Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1306
    •   

    Bulharsko - žiadna stanica. Takže pokračovanie z cesty do Grécka, dnes som bol vyrozumený, po neviem koľkých urgenciách z mojej strany, že tie stovky staníc v roamingu, ktoré majú v Bulharsku, sú všetky od operátora Fines a ten nemá prepojenie cez ich roamingovú platformu a budú nabíjačky tiež odstraňovať z mapy. Keďže jeho majú ako jediného partnera v Bulharsku, že tam nebude žiadna stanica na nabíjanie. Táto odpoveď im trvala od 14.6. do dnes. Takže ak sa nájde ešte nejaký cestovateľ do Grécka alebo Bulharska, na ZSE sa nespoliehajte. Do Grécka ako dlhého člena EU sa s kartou ZSE a ich roamingovou platformou nedostanete, Srbsko, Bulharsko úplne bez pokrytia a v Macedónsku majú pár AC stojanov mimo trasy v Skopje (nebol som tam, takže neviem či fungujú, možno keby som skúsil ...)

    Fascinuje ma, podľa čoho zaraďovali stanice do mapy, keď zaradili operátora, ktorý nemal prepojenie na Hubjekt (ich roamingová platforma), čo potom v iných štátoch. Vyzerá to, že sa naozaj nedá na nič, čo už niekto z nás konkrétne nevyskúšal, spoľahnúť.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 05-07-2023, 18:40.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      No pozerám, že ani H/K s ich kartami tam nič nemajú. Rumunsko a potom až Grécko. Čo tá Fines appka?

      ...ešte cez plugsurfing appku by sa zrejme dalo dačo spustiť.
      Naposledy upravené tommik; 05-07-2023, 19:13.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Naspäť som išiel cez Macedónsko a cesta je nielen kratšia ale aj stále diaľnica, v Bulharsku sa ide dosť po obyčajných cestách. Nabudúce pôjdem aj smerom tam cez Macedónsko, pod 400km po diaľnici od posledného srbského SuperChargra na poslednej Macedónskej pumpe pred Gréckom je 100kW nabka (a podľa plugshare spoľahlivá), kde som nabíjal. V Grécku sú stále zdarma LIDL nabíjačky a tých Lidlov je v okolí Solúnu niekoľko. Sú obmedzené na 20 kW ale nevypínajú, takže dá sa kolobežkou odbehnúť na pláž a nechať nabíjať aj niekoľko hodín. Funguje súčasne AC aj DC. A pre mňa to bola posledná záchrana pred cestou domou aj za cenu, že som tam hodinu a pol strávil, lebo aj keď som chcel zaplatiť, nemohol som (ZSE kartou) nikde nabiť. A apka k AC nabíjačke pri ubytovaní priamo Gréckeho operátora chcela 100€ kredit, čo by som nebol minul ani z tretiny (nie rezerváciu ale naozaj by stiahla 100€ ako krediť a nevrátila nič).

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Macedonska dialnica bola pred zhruba 4 rokmi celkom zaujimava.
      Cesta smer Grecko bola oznacena ako dialnica, no v podstate to bola len jednosmerka z povodnej obojsmernej vcelku klukatej cesty bez odstavneho pruhu (kto rad soferuje, tak vcelku ocenil clenity profil cesty vynucej sa popri rieke. ostatni mohli ocenit aspon peknu prirodnu sceneriu), zatial co cesta smer Srbsko bola uz rovna dialnica (teda len ten jeden profil)

    • palec
      palec komentoval
      Upraviť komentár
      15.7 odchádzame do Grécka (chalkidiki). Pozerám, že nás čaká celkom dobrodružstvo Ešte nie som rozhodnutý, či ísť cez Macedónsko, alebo Bulharsko.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Ak by som mal ísť zase autom do Grécka, tak by som v pohode zopakoval to Macedónsko.
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 294
    •   

