Oznámenie

Zložiť

Prihlásenie sa do mobilného Tesla servisu pre SK

Návod ako sa prihlásiť do Tesla servisu je v tejto téme: https://teslaclub.sk/node/68211. Ak tu tému ešte nevidíte, znamená, že nie ste ešte v danej skupine pre Tesly prihlásení. Na prihlásenie sa do danej skupiny je potrebné vypísať tento formulár: https://docs.google.com/forms/d/1v2X...requested=true
Zobraziť viac
Zobraziť menej

ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Catchcash
    Member
    • Dec 2019
    • 132
    •   

    Ahojte, ako prosim vas funguju tie klasicke ZSE 50kW stojany kde su konektory AC/CCS/Chademo? Ked dakto nabija na chademo tak na ccs uz nepusti ziadny vykon alebo to zavisi nejako od toho kolko berie cez chademo? Dnes som dosiel k nabijacke kde nabijal leaf na chademo (pomlcim o tom ze tam sedel v aute a bol uz 45 minut ked som prisiel a mal 93% a nabite 5kWh) a ked som pripojil CCS tak mi napisalo ze caka kym sa uvolni dostatocny vykon alebo cosi take. Zabudol som si to odfotit lebo som utekal rychlo nakupit. Ked som sa vratil asi za 20-30 min uz tam nebol a ja som nemal nic nabite.

    Komentár


    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Tú hlášku o čakaní na dostatočný výkon pre nabíjanie na okamžik vypíše každý stojan aj keď na okolí nikto nie je. Myslím že ale dve autá na DC nabíjať nedokáže ani rozdelením výkonu..Max. ide nabíjanie 1x AC + 1x DC.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      niekde sa to tu uz pisalo. Ak je vyuzivanych +-50kW a pripojka ma vacsi istic, cez AC ti pusti nejaky vykon.
      Ale na ABB nikdy subezne nepojdu Chademo a CCS. Ani keby ten Leaf isiel vykonom 4kW ku koncu, co bolo realne.
      Nikdy som neskusal ci si nabijacka "pamata" tvoju autorizaciu a to, ze si v poradi. Nie som si isty ci to nekonci tym, ze ti oznami, ze nenabija. Pan s Leafom je zjavne z tych "uvedomelych, rozumnych a priatelskych" ked trci hodinu v aute a nabija rychlostou ako z domacej zasuvky. A to aj ked vidi, ze prisiel niekto iny, kto chce nabit.
      Ach jaj....toto bude beh na velmi dlhu trat.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      To som nevedel a je to celkom skoda lebo on bral max 5kw a ja by som viac ako 30 tiez nedal este by ostala aj na AC rezerva

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Súčasne na 1 stojane vedia len Delta (GW 90-100kW TN, RK,...) a Elexim (Next-e SC a ZSE LC). Od ABB asi až nová Terra 184. Len aj tak je to nanič, keď je tam CCS/Chademo a stretnnú sa dve autá z CCS. V Talinne bola napr. Delta už iba s 2x CCS.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash A preco si ho nepopytal nech sa hodi na AC na dorazku a uvolnit ti DC, ked tam sedel?
      Ja som mal opacny pripad, prisiel som na nabku a leaf mi obsadzoval AC, ujo nevedel ze moze aj DC nabijat, tak som ho poprosil, resp. mu vysvetlil ze cez DC bude ovela rychlejsie nabity a v pohode sa prehodil a ja som mohol AC si pichnut. Treba skusit komunikovat. Nie kazdy je blbec, niektory len nevedia...
      Naposledy upravené Taur; 26-09-2020, 10:09.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur myslel som si ze mi to zacne nabijat zachvilku a nemal som vela casu. Okrem toho prsalo a mal som so sebou malu dceru a potreboval rychlo nakupit. Nechcelo sa mi tam saskovat a prehovarat ho. Myslim ze to je ten typ co by to aj tak nepochopil. Ved nech plati drahsiu sadzbu za pomalsie nabijanie ako na AC

