Okrem toho ze 2 miesta obsadene neelektro autami, som sa pri nabijani nedostal nad 32kw/h... bezna situacia? Nabil som cca 22kwh za 45 min... zacal som.pri cca 20% kapacity. Nasledne nabijanie na Delitrans GW TN a tlacilo stale cez 86kwh. EQC ma ist do 110.
Co sa tyka Ejoin su tam ale boli obsadene spalovakmi
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Aupark BA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Na mape pribudol tag Ejoin Aupark BA. Znamená to, že keď tam zajtra pôjdem, nájdem tam plne funkčnú nabíjačku od spol. Ejoin, áno?
Pridajte komentár:
-
ani Bjornove zimne testovanie nedokazalo dat bateriu do teploty vhodnej pre rychlejsie nabijanie. A to mal zapnuty "winter mode":
https://www.youtube.com/watch?v=RjFE1mNtUcc
-
Roman-ba pls. Mas v menu tkzv wintermode? Po svete sa potuluje niekolko verzii 64kWh baterii pre konu a eniro. Jedna verzia ma aj 2kW ohrev chladiacej kvapaliny do baterie. Ak tam tento doohrev nieje tak sa bateria iba prihrieva od zvysnych dielov ktore su aktivne chladene.
-
Peto02 Ráno mi v aplikácii už ukázalo včerajšie nabíjanie, tak to nebolo grátis... Len sa mi stalo prvý krát, že to nebolo Online. Vždy keď som nabíjal doteraz na ZSE, hneď po začatí nabíjania mi prišla Flash notifikácia že nabíjam, a keď som skončil, okamžite mi vypísalo ako dlho a za koľko som nabil. Zda sa že urobili nejaký Update tej appky a už sa to zobrazí až na druhý deň.
Teq Nevedel som že Kona to má tak urobené, aj som stále čakal, že spozorujem nejaké zahrievanie batérie, ale ešte asi nemrzlo..
Pridajte komentár:
-
S poslednou vetou a hlavne slovom nemozem suhlasit. Z beznej ZSE rychhlonabijacky sa mi informacia o nabijani zobrazuje do par hodin, ale napr. zo ZSE nabijackach na Zeleznej studnicke nemam ziadne info az na zaciatkok dalsieho mesiaca, resp. ked pride faktura. Tam tie udaje asi nejak zbieraju na konci mesiaca a naraz to nahraju do systemu pred tym ako ludom poslu faktury.
-
tak tak, Kona ma takzvany "coldgate" musis to nahanat poriadne po dialnici aby sa to zohrialo, Kona si nevie inak bateriu zohriat na idealnu teplotu, len ju vie udrzat nezamrznutu v extremnej zime.
To je cela veda ked idem s EV na dlhu trasu v zime, poriadne to zo zaciatku rozbehnem nech sa to zahreje, potom napichnem na DC a zachvilu je bateria v idealnej teplote ako aj lete, spotrebu zvysuje len odpor vzduchu (pokial ma clovek tepelne cerpadlo a von nie je zima ako v ruskom filme)
-
Tak dnes som mal chvíľku voľno, tak som bol pozrieť tie nové nabíjačky. Nabíjalo max 52 kW (ale väčšinu času iba 33kW) (Kona 64kW). Prístup kartou ZSE ale asi zatiaľ zadarmo, lebo mi v aplikácii píše nulové nabíjanie a neprišla mi ani žiadna notifikácia počas nabíjania. Tak ešte počkám ale ZSE má údaje o nabíjaní v aplikácii On-Line a okamžite.
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: