Dobry vecer vsetkym. Pred polrokom som objednal Konu, mozno si niektori z Vas spomenu. Mal su ju v tychto dnoch preberat... Nestalo sa. Volal mi predajca, ma od vyrobcu potvrdene, s istotou, ze dostanem faceliftovanu verziu pri zachovani povodnej ceny. Avsak, najskor v decembri. Na jednej strane, dobra sprava. Na strane druhej, hmm. Nerozumiem logistike, maju v tom evidentne, ako to povedat slusne, mrdnik. Je tu niekto, kto ma objednanu Konu v aprili tohto roka a neskor?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
- Likes 1
-
hlavne na to tym padom uplatnis dotaciu co je super nie?!
-
Ano, urcite, snad to nebudu tahat do jari..
-
Do značnej miery to asi závisí od predajcu. Ja som sa bol v auguste pýtať u všetkých predajcov v BA a všade mi povedali že sa Kona minimálne do polovice októbra nebude dať objednať a potom bude dodacia lehota cca. 6 mesiacov. Následne som v septembri v Komárne kúpil predvádzací kus a pri tej príležitosti mi povedali že vedia Konu objednať hneď a zvyčajne im do troch- štyroch mesiacov aj príde.
-
Byt tebou tak sa tesim. 2 mesiace uz nie je taka dlha doba. Nejako vydrzis a dostanes lepsie auto. O vybave sa nahodou nezmienoval? Ci tam budes mat standardne 3-fazovu nabijacku a online pristup?
edit: a podobne prietahy si pamatam ze mali aj ti co objednavali Ioniq 2 roky dozadu takze nic nove. Zjavne sa nikam neposunuli za tu dobu
- Likes 1
Komentár
-
ja som čakal na Ioniq namiesto troch mesiacov sedem, odvtedy kupujem len skladovky alebo už vyrobené na ceste
trojfáz je pri kone 2020 za príplatok, tak to tam s najväčšou pravdepodobnosťou nebude mať
-
U predajcu mi nevedeli povedat nic. Predpokladam, ze 11kW tam nebude, mohla byt tam byt vsak mobilna aplikacia, co potesi..
-
Bohuzial ta sklamem a nebude tam ani Apka, nechal som si poslat cenik na noveho Ioniqa a prve kusy na zaciatku roka 2020 nebudu mat Bluelink..., a ani nevedia ze kedy ho tam daju. Argumentuju GDPR a EU zakonmi , ked som odpisal ze ale ine znacky to maju, dokonca aj ine staty na ich znacku... ze ci teda ziju oni v inej EU , tak len odpisali ze nevedia. Proste pre SK trh tam apka nebude. Tymto sa Ioniq za 40 tis. Euro, uz definitivne zabil . A teda Bluelink logicky nebude mat ani Kona.
Soula vymenin az za ID.3 ten vypada naramne. Snad bude aj u nas
-
Dal som si namontovat tazne na Hyunday Konu EV . (A to mi nevedel nik povedat , ci tam moze , alebo ake.. nikto o tom nic nevedel ) Bol som sa na to pytat v Senci , kde montuju tazne , pozeral mi do papierov , velky TP , ze na tahanie to nemozu namontovat , ale potom pozrel ze na bicykle je to mozne , nosnost 80kg , tak mi ho namontovali . Tazne je take iste a sedi tam ako na benzinovu Konu . Namontovali , odskusali a funguje ! Sice bude zapisane ako len pre bicykle , ale je tam . Uz som skusal aj vozik tahat, aj cln s privesom do 750kg, uplne v pohode a ani to necitim. Konstrukcne je to to iste ako benzinova Kona ... Takze tak ..
- Likes 5
Komentár
-
Objednal som facelift Konu aj s 3f nabíjačkou. Netušíte akú to bude mať vidlicu? Nikde sa k tej info neviem dostať.
Komentár
-
mozeg Objednal som pred týždňom. Predajňa mala objednané nejaké kusy už skôr a ešte 2 mali nepredané. Tak som si jeden z nich vybral + nabíjačku. Vraj teraz (nov-dev) by mali ísť do výroby a prídu január-február (na zmluve je koniec feb.). Štandardná obj. hovoril že okolo 6 mes.
