Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • tomas1870
    Junior Member
    • Sep 2024
    • 19

    Vyriešené. Zavolal som na infolinku a naozaj netušili ako mi nabehlo "parkovanie" lebo ani nevedeli určiť dĺžku nabíjania, vraj 0 min som nabíjal, ale k cene za nabíjanie pridalo 6 € parkovné.. Taur tu som naozaj nepotreboval čakať na faktúru aby som videl to nesprávne naúčtované parkovné. Vyriešili to ináč promptne, Pre mňa ponaučenie asi lepšie používať kartu a nie apku a aj na stojane ukončovať nabíjanie nie z auta.. učim sa každý deň

    Komentár

    • Catchcash
      Member
      • Dec 2019
      • 177
      •   

      Je to úplne jedno aj keď som používal kľúčenku stále mi to sem tam kraviny poratalo v appke (už pred 4 rokmi takze neviem ako dlho im chce trvať opraviť tie chyby). Vždy keď som zavolal na infolinku to poriesili - nečakal som na fakturu lebo by som za mesiac zabudol kde som koľko nabijal.

      Komentár

      • tomas1870
        Junior Member
        • Sep 2024
        • 19

        Ešte otázočku. Ak mi je flat paušál málo (mne je ten predplatený objem 400 kWh na 2 týždne ) nemáte skúsenosti či sa dá zobrať druhy paušál na firmu a dať do nakladov dva ako spotrebu jedného vozidla? Vysoká spotreba zákazníka je odmenená vyššou cenou po vyčerpaní predplateného objemu.. tak špekulujem..

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Mozes hocikolko mat, spotreba musi byt pokryta kilometrami. Ak vela nabehas, tak aj vela mozes mat, nie je problem v pocte pausalov. Podobne ako pri spalovaku, aby zodpovedalo mnozstvo tankovania ubehnutym km.

        • Andischo
          Andischo komentoval
          Upraviť komentár
          Caute, mna zase zaujima, ci jednym pausalom viem obsluhovat 2 auta v rodine. T.z. ci dokazem v jeden moment aktivovat 2 nabijania, jedno kartickou druhe appkou a bude to fungovať. Diky
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 187
        •   

        Piešťany Mc donald pár stoviek metrov od diaľnice. Ešte nefungujú tak ako aj ten eurofuel v Chocholnej. Len nech to kvitne. Rozumné dva prírastky.Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241119_133914_Gallery.jpg Views:	0 Size:	121.7 KB ID:	97512
        Naposledy upravené ivan32; 19-11-2024, 13:55.

        Komentár

        • tomas1870
          Junior Member
          • Sep 2024
          • 19

          Pôvodne zverejnené od ivan32 Pozrieť príspevky
          Piešťany Mc donald pár stoviek metrov od diaľnice. Ešte nefungujú tak ako aj ten eurofuel v Chocholnej. Len nech to kvitne. Rozumné dva prírastky.Click image for larger version Name:	Screenshot_20241119_133914_Gallery.jpg Views:	0 Size:	121.7 KB ID:	97512
          Super. To bude 100x lepšie ako pri Priori 50kW.. Ináč ZSE buduje nové nabíjačky vo veľkom, otázne je ako dlho trvá schválenie resp uvedenie do prevádzky.

          Jednoznačne palec hore. Ešte keby dali nejaký väčší paušál ako Flat (Flat Max..) kde by bolo aspoň 750kWh predplatených, Flat mám tak na 2 týždne a potom je vyššia cena..

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            tomas1870 A brani Ti nieco si obstarat dalsi Flat a mas 800kwh po 22c. Alebo ina kombinacia pausalov pripadne aj od roznych operatorov. Viaceri to tak robime ... mne aktualne vyhovuje Flat+Road+ejoin(AC).

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            tomas1870 Druhá vec je, že u ZSE sa predplatený objem energie míňa o niečo rýchlejšie ako u konkurencie. Konkrétne typ nabiek ako na obrázku (Alpitronic), tam kľudne počítaj na každých 10 kWh do auta 15 kWh dole z predplateného objemu. Čiže tých 400 kWh pri Flat programe je hooodne teoretických.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            tommik To je co za blbost? Mne "ucty ma dat do baterie dal" sedia takmer presne. Nebudes ty mat nahodou domnele straty nabky na triko spotreby pred/ohrevu ci chladenie baterie pre co najrychlejsie nabitie? Pripadne vykurovanie kabiny ...?

