Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    SKolja áno ale poznáš odporcov povedia A a B už nie uvidíme ako to zvládne Hyundai

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      ono to s tou výmenou nie je také isté, podľa tlačovej správy Hyundai minulý týždeň menia sa len batérie na Konách a Ioniq-och predaných v Kórei, kde im to nakázalo ministerstvo, o celosvetovej výmene len písali koľko by to stálo keby bola

      ale ak by to menili celosvetovo, tak treba povedať, že: bodaj by to robili každé 2 roky, dostať novú baterku po desiatkach tisíc kilometroch je najlepšie, čo sa majiteľom Kony môže stať

      15 zhorených áut zo 130000 vyrobených a nikdy to nikoho nezranilo, myslím že z hľadiska iných áut je to zanedbateľné

      ja mám na mojej 40000 km, dúfam že interval na výmenu vchladiacej kvapaliny sa bude rátať od nasadenia novej batérie, nie podľa km auta keby to menili aj u nás
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        Vyzerá, že naše Hyundai/Kia široké 10.25" displeje (Gen5Wide) čaká konečne OTA updatovanie. https://www.youtube.com/watch?v=_un1mK0qMgA
        eNiro má koncom marca dostať nový infotainment. Máte niekto info ako je na tom Kona?

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          Ťažné zariadenie

          Ak by niekto chcel montovať ťažné, včera montovali v Auto Pola ťažné na Konu EV, použili belgickú značku GDW:
          https://www.gdwtowbars.com/en/shop/s...&submit=submit

          Je schválená pre Kona EV a pri montáži v značkovom servise to nemá vplyv na záruku vozidla. Cena bola aj s montážou a špeciálnou elektroinštaláciou 516 € bez DPH. Jedná sa o zvisle nasúvateľné, zozadu neviditeľné keď nie je nasadené. Typ ťažného je 2315T60 a elektroinštalácia SET1084 s 13-pin zásuvkou. Na držiak na bicykle treba 13-pin, lebo klasické 7-pin čo majú malé prívesné vozíky, neobsahujú pin pre spiatočku.

          Napr. v Trenčíne chceli s montážou vyše 750€, takže aj pri ťažnom sú dosť veľké rozdiely a treba vyberať servis.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	T60.jpg
Videní:	1001
Veľkosť:62,9 KB
ID:	69900
          [priezvisko]@me.com

          Komentár

          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            Majitelia Kony, ak viete podporiť robíme petíciu pre Hyundai aj Kia, aby pridali manuálny predhrev baterky do infotainmentu a aj Bluelink appky.

            https://teslaclub.sk/node/13193?p=71115#post71115

            Komentár


            • SKolja
              SKolja komentoval
              Upraviť komentár
              treba pridat aj Ioniq do popisu, maju rovnaku techniku, prida sa mozno viac ludi

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              SKolja Pls ioniq potrebuje predhrev ked ma vzduchovy menezment a coldgate netrpi? Ci to sa tyka nejakych novsich rocnikov?

            • SKolja
              SKolja komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 prva generacia je vzduchom chladena, na ohrev ma elektricke vyhrievacie clanky na bateriach, druha generacia je chladena kvapalinou tak isto ako Kona/e-Niro a predpokladam ze ma tiez el. vyhrievanie. V oboch modeloch je v menu winter mode, urobim screenshot.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              SKolja Nasiel som edit.. co tam dam Hyundai Ioniq Electric MY20+ ? Neviem ktory rocnik ma uz vodne chladenie
              Nazov je full, ale do 1 odstavca + dole do zoznamu .
          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1542
            •   

            Toto auto stojí nepretržite asi mesiac stále na tomto mieste pri NBS v ZA bez pohnutia. Nevie o tom niekto?
            Pripojené súbory

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              stratili kľúče a čakajú až im pošlú nové z Kórei

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Nema kazde auto dva kluce? Ci majstri stratili oba?

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Mozno len sluzi ako reklamny putac.
          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 853
            •   

            Asi to tu este nebolo. Videli ste novy cennik Kony po facelifte?
            Dobre si pamatam, ze povodne ta vrcholna verzia stala podstatne viac (cennikovo) ?
            Hyundai zverejňuje cenník modernizovanej Kony s čisto elektrickým pohonom. Na Slovensku je k dispozícii s batériami s kapacitou 39,2 kWh a 64 kWh v dvoch úrovniach výbavy Electric a Electric+. Po odrátaní akciového bonusu začína cena na sume 33 990 € s DPH. Už "základná" výbava je bohatá, nechýbajú v nej napr. predné a zadné LED svetlomety, head-up displej, vyhrievanie predných sedadiel a volantu či 10,25-palcový displej infotainmentu a prémiový audiosystém Krell.    