-
Mozme cakat v blizkej dobe zvolavacku a dufajme ze to nebude nic vazne. Po explozii Kony EV v Kanade rupla este dalsia vo Finsku a dalsie 3 v Juznej Korei. Vsetko v obdobi pd jula do oktobra 2019. V Korei pripada na Konu pre rok 2019 zatial 100% poziarov vsetkych EV (co je pozitivne ze boli len 3 dokopy, menej pozitivne ze vsetko jeden model).
Vsetkych 5 kusov Kony EV zhorelo podla vysetrovatelov na nasledky explozie baterie co je neobvykle. Do pripadu uz zatiahli aj LG Chem lebo poziare za predosle roky tiez postihli len ich baterie (1x Ioniq a 1x Renault-Samsung, ale pri tych nenastal vybuch len normalne vzplanutie). Je podozrenie ze 64kWh bateria Kony ma nejaku vyrobnu vadu ktora moze skoncit exploziou. Pripady uz presetruje Hyundai aj LG.
http://www.hani.co.kr/arti/english_e...ss/912588.html
Komentár
-
Nieco ohladne dorobenia predneho ulozneho priestoru pod kapotou.
https://youtu.be/0GRvSRlqtbc
https://youtu.be/5kurEcjkVBk
- Likes 1
Komentár
-
Paci sa navod ako nainstalovat android apky do infotainmentu Kony:
https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...kia-niro/page5
Komentár
-
Komentár
-
pojdem na jeden servis uvodom januara. O co ide?
-
Mimochodom, planujem nejake “jalove kilometre” za ucelom testovania. Chcem ist za mojou sestrou, ktora zije v Italii, tak chcem vediet limity. Kona ponuka moznost dohladania a navigaciu k nabijackam, Co asi kazdy elektromobil v danej kategorii, zrejme. Chcem to otestovat. Zistenia uverejnim.
-
-
winter mód mam zapnutý, na UFC mam však ďaleko z domu. GA - Budča .... Pokiaľ viem, je len tam....
Komentár
-
Winter mód pracuje vo veľkých mrazoch, je nastavený na mínusové teploty pod -10 a viac, v takejto miernej zime aká je u nás, nemá čo robiť.
Kvôli efektivite sa radšej baterka zohreje pri nabíjaní pomalšou rýchlosťou pár minút po začiatku nabíjania. Winter mode je skôr koncipovaný na ohriatie baterky pri jazde, aby mala vhodnejšiu teplotu pri dodávaní energie motoru alebo rekuperácií, nie na umožnenie čo najrýchlejšieho nabíjania pri príchode na nabíjačku.
Ja som nejakú spotrebu "Winter mode" zaznamenal pár krát minulú zimu a to muselo auto stáť celú noc vonku a boli pár dní mrazy pod -13 v Tatrách. Pri garážovaní aj v nevykúrenej garáži neklesne teplota ani celú zimu tak, aby sa Winter mode aktivoval.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Aha, tak to som nevedel, vďaka za info. Takže to má význam len v ozajstnej zime, aká u nás asi nebude..
Komentár
-
jux a ostatni majitelia Tesiel. Tesla zohrieva bateriu aj pri teplotach nad nulou? Niekto z vas mi hovoril, ze ked ma v navigacii supercharger, cestou automaticky zohreje bateriu. Ale robi to aj takto z fleku? Keby mal Roman v garazi Xko, startuje rano so zohriatou bateriou?
-
Bohuzial uz nie. Niekedy od updatu v septembri tu funkciu zrusili. Spekuluje sa, ze to je nasledok skumania poziarov zaparkovanych Tesiel v Cine. Na nieco prisli, a zacali baterie vyznamne viac teplotne setrit. Dost vyrazne aj obmedzili rekuperaciu do studenej baterie.
Ked ma bateria pod cca 5 stupnov je rekuperacia takmer nulova.
Caka sa, co z Tesly vypadne ako riesenie, lebo sa to majitelom samozrejme vobec nepaci. Podotykam, ze sa to tyka iba modelov S a X, trojka nema zohrievanie baterie.
Ina vec je, ked zadas do navigacie ako ciel Supercharger. Vtedy zacne zhruba 15 km pred cielom bateriu zohrievat, ale ze by to nejako vyznamne pomohlo som si teda nevsimol. VYkon zohrievanie baterie je dost maly, Nieco okolo 1 kW (?).Naposledy upravené Jiri GrandPa; 25-12-2019, 00:40.