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            tommik Nedalo mi to a este som to dnes overil na tej Alpitronic a pri zacati nabijania som mal v bat 33,6kwh po skonceni 40kwh cize mi pribudlo 6,4kwh a Alpitronic na displeji ukazal 6,3kwh odobtratych a ZSE mi zuctovalo 6,3kwh. Bezalo mi len autoradio/infotaiment, kurenie som nemal zapnute a chladenie baterie sa nespustilo kedze bola zima. Ze som nabil o 0,1kwh viac pripisujem odchylke merania pripade zvyseniu teploty bat o 1-2C.

            Bud ide o tvoj mylny dojem ze ti uctuju o tretinu viac, alebo ide o vadu konkretnej nabky, alebo skor o vysoku spotrebu tvojho auta pri vykonnom nabijani ohrev/chladenie baterie, kurenie/klimovanie kabiny, infotaiment ....

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Taur Sledujem to ešte len mesiac. Relevantnejšie výsledky budem mať budúci rok.
            Každopádne už teraz vidím, že napr. ZSE ZA Metro 3 nabíjania, spolu dodané do auta 44 kWh, vyfakturované 68,4 kWh. Čiže priemerný rozdiel 55% navyše. Dáta beriem z OBD a CarScanner appky. V aute počas nabíjania fakt nesedím a nekúrim. Kona síce batériu pri nabíjaní ohrieva ale max na 15°C, výnimočne som zaznamenal na 20°C. Toto trvá cca 15 minút pri priemernom výkone ohrevu 3 kW. Pritom prvé 2 nabíjania boli ešte pri vonkajších teplotách >15°C.
            Na druhú stranu ZSE DC nabky s výkonom do 50 kW, tam mám 4 rôzne nabíjania, dodaných 64 kWh a fakturovaných 79 kWh, čo už je prijateľnejší rozdiel "len" 23%.
            Budúci mesiac budem ešte skúšať dlhšie nabíjania, aspoň 30 kWh, tam by sa mal vplyv počiatočného ohrevu eliminovať. Tak uvidíme...

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            tommik To su brutalne rozdieli, priam nerealne. To by si uz niekto vsimol. Bud nejako zerie energiu tvoje auto, alebo mas nejaky administrativny fakturacny koeficient. Nechapem. Skus s tvojou kartou nabit ine auto ci tiez bude taky rozdiel pri nabiti. Ak nebude tak chod do servisu s autom.
            Inak ak ale porovnavas fakturu resp. vypis nabijani co k nej dostanes s prehladom v apke, tak nemusi sediet, lebo niektore nabijania sa nemusia zaznamenat v apke, resp mozu aj az po niekolkych dnoch. Ak mas dojem ze prehlad v apke nesedi tak si treba vyziadat na infolinke priebezny vypis nabjani. Ja som si uz zvykol ukoncovat nabijanie z apky a hned potom skontrolovat v spotrebe ci sa zaznamenalo a priratalo nabijanie k celkovej spotrebe, ak nie tak checkujem ci sa objavi o par hodin/dni, aby som si drzal prehlad kolko mi este zostava volnych kwh.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Tak som preveril aj AC ma ABB nabke s podobnym startovacim SOC a teplotou bat. a pri zacati nabijania som mal v bat 31,7kwh po skonceni 43,7kwh cize mi pribudlo 12kwh a ZSE mi zuctovalo odobratych 12,02kwh.
            Pravdupovediac tu som ocakaval pozorovatelny rozdiel kvoli konverznym stratam AC/DC. Teplota bat stupla o 2-3C viac ako pri DC teste,tak mozno tam je schovana nejaka mala strata.

          • PistaTT
            PistaTT komentoval
            Upraviť komentár
            z mojich (vcelku malo skusenosti) so ZSE zvyknu sediet odobrate kWh na displeji nabijacky s tym co je v ZSE apke a na ZSE fakture. kolko sa toho realne dostane do baterky som nikdy nemeral. nejake drobne straty tam asi budu.

            ked pozeram nejake starsie fotky, tak napr. pri nabijani na Ionity Nupaky 4% -> 94% mi na dislpeji nabky predtym ako som to vypol ukazovalo 71,0 kWh a v ZSE apke vidim 71,15 kWh, takze odchylka povedzme nahrubo okolo 0,5 kW (90% zo 77,4 = 69,66)

          • tommik
            tommik komentoval
            Upraviť komentár
            Taur PistaTT Chlapi, dajte mi ešte pár týždňov na porovnanie rôznych nabiek (CPO, výkon, výrobca,...) a urobím sumár. Uvidíme, či kecá auto alebo CPO. Potom mi poviete, kde vidíte problém ak tam nejaký bude