    Na esalone v KE v sobotu ujo zo ZSE v diskusii prezradil ze sa budu dat prenasat na ZSEdrive kartu prebytky z FVE 1:1. Cize ked vyrobim 100kwh prebytok do VB, tak 100kwh si mozem nabit do auta na ZSE nabkach. Ale len vramci mesiaca. Nebude sa dat prenasat z mesiaca na mesiac ani medzirocne. Maju tuto novinku presdtavit do konca septembra.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ten pomer 1:1 spominali presne tak, ze 1:1 ? No prve obmedzenie bude mesiac, pockajme na dalsie obmedzenia, lebo pomer 1:1 je moc dobry na to aby to bola pravda.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak to povedal. Este aj uviedol priklad ze ked tu 1 ulozenu kwh potom nabijes na UFC tak vlastne akoby si dostal/usetril za nu 49c. Uvidime co bude na "papieri".

    • cyber_yan
      cyber_yan komentoval
      Upraviť komentár
      super správa, nedočkavo očakávam spustenie. Len takú faktickú poznámku mám k tomu. Bude k tomu prispôsobená aj aplikácia? Ktorá to bude monitorovať? Pretože doteraz tomu veľmi pozornosť nevenovali.A prehľad prebytkov je žiaden ak teda neberiem do úvahy ročné vyúčtovanie. Ako samozrejme každý si to v aplikáci od meniča vie orientačne pozrieť ale moja predstava bola že to bude niečo na štýl toho ako to majú operátori prenesené dáta , zostávajúce dáta atď..

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Pre všetkých, čo majú fotovoltaiku u ZSE prihlásenú, by to konečne po všetkých rokoch, keď vždy mali horšie podmienky ako inde, mohlo znamenať aspoň jednu vec výhodnejšiu. Uvidíme konkrétne podmienky, rozmýšľam, čo všetko by tam ešte mohli na "zťaženie" výhodnosti urobiť - napr. nejaké nahlasovanie presunu kWh na nabíjanie mesiac dopredu alebo niečo iné, lebo 1:1 je moc pekné aby to bolo jednoduché a len tak bez háčikov.
      Áno, som pesimista, lebo ZSE vždy prišlo s nejakou službou výhodnou pre ľudí až pri odlive zákazníkov ku konkurencii, ktorá to ponúkala prvá, teda som zvedavý na háčiky. Konkurencia v tomto je Greenlogy s pomerom 1:10 alebo 1:5 pri najdrahšom programe virtuálnej batérie, kedy je mesačný poplatok už vysoko.

    • cyber_yan
      cyber_yan komentoval
      Upraviť komentár
      uvidíme keď to nabehne do prevádzky. Aktuálne ma zaujalo zdieľanie energie v Magne a uvidíme s čím príde konkurencia. Ale ak ZSE dodrží to čo už dlho sľubujú že to bude 1:1 bude to super a zotrvám.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      No ten háčik je asi zrejmý. Aby toto mohlo fungovať tak budeš mat VB s mesačným nulovaním. Čo je teda show stopper pre mna jak remeň.
      Ved v lete keď mám veľa prebytkov aj tak nabijam zďaleka najviac doma priamo zo slnka. Takze ak nebudem zrovna niekde cestovať tak mi je VB potom takmer k ničomu.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Ak sedis doma ze mozes nabijat EV cez den tak ano, ale ak rano odchadzas a prichadzas vecer tak vela nenabijes zo slnka ak nemas 50+kwh ulozisko.Vtedy posielat do VB a vyberat na cestach znie dobre. Alebo ked si v bytovke a FVE mas na zahrade/chalupe/chate ...
      Tiez ma napada moznost dohodnut sa s kamosmi co maju FVE bez EV ze si spravia ZSEdrive kartu ktoru mi daju a budem od nich kupovat ich prebytocne kwh skrz nabijanie. Pri rozumne dohodnutej cene oni si privyrobia a ja usetrim. Moznosti je vela ...

