Ďakujem - mňa k spalováku nemá čo pritiahnúť - je to smrť planéty Zem. Do budúcna mi stačí lepšie naplánovať a vozím sa s plným komfortom aj vzdialenosti 180km v zime a v lete aj 23-250km.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Napr. mne tam tiež dnes nešlo nabíjať, lebo jedna nabíjačka tam nebola funkčná. Musel som použiť tú druhú. Ale už je znova funkčná.Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
Komentár
-
Ak spravne rozumiem na nabijanie plnym vykonom palubnej nabijacky tohto auta ktora je jednofazova treba 32A istic a takyto kabel http://www.chargeupyourday.de/pd/kab...de-3-21000235/
Komentár
-
Pokial nabijaci stojan type2 nema kabel na sebe - tak ano.
Pre nabijanie z cerveneho 5kolika 32A treba jednofazovy mobilny konektor 32A.
Samozrejme mozno na 1 fazu/32A pouzit aj trojfazove 32A mob kon alebo typ2/type2 kabel.
3F su drahsie, tazsie, menej flexibilne, lebo maju o dve 6mm2 zily viacej, no konektory rovnake.
-
Tyto anglicania ponukaju Type 2 - Type 2 nabijaci kabel 1 fazovy ze celkom slusnu cenu. Ale je iba o kilo lahsi ako 3 fazovy.
https://evconnectors.com/EV-charging...g%20Plugs-Lead
-
Mne sa zdá, že tie dotácie naši predajcovia áut riadne zneužili! Ako je možné, že v niektorých krajinách EÚ sa dá kúpiť IONIQ až o 6000 eur lacnejšie ako u nás? To si ani nemusí záujemca vybavovať našu dotáciu 5000 eur, stále ho to vyjde o 1000 eur lacnejšie. Čo to má vlastne znamenať?
Čo keby sme oficiálne oslovili predajcov, prečo nás takto klamú? A čo štát, Ministerstvo hospodárstva? Čo na to povie Zväz automobilového priemyslu ( ZAP SR)?
Komentár
-
pripomína mi to dobu nie tak dávno minulú - dovoz nových škodoviek - v "novinách písali" ako sa ľudia klamú, pretože za hranicami ponúkajú iba v nižšej výbave a tunák v plnej.
a veľmi som sa divil ako a koľko susedia doplácali na všetko nad "holú karosériu"!
ps - to by musel niekto zobrať list výbavy a porovnávať s hore spomenutým návodom.
-
Elektrický IONIQ sa predáva prakticky len v 1 výbave, sú ta, len drobné doplatky za farbu, sedačky a pár drobností. Ak to bude príplatková výbava, tak je cena ešte vyššia a rozdiel v cene markantnejší. Je to všetko nad tú cenu. Provnával som základnú cenu. A to ešte naši slovenskí predajcovia dali akože 2000 eur bonus, ak by ten nebol, tak je rozdiel v cene 8000 eur a to je už fakt nezmyselná cena.
-
Treba si preveriť čo majú vo výbave v zahraničí pretože v tej SK verzii mám okrem kožených sedadiel v aute asi úplne všetko: držanie pruhov, adaptívny tempomat , signalizácia mŕtveho uhla, cúvacia kamery a more iného !
-
-
Ja tiez zvazujem kupu IONiQU ak by sa nieco vyskytlo za spominanu cenu 22bez dph. 4rocny GOLF by tak siel z domu. Pri tej cene by sa to uz oplatilo.
Komentár
-
Základná SK cena je 34990€ ak odrátame DPH 29158€ odrátame 5000€ dotáciu 24158€ a ak máte na firmu aspoň 2 auta dostanete fleetovú zľavu 2000€ čiže 28325 bez DPH zo sumy 33990€ a 5000€ dotácia je 23325€ ja som si vybavil ešte dodatočnú zľavu v ktorej som dostal zimné pneu a zaplatím tak 22385€ alebo tak neak. Čiže si to až na tú fleetovú zľavu vie vybaviť takto skoro každý platca DPH !!! Nejde o to či majú predvádzačku alebo len výstavný kus platí to na všetky
-
A keď trocha pojednáte, dá sa ešte lepšie ako 22 (aj keď väčšina predajcov bude rozprávať, že je to pod ich nákup).
Predaj áut je ako iných komodít - sú oficiálne nákupné ceny, ale predajcovia dostávajú koncoročné bonusy za objem predaja. Takže ak niekto nemôže ísť dole, iný ešte môže (lebo nepozerá len na oficiálnu nákupnú cenu od importéra ale aj na koncoročný bonus) a stačí si dopisovať s viac predajcami a rozdiel ešte môže prekvapiť.
-
Majitelia a buduci majitelia IONiQu, uz ste zistili, ci sa da IONiQ na Slovensku objednat s trojfazovou 6,6kW nabijackou? na slovenskej stranke:
http://www.hyundai.sk/modely/ioniq-electric klik na nabijanie... spominaju trojfaz
" Využíva 3-fázový striedavý prúd a umožňuje nabiť batériu na 100 % za 4 hodiny 25 minút. "Naposledy upravené jux; 26-12-2016, 09:29.
Komentár
-
https://www.youtube.com/watch?v=RW2gatbDwrk 3:18 tato testovana verzia vyzera ze ma 3faz nabku podla zaberu na konektor. /OPRAVA NEMA /Naposledy upravené Martin V; 28-12-2016, 18:57.
-
Nikde po internete som zatial nenasiel, ze by ioniq electric bol k dispozicii s trojfazovou nabijackou. Zrejme do vsetkych davaju len jednofazovu 32A nabijacku a sporadicke tvrdenia, ktore sa o trojfazovosti objavuju na internete, vyplyvaju zrejme z neznalosti novinarov, ktory, ked vidia type2 konektor, hned si myslia, ze je (len) trojfazovy. Najviac ma zaraza tvrdenie o trojfazovosti na oficialnej .sk stranke hyundai, no tu sa to da vysvetlit tym, ze pod pojmom trojfazova myslia 32A, lebo u nas nie su bezne jednofazove 32A zasuvky, 32A mame len trojfazove cervene 5-koliky, alebo 32A (pripadne aj 63A) type2 nabijacie stojany, ktore su vacsinou tiez trojfazove. Kedze ioniq je korejsky EV, jeho standardnym AC konektorom je type1, ktory je len jednofazovy, takze v eu verzii je type1 konektor nahradeny jednofazovou verziou type2 konektora.
Podla obrazkov a videi, podobne to bude zrejme aj u Ampery-e, ktora ma tiez povod ako Bolt v "jednofazovej krajine " US - t.j. bude zrejme k dispozicii rovnako ako Ioniq len s jednofazovou nabijackou. Trojfaz sa v US samozreme pouziva - v priemysle, v domacnostiach nebyva.
Len Tesla pre Europu (Cinu a mozno aj inde) poskytuje trojfazove nabijacky, hoci v US ma tiez len jednofazove.Naposledy upravené jux; 29-12-2016, 04:06.
-
Komentár