          • PVi1
            PVi1 komentoval
            Upraviť komentár
            tommik, nejak zle to odcitavas z obd alebo mas nejaky problem. Teraz som pozeral ZA metro nabijacku porovnal som zsedrive app a tessie a sedi to na +-0.05kwh.
        • tomas1870
          Junior Member
          • Sep 2024
          • 19

          Dnes v BB som pri nabíjaní stretol technika čo montuje nové stojany pre ZSE a vraj nestíhajú montovať toľko je naplánované (asi sú na to aj nejaké dotácie). Potvrdil mi že na viacerých miestach je hotovo ale čaká sa na kolaudáciu stavby alebo iné povolenia.

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1351
            •   

            Chceli by to posilniť severnú D1 a riadne, od Žiliny po Poprad okrem Kozieho Vŕšku, kde večne zdielam s niekým výkon a teda je to 75kW vlastne a vždy obsadeného MCDonald LM (45kW) nie je nič po Poprad, pritom porovnajte takisto dlhý úsek od BA do Žiliny.

            A nabíjanie na diaľničných odpočívadlách je samostatná kapitola...
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Ma inac niekto info, ako je na tom ten tender na vystavbu nabijaciek na D1? Uz to kedysi ZSE vyhralo, potom to GW napadli, a skapal pes? Lebo ta D1 je fakt zalostna pre malobaterkace a turistov.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              nechodievas na Sminn 50kw nabijacku? Ak nejake auto sotji na ZSE, tak ani nema zmysel zastavovat, ale prejst rovno na Sminn

            • tomas1870
              tomas1870 komentoval
              Upraviť komentár
              No také dačo mi ten technik dnes rozprával. Že je to v nejakých nariadeniach EU, na ďiaľniciach budovať nie ako dnes väčšinou jeden alebo dva stojany na už existujúcich pumpách ale že sa mali robiť akoby úplne nové odpočívadlá kde budú desiatky stojanov. Ako pumpa na ďiaľnici ale iba na nabíjanie. To si neviem predstaviť otvorené v horizonte pár rokov, dúfam že sa budem mýliť.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Zivot nekonci v PP/Tatry, medzi PP-PO nieje tiez nic 76km. Okrem Lidl v LE ktory ale siel len 35kw a neviem ci odvtedy zrychlili.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              dango aku swinn mylis,kde ?

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko Na opacnej strane pumpy/restauracie Kozi vrsok nez su ZSEnabky. Proste neobides pump zlava, ale zprava a dojdes k Sminn nabke. Dokonca ked som prvykrat hladal ZSE na Kozom vrsku tak ma oznacenie/tabule doviedli k tej Smin a tie ZSE som musel potom hladat na opacnej strane budovy.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko hned za Ňaňom, cez apku Sminn, 0.39e/kwh ale len 125A. Pokial je ale ZSE obsadene, tak je to stale dobra volba
          • dango
            Moderator
            Gold Member
            • Nov 2014
            • 718
            •   

            Dalsi dovod, preco sa na najblizsie obdobie vykasla na Greenway a vyuzivat ZSEDrive:
            V spolupraci s Telekomom je moznost si objednat nabijaciu kartu s 200 eurovym kreditom s 50% zlavou, teda za 100 eur s platnostou 1 rok. Ludi s Telekomom kazdy pozna niekolko, cize promo kody nie je problem ziskat.

            Komentár


            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Az nato ze na predplatenke sa uctuje ako podla tarifu EKO, cize oproti vyssim pausalom Road/Flat ma zmysel jedine AC ktore potom vychadza na 19,5c. Nema zmysel nabijat DC za 25c a UFC za 30c ked na Flat mi to vychadza 22c z volnych a pri Road rovnakych 25c.
              Predplatenku som si ale vzal prave kvoli AC, lebo mozem nabijat AC ked je strudena bateria a aj tak by DC neslo rychlo, pripadne dotlacat vysoke SOC ked DC klesne na uroven AC (v mojom pripade 22kw) a usetrit tak volne pausalove len na najrychlejsiu krivku nabijania.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Ano, plati cennik EKO, co pre obcasne vyuzivajucich verejne stojany (ako ja) je velmi vyhodne. Takto sa dostanes na AC 19.5c , DC 24.5c, UFC 29.5c aj bez pausalov