            Komentár


            • Karol
              Karol komentoval
              Upraviť komentár
              Pôvodný model ELECTRIC+ (64 kWh) cenníková cena 47 390 €, mínus Elektro bonus 4 260 €, výsledná cena 43 130 €. Reálne sa ale dala kúpiť skladová aj za 37 000 €.

              Nový model ELECTRIC+ (64 kWh) cenníková cena 43 990 €, mínus Elektro bonus 1 500 €, výsledná cena 42 490 €.

              Myslím, že mierne zníženie cien je dôsledok konkurencie, čo je len dobré ...

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              no prave. okolo tych 47 bola cennikova cena auta, ked som testoval koncom roka. Nemam prehlad, ci tie bonusy boli stale alebo nie. A ano, viem, samozrejme o vypredajovych cenach. Ale prekvapilo ma prijemne, ze novinka stoji papierovo menej.
              Tak ako vravis-reaguju na konkurenciu.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              nie milan, nezlacnela vrcholná, len stredná zdražela o 6,5% a najlacnejšia ktorú nikto nekupuje symbolicky o tisícku zlacnela aby bola pekná "cena od"
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            Cenník novej Kony

            Tu prikladám cenník novej Kony priamo na webe Hyundai, aby ste nemuseli klikať na článok a čítať zbytočnosti a videli priamo celý cenník.

            https://www.hyundai.sk/files/downloa...ric-2021-5.pdf


            a v prílohe je cenník pred faceliftovej verzie, cena vrcholnej výbavy je identická - teda ani nezdraželi ani nezlacneli, len najlacnejšia verzia s malou baterkou (neviem o nikom kto by ju kúpil) zlacnela o 1000€ a stredná verzia je o 2490€ drahšia.
            Pripojené súbory
            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 07-05-2021, 08:48.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              No museli, nakoľko ten pruser z baterkami... Dosť im to uškodilo, som zvedavý ako sa bude vyvíjať cena vzhľadom k Ionic 5 po pol roku.
          • Pavol
            Member
            • Nov 2018
            • 61
            •   

            Dnes som bol odviezť elektrobicykel zákazníkovi v Žiline. Auto Kona MY20, kúpené 01.2021 13000km.
            Štartoval som a aj končil na Popradskej DC Slovnaft. SOC od 100% po 32%. Ostal mi dojazd 122km.
            Prešiel som 281 km za 186 minút s konečnou spotrebou 16,4kWh/100km priemerka 90,65km/hod.
            Smer ZA cca 89km/h a 14,2kWh/100km, Pri spiatočnej ceste hore do Tatier bolo menej áut, šiel som cca 93,3km/h.
            To auto je celkom dobré

            Komentár


            • Roman-ba
              Roman-ba komentoval
              Upraviť komentár
              Tiež som dnes zhodou okolností s Konou absolvoval 305 km. Zo 100% mi na konci ostalo 30% s dojazdom 146 km Cesta z DS do BA, následne cez PN do Topoľčian a cez NR späť. Celý čas s klímou, vonku bolo 28-30 stupňov, priemerná spotreba 14,5 kWh. Aj ja som fakt spokojný. 🤣😄

            • Pavol
              Pavol komentoval
              Upraviť komentár
              Včera som sa večer vrátil z montáže v Miloslavove, Auto Kona MY20, kúpené 01.2021 14000km.
              Štartoval som a aj končil na našej nabíjačke EPOHON vo Veľkej Lomnici. Cesta tam SOC od 93% po 15%. Ostal mi dojazd 55km. Prešiel som 313 km za 205 minút so spotrebou 16,4kWh/100km priemerka 91,61km/hod.
              Pri spiatočnej ceste hore do Tatier pršalo, šiel som 222minút cca 85km/h s rovnakou spotrebou 16,4kWh/100km. SOC od 100% po 20%. Ostal mi dojazd 74km.
          • juris
            Member
            • Dec 2015
            • 42

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG-20210518-WA0000.jpg
Videní:	830
Veľkosť:125,2 KB
ID:	72335 Dnes mi prisiel list z Hyundai kvoli zvolavacke na vymenu baterie. Kym pre mna vyrobia novu baterku tak si mam nastavit limit nabijania na 90% a ako bolestne som dostal ZSE kartu v hodnote 120Eur. Dostal to este niekto? Tyka sa to len tych co maju LG baterky a ich Kona bola vyrobena este v Korei.

