Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Chcel som dať malú nádej, že ak by bol iný typ aku, že by mohli na Kone aspoň normálne držať 75kW, nie tú husenkovú drahu aku predviedlo Niro23 - možno ešte len "ladia" tie CATL.
    FYI, pozeral som tie naše logy. Niro20 max. 200A, Niro23 si držalo v úsekoch o 15% viac - 230A (82-88kW).. To boli tie " záblesky ", čo sme videli.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    kedze to zas bude mix troch pohonov, na EGMP zabudni a teda predohrab a ako uz pozname korejcov, tak ako cez kopirak od Nira. Kiez by som sa mylil...

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    10" vs 12" infotainment, R17 vs R19 kolesá. CATL vs ???? SkInno? Ale pokiaľ neprešli na eGMP tak to bude zaujímavé ako to obstojí s konkurenciou s tými ~46-55-65kW v hlavnej časti krivky pri nabíjaní :/

  • tommik
    odpovedal
    Čo možno očakávať od novej Kony? Nová generácia Hyundai KONA má dynamickejší dizajn a väčšie rozmery.
    Teda mimo toho, že je zasa raz o niečo väčšia. Technicky to bude nové Niro EV alebo niečo viac?

    Pridajte komentár:


  • Maco7
    komentoval k 's odpoveď
    Hej , podobne aj mne sa bateria 12V vybila po tusim 2 rokoch , potom som kupil novu , bol som na vymene novej hlavnej baterie a spravili aj upgrade softwaru , teraz si viackrat vsimnem , ze ked auto dlhsie stoji , svieti ta zlta dioda v predu a dobija mi malu bateriu z velkej... predtym to tak nerobilo , aspon som si to nevsimol. Teraz to funguje ako ma . Asi to bol problem aj v softe. Ale aj tak budem menit bateriu za LiFePO4 12V , asi tam dam 100Ah , uvidime , malo by byt dost energie na dozivotie . Uvidime co sa mi tam zmesti a bude pokoj . Meral som ober pri vypnutom aute a stale cuca 4 az 5A z olovenky . Pri starte to skoci na 50A , co je v pohode .. Dam vediet .

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    S tymi baterkami ma problem vacsina vyrobcov, VW meni na ID.4 pri prehrati software , Tesla dava od minuleho roka Li-ion 16V, asi je to iny rezim pouzivania ako pri spalovaku, na co nie su tie baterie zvyknute.

  • juris
    komentoval k 's odpoveď
    Tiez mam uz druhu baterku a mam tusenie ze tuto zimu asi budem menit znova. Momentalne 100tis km.

  • Roman-ba
    komentoval k 's odpoveď
    Nerieš, rovno výmen batériu. Ja som sa snažil batériu aj dobíjať, a aj keď som denne jazdil sa mi stalo ze som zastavil na pumpe (na WC🤣) a už som neodišiel. Tie kórejské batérie trpiia na medzičlánkový skrat a v určitej chvíli bolo na kontaktoch len 6V. Tak som kúpil 55 Ah novú a odvtedy nemám problém ani keď zabudnem dovriet kufor. Treba len dat pozor, aby sa Ti tam batéria zmestila kvôli rozmerom. Kapacita 55 Ah je úplne v pohode.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    Pozri si aj nastavenie dorazov na kufri. Kontakty musia priliehat. A ako uz tu bolo povedane riadne zatvarat kufor.

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Bluelink signalizoval všetko zatvorené, tak neviem. Budem s tým viac búchať
    Auto behá od 11/2020 myslím, takže výmena brzdovky ani nie po 2 rokoch. Zrejme to majú v zozname prác pri 2. garančke tak to automaticky menia.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Dobre si pamatas Taur, mne vydrzala baterka 2,5 roka, ale uz predtym parkrat spravila hento.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tommik A nehovorilo sa tu ze na Konach sa obcas nedovrie kufor co neuspi auto a nasledne sa vybije 12V bat? Ci to bolo Niro?
    A brzdovka menena uz po 30tis km? Ci jej ubehli roky?

  • tommik
    odpovedal
    2. garančka (30 tis.km)
    Auto Pola BA
    177,- € bez DPH
    Menená brzdovka a peľový filter.

    btw. Aké by malo byť napätie 12V batérie pri zapnutom aute? Bol som v tom, že niečo cez 14V no aktuálne mám tak 13,7V. Pýtam sa lebo som tento týždeň prišiel po daždivej noci ráno k autu a bola do sucha vybitá. Jazdím denne.
    Tak že či je pred smrťou alebo čo s ňou. V servise mi na to povedali, že "tam dávajú malé batérie" a vlastne je teda normálne, že ráno ani neodomknete auto. Vraj nemám púšťať rádio

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Hm, tak to musím vyskúšať.
    Skôr mám skúsenosť ako píše Maco7, že po 70% to padá na nejakých 35, resp. následne 23 kW. Všimol som si ale, že pokiaľ nabíjam na DC do 50kW tak ťahá vyšší výkon do vyššieho SOC kým príde pád ako keď tam pichnem >50kW DC.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Skús začať nabíjať nad 60 alebo 70% a pôjde Ti aj nová do 83%. Ja som to postrehol ešte na starej, že záležalo, kedy pri akom SOC sa začalo nabíjať. Keď pri vyššom, tak mi Kona držala do 80 až 83% ale keď som nabíjal od 20 - 30%, vždy sa znížil výkon pri 73%. Môj postreh, niekto to má možno zmerané aj diagnostikou - že ak je nižšia teplota ako x stupňov, ťahá vyššie.
Pracuje...