            • Kale
              Kale komentoval
              Upraviť komentár
              Kde sa to da prosim kupit? Neviem to najst.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              v Telekom apke pod Magenda kupónmi to mám, len treba vyhľadať "ZSE" lebo v zozname ponúka len pár vybraných.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Stoji to 20 magenta moments srdiecok, a pre poziadanie zaslania predplatenky je najlahsie kliknut na ZSE link priamo v apke Telekomu pretoze na stranke ZSE som to nvedel najst. Mailom vas este vyzvu a musite potvrdit ze naozaj mate zaujem o predplatenku na zadanu adresu, kam to potom pride dobierkou za 100eur.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Kale https://zsedrive.sk/A3dF8gH2jK1l a nejakeho dobraka s Eurotelom popros o promo kod
          • tomas1870
            Junior Member
            • Sep 2024
            • 19

            Kuriózna vec sa mi deje so ZSE účtom. Spravil som si nový na FO, mail ten istý ako mám regitrovaný v Čechách na EON. Keď si dám na slovenskej stránke že zabudnuté heslo (prvý raz sa asi nedá ináč) pošlú mi link na mail na vytvorenie nového hesla, to si zadám a stane sa že ma vyloguje z českej EON apky kde sa dá znova prihlásiť len s tým novým heslom čo som dával na slovenskej stránke a slovenská zse drive napíše chybu že nepodarilo sa prihlásenie, údaje nie su správne..

            oni maju eon rovnakú spoločnú databázu a jeden mail nemôže mať kontá v rôznych krajinách kde poskytujú služby?

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              A ked si das virta, tak to iste. Maju jeden backend a nerobia pri registracii kontrolu, ci nie si registrovany s tym mailom u ostatnych. Trocha ponabijaj a pride Ti ucet trojnasobne. Uz sa stalo …

            • tomas1870
              tomas1870 komentoval
              Upraviť komentár
              ďakujem za info Miroslav Rojko skúsim tam zavolať nech zmenia mail

            • nick.n17
              nick.n17 komentoval
              Upraviť komentár
              tomas1870 Keď som bol vo Fínsku, nainštaloval som si Virta apku. Platil som kartou súkromne. O mesiac mi prišla od ZSE fa na firmu za nabíjanie na to isté za 2-3x väčšie ceny. Vydobropisovali mi to po čase, ale musel som to uhradiť. Odpoveď, že "pracujú na tom oddelení. Alle že mám do budúcna používať rôzne emaily a tel čísla v rámci EONov / ZSE / Virta.

            • PistaTT
              PistaTT komentoval
              Upraviť komentár
              Tak toto je huste, zaplatit za nieco co si od nich neodobral... asi by som ich poslal kade lahsie.. aj Telekom ked mi fakturoval nieco co si vymysleli a pri reklamacii mi teda prislubili dobropis tej ciastky v dalsej fakture, tak som im len sucho oznamil, ze aktualnu fakturu nezaplatim pokial nepride ten dobropis. podobne SPP ked si zle naparovali platby a potom pytali poplatok za upomienku... poslal som im prd makovy. principialne nebudem platit za chybu niekoho ineho... aj keby to bolo len 5 eur...

            • tomas1870
              tomas1870 komentoval
              Upraviť komentár
              ZSE Drive o tomto probléme očividne vie, pani na infolinke mi hneď povedala že treba inú mailovú adresu ak mám už registráciu v EON CZ. Nevyzerá že by to išli riešiť, proste dajte iný mail a vymeníme to v účte..

            • PistaTT
              PistaTT komentoval
              Upraviť komentár
              to je sice smutne, ale stale to nie je dovod na to aby zakaznik zaplatil za neopravnene fakturovane polozky...

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              EON ma tie systemy uz vyse 4 rokov v podpore z Indie, necakajte teda, ze sa to v blizkej dobe vyriesi

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Samozrejme v žiadnom prípade neplatiť a čakať na dobropis. Niekoľkokrát zle naúčtovali, nezaplatil som (a stalo sa to niekoľkokrát). Prečo by mal zákazník platiť ? Aj tento týždeň mi prišiel dobropis so ZSE na 50€, rozmýšľam, či je aspoň každý druhý mesiac v poriadku v tých ich zúčtovaniach. Nechápem tú zvyšujúcu sa chybovosť, veď rokmi sa systémy majú zlepšovať, nie zhoršovať. Nezavádzali nový druh tarifov, roaming majú tiež dlhodobo podľa rovnakého systému, je to čudné, už aby prišla aj k nim nejaká AI a nahradila to ručné fakturovanie.
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1351
            •   

            Samozrejme že o tom vedia, vedeli už pred 6 rokmi keď som si registroval EON a ZSE. Ale dorobiť jednu kontrolu emailu pri registrácii zasa nie je taká veda - upraviť filter na všetky emaily, nielen emaily zvoleného operátora, vlastne vymazanie pár písmen v mode a bolo by to vyriešené.

