Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 377
    • lubos98970
    •   

    #46
    Ďakujem - mňa k spalováku nemá čo pritiahnúť - je to smrť planéty Zem. Do budúcna mi stačí lepšie naplánovať a vozím sa s plným komfortom aj vzdialenosti 180km v zime a v lete aj 23-250km.

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Member
      • May 2014
      • 377
      • lubos98970
      •   

      #47
      Áno Juraj asi myslíš laugaríciu zásuvky a Eltop nabíjačku na parkovisku - nemám potrebný kábel nemôžem ho teraz kúpiť za štandardnú cenu. A mala by byť aj rýchlonabíjačka na tú som zabudol no neviem či je tam SSC

      Komentár

      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1438
        •   

        #48
        Dnes som sa v Alteria Motor dozvedel, že nejaký zákazník, majiteľ Ioniqu volal šéfovi firmy, že mu nejde nabíjanie v Miragi. Bohužiaľ šéf tam nebol, tak som sa nedozvedel ďaľšie podrobnosti.
        Ten zákazník bol Ľuboš G.? Lebo neviem o tom, že by Ioniq kúpil v Žiline ešte aj niekto iný.

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 377
          • lubos98970
          •   

          #49
          Nie nie mne nabíjanie pekne šlo veď to bolo vidieť na videu. Ešte by ma zaujímalo s akého dôvodu nabíjanie nešlo.

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Z akého dôvodu netuším
        • Juro
          Administrator
          • Mar 2014
          • 2164
          • juraj1702
          •   

          #50
          Napr. mne tam tiež dnes nešlo nabíjať, lebo jedna nabíjačka tam nebola funkčná. Musel som použiť tú druhú. Ale už je znova funkčná.
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár

          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 360
            •   

            #51
            Mna by este zaujimaloake su servisne intervaly a predpokladana cena tychto servisnych intervalov. Dik

            Komentár

            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 360
              •   

              #52
              Ak spravne rozumiem na nabijanie plnym vykonom palubnej nabijacky tohto auta ktora je jednofazova treba 32A istic a takyto kabel http://www.chargeupyourday.de/pd/kab...de-3-21000235/

              Komentár


              • nemo
                nemo komentoval
                Upraviť komentár
                V service centre Tesla Wien mi ho predali za 195 EUR+DPH co je o 2 eura lacnejsie.

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                Pokial nabijaci stojan type2 nema kabel na sebe - tak ano.
                Pre nabijanie z cerveneho 5kolika 32A treba jednofazovy mobilny konektor 32A.
                Samozrejme mozno na 1 fazu/32A pouzit aj trojfazove 32A mob kon alebo typ2/type2 kabel.
                3F su drahsie, tazsie, menej flexibilne, lebo maju o dve 6mm2 zily viacej, no konektory rovnake.

              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                Dá sa zohnať ešte lacnejšie

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Tyto anglicania ponukaju Type 2 - Type 2 nabijaci kabel 1 fazovy ze celkom slusnu cenu. Ale je iba o kilo lahsi ako 3 fazovy.
                https://evconnectors.com/EV-charging...g%20Plugs-Lead
            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1922

              #53
              Hyundai Ioniq CRASH TEST
               

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Ozaj videl uz niekto crash test TMX? Lebo ja nie a na YT ani google mi ho nenasiel dava mi len Skove.
            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 360
              •   

              #54
              Post z ioniq fora: -------km/h
              ---
              °C -40-60km/h 60-80km/h 80-100km/h 100-120km/h
              -0-5 X X X 155
              5-10 X 256 165-235 X
              10-15 X 290 X X
              15-20 X X X X
              20-25 X X X X
              25-30 351 339 X 220
              Naposledy upravené Juro; 30-12-2016, 09:04. Dôvod: dal som to do tabulky

              Komentár

              • mozeg
                Member
                • Dec 2015
                • 360
                •   

                #55
                A este jedna recenzia:

                http://myioniq.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=73#p495

                Komentár

                • dango
                  Moderator