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
      Aby toto mohlo fungovať tak budeš mat VB s mesačným nulovaním.
      uvidime. viem si predstavit ze by sa VB nemusela mesacne vynulovat, ale to co z prebytkov nedokazes minut v danom mesiaci by sa do VB ulozilo akurat by sa uz nedalo vyuzit na nabijackach ZSE drive....
  • cyber_yan
    Junior Member
    • Jun 2022
    • 16

    Ak by to bolo s mesacnym nulovanim pri mojom najazde by to stale davalo zmysel cize za mna spokojnost pockame na realitu

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 847
      •   

      Buducu stredu k tomu ma ZSE Drive tlacovku pre novinarov. Vsetko sa dozviete. Ja som sice na inej akcii, ale clankov k tomu bude kopa.

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1306
        •   

        Tu je prezentácia Rastislava Žembera v Košiciach, kde to spomínal. Je to ku koncu v otázkach naňho a potvrdzuje 1:1, pričom hovorí o čerpaní v pomere v % vzhľadom na prebytok a mesačnom nulovaní. Len nie je jasné z jeho formulácie, či musí byť mesčná VB alebo sa neprenáša do Ďalšieho mesiaca len % nadvýroby v danom mesiaci určené na nabíjanie. Spomína aj tlačovku 20.9., že to tam bude prezentovať. Uvidíme, sám hovorí o zázraku, že to bude 1:1, áno to má pravdu.
        Bude to len na ZSE nabkách (žiadne roamingy ani partnerské).
         
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1306
          •   

          A je to vonku.

          Nie je to pre každého - mesačná virtuálna batéria, návrat roky dozadu.

          OPRAVA: virtualna bateria sa nenuluje, nuluje sa len zostatok presunutych kWh na zse kartu na konci mesiaca, virtualna bateria moze byt rocna (dovysvetlili mi zae v komentari na FB)
          ZSE Drive dnes oficiálne predstavila svoj najnovší program, zameraný na fyzické osoby využívajúce fotovoltiku. Čo prinesie elektromobilistom?
          Naposledy upravené Miroslav Rojko; 21-09-2023, 14:18.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            + treba mat pausal... cele zle

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Ak som dobre pochopil ten clanok tak mne moze nabit kwh na moju kartu hocikto cudzi kto ma ZSE-VB? Cize mozem vykupovat prebytky jar-jesen od kamosov/rodiny co maju FVE. A v zime si mozu za prachy odo mna docucavat zo siete ak budu potrebovat=financna bateria.
        • Roman-ba
          Member
          • Sep 2019
          • 104
          •   

          Na začiatku augusta som chcel nabíjať na stojane v Čadci pri Tesco. Zaujalo ma, že aplikácia ZSE Drive uvádzala cenu za nabíjanie 0 eur. Myslel som že sa jedná o nejakú akciu (nový stojan a pod.) Až keď som dorazil k nabíjačke som zistil že je to stojan od Greenway a ZSE má len roaming. Tak som teda nabil. Moje prekvapenie prišlo s faktúrou, kde som namiesto deklarovaných 0 eur zaplatil riadne 38. Myslím si, že som bol uvedený do omylu a teda som platiť nemal. Hneď som aj napísal reklamáciu do ZSE. O dva dni už bola cena uvedená v aplikácii správna, ZSE teda zjavne po mojej reklamácii chybu opravila. Dnes mi však došlo vyjadrenie že moju reklamáciu neuznávajú, podľa nich nie je podstatné čo je v aplikácii ale v ich cenníku. Príde mi to ako absolútne nekorektné a mňa zaviedli do omylu. Máte niekto podobnú skúsenosť, čo si o tom myslíte?