            Inak ľudia kontrolujte si faktúry, ja som mal za dva posledné roky 5 reklamácii a všetky boli chyba vo faktúre alebo odpočte kreditu (aj nad 50€ dva razy) a všetko oprávnene. Ich systém prace ako keby ručne nejaký omylní dôchodca tie faktúry vystavoval.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár

            • jeeff
              Member
              • Nov 2015
              • 207
              • lubos1519
              •   

              dango dakujem za tip na tu zlavu v Telekom appke, objednal som predplatenu ZSE drive kartu (200 eur kredit za 100 eur). Ona sa potom normalne prida do uctu a viem ju pouzit aj v roamingu? Lebo ZSE najviac vyuzivam ako roaming v zahranici za 25 eur na hodinu, ze ci bude fungovat aj tato predplatena karta.

              Komentár


              • PistaTT
                PistaTT komentoval
                Upraviť komentár
                https://zsedrive.sk/A3dF8gH2jK1l tu pisu: Využiť ju môžete v sieti nabíjacích staníc ZSE Drive, ako aj v roamingovej sieti ZSE Drive

                mna by skor zaujimalo, ci ma ta karta nejake casove obmedzenie do kedy ju treba aktivovat. to som nikde nevidel uvedene.

                EDIT: tak som zistil, ze je to uvedene v telekom apke - kartu je potrebne aktivovat najneskor do 31.12.2025
                samotna ponuka telekomu je platna do konca marca 2025 (dovtedy sa daju kupit kody na nakup predplatenych kariet v ZSE a zaroven dovtedy je potrebne tie kody aj uplatnit pri objednavke v ZSE). po objednavke pride samostatna plastova karta s kreditom a touto kartou sa aktivuju nabijania.
                Naposledy upravené PistaTT; 28-11-2024, 09:30.

              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Je tam napisane ze kartu je potrebne aktivovat najneskor do 31.12.2025,takze casu vyse roka. Ale npisu po aktivaci dokedy treba vycerpat.

              • PistaTT
                PistaTT komentoval
                Upraviť komentár
                to je tam uvedene: Svoj elektromobil môžete pohodlne nabíjať počas 12 mesiacov od aktivácie karty

              • EV_Future
                EV_Future komentoval
                Upraviť komentár
                kedze pri tej karte pisu, ze je prenosna a da sa pouzit ako darcek, tak rozmyslam o nej ako o vianocnom darceku. Ale zaujima ma, ze ked ju objednam na svoju emailovu adresu a svoje meno, ako potom bude dotycna osoba sledovat aktualny stav kreditu? Kde budu chodit nejake vypisy z nabijani a podobne? Mate niekto info? (nemam Telekom appku, mozno tam je viac detailov - kod by som ziskal od niekoho, kto tam ma ucet a nema EV).

              • PistaTT
                PistaTT komentoval
                Upraviť komentár
                ja som to pochopil tak, ze je to samostatna karta ktora vie fungovat nezavisle od tvojho aktualne zavedeneho konta. tzn. ze az po doruceni si ju do nejakeho konta bud pridas alebo vytvoris separatne konto pre tuto kartu s inou mailovou adresou...
                aj ta objednavka v ZSE - nie je tam napisane, ze si ju moze kupit len existujuci zakaznik a ak tam das iny email ako si pouzil pri registracii existujuceho konta, tak uz sa to neda nijako naparovat ani keby chceli

              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Kartu si objednas, ale este nieje aktivna, ked ti pride dobierkou neaktivnu kartu mozes darovat komukolvek a ten ak tu kartu chce zacat pouzivat musi ju aktivovat do 31.12.2025 a su dve moznosti:
                1. ak uz je registrovany u ZSEdrive/ma konto staci im napisat email aby kartu priradili k existujucemu kontu "V prípade, že ste náš existujúci zákazník, prosíme Vás aby ste požiadali o aktiváciu karty pod existujúce konto na e-mail elektromobilita@zse.sk s aktivačným kódom."
                2. ak nieje zakaznikom ZSEdrive tak aktivovat na webe s cim je spojene zrejme vytvorenie registracie. "Aktiváciu karty je potrebné vykonať na stránke www.zsedrive.sk/predplatne podľa priloženého postupu v zásielke."