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash Akoze napad pichnut CCS aby zacalo nabijat ked sa Chad odpoji bol pekny. ale vzhladom na to ze ttreba zapnut nabijanie aj autorizovat pre spustenie som tomu nedaval ani teoreticky sancu zeby to zafungovalo. ale bolo by to prakticke moct byt v poradovniku. Na druhej strane by si obsadzoval parkovacie miesto niekomu kto moze subezne AC nabijat popri DC.
      Keby si nespekuloval mohol si za pol hodky mat aspon 3,5kwh nabite na AC. )))
      Naposledy upravené Taur; 26-09-2020, 10:17.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur to nebolo spekulovanie. Ja som normalne autorizoval a napisal stojan ze sa spusta nabijanie a ze sa caka na vykon ci co. Som myslel ze to nabehne a isiel som do obchodu. Proste som nevedel ze to tak nefunguje. Nabudúce jasne ze sa dam na AC v takejto situacii. Alebo ked bude viac casu poprosim druheho aby sa prepol

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash V kazdom pripade sme radi ze si to skusil a overil ako to je. Radi sme sa poucili z tvojej skusenosti.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      v takychto pripadoch vyhrava Delta nabijacka od GW, ktora to rozdeli 50:50 alebo UFC ABB od ZSE. Tam sa tiez vykon zdiela (ak teda nenabija taycan celymi 260kW , ak sa nemylim.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Vsetky by mali byt take nepojdem koli tomu do Lucenca

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Deltu ma GW kade tade vratane BA, TN a dalsich lokalit.
      A UFC ZSE na novej R7, Beladice....

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Ved to bol len vtip ale GW neplanujem aj tak vyuivat mam ZSE a Ejoin to mi pre moje potreby staci (zatial)

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      len potom si odkazany na cakanie v niektorych pripadoch

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      na ABB som si vsimol ked niekto pichne CCS ked ja nabijam, tak skoro vzdy ked ja odpojim vyhodi na CCS chybu a nenabije, naopak ked ja napichnem chademo ked niekto nabija na CCS vo vacsine pripadov mi spusti nabijanie ked sa CCS odpoji. Co sa tyka AC plus DC tak to je zakazdym inak ale vacsinou je to katastrofa, bud nejde vobec alebo velmi pomaly (minule v piestanoch sa nabijala TM3 na AC tak chademo mi slo veeelmi pomaly a pan potom sikovno vypol aj mne chademo lebo nevedel vypnut AC v aute, a potom nervoznym tukanim nabijacku zabugoval a musel som ju restartovat, zatial co cakali za mnou dva LEAF taxiky, uz nikdy viac...)

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      taxi kolenovrtač? to sa im oplati tam stravit dve hodiny, kym sa nabiju? ...zaujimava strategia.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no neviem ci sa oplati, ale striedaju sa tam na AC a DC zakazdym ked som tam bol, ci bolo rano alebo obed, takze treti krat to uz asi skusat nejdem. Plus ta nabijacka je chybna a potrebuje na spustenie zopar pokusov
  • janulo
    Member
    • Jul 2015
    • 43
    •   

    Má niekto skúsenosť s nabíjaním v Guest tarife? Pokiaľ by bola k takémuto nabíjaniu samostatná faktúra hneď po nabití alebo v rámci pár dní, bolo by to fajn ako doklad o cene kWh pre náhradu za použitie súkromného vozidla na služobnej ceste. Štandardná mesačná faktúra za predchádzajúci mesiac je vraj príliš neskoro vystavená pre účely dokladovania ceny kWh.
    Skúšal som to spustiť ako neprihlásený cez aplikáciu, ale vypisuje mi stále chybu “Slabé internetové pripojenie”. Keď sa prihlásim, spustenie nabíjania cez apku funguje, ale ide to až do mesačnej faktúry.

    Komentár


    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som nabíjala 2x ako guest lebo som nemala účet, cez aplikáciu a šlo to v pohode - teda až na tie ceny :-( . Obratom mi prišla na mail zjednodušená faktúra.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      To znie dobre, ďakujem za info

    • Peto02
      Peto02 komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak, aj mne v robote povedali ze mesacna faktura je neskoro. Mam 0 Program ECO a pri vyuctovani sluzobnej cesty prikladam PrintScreen z historie nabijania (kvazi el.doklad s udajmi o mnozstve a cene) spolu s oficialnym cennikom kde vyznacim moju tarifu, teda DC 0,39 eur/kWh. Robim to takto od 11/2019 kazdy mesiac a zatial bezproblemov.
  • cetan
    Junior Member
    • Jun 2020
    • 15

    Neriesili ste nedavno registraciu na zse drive?
    dosla mi linka do emailu na nastavenie hesla po registracii a ta v prehliadaci zobrazi iba chybu "502 bad gateway".. nikde som nenasiel nejake info o odstavke..
    mozno zla linka?
    vyzera takto.. len na konci je dlllhy token
    https://klient.zsedrive.sk/registracia/nastavenie-hesla?token=......