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            obchodné podmienky majú napísané veľmi voľne, takže si môžu sami určiť ako sa rozhodnú

            ja som tiež na začiatku roka reklamoval nabíjanie a proste keď nezaplatíš, zablokujú kartu a čakajú až zaplatíš, po pár mesiacoch dajú inkasnej agentúre na vymáhanie

            iný príklad - karta Hyundai, Tí majú vyslovene uvedené v obchodných podmienkach, že aktuálnu cenu nabíjania treba vždy pred nabíjaním zistiť v apke a účtujú takú cenu
            cena v apke uvedená nebola a reklamáciu niekoľkokrát zamietli s tým, že im mám poslať screenshot apky s inou cenou, čo sa nedá, lebo cenu uvedenú nemali, tak mi naúčtovali čo chceli a po dvoch mesiacoch zablokovali kartu, ja zásadne neplatím čo je zle naúčtované, tak som si založil kartu na inú firmu a iné VIN
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1306
          •   

          Dnes asi nemala ich technka dobry den,pridem na nabijacku v Tatranskej Lomnici, status mali oba konektory volne a nabijali sa dve auta a tretoe cakalo. Tak zleziem do Popradu na McDonald k ich UFC, v apikacii ju ani nemali a oba konektory obsadene, dalsie auto cakalo. V mape neukazovalo ani Kozi vrsok. Filtre som ziadne nemal, proste ich aplikacia mala zly den. Pridem do Mikulasa a zas obsadene.

          Takze sa asi neda spolahnut ani na stavy uvadzane v aplikacii. Na prvej nabijacke sa nabijalo auto podla displeja 20 minut ale stav v aplikacii - konektor volny.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            To je divne, asi fakt apka nemala den, lebo vsetky menovane tam zvycajne su a aj ta obsadenost vcelku funguje. Je tam niekedy par minut reakcny cas ale funguje.
            V LM si preco nesiel na SCH ked ho tam mas? ZSE pri McD je tam vcelku vytazena aj bez dusickovych presunov.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Karma je zdarma 😀. To bola možno odpoved najvyššieho na tvoje vyjadrenia na FB, že ďalšie superchargre nám na SK netreba 😂

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Jirko neviem ako to súvisí so ZSE ale Superchargrov na cestovanie je na Slovensku podľa mňa dostatok, veď aj tie plánované budú čoskoro.

            Mám u ZSE nejakú predplatenú kartu, kde mi kredit končí skorej ako mi končia free SCH kilometre v Tesla konte, takže som chcel uprednostniť ZSE. Nabíjam vlastne aj na SCH aj na Ionity (pod ZSE) všade bez platenia, takže mi je jedno kde, ja som len chcel upozorniť aby si ľudia dávali pozor na statusy v apke, nie sú dobré niekedy ani v ich vlastnej sieti (že nie sú pre roamingové, to som sa presvedčil nespočetkrát).

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Asi ich nebude dost. V PO chyba SCH sudiac podla toho ako sa tu Teslaci pricucavaju tak aby dosli do LM/KE, hlavne ak idu od severu a vychodu. Z hladiska tranzitu PO ako krizovatka vsetkych smerov by bol uzitocnejsi pre UFC ako len zahustovat zapad.s SCH, Ionity. ZSE ... Jedine GW tu postavil slabsi 150kw UFC HUB.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ja myslim že SCh by bol lepšie umiestnený niekde okolo Popradu. PO je predsa len blízko ku KE. A potom súrne chyba jeden na južnej trase niekde okolo Lučenca alebo Rimavskej Soboty.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa Chybna logika. 1. PP je blizko LM a 2.To neriesi ze Ti co idu ze severu (PL) a vychodu (UA) na zapad pripadne z vychodu na sever a opacne nemaju kde nabit. Pre nich je KE 40km zachadzka k SCH mimo trasu. Ti co idu z/do Tatier smer zapad sa mozu nabit v LM a ti co smer vychod by sa mohli v PO lebo to maju po trase. PO je vacsia tranzitna krizovatka vsetkych smerov ako KE. Nie nadarmo si v PO Lidl, Tesco atd. robia logisticke sklady. Mali urobit SCH najprv tam a nie uprednostnit KE lebo vacsie mesto.
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1306
          •   

          Dnes problemy s apkou pokracuju, Kozi vrsok je na mape, ZSE McDonald Lipt.Mikulas nie. Dokonca neslo spustit nabijanie ani QR kódom, nenajdeny konektor - vypadavaju im nabijacky vselijako.