                Kredit sa da sledovat v apke, cize su ju treba nainstalovat. " kredit sa Vám zobrazí v aplikácií v časti spotreba po prvom nabíjaní a tam si aj budete môcť sledovať informácie o kredite."
                Kto nema smartfon/apku, tak zrejme sa da aj loginom na webe zsedrive, alebo opytanim na zakaznickej podpore mailom.

              • EV_Future
                EV_Future komentoval
                Upraviť komentár
                Taur super, dik za info

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                Ja mam 3 karty a kazda je na ine meno/mail, cize su aj nejake akcie na nabitie zdarma, mam viac moznosti. Do appky si dam registarcny mail a svoje zvolene heslo. V praxi vsak nepotrebujem mat prehlad o vsetkych kartach, kedze su iba v programe ECO. Aplikaciou som prihlaseny k pausalovej karte. Tak isto budem postupovat aj pri teljto telekom kreditovej, ze z casu na cas sa prihlasim na stav konta. Mozno trochu komplikovane, ale mne to tak vyhovuje
            • tomas1870
              Junior Member
              • Sep 2024
              • 19

              V ZSE apke pribudli nové nabíjačky aj pred spustením (napr Piešťany Mc Donald) a objavil som aj také kde som ešte ani káble nevidel trčať zo zeme (napr Lučenec Kaufland a Kauflandov je tam veľa nových). Máme sa na čo tešiť

              Komentár

              • tomas1870
                Junior Member
                • Sep 2024
                • 19

                BTW ak by tu bol niekto kto má veľa prebytkov z FVE a môžu sa použiť na nabíjanie v ZSE Drive sieti viem "odkúpiť" dlhodobo mesačne cca 250 až 350 kWh . Slušný ľudia sa dohodnú k obojstrannej spokojnosti..

                Komentár


                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  Aj ja by som vedel odkupit 400-600kwh mesacne.

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur na bazosi som už jednu takú ponuku nasiel ale bol som pomalý, a keď som zavolal už mal ten čo ponúkal prebytok niekoho dohodnutého. Určite budú aj také ponuky pribúdať

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 A si sa aspon dozvedel podmienky/cenu?

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur áno, cena 0.19 a chcel podpísať "zmluvu" že som prebral jeho kartu a zaväzujem sa mu platiť mesačne podľa počtu odobratých kWh.. nestihol som sa fyzicky dostaviť po kartu niekto ma predbehol ale aby som bol fér neboli sme ešte fix dohodnutý takže moja chyba bola pomalosť..

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 Ved ty nepotrebujes jeho kartu, dotycny moze posielat kwh zo svojej VB na tvoju kartu a tie mu zaplatis.
                  19c je max cena, resp. pri vacsom objeme supermax kedze u ZSE sa da nabijat za 19,5-22,2c.

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur ja iba píšem aké mal podmienky...

                  ako sa dá nabíjať u ZSE za 19,5 - 22,2??
                  Mám Flat a tam je prvých 400kWh za 22 potom za 29!centov v mesiaci, podľa počtu to ide hore i mňa je spotreba cca 700 mesačne tak platím priemer 25 centov. (s DPH)

                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur ma Zoe s 22kW AC, tak sa da nabijat za 19c

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  ako pozerám tak pozerám 19c v cenníku nikde nevidím ..

                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  spomienky

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870
                  1. Ak mas spotrebu 700+ tak si spravis 2 ZSE flat pausali a mas 800kwh po 22c.
                  2. Uz sme to tu preberali cez Telekom magenta moments sa da ziskat od ZSE predplatenka s kreditom 200e za 100e, z predplatenky sa uctuje podla tarifu ECO pusalu cize AC 39c/2(kedze predplatenku si kupil za polovicu)=19,5c. Na DC50kw mozes mat DC za 49c/2=24,5c.
                  Urcite poznas niekoho co ma telekom, tak si moze kod/kupon na tu kartu "kupit" v apke za 20 magenta moments srdiecok co je smiesne kedze len za prihlasenie do MM a vyplnenie profilu dostanes 700 srdiecok. Ked ti da kod tak si mozes kartu objednat na webe ZSE uz na seba a pride ti dobierkou za 100e a potom si ju aktivujes cez mail podpory k svojmu existujucemu uctu, aleb cez web urobis novu registraciu na iny email a telefon ak to nechces miesat.
                  Ja som takto len za seba a po rodine nazbieral 6 ZSE predplateniek a to mam este aj kamosov co maju Telekom. Buudem si ich postupne aktivovat kedze na aktivaciu mas cas do 31.12.25 a potom kredit je platny 12 mesiacov, takze su 2r na cerpanie. Kupon/kod je mozne uplatnit teda kupit predplatenku do 31.3.25, takze s castou kodov este pockam dovtedy ci nezmenia v ZSE nejak zasadne ceny medzi pausalmi, ci ECO/2 zostane vyhodne.
                  Moznost MM ma kazde Telekom cislo aj predplatenky na kredit nielen pausali tak nieje problem zohnat kody.