            V USA zacali ponukat namiesto cakania na novu baterku aj moznost odpredania auta naspat Hyundaiu, kedze na novu baterku sa vraj caka aj vyse roka. Myslite ze by nieco take bolo mozne aj u nas?

            Komentár


            • SKolja
              SKolja komentoval
              Upraviť komentár
              No skus naspat poslat pisomnu odpoved s tym ze nesuhlasis z obmedzenim dojazdu a vrat predplatenu kartu a uvidis co sa bude diat :-). Auto nesplna parametre deklarovane pri predaji -> odstupenie od zmluvy. Neverim ze posielaju peniaze len tak pre nic za nic.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              To by inac vobec nebolo zle riesenie, ak by ju odkupili za povodnu cenu gratis moznost upgradnut na po-facelift verziu alebo nieco uplne ine, novsie a modernejsie. Dako sa mi vsak nechce verit, ze by tu niekto na to pristupil. Amerika je trosku iny svet co sa tyka ochrany spotrebitela… v EU je zakaznik handra

            • Roman-ba
              Roman-ba komentoval
              Upraviť komentár
              Aj ja som to dnes dostal, mám jedno z novinárskych testovacích áut, čiže jedno z prvých určite vyrobených v Korei.
              Ja osobne radšej počkám. Riziko požiaru je v rádoch promile, ja nabíjam z 99% len doma pooomaličkýýý a len občas nabijem vonku ale nie na UFC..
              Tak proste budem aj vonku nabíjať len do 90%. Na nemeckom serveri som čítal, že sa Hyundai zaviazal vymenitť všetky batérie do leta 2022, čo je ešte niečo vyše roka. Keď by mi batériu vymenili aj o rok, budem mať odhadom 120-130 tisíc km, a 3 ročné auto. No a s novou batériou to vlastne bude nové auto.. Osobne si myslím ,že vďaka tomu si auto aj v prípade predaja udrží lepšiu cenu..

            • Roman-ba
              Roman-ba komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo nemyslím že na SK a v EU vôbec sa dá s takým niečim uspieť, toto nie je Amerika. Pozri ako dopadla aféra DieselGate. Tiež sa zopár ľudí snažilo o vrátenie auta kvôli zníženiu deklarovaného výkonu a nič sa neudialo. Nahrail im do áut software, ktorý rapídne znižoval výkon aby dosiahli dobré emisie a keď sa celá aféra utíšila, potichu im software vrátili do pôvodného stavu. Minimálne v Nemecku sa to tak praktizovalo..

            • juris
              juris komentoval
              Upraviť komentár
              Vo stvrtok idem na 60k KM servis tak sa spytam ci nemaju nejake info. Velke sance, ze budu nieco vediet tomu ale nedavam.

            • Maco7
              Maco7 komentoval
              Upraviť komentár
              Aj ja som dostal to iste a cakam na novu bateriu , mam tu prvu konu , bielu s ciernou strechou a este jedno mali take pre novinarov. Nabijam v poslednom case len doma , aj to max na 50-60% . staci mi to na jazdenie . Vela uz nebeham na nej , len kratsie trasy .
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            Nová verzia máp 2021 je už dostupná, už to servisy týždeň - dva majú, tak si dajte nahrať 2021, mne dávali dnes.

            [priezvisko]@me.com

            Komentár

            • Pavol
              Member
              • Nov 2018
              • 61
              •   

              Niečo o spotrebe Kony:
              Diaľničná "pomalosť" cca 100km/hod GPS cesta Budča - Senec a späť vzdialenosť cca 2x160km spotreba tam 13,7kWh/100km 10-20°C, späť 13,5kWh/100km 26-17°C.