    Komentár


    • cetan
      cetan komentoval
      Upraviť komentár
      Zo zse sa neozvali, ale skusil som na stranke kliknut zabudnute heslo a tam cez virtaglobal stranku som si heslo nastavil.. uz mam konto funkcne, len neviem ci poslu kartu alebo treba specialne poziadat
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 922
    •      

    KREDIT NA 600kWh ZSE Drive

    Mám niekoľko neaktivovaných nabíjacích kariet ZSE Drive s kreditom. Jedná sa o kartu, kde pri registrácií zadáte určitý kód a dostanete na ňu 600 kWh nabíjania v sieti ZSE Drive na Slovensku. Ja to nevyužijem, tak ponúkam ak by niekto chcel nabíjať lacno na ultra fast chargeroch. Aktivovať ju treba do konca roku 2021 a odvtedy plynie 6 mesiacov, kedy je možné využiť kredit.

    Cena na UFC je pre nepaušálnych 49 centov, za polovicu po 25 centov by som karty posunul. Môžete minúť za 6 mesiacov 600 kWh - je jedno či v jednom mesiaci všetko alebo postupne. nabíjať na AC môžete svojou kartou po 19 centov a keď pôjdete na UFC, použiť túto. Samozrejme funguje aj na klasických DC 50kWh alebo aj AC. Za 150€ by som posunul niekomu, kto často nabíja.

    Komentár

    • Hati
      Member
      • Jan 2016
      • 69
      •      

      ZSE Drive je aktuálne (12/2020) najlacnejší poskytovateľ platených nabíjacích služieb s celoslovenskou pôsobnosťou. Časté nabíjanie na tejto sieti môže stáť menej ako nabíjanie doma.

      Pre zahraničného kolegu som pripravoval rýchle porovnanie ich programov. Ako referenčnú hodnotu som použil cenu elektriny bez nočnej alebo špeciálnej sadzby na západnom Slovensku (0,145 €/kWh). Uverejňujem ho aj tu, možno sa to niekomu bude hodiť.

      1) AC nabíjanie v rozmedzí 0 až 120kWh/mesačne:
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1 AC low.PNG Videní:	0 Veľkosť:133,1 KB ID:	66091

      2) AC nabíjanie 50 - 500 kWh/mesačne:
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	2 AC high.PNG Videní:	0 Veľkosť:154,7 KB ID:	66092

      3) DC nabíjanie 0-250kWh mesačne:
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	3 DC low.PNG
Videní:	379
Veľkosť:158,5 KB
ID:	66097

      4) DC nabíjanie 40-500kWh mesačne:
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	4 DC high.PNG
Videní:	382
Veľkosť:161,7 KB
ID:	66098

      Samozrejme je reálne nabíjanie je vždy nejakou kombináciou AC/DC/UFC nabíjania v určitom pomere. Berte to ako návod ako si porovnať domáce nabíjanie vs program ktoréhokoľvek poskytovateľ na trhu. Do prílohy ukladám aj excel ktorým som grafy tvoril.

      Domace vs ZSE nabijanie.zip
      Naposledy upravené Hati; 28-12-2020, 00:23.

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        DC nabijanie doma??? Kto ma doma DC nabku? Zeby si myslel AC nabijanie doma vs DC ZSE ?
        A do kombinácie AC/DC/UFC nabíjania v určitom pomere treba zahrnut aj nabky zdarma. To tiez zmeni prepocty nulovych bodov. No tiez to ze sa neda spoliehat na jedineho operatora ci uz koli pokrytiu, alebo pre istotu ak je nabka jedneho nefunkcna, alebo obsadena. Aj ked narodny roaming by to mohol vyriesit.
        Naposledy upravené Taur; 28-12-2020, 00:20.
    • Hati
      Member
      • Jan 2016
      • 69
      •      

      "..rýchle porovnanie ich programov. Ako referenčnú hodnotu som použil cenu elektriny..."