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur OK, ja AC nepoužívam, nie je poruke tam kde bývam a Flat má rovnaké ceny tak načo. Ale predplatenku za 50% som objednal (na zahraničný roaming), ako dlho trvá kým to príde? Na druhý deň mi prišiel mail od ZSE Drive či si naozaj želám aby poslali predplatenú kartu ja som potvrdil a odvtedy 8 dní nič

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 Po potvrdeni zaujmu im trvalo 8dni odoslat + trvanie dorucenia postou, takze cakaj kazdu chvilu.

                  Ono zalezi aku mas konstalaciu. Moje Zoe ma max DC47kw a nema predohrev, takze v zime pri kratkych jazdach okolo komina sa jazdou ani nezahreje na max DC vykon ba dokonca ani max mojho AC22kw, takze nabijat AC pocas parkingu, alebo aj AC ako predohrev kym sa dostanem nad 22kw a potom prehodit na DC je vyhodne. Alebo ked mi pri vyssom SOC klesne vykon tak prehodim na AC pre dorazenie ak niekto caka na DC. Vtedy je skoda minat volne kwh z pausalu na AC.

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 Inak najprv ti bude svietit kredit iba 2e, tak sa nezlakni, kredit 200e resp. zostaok nabehne po prvom nabijani. Ja som pre istotu nabijal az po emaili ze mam kartu aktivovanu so schvalenym "postkreditovym" pausalom ECO a len 5kwh AC na skusku (do tych 2e) a po nom mi uz zobrazuje v apke kredit 198e.

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur ďakujem za info
              • tomas1870
                Junior Member
                • Sep 2024
                • 19

                ZSE spustila Kaufland Lučenec, za mńa ideál k obchodu, DC 2xCCS 30kW, parkovanie free 90 min. To mi nebude zbytočne zapínať predhrev batérie, a podstatne rýchlejšie ako AC

                Komentár


                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  DC30kw by som za ideal ku supermarketu/Kauflandu nepovazoval, to je dost tak pre hybrid. Nieje predpoklad ze v supermarkete efektivne stravi clovek viac ako hodinu, skor menej a ze ten cas by som rad nabil do plna, alebo vacsinu baterie. Aby som tam po nakupe este zbytocne neobsadzoval nabku, alebo nemusel ist este niekde inam donabijat. Ak DC tak skor 50-80kw. Plus mrte zdielanych AC (Tak 10-15xAC/100kw).

                  PS: Ak sa tych 30kw este vyzdiela, tak moze byt v praxi 15kw a za to platit DC tarif nema logiku a ani sa clovek moc velmi nenabije pocas nakupu.

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  @ Taur pre mňa osobne je DC 30kW v rámci mesta kde bývam ideál v zime. Oveľa viac mi Tesla na studenú batériu LFP nepustí musel by som pustiť predhrev baterky. 30 ide aj na studenú v pohode. Oproti AC a vstavanej batérií som na 3x rychlosti nabíjania. UFC dáva zmysel keď cestujem pri diaľnici ideálne tam si spustim predhrev a ide o čas. V rámci obce mestá kde bývam využijem pomale DC alebo na konci cesty keď nemusím zbytočne nahriat batériu (aj po dlhej jazde teraz v zime mám na konci len okolo 17 stpumnov čo je na UFC stále málo.. alebo ráno napojim a idem si dať raňajky a v kľude za hodinku a pol mám plnu batériu (na noc neparkujem pod 30%)
                  Cena je u Flat paušálu rovnaká strata energie a teda peňazí bez predhrevu nižšia samozrejme chce to plánovať a čas.

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 Zimy su cim dalej kartsie a teplejsie. A tiez treba rozmyslat do buducna, ved nebudu menit tie nabijacky zakazdym ked si kupis ine auto. A vneposlednom rade aj na inych, nestavaju sa nabky len pre tvoj usecase, mali by vyhovovat co najvacsiemu poctu uzivatelov/aut.

                  PS: Preto kombinujem pausal s tou predplatenkou. Na januar+februar si flat znizim na road lebo kvoli studenej bat skor vyuzijem to AC za 19,5c.