-
Jiri GrandPa takze model3 je na tom teoreticky v tomto horsie ako Kona ?
u S a X je to teda mozno len docasne riesenie kym to nenapravia. Ale verim, ze v zime je to dost neprijemne ak si na to zvyknuty. Neostava teda majitelom nic ine ako si zapnut funkciu prdenia a zohriat auto tak
-
Jiri GrandPa Vykon ohrevu baterie tesly S aj X je 6kW. Kurenie interieru je tiez 6kW. Pri range mode kuri interier len 3kW a bateriu nezohrieva vobec.
-
jux - dik za opravu. Ale ten ohrev batérie ide teraz už len pri jazde. A IMHO je to blbosť za jazdy takto míňať energiu, ktorá sa ti rekuperaciou nemôže vrátiť.
-
milan84 - ako to myslíš horšie ako Kona. V akom zmysle?
-
Jiri GrandPa Myslim, ze teraz ide ohrev baterie len pri ludicrous+ (kedisi sa to volalo max battery power). Aspon tak sa mi to zda, pretoze pri studenej baterii trva obmedzenie rekuperacie podstatne dlhsie ako predtym. Cize zrejme sa ohrieva len jazdou- vybijanim. Ked budem mat cas pozriem ako to je - cez Scan my tesla.
-
Hej, podľa infiormacii čo som našiel nemá Model 3 zohrievanie batérie. Ale asi ho ani nepotrebuje. Lebo stačí mi na tom ujsť cca 10 km a už mám plny regen (oveľa rýchlejšie ako na S). Treba zobrať do úvahy, že jedine Tesly majú “tuzkove” články ktoré sa zohrejú jazdou výrazne rýchlejšie ako prizmaticke články Kony a spol.
-
jux - ako si písal pred nedavnom, keď vypnes Range mód zohrieva batériu aj prídavným kúrením, ale len pri jazde.
Zohrievanie batérie pred jazdou zrušili, a to aj v mrazoch.
Viac tu:
https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...ia-app.175867/
PS: admin hod toto pod tému Tesly pls.
-
TM3 nema dedikovany ohrev baterie. Ta sa ohrieva "zbytkovym" teplom z inverterov a motorov. Motory dokazu specialnym budenim generovat teplo (ohrev baterky) aj v stojacom rezime. Cize TM3 ma teplotny management baterie (ohrev aj chladenie) ale na ohrev nevyriesili dedikovane ale vyuzivaju moznost neefektivne budit motor a tym zvysit teplotu. Okruh je spolocny medzi bateriou, menicmi a motorom.
-
g211 - u Modelu S a X už zohrievanie baterie odstavili. Zohreje sa jedine nabijanim. Ale tu sme fakt od veci tejto témy.
-
Aku máš verziu SW v Tesle? Model S?
-
Super. Dik za info. Ja som ešte Schefuled departure neskúšal. Zajtra skúsim.
-
-
Moze mi niekto z majitelov Kony prezradit, ako ju pripojim na wifi hotspot? V sekcii "siete" mam Hyundai live a BlueLink. Nemam tam vsak wifi, ako sa pise v manualy.... Vdaka
Komentár
-
problem je v tom, ze v sietach vobec nevidim wifi. Mozno to bude tym novym infotainmentom..... hm..
-
Rasťo, našiel si to? Inak vie spraviť potom kona hotspot? Tj. dám do nej LTE SIM s veľa dátami, aby posádka (napr.dieťa s tabletom, nodemcu, ...) mala net? Ako sa ti zatiaľ Kona facelift pozdáva? DC nabíjanie nedomrvili ako u nového IONIQu?
-
Viem, ze trochu odbacame z temy, ale ak sa "tuskove" baterky zohrievaju vyrazne rychlejsie ako ine clanky - napr. teda Kona, tak potom Tesla musis skoro permanentne minat energiu na ich udrzanie v rozumnej teplote. Ak to takto je, je to dost skoda nie? Tu Konu zacne chladit az ozaj po dlhej ceste po dialnici, v meste mozno az po viacnasobnom DC nabijani.
Komentár
Komentár