          Takze dalsie poucenie - nespoliehat sa na spustenie nabijania apkou ani na ZSE vlastnych nabijackach, treba nosit kartu ako v zahranici, kde apka nefunguje na spustenie nikdy.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Ja vidim vsetky aj aktualny stav obsadenosti. A nikdy som nemal problem aktivovat alebo vypnut nabijanie. Mas aktulanu apku? Resp.ja mam android a vsetko slape spolahlivo. Alebo mas iphone? Mozno blbne len pod apple...

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, mam iphone. Pisal som im, aby o tom vedeli, len tak sa veci zlepsia, mozno o tom ani nevedia, urcite im apku robi tretia strana. Mam aktualnu, ziadnu novu aktualizaciu neponuka.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Asi potom lepšie pozerať stavy v inej apke - GW, alebo Hyundai (ak ešte máš).
            Samozrejme to naštve, stať sa môže. Ale pár po sebe, je už dosť fail. :-(

            Škoda, že sa Tesla nepripojila ešte nepripojila do nejakého peeringu (Gireve, Hubject, a pod.). Mohli mať online stavy priamo v infotainmente ako iné autá. Prípad. aj spustenie nabíjania iných cez plug and charge, alebo aspoň nejakú "Tesla" charging kartu.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Tesla charging kartu mas. Stačí sa zaregistrovat v Tesla apke. Aké Tesla nedovoľuje na SK ani CZ nabíjať iným autám. Pri tom minimálnom počte stojanov u nás to asi ani nevychádza.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, Greenway ma vcera zachranil, nabijal som v Poprade Max (ani som nevedel ze vymenili za UFC). Len volne kWh na Greenway som si nechcel minut pred ZSE. Bol obsadeny len AC konektor, neviem co je to za cas, dnes ked som nabijal na AC pri McDonald LM, vystriedali sa za ten cas dve auta na DC. Asi vsetci cez tieto jesenne prazdniny cestuju.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Akoze nevies, ved cas dusiciek, ludia cestuju po hroboch. Presun naroda ala vianoce ci velka noc Tento rok rozlozene na dva vikendy a cely tyzden komu ako vyda kedze sviatok vsech svatych vysiel na stredu uprostred tyzdna. Ja napr. pocestujem 200km v utorok aj stvrtok kvoli tomu.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa Nie ja aby som nabijal na SCH. Ale naopak, aby rovno zobrazila Tesla live stav inych stanic. Ine auta to uz vsetky maju. Odpadlo by pre Tesla ludi sachovanie s appkami a pod. Celkom by sa to tam pytalo, lebo cast ludi s Teslami vyuziva aj ne-Sch stanice.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 ja by som skor ako live stav uvital integrovanu kartu a fakturaciu cez Tesla konto. Pri UFC ma live stav az tak netrapi, auta sa tocia rychlo, a nabijacky zvyknu byt soolahlivejsie ako stare 50kW, kde byvalo bezne, ze som ju nasiel zhasnutu. Teraz vo stvrtok aj v nedelu som tocil Prahu. Humpolec bol relativne vytazeny, auta sa tam tocili ako besne. Najma stvrtok bol kriticky lebo v AT mali statny sviatok. SCH plne a auta vo fronte, tie pekne 400kW EON stojany boli prazdne, ale zas nechcelo sa mi ZSE Roaming riesit, a GW to tam ma dako na haku sa mi zda, tak som to uz prekusol s V2 SCh, beztak som potreboval do polky novembra minut volny kredit. Ale mat vsetko v jednom konte za nejaku normalnu cenu a nemat volny SCh kredit, isiel by som nabit na EON.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo Tak som to myslel v tej mojej poznámke vyššie. "Tesla" karta na nabíjanie všade a vidieť v tesle stav. Pýta sa mi to tam ku dokonalosti. Ale nechcel som tu robiť offtopic.
        • tommik
          Member
          • Jun 2021
          • 95
          •   

          btw ZSE....až dnes som si všimol, že v najnovšom cenníku, platnom od 01.10.2023 sú uvedené ceny, na rozdiel od GW, bez DPH!!! Tým pádom AC bez predplatného programu nabíja neplatca za 0,47 €/kWh. Tak aby sa niekto nenapálil

