Včera to bolo presne rok tomu, ako som už od ôsmej rána netrpezlivo prešľapoval pred predajňou Hyundai-u v BA a nevedel sa dočkať kľúčov od Ioniq-a. O desiatej som už držal kľúče v ruke, ešte rýchlo podpis sem a sem a potom už šup šup do garáže. Prevzatie auta trvalo pár minút, tu je volant, takto sa volia jazdné režimy, takto sa púšťajú stierače a takto zapínajú svetlá (na ich obranu, ja som nástojil na tom, aby sme to zbytočne nezdržiavali, aj tak som mal z netu naštudované viac ako oni  ). Autíčko som mal nabité na 40 %, takže prvá cesta smerovala do Fresh Market-u na ZSE a odtiaľ už priamo na diaľnicu do ZA s medzizastávkou pri Lidli v Novej Dubnici.
). Autíčko som mal nabité na 40 %, takže prvá cesta smerovala do Fresh Market-u na ZSE a odtiaľ už priamo na diaľnicu do ZA s medzizastávkou pri Lidli v Novej Dubnici.
A tak som si dovolil spraviť po roku malú sumarizáciu nákladov (viď tab.). Keby som to mal zhrnúť jednou vetou: ,,Keby som pred rokom vedel, ako sa bude spolunažívať s Ioniq-om, stál by som pred predajňou už o šiestej ."
."

							
						
					 ). Autíčko som mal nabité na 40 %, takže prvá cesta smerovala do Fresh Market-u na ZSE a odtiaľ už priamo na diaľnicu do ZA s medzizastávkou pri Lidli v Novej Dubnici.
). Autíčko som mal nabité na 40 %, takže prvá cesta smerovala do Fresh Market-u na ZSE a odtiaľ už priamo na diaľnicu do ZA s medzizastávkou pri Lidli v Novej Dubnici.A tak som si dovolil spraviť po roku malú sumarizáciu nákladov (viď tab.). Keby som to mal zhrnúť jednou vetou: ,,Keby som pred rokom vedel, ako sa bude spolunažívať s Ioniq-om, stál by som pred predajňou už o šiestej
 ."
."

 ). Určite by pomohlo na tie rozkopané cesty, keby mal aj vzadu viacprvkovú nápravu, žiaľ... ale aspoň váha tej baterky, ktorá je celá vzadu, trošku stabilizuje to auto. A pri tých rýchlostiach po meste to nie je až také strašné. Viac mi vadí, keď potrebujem rýchlejšie akcelerovať a začnú mi prešmykovať predné kolesá
 ). Určite by pomohlo na tie rozkopané cesty, keby mal aj vzadu viacprvkovú nápravu, žiaľ... ale aspoň váha tej baterky, ktorá je celá vzadu, trošku stabilizuje to auto. A pri tých rýchlostiach po meste to nie je až také strašné. Viac mi vadí, keď potrebujem rýchlejšie akcelerovať a začnú mi prešmykovať predné kolesá  Daň za baterku vzadu a predný náhon
 Daň za baterku vzadu a predný náhon  
			 .
.  
	 
	
Komentár