              Komentár


              • Roman-ba
                Roman-ba komentoval
                Upraviť komentár
                Ja som včera tiež sledoval spotrebu síce len na 35 km diaľnice BA-DS. Celkom ma prekvapilo že spotreba pri 125 alebo 130 km/h je prakticky identická. Až pri 135km/h ide prudko hore. Predminulú zimu som cestou na lyžovačku s 80 kg truhlou na streche a plne naložený takmer neprišiel z BA do MT pri rýchlosti 138 km/h. Cestou späť som teda išiel len 125 km/h a pri návrete som mal ešte 120 km dojazd. Prekvapilo ma aký je rozdiel v spotrebe aj keď bolo vonku -5 stupňov a bol som fakt plne naložený. To som mal Konu ale iba 2 mesiace tak som sa len zoznamoval. Odvtedy jazdím konštantne po diaľnici 125 km/h. Naskôr som si myslel že budem najpomalší na ceste, až keď to človek vykúša zistí, koľko ľudí jazdí ešte pomalšie kľudne okolo 100 - 105km/h. A 220 km cesta či cestujem 125 alebo 135 km/h robí rozdiel 6 minút... Chystám sa na jednodňový výlet do Tatr. Lomnice tak to ešte budem sledovať, ale za mňa je dojazd s Konou úplne v pohode teda ak nie je plne naložená a nie je pod nulou...

              • Taur
                Taur komentoval
                Upraviť komentár
                Roman-ba Nebude to skor tym ze z BAdoMT je horekopcom a z MTdoBA dolekopcom nez tym znizenim rychkosti o trocha? Ja z POdoPP/Strby mam vzdy vyssiu spotrebu ako z PPdoPO A z POdoPP neraz byva casto protivietor co tiez spravi svoje. Z PPdoPO protivietor nebyva, pripadne skor je este v chrbte.

              • Roman-ba
                Roman-ba komentoval
                Upraviť komentár
                Iste to robí veľa, preto sa chcem ísť previezť do Tatier aby som to nejako po meral a porovnal..
            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 1314
              •   

              Práve teraz v USA Kanade :

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	298BFFA0-0B14-43BD-B7FC-D64D8A839770.jpeg Videní:	18 Veľkosť:88,4 KB ID:	73287
              Pripojené súbory
              Naposledy upravené Miroslav Rojko; 21-06-2021, 23:11.
              [priezvisko]@me.com

              Komentár


              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                was ist das?? nieco mi uslo s Konou ?

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                To su tie nove vymenene baterky? Ci daky stealth update pre rok 2021? Velmi velmi dobre, jedna z mala slabin Korejcov by bola tymto zaplatana.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                vacsinou byva nieco za nieco. Nezabudaj, ze terajsie degradacie 64kWh baterii su na tom lepsie ako Teslacke drziaky !

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                Vieme potvrdit, ze degradacia je skutocne nizsia, a BMS len neukrajuje z buffera? Neviem, pytam sa, nikdy som to popravde neskumal.

                Ak by vsak aj bola degradacia vyssia, nepovazujem to za tragediu. Degradaciu bude v EV najcastejsie riesit az 2-3. vlastnik, a stale povazujem zrychlenie nabijania o 50%, a nasledny vacsi komfort pri cestovani s kratsimi prestojmi ako podstatne vacsi benefit oproti tomu, ze budem mat o 1-2% nizsiu degradaciu, ale budem vsade preslapovat pri tych 70kW. Samozrejme, ze zalezi aka bude nabijacia krivka. Ale osobne by som sa degradacie nebal. Ta 64kWh baterka je uz na trhu dost dlho a maju dostatok dat, aby vedeli, co je este ok a kolko tam pustit. Asi nepotrebuju riesit dalsiu vlnu hromadnej vymeny baterie alebo nahodne explozie, budu opatrni.

              • Roman-ba
                Roman-ba komentoval
                Upraviť komentár
                Nikomu nevadí, že na tej fotke z USA sú všetky údaje v km a nie v mílach?...