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	3 Veľkosť:81,8 KB ID:	93579

          V minulosti to vyzeralo takto:
          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	3 Veľkosť:29,4 KB ID:	93578​​
          Naposledy upravené tommik; 31-10-2023, 08:13.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            ??? Hrôza a to sa ceny elektriny ukľudňujú. Oni vydali veľa kariet s predplateným kreditom, aj ja jednu používam a takto si asi upravujú ich čerpanie. Zdalo sa mi, že v nedeľu mi nejako dosť ubudol kredit za 60 kWh AC nabíjania. Riešia to ako štáty svoje dlhy cez infláciu.

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            No hlavne už nestačí v novom cenníku pozerať jednotkové ceny ale tiež či sú uvádzané s alebo bez DPH pretože sa to cenník od cenníka líši.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, zmenia jedno slovo dole, ktoré si málokto všimne a zdraženie o 20%. Neviem či by sa to nedalo nazvať aj pejoratívnejšie, keďže slušné by bolo upozorniť alebo aspoň dodržať zaužívané vykazovanie cien.

            Nebola tá mega ohlasovaná virtuálna batéria pre nabíjanie dymovou clonou výrazného zdražovania ? Nikde ani nedýchli a zo posielajú reklamné maily pomaly často.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            A to sa kde vzal ten novy cennik? Nepostrehol som zeby oznamili zmenu cennika? Zvykli oznamovat emailom 14dni vopred ci kolko. Nieje to hoax, alebo preklep? Lebo na webe jak su tie pausali zobrazene maju uvedene ze ceny su vratane DPH a vyzera ze len premenovali platene pausali.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            https://zsedrive.sk/api/web/v1/files...8229577157.pdf

            Taur, ak by len mierne upravovali stary cennik, nebol dovod menit tento text. Musi to byt zamer. Respektive ceny ponechali, nebol by dovod mat novy cennik” ak by nechceli tuto zmenu.

            Aj zahranicny roaming ide na 25€ bez DPH, teda vsetko hore.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Na uvodnej stranke je vratane DPH a aj v apke. Cennik mohli vydat novy len preto ze premenovali pausali (to pridanie slovicka safe je zrejme ta garanciia dojazdu) a preto mozno neoznamovali emailom. Uvidime, ale toto nieje ich styl a sa mi zda ze aj podla vseobecnych a zakona musia vopred oznamit zmenu cien. Idem sa ich spytat.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Aj ja som im už písal, uvidíme. Je možné aj tak aj tak. Ale keď pridávali “SAFE”, prečo by pod dvomi tabulkami menili “vrátane” na “bez”. To je nadpráca, nie ? Bezdôvodne ?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Takže odpoveď zo ZSE, chyba je v cenníku, ktorý robí iné oddelenie, prepošlú žiadosť o opravu, CENY PLATIA VRÁTANE DPH.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Aj mne prisla odpoved, no fascinuje ma ze mesiac na to tam nikto neprisiel:

            ďakujeme za Váš e-mail a upozornenie.

            Jedná sa o chybu v cenníku a všetky ceny sú uvedené vrátane DPH. Poslali sme požiadavku na príslušné oddelenie pre úpravu chyby.

            Ospravedlňujeme sa. Prajeme príjemný deň.



            Podrobné informácie o programoch ZSE Drive nájdete na www.zsedrive.sk. V prípade nejasností alebo v prípade poruchy nás prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese elektromobilita@zse.sk alebo na Zákazníckej linke 0800 555 800, ktorá je Vám k dispozícii nepretržite.