      Áno, domáca sadzba je samozrejme iba ako referenčná, nemení sa v AC/DC grafoch.

      Komentár

      • Pepo096
        Junior Member
        • Dec 2018
        • 5
        •   

        Ahojte,
        spravil som si registraciu na ZSE drive, avsak mam problem s aplikaciou. Je potrebne odoslat zaskrtnute podmienky pouzivania, ale vybehne mi hlaska "Nepodarilo sa odoslat vas suhlas s podmienkami pouzivania" a nepusti ma to dalej. Mate s tym niekto skusenost???
        P.S. volal som aj na infolinku, rada bola preinstalovat apk. Nepomohlo, ale podla reakcii na obchod play vidim, ze tento problem ma viacero ludi a uz dlhsiu dobu.

        Komentár


        • Apos
          Apos komentoval
          Upraviť komentár
          ano, treba skusit neskor, priapdne z pocitaca, nie z apky v mobile, ked stale problem, napisat im mail, pozru sa na to. Aspon u mna to promptne pozreli a riesili

        • Pepo096
          Pepo096 komentoval
          Upraviť komentár
          Apos ...riesil som to cez mail, a bolo ich vela. Moj problem bol hlavne v tom, ze som chcel inu fakturacnu a inu korespodencnu adresu. Riesil som to potom aj s ich technikom, apka ma problem to oddelit, zakazdym to zamrzlo. Nakoniec to zadali oni manualne. Musim ale uznat, ze to riesili promptne. Teraz to uz mam v poriadku, aj ked obcas chvilu trva, kym sa mi zobrazi posledne nabijanie.

        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som zmenil/doplnil v appke udaje a od vtedy je tlacitko ulozenia "pending" a cez pocitac tam je informacia, ze to caka na schvalenie.. na emaily nereaguju
      • Savi
        Gold Member
        • Dec 2019
        • 129
        • peter68691
        •   

        ZSE planuje pokryt nove trasy napriec Slovenskom.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6867.jpg
Videní:	395
Veľkosť:100,6 KB
ID:	67325

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          nemali tu juznu trasu v plane uz 2020? Prezentovane koncom 2019

        • Savi
          Savi komentoval
          Upraviť komentár
          Korona je dobra vyhovorka na vsetko
          Dufam, ze sa im to v 2021 podari a konecne budeme mat cele Slovensko pokryte tak, ze vsade bude do 100km aspon jedna DC nabijacia stanica a do 50km aspon jedna AC.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Už aby to bolo..

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          No mna stale prekvapuje, ze dnes (rok 2021) este stale planuju stavat 50kW nabijacky. Tie su vhodne mozno tak k nakupnemu centru, nie na cestovanie.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Podla mna je stale dost aut na cestach ktore viac ani nedaju, keby to bolo skombinovane tak ze bude 50KW + vykonnejsia tak aspon by som ja s Citigom neblokoval miesto tym co vyuziju aj rychlejsiu

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Ale ved tie nabijacky nestavame pre auta z pred 2-3 rokov, ale pre BUDUCE auta, mozno ich postavia az ku koncu roka. Dnes sa (dufam) nepredavaju uz ziadne auta, ktore maju nabijaci vykon mensi ako 100kw. A o 2 roky zase bude ina situacia. Ci to chcu po 2-3 rokoch menit? Sak rozmyslajme trosku do buducna.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Ved ale ja nehovorim aby sa nestavali vykonnejsie. Kludne ale pri 3 stojanoch moze byt jeden pomalsi. Uz tu vidim ludi ako nadavaju ked budem na 150kW nabijacke nabijat s citigom 25kW ze blokujem

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff Ale predavaju, napr. ZOE II ma iba 50kw a to cinske lacne v Nemecku za 19k ma dokonca iba 22kw. Mozno to budu riestit tak ze postavia v buducnosti k tej 50kw dalsie vykonnejsie, alebo ju nahradia a tu 50kw picnu niekam v meste, alebo do zapadakova. Neviem aky je cenovy rozdiel medzi nimi, ale dnes som radsej za viac 50kw ako riedko 150+kw (na vychode SK urcite). A vlastne aj na jednom mieste nieje lepsie mat 3x 50kw, ako jednu 150kw? Na 50kw skor nabijem ako na 150+kw ked predtym budem cakat v rade na nu.
          Podla tej mapky a vychod od PO/KE zasa nic, na Orave tiez.
          Naposledy upravené Taur; 20-01-2021, 10:51.