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                je to Kanada, preto km

                majiteľ dal aj foto z nabíjačky, 88kW priemerný výkon - za 24 minút nabil 35kWh

                jedná sa o Konu 2019 s batériou na výmenu, teraz sa im tam oteplilo a takto to ide po decembrovom update BMS

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                rozmýšľam ďalej dopredu ... ak by tento update dostal aktuálny Ioniq 39kWh (a Kona 39kWh), tak nabíjajú do 72 kW výkonu a problém nabíjania Ioniq je vyriešený a bude nabíjať lepšie ako starý

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko ale pri 39 je to predsa kvoli nizkemu napatiu.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                Wilo uvidime, ci tvoj nazor budu zdielat majitelia TM3 o dalsi rok, dva, ked uz teraz ich degradacie atakuju 10 percent. Ak mas auto na tri roky, tak ta to netrapi, ale ja by som si rasdsej parkrat do roka pockal o 10min dlhsie ak by som vedel ze je to rozdiel v mizernej a velkej degradacii

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                milan84 pravdu máš na 5%, na 95% je to spôsobené počtom modulov batérie

                39kWh batéria má 3 moduly, 64kWh batéria má 5 modulov. BMS to riadi tak (pravdepodobne je rovnaká), že na 1 modul púšťa rovnaký výkon do oboch batérií a teda menšia batéria dostáva len 3/5 výkonu väčšej batérie. Rozdiel v napätí je 327V vs 356V a to robí malé zmenšenie výkonu len na 50kW nabíjačke (keď má nabíjačka nastavených napr. max 125A), že ide o pár kW menej oproti väčšej ale nad 53% SOC tam už rozdiel nemôže byť. Hlavná príčina je menší počet modulov a alikvotne znížený nabíjací výkon.
                Naposledy upravené Miroslav Rojko; 22-06-2021, 10:38.

              • hudino
                hudino komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko, potom prave ale nerozumiem ako moze nabijanie Ioniqa 39 vyriesit update BMS?

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                milan84 neporovnavam rozdiel mizerny vs velky porovnavam rozdiel, ktory by som osobne ocakaval, ze bude sposobeny tymto navysenim vykonu, t.j. cca 2%. Samozrejme, tvrde data uvidime casom, teraz je zbytocne polemizovat kam sa to bude hybat.

                Ak sa to ma podpisat sposobom, ze tam bude zrazu 10% degradacia za 2 roky, ktora sa nezastavi ale bude pokracovat, tak je to samozrejme na zamyslenie. Ale nemyslim si, ze budu Korejci tak hlupi. Vedia co si mozu dovolit a ake maju technicke limity. Tych aut maju v premavke uz take mnozstvo a taku dobu, spolu s tym pidi servisnym intervalom, ze musia mat mrte dat pre technikov ako sa baterka sprava a co znesie. Ja im v tomto celkom verim.

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                hudino vsak ti to Miro prave vysvetlil. Ak updatli BMS aby pustal vyssi nabijaci vykon do kazdeho modulu, tak by sa to malo teoreticky dotknut aj 39kWh baterky. Zvysenie vykonu nebude tak velke kedze tam mas len 3 moduly oproti piatim, ale bude. Minimalne by sa to mohlo posunut na uroven stareho Ioniqu 28 plus cosi extra. Otazne je, ci to uvolnia aj pre tu 39 baterku alebo to je vyhradne update pre 64. Treba si pockat.

              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                hmm, ale to by znamenalo ze aj kable su tam chladene? Hovorilo sa ze do 80kW nemusia byt chladene. Ja som to chapal tak ze ako aj nabijacky aj v aute musia byt nabijacie kable chladene. Dnes sa tam tlaci 1,2 C, degradacia minimalna. Stale to budu mat do 2C co tie clanky davaju. Stary IONIQ tlacil 2,7C a bolo to relativne v pohode. Tak uvidime ci pohnu s tym BMS smerom nahor. Ak by to fakt davalo aspon 100kW tak to by bola pecka.