            S pozdravom
            Nikola Gulikova
            operátor zákazníckej linky

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Vďaka páni
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1306
          •   

          Problémy s aplikáciou potvrdili, noste pri sebe karty.

          ”Evidujeme aktuálne viaceré výpadky aplikácie z dôvodu viacerých zmien, ktoré intenzívne riešime. Odporúčame vykonať aj aktualizáciu aplikácie.

          Odporúčame práve aj z dôvodu, že aplikácia môže mať výpadok nosiť pri sebe vždy ak je to možné nabíjaciu kartu.​”
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Ja mam kartu v aute a este aj chip na klucoch. Mne aj tak pride najjednoduchsie prikozit chip pre spustenie nabijania. Cez apku potom vypinam ked mam uz dost nabite. Ale chaperm ze kazdy to ma inak.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ja všade chodím len s mobilom, mobilom otvorím auto, zaplatím, zavolám, spustím nabíjanie, ovládam domovú automatizáciu, takže pre mňa to bola komplikácia. Nenosím ani doklady, aj tie mám odfotené v mobile. A mobil mám mini veľkosť aby ma netlačil.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Tvrdis ze organom, policajtom, uradom, banke, notarom atd stacia odfotene doklady v mobile??? Ved to je najmensi problem si foto dokladu upravit resp. vyrobit falosny vo fotoshope. A rozne chcu obciansky nacitat a fotku nenacpes do citacky.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Taur ano policajtom stačí odfotený, OP nie je povinnosť nosiť už niekoľko rokov, len preukázať svoju totožnosť a keď idem notárovi alebo do banky, tak si OP zoberiem. Proste bežne nosím len mobil.

            To som tým chcel povedať, ale áno, nenapísal som, že nie vždy, ale len 95% môjho času to tak mám. Tých 5%, čo musím niečo riešiť s úradnými osobami osobne, kde chcú identifikáciu, si zoberiem so sebou peňaženku, kde mám zasa všetko potrebné.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Po trápeniach s apkami v zahraničí. Často ani natívne apky neišli a cudzie čipy v pohode. Podobne ako Taur..
            - Na kľúčoch mám vždy pri sebe ZSE/GW kľúčenku
            - V aute ako backup nejakú kartu. Napr. Chargemyhyundai / plugsurfing. Kľudne aj vyššie ceny. V mrazoch v noci vo vetre, či lejaku nie je nič horšie ako sa 10 minút trápiť s nabkou.
            - Peňaženku mám menšiu ako mobil, od SECRID. Z každého trochu - doklad, peniaz, nabíjacia aj plat.karta, zdravotná.
            - Apky v mobile sú len záloha. Niektoré apky sú strašne spomalené (GW), oveľa jednoduchšie použiť čip na kľúčoch, alebo vyhodiť páčkou kartu zo SECRID.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Mne penazenka pride zbytocna. Mam taky mini vizitkar rozmeru vizitky kde mam OP, vodicak, kartu poistenca, platobnu + 1-2 bankovky v zadnom vrecku nohavic. Mince nenosim, do parkovacieho automatu mam v aute.
        • dango
          Moderator
          Gold Member
          • Nov 2014
          • 692
          •   

          ZSE Drive opat ponuka nabijanie zdarma na novych lokalitach v Leviciach, Trencine, Dunajskej Strede a Pezinku. Ja vyuzijem mozno len Pezinok.
          Ak to niekomu pomoze, ponukam aktivaciu nabijania. Kedze mam 2 registracie, tak na kazdej lokalite dvakrat

          Komentár


          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Za trest toto zdarma Pk, všetky 3 obsadené. Každý nabíjame 28kW. A 2x EV čakajú v poradí. Pri týchto výkonoch sa načakajú.

          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            No to je tak. 80kw deliť medzi 2 stojany a volať to 2x75kw....