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 Zimy su cim dalej kartsie a teplejsie. A tiez treba rozmyslat do buducna, ved nebudu menit tie nabijacky zakazdym ked si kupis ine auto. A vneposlednom rade aj na inych, nestavaju sa nabky len pre tvoj usecase, mali by vyhovovat co najvacsiemu poctu uzivatelov/aut.

                  PS: Preto kombinujem pausal s tou predplatenkou. Na januar+februar si flat znizim na road lebo kvoli studenej bat skor vyuzijem to AC za 19,5c.

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur 🤣 Nezabúdaj že ZSE je akciová spoločnosť kde je na prvom mieste zisk a nie čo vyhovuje tebe alebo mne.. prečo by mali dávať (ak majú kapacitu) AC nabíjanie do obchodného centra? Takze mrte zdialanych AC je úloha samosprávy a developerov v mieste bývania ľudí na sídlisku a garážach.UFC pre nákupné centrá je asi limitované kapacitou. Tu konkrétne je UFC aj AC v tom starom stojane pri Priori, a keďže ZSE je EON verím že majú množstvo dát o ktorých my ani netušíme a presne vedia prečo dali do Kauflandu 2x30

                • tomas1870
                  tomas1870 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Taur Flat aj Road Safe majú rovnakú cenu do 50kW nad 55 je to už UFC tam ide pre Road cena hore takze áno 50 by tam bolo lepšie ako 30 ale ak viac ako 50 už by sa to niekomu nabíjanie predražilo. Môžem skúsiť zistiť či nie sú aktuálne limitovaný aj počtom parkovacích miest na nabíjanie, kamarát im montoval vo viacerých miestach nabíjačky že na základe čoho sa vyberá konkrétny výkon na konkrétnom mieste.

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  tomas1870 Ja mam tu vyhodu ze Zoe ma max DC47kw, takze u ZSE aj na 400kw nabke platim DC tarif kedze ani na sekundu mi vykon nepresiahne 50kw.

                  A preco aj AC?, lebo mozno 15 naraz nabijajucich lepsie vytazi tu kapacitu nez 1-2 DC a tiez 15 zakaznikov platiacich si pausal su istejsie prachy ako 1-2ja co sa za hodinu dokazu vystriedat na DC. Hlavne ide o to uz teraz pri tak malo pocte EV su pri Kauflande obe miesta obsadene. Ak bude 10x toolko EV, tak co ? Pridaju dalsich 9 DC nabiek ku Kauflandu?
                  Hybridy a vsetci okolokominovci ktory potrebuju nabiit ich denny najazd (na AC za hodku 10kwh im staci) by mohli nabijat na AC a neblokovali by DC.
                  Ja sam pri Kaufe ked by mi stacilo AC, lebo mam studenu bat, alebo vysoke SOC, ale je obsadene tak musim dat DC a nabijam tam trapnym DC vykonom 9-20kw a 40-60min blokujem DC kym spravim tyzdnovy nakup. Tak v zaujme ich zisku je poskutnut zopar AC aby mohli viac zarabat na DC.
              • MasterBlaster
                Junior Member
                • Jan 2022
                • 20
                •   

                Pôvodne zverejnené od tomas1870 Pozrieť príspevky
                pre mňa osobne je DC 30kW v rámci mesta kde bývam ideál v zime. Oveľa viac mi Tesla na studenú batériu LFP nepustí musel by som pustiť predhrev baterky. 30 ide aj na studenú v pohode. Oproti AC a vstavanej batérií som na 3x rychlosti nabíjania
                Toto ma zaujalo, to pri akej kombinacii SOC / teploty aku nepusti Tesla viac ako 30kW? Ja som este na eGMP / NMC nezazil aj pri fakt podchladenej aku menej ako 59kW (ak ma pamat neklame). Ci to je "feature" vsetkych LFP baterii? Kazdopadne, za 10 minut by sa mala bateria zohriat aby pustila viac, ci Tesla to pusta pozvolne / spojito na rozdiel od eGMP diskretnych skokoch po 5°C ? Mne DC 50-ky od ZSE na nakup plne vyhovuju nezavisle od obdobia. Akurat niektore mi nabijanie nahle vypnu z neznamych pricin po par minutach, ale to je ina story...

                Komentár


                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  napríklad Tesla s LFP batériou túto sobotu, celú noc mínus 10 a ráno rovno na nabíjačke a išlo len 40kW, samozrejme pri nabíjaní sa zároveň zapína ohrev batérie a postupne rýchlosť stúpa
              Pracuje...
              X