              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                udajne aj eNiro ma update BMS ktory davaju od 05/2021 v servise. Zatial nebol zvyseny nabijaci vykon ale upravila sa krivka nabijania- taha nad 70kW az do 55%SOC.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                mozeg Min rok v lete pravidelne do 58% išlo 200A (75kW+) a do 78% išlo 150A (56kW). Tento rok mi to padá pri 53-54 a 73-74%. Nechápem logiku podľa čoho to je, lebo posledný mesiac pečie slušne. Som si myslel že je to podľa vonk.teploty, lebo jeseň až jar vždy pri 53 a 73% boli skoky.
                Inak kontaktovali sme zastúpenia Hyundai a Kia v SR a ČR a priamo Nošovice ohľadom manual predhrevu a petície (800 ľudí). Vďaka priamym kontaktom, vyzerá ČR nádejne. Aspoň reagujú a chcú viac info. Tak snáď niekedy niečo bude.
                Naposledy upravené nick81; 23-06-2021, 13:30.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                nick81 53% a 73% sú hranice aj na Kone ale vyššie to ide ak začneš nabíjať s vyšším SOC. Napr. keď začnem so 68%, tam mi to nestopne na 73% ale ťahá aj do 77% ale ak nabíjam od 20,30%, tak sú hranice vždy 53% a 73%. Hranice sa posúvajú ak sa nabíja krátku dobu, takže nie je to strikné.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko Aj tak je to divné. Toto bolo pred rokom z 3% ... skoky 58% a do 78%. https://youtu.be/L7r99dhlgJA?t=106
                A takto to bolo celé leto. Cestovanie s takýmto grafom bolo dosť použiteľné.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Tak potom Tvoja baterka od SK Inno dovoľovala viac, ja mám na Kone s LGChem od novoty skoky 53 a 73 pri nabíjaní z nízkeho SOC. Len som ešte tento rok po oteplení nenabijal na UFC, musím vyskúšať či mi dá nad 100 ako Kanaďanovi, updaty mám najnovšie.
            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 1314
              •   

              nick81 a ešte niečo pre Teba, Hyundai umožňuje mobil Apple CarPlay na celu obrazovku, nielen na ⅔ pri širokouhlom displeji. Viem že na to neustále nadávaš ale v mojom aute to ide. Podľa amerických užívateľov, ktorí to riešili s výrobcom, je to obmedzenie Android Auto - neumožňuje taký pomer strán. Dá sa to v mobile nejakým hackom oklamať ale to len roztiahne to iste rozlíšenie z mobilu na šírku a vyzerá to neostro. Tak netreba nadávať na Hyundai/KIA ale na Google alebo vymeniť rovno mobil za normálny od počítačovej firmy, nie reklamnej agentúry.
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	B588B3A1-5CAB-4308-9CC8-FF0E8667BE36.jpeg Videní:	0 Veľkosť:159,7 KB ID:	73326
              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	06C2DDB9-C053-460D-8811-9AB56B9A4EF5.jpeg Videní:	0 Veľkosť:178,7 KB ID:	73327
              [priezvisko]@me.com

              Komentár


              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Nenadávam na H/K :-). Tiež som na Carplay už nejakú dobu. S tým rozliškom to nie je úplne tak. Lebo napr. iné 10,25 širokoúhle na iných autách to dávajú. AA API to podporuje od nejakej verzie, len zjavne to nenaimplementovali. Takisto ako AA over Wifi ako má napr. ID3. Ale už som si na to zvykol. Pozitívne je, že sa dá už pri AA dať do tej 1/3 aspoň ten sidebar s baterkou a pod. To malo byť hotové ešte v 2020 a ľudia by na to nepindali.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Inak nenašli ste niekto spôsob, ako pustiť YT video cez Carplay - pri zaparkovanom? Našiel som nejaké sposôby ale treba jailbreaknuť phone. To nechcem určite robiť.

              • SKolja
                SKolja komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko ktora firma je marketingovy king a ktora geek paradise je z mojho pohladu naopak, ale neda sa upriet ze Apple ma priority v 100% optimalizacii uzivatelskeho prostredia. Ja tiez nechapem ze firma ako Google vypusti taky nedorobok ako AA. Z pohladu mobilu je to primitivny externy display (z mnozstvom obmedzeni ja spustene aplikacie), z autom si neposiela ziadne data okrem audio streamu. Ja by som cakal interface ktory ponukne mobilu prevadzkove data automobilu aby sa mohli stavat aplikacie s pouzitim tychto dat.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Na CarPlay over Air je plný internet adaptéra tesne pod stovku $, kedy netreba mobil pripájať káblom a štandartný pre všetky "len USB" CarPlay autá.

              • jurajsun
                jurajsun komentoval
                Upraviť komentár
                Áno používam jeden taký na Android je iba jeden vyvojarsky projekt.S iPhone som spokojnejší ako s lagroidom.
            • tommik
              Member
              • Jun 2021
              • 96
              •   

              Ahojte, chcem sa spýtať, či si vie Kona zapamätať miesta, kde sa nabíjala. Pred pár rokmi v Ioniqu som tuším mal takú fíčuru, že mi na mape pribudol nabíjací bod na mieste, kde sa auto nabíjalo.
              Občas sa to hodí.

              Komentár

              Pracuje...
              X