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Zjavne to trochu navýšili. Jeden moment sme boli všetky 3x okolo 30 = 90 kW. Teraz, keď odišla el.dodávka, vyletelo to na 74kW. Zdivhli stojan zo 65kW na 75kW. 2 minuty a už sa pichlo Citigo. A zas dole 39kW :-) Kašlem celé ZSE zadarmo. Sem chodiť len v noci :-D

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            Ja ked som isiel od teba, tak bolo prazdno. Postupne pocas tej 1h nabijania to tam nakomplet obsadili spalovaky

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            dango Už sú tam dopravné značky. ICE už asi nebudú.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Teraz idem odtial (Pezinok), nabijali sme dve auta, kazde na jednom stojane. Rychlost 39kW !!! O coom to je ? V apke pisu 2 x ccs 65kW a druhy stojan 1 x CCS 65 kW a v reale ide kazdy stojan len 39kW. Pekna hamba.

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Bol si tam na oboch stojanoch sám?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ked som prisiel nabijal enyaq ale ked odisiel, sam na oboch stojanoch (ako na kazdom stojane som mal jedno auto).

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko "Pozn. ZSE: celá lokalita si delí len 70kW. ". Neviem či to navyšovali, ale keď tak iba o drobné.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            No super, čakáš 3 65 kW konektory a dostaneš 70kW celkovo. Išli autá 39 kW, občas prebliklo 40kW, takže asi "navýšili" na 80 kW.

            Len neviem aký význam malo umiestnenie 2 UFC stojanov na prípojku s celkovou kapacitou 70kW. Bol som tam, keď mali všetky obchody zatvorené a teda kapacity bolo dosť, takže nemajú urobené ani nejaké dynamické zdielanie výkonu s nákupným centrom, aby poskytovali väčší výkon, keď ho obchody nepotrebujú.

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Je to po novom najvýkonnejšia nabka, najvýkonejšia lokalita a aj najväčší hub aj s tými 75-80klW v celom okrese Pezinok. Je to tu jednoducho tak na "domáce" nabíjanie s neistým výkonom. Nevieš či budeš mať 28 alebo 75kW.
            Nie všetko 1-zadarmo je super.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            V apke uz pisu v poznamke, ze sa zdiela vykon 80kW na stojany. Za 10 dni to zadarmo nebude, len som sa vracal z dlhsej cest, SCH pri Auparku plny a ked som isiel od seba z Vajnorskej, tak Vivo GreenWay plne, tam kusok ZSE pri MU Nove Mesto tiez plne, tak som si povedal, ze skusim Pezinok a taketo sklamanie. Nabil som par % domov a v noci to isti ako vzdy domaci wallbox.
            Len je to take prebudenie z tych prazdnych Ionity a SCH v zahranici (umiestnenych mimo miest), ked prides do BA a aby si pendloval, kde je o siestej siedmej vecer volny konektor.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            V špičke je to v BA uz teraz problém. SCH v Auparku je plny non stop aj mimo špičku.
            Miro mal si to hodiť na D4 pri Biskupiciach. Tam je UFC vzdy voľne.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            Konkretne ta pezinska "UFC" nie je na tranzite, takze UFC mozno straca opodstatnenie. Pocas nakupu je aj tych 40kw dost

          • nick.n17
            nick.n17 komentoval
            Upraviť komentár
            dango Tranzit do Modry. 75-100kW by sa zislo. Ja nakupujem do 20 min. A ked tam pojdem nabit bez nakupu, nechcem tam dlho trcat.

          • Peter A
            Peter A komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko zdiela vykon 80kW na stojany ako pisu v apke, ked som nabijal sam isla cca 68kW mal som uz 70% a potom prisiel Ionic a vykon klesol na 40kW pre kazdeho.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            Od dnes je Pezinok KLM odstaveny az do Vianoc. Navysuju vykon. Taktiez stojany 7 a 8 na Beladiciach
        Pracuje...
        X