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Pokial viem (teda aspon v to verim), vsetky 150kw nabijacky vedia rozdelit vykon, lebo interne su to 2x75kw. Cize podla mna by DNES mali stavat vsade 150kw osadebe 2xCCS+1xchademo, co konfiguracia umozni ist 1x150kw pripadne 2x75kw. Tym padom vzdy maju 2 pouzitelne nabijacie miesta.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff to vedia robit Alpitronic (Next-E) a Delty (GW), nie ABB, ktore pouziva ZSEDrive. Takze tvoja idea je na nespravnom vlakne

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff ale predavaju. Kompletne korejske portfolio ma maximum pri dakych 70kW. Novy Ioniq neviem ci vobec vie preliezt cez 50kW, vacsinou sa to drzi medzi 35-44kW. Jaguar iPace je tiez hranicny. Mestske trojicky od VW. Honda E. BMW/Mini tiez nie je slava. Ja by som skor povedal, ze vacsina aktualne predavanych EV este stale nevie vyuzit viac ako 100kW nabijacky, co je smutne. Infrastruktura predbehla vyrobcov aut

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Takisto napriklad Mercedes A sedan plugin hybrid ma DC 23kW. Aj ked tych asi vela nebude co sa budu na dialnici nabijat

        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Nema zmysel riesit auta, co sa nabijaju na 22kw, to su auta okolo komina. Ak dnes niekto predava auta s 50kw nabijanim, tak zaspal dobu a kazdy zakaznik by mu to mal plieskat o hlavu. Zaroven to je tiez auto okolo komina. Ak ma korea max okolo 70kw, tak uz to je cez 50kw, tak predsa bojujme za to, aby ZSE nestavalo 50kw nabijacku.

          Preto pisem, ze DNES BY SOM UZ NEINSTALOVAL nabijacky s 50kw, pretoze rozmyslam do buducna.

          Nestavajme sa do role, ze ZSE dakujeme vam, ze ste nam ku dialnici postavili 50kw, ale bojujme za to, ze radsej postavia menej vykonnych (pre 2 auta) ako viacero takychto 50kw. Pisem, ze 50kw len do miest/k nakupnym centram, tam to ma pri 45 minutovom nakupe zmysel. Na dialnici chcem za 20-30 minut pokracovat v ceste.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Chlapi, boha jeho, sak tie nabijacky tam budu stat aspon 5-10 rokov. Stavat 50 kW dnes na mieste, kde je iba jeden stojan je proste hovadina.
          Nemerajte to podla svojich starych aut. Ziadny novy model co pojde tento rok von nebude mat menej ako 100 kW nabijanie. A ze ich pride chvalabohu pozehnane.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa ma pravdu stavat 50kW stojany je zbytocnost. Prave preto predsa stavia TESLA SC vo vykone ako stavia. A ruku na srdce EV ktore ma byt jedno v rodine musi mat dojazd a rychle nabijanie na dlhe trasy. Ja ked idem na vychod tak po ceste nemam UFC na ktorom by som stal. 2x nabijam po 20min na 50kW, to vie byt morda ked auto vie ist na 72-76kW a to vie byt rozdiel.
          Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:14.

        • hudino
          hudino komentoval
          Upraviť komentár
          presne tak, my sme teraz dali na novom firemnom hotely jednu 50 kW aj do podzemneho parkoviska pre hosti.... a nie na trasy pre cestovanie . Ale je to vtipne ako su za opicami. Ale aj tak nam nic ine neostane len nabijat tam

