Ja hovorim, ze bateria pri vyuziti potencialu auta, ktory mu bol dany, trpi a je extremne namahana. A toto tvrdenie je potvrdene tym, ze Tesla nezvladne tuto zataz ani kratsiu kontinualnu dobu, bateria sa hodi do ochranneho modu, lebo by sa uvarila. O tom prehrievani hovorim. A jedna zo zakladnych premis ohladne zivotnosti baterii je aka? Vyvarujte sa teplu. A co hovoria doterajsie skusenosti s bateriami, ktore boli ukazkove pri Nissane Leaf? Baterii vadi rychlonabijanie menej ako vysoke teploty. To, ze Tesla je "konzumentske auto" ako si ju nazval na tom nic nemeni. Rozhodli sa dat autu taky potencial, tak by mal byt ten potencial aj vyuzitelny vzdy a za kazdych okolnosti. Maju na tom postaveny marketing. Inac sa jedna o zavadzanie. Ano eTron je lenivy. Ale nikde ho nepropaguju ako najrychlejsie SUV ani sa nijako extra nezmienuju o jeho vykone, o co sa napriklad taky Jaguar s iPace-om pokusil tym ich komickym drag-raceom s TMX.
To s amikmi chapem, ale vela ludi co potvrdilo ubytky auto garazuje, takze vplyv tepla/zimy je minimalizovany. A rozdiel 20-30 mil za tyzden urcite nebude sposobeny teplotou baterie pri odparkovani a naslednom nastartovani. V zime pri -30 mozno, ale nie v lete. A pre teba je to mozno hoax, mozno je tvoje auto specialne neviem. Ale aktualne moja skusenost je taka, ze viac ako 50 ludi, ktorych nepoznam, na Tesla fore potvrdili znatelny odber v aute pocas doby, co auto dlhsiu dobu stoji 48+ hodin, nikto im neodporoval, a ty si zatial jediny, ktory to vyvracia (a teba tiez nepoznam

