zaujalo ta natolko, ze by si vymenil za teslu?
-
Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevkyprebytky energie dodane do siete od majitela EV budu pripocitavane ku "kontu energie" a budu moct byt 1:1 vyuzite na nabijackach ZSE.
Komentár
-
Bola by to velka motivacia pre vsetkych majitelov EV dat si FVE a ZSE by tym ziskalo cistu energiu. Ja FVE nemam a ani som zatial neuvazoval, vacsinu casu ked svieti slnko nie som doma ja ani auto a spotreba domu je minimalna. Naviac ak by som z mojho "konta energie" mohol nabijat v sieti ZSE viac aut, tak niet preco vahat ist do FVE
-
ano, bude to motivovat ludi si daat FVE, na druhej strane si bude vela tychto majitelov brat spat "svoju" elektrinu rychlonabijanim. A budu rychlonabijat, aj ked nebudu musiet ("po starom" by sa nabijali pomaly doma) a nebude sa rychlonabijanie vyuzivat len na nevyhnutne mnozstvo kWh. A prave preto bude mat ZSE vacsi problem pokryt 100% zelenou energiou prave preto, ze budu mat ovela vacsie odbery; ludia zacnu vyuzivat tento "netmetering" vo velkej miere a pre ZSE ostane menej energie pre nie-FVE majitelov.
-
dango Ja osobne som tak lenivy, ze nechodim nabijat na SC 2 km od domu aj ked ho mam zadarmo - pokial mi casovo postacuje nabijanie doma (solar zatial nemam) Neverim, ze by si signifikantne mnozstvo elektromobilistov dalo tu robotu a chodilo na rychlonabijacku ZSE z tohto dovodu.
-
Ale potom prichadza otazka, ci takyto “koleno-vrti” vobec budu rozmyslat nad FVE. To je dlhodoba investicia, a takyto suflikanti chcu vacsinou vsetko a rychlo. Ja by som sa toho az tak nebal. A ako povedal Jux, vacsine ludi sa nebude chciet niekde trcat na nabijacke. Bud maju nejaky domaci ritual, kde po zaparkovani automaticky pichnu auto na kabel, alebo spoja nabijanie s navstevou nejakeho nakupneho centra. Ale malokto pojde na rychlonabijacku len tak aby usetril... Moj nazor Ja som za cele 2 roky vlastnictva EV bol na Alzackej rychlonabijacke 2x, Lidl som pouzil 1x. Obe su gratis, ale proste to mam uplne mimo mojej trasy a radsej sa napichnem v Auparku na pomale AC a nabijam sa pocas vybavovania inych veci.
Zo zaciatku to mozno bude spekulantov bavit, ale nepotrva to dlho. Prestane sa im chciet
-
jux - absolútny súhlas. Mne sa tiež nechce chodiť ddo Auparku na SC len aby som nabil zadarmo.
Ale je tu ešte jeden aspekt. Ono to chce aspoň tak 4 kW systém aby človek dodal do siete nejaké množstvo energie čo by stalo potom za reč pri nabíjaní z konta.
Lebo samozrejme priorita je využiť energiu na vlastnú spotrebu a až potom ju poslať do siete.
Inak ja si tiež nie som istý cíti s tým netmeeteringom mysleli vážne. Uverím až uvidím.
-
Nie. SSE ešte nepoculi o fotovoltike.
Škoda reči.
-
1fisker zial nie. SSE zaspali dobu a funguju stale niekde okolo roku 1980. SSE teoreticky mozes vymenit za ineho dodavatela, ale pod SSD (distribuciou) stale ostanes, to je dane geograficky. A SSD si ziadne prebytky nezela, aj ked ma k dispozicii najvacsie mnozstvo vodnej a teda vykyvom rychlo flexibilnej energie. Nemca na nich!
-
Mimochodom - ako ste na tom v tomto na východnom Slovensku?
-
Super. A ako tomu bránia? Ved to je inherentna vlastnosť všetkých jednofazovych FVE pripojených na 3 fázový istič. ZSE/D má limit na jednofazovy systém tuším 4 kW. Tak maly výkon aj keby išiel cely do siete nemôže sieti nič spraviť.
-
mimochodom pani, este ma napadol 1 scenar kedy by 1:1 FVE ku rychlonabijaniu malo zly dopad na elektromobilitu. Vsetci si velmi dobre pamataju na taxi soul, ktore zneuzivali ZSE stojany. Teraz by majitel spekulant tychto taxikov zriadil niekde v poslednej diere (ale aby zostal pod ZSDIS) na nevyuzitej velkej hale taky povedzme 50kWp system a nasledne by tento kredit tito taxi-tupci vysosavali na vsetkych BA ZSE stojanoch. Opat vravim, my/vy nemate EV len kvoli $, ale mate v hlave o koliesko viac...
-
ak by to mal oficiálne zriadiť (aj s prihlásením distribučke), nemôže to robiť na kolene, nebola by to malá položka a vedel by si spočítať, že to môže radšej vo firme zaplatiť pár 7 kW wallboxov a platiť elektrinu
-
Presne tak. To sa financne ani nahodou neoplati,
-
-
ZSE Eurovea je momentalne gratis, aj AC aj CCS (Chademo neviem). Nevyzaduje ziadnu autorizaciu. V appke ju ukazuje ako offline, ale je aktivna, zapichnete a idete. Ziadna karticka ani nic. Netusim ako dlho potrva tento stav, kto potrebujete nabit, mate sancu
Komentár
-
to sa mi praveze paci...motivuje to providera starat sa o nabijacky...napr. taky rakusky smatrcis mal minuly tyzden vypadok komunikacie a nesla ziadna stanica v celom rakusku, dobry pruser (mne sa ale nejak podarilo to aktivovat cez appku, aj hotline bola z toho dost prekvapena)
-
Smatrics je sice velka firma, ale tiez sa maju este co ucit. Ich hotline je zjavne o dobrych par min pozadu. Uz som tu niekde inde pisal moju skusenost, ked mi nesla ich nabijacka pri MCdonalds kusok za hranicami s Leafom. Pani na telefone mi po anglicky hovorila, aby som skusil zamknut auto, dvakrat sa pytala aky konektor mam na Leafe a tak podobne
-
milan84 ano, niekedy je ten ich support ubohy, uz som sa tam aj stazoval, snad sa zlepsia. Co sa ale tyka nabijaciek tak su na tom velmi dobre, lokacie maju dobre vybrate a pokrytie im moze GW a ZSE len zavidiet. Vela krat som sa na nich spolahol a dosiel, uvidim toto leto ked pojdem do talianska a budem sa muset spolahnut aj na enel
-
Aha co som nasiel v aktualizacii ZSEdrive appky:
- V tejto verzii sme odstránili možnosť nabíjania sa na roamingových staniciach. Na týchto staniciach sa nabijete už iba prostredníctvom RFID karty.
Ono cez ZSE niekedy fungoval roaming cez appku? A on vobec funguje cez RFID? Na stranke maju stale prispevok z roku 2018, ze roaming neponukaju ale planuju spustenie roamingu zaciatkom roka 2019, ale viac ani slovo. Nikde sa nepochvalili, ze je to aktivne.
1 Bild
Komentár
-
Roaming bude od 1.maja, to spoplatnenie je velmi zaujimavo vymyslene:
https://www.mojelektromobil.sk/zse-d...-25-krajinach/
- Likes 2
Komentár
-
celkom pouzitelny model...ovela lepsie by ale bola moznost platit rovno kartou na danej nabijacke hocikde vo svete, alebo oblushe na danej "cerpacej stanice" ako doteraz. Ja som si osobne aktivoval nextcharge a plugsurfing ktore maju po europe moznost vsade nabijat, v domovskej krajine mi az tak extra nevadi nabijat cez RFID kartu.
Komentár