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          V ZILINE by mohlo byt dalsie UFC na D1 Strba dalsie UFC a je to vybavene. Ak nie tak UFC v RK alebo LM. Tesla vedela preco dala SC v LM. Dosuchcu sa tam vsetky Tesly smerujuce z BA na vychod- SR+ v Zime moze mat problem ale prinajhorsom docucne v TN na SC. Mne by tiez vyhovovalo ak by Tesla spristupnila SC siet aj ostatnym, dofrcim do LM docucnem (bez problemov ci stojan ide ci nejde lebo ide) a ficim.
          Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:25.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Tieto nabijacky su stale spolufinancovane z projektov EU? Ako ano, tak to bude aj odpoved, preco ich stale montuju aj dnes. Cele je to postavene tak, aby vystavba splnala papierove kriteria projektu a nie zdravy rozum s ohladom na buduce vyuzitie 🤷‍♂️
      • dango
        Moderator
        • Nov 2014
        • 410

        V BB pred predajnou VW na Zvolenskej pribudla ZSE nabijacka, na mape vsak nie je ani kocka na infolinke o nicom nevie (ako vo vacsine pripadov)

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Asi nebude verejne pristupna ak je to pred predajnou VW aj KIA/Mercedes (jeden majitel) v BB maju wallbox a su iba pre nich.

        • Sly
          Sly komentoval
          Upraviť komentár
          Už som to tu aj ja spomínal minulý rok keď som tam bol brať auto, ale nenapadlo mi spýtať sa. Ináč mimo prevádzkových hodín majú natiahnutú reťaz cez vjazd do dvora, takže tá ZSE je fakt asi iba pre nich. Poslednú dobu tam stojí non stop ich ID3

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Takéto nabíjačky sú vždy prakticky pre účely predajne. V Žiline majú také všetci predajcovia rôznych značiek. Nie je to pre verejnosť, takže netreba sa tým zaoberať
          Naposledy upravené 1fisker; 13-02-2021, 17:59.

        • Sly
          Sly komentoval
          Upraviť komentár
          Ibaže oni majú pre tieto situácie (vlastné nabíjanie, nabíjanie zákazníkov) namontované wallboxy vnútri. Aj v dielni aj vo výdajni predaných vozidiel. A takto "značkový" stojan ZSE neviem tým pádom pochopiť. Určite ho mohli sprístupniť na "núdzové" použitie keď niekomu okoloidúcemu treba a hlavne pri tom počte nabíjacích stojanov v BB (na hanbu krajského mesta) a okolí. Celé stredné Slovensko je bielou machuľou na mape staníc.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          potom nerozumiem, naco im je DC stanica a preco ju maju oznacenu ZSEDrive, kedze sluzi "pre nikoho"

        • janulo
          janulo komentoval
          Upraviť komentár
          Tiež sa mi nezdá, že by nabka pre účely predajne bola brandovaná ZSE. 1fisker v ZA síce majú predajcovia svoje nabky, ale žiadna nie je brandovaná ZSE/GW. Takže s trochou šťastia to môže byť ďalšia nabka v príprave
          dango náhodou nemáš foto?

        • MaShe
          MaShe komentoval
          Upraviť komentár
          dango - Podľa mňa kvôli napríklad skúšobným jazdám, eventom a podobne, pripravujú sa na to, že budú predávať EV vo väčšom a asi to nechcú všetko riešiť cez AC

        • Sly
          Sly komentoval
          Upraviť komentár
          Tento týždeň keď pôjdem okolo tak to zvečním. Mám to sem potom pridať? Aspoň aby sme mali predstavu ako vyzerá stojan ZSE VW.. 😉

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Sly mozes dat foto, ale plz nezakladaj zatial novu temu a nepridavaj na nabky, aby to zbytocne nemiatlo. Je to klasicky 50kW ABB stojan ofarbeny ZSEDrive.
          MaShe to si nemyslim, kedze aj 1 AC stlpik by dokazal obhospodarit niekolko aut denne

        • Sly
          Sly komentoval
          Upraviť komentár
          dango Jasné že nemám potrebu zakladať nové vlákno- tému ani pridávať fotky na Nabky. Ja len že ak by chcel niekto vidieť o čom polemizujeme.
      • cetan
        Junior Member
        • Jun 2020
        • 15

        Vidite v appke/na webe nabijanie na zse za vcera?
        vcera som nabijal viackrat a nevidim tam to nabijanie

        Komentár


        • Pepo096
          Pepo096 komentoval
          Upraviť komentár
          Obcas sa to stane aj mne, vcerajsie mi nabehlo az dnes a na zaciatku mesiaca som nevidel dve nabijania asi tyzden.
      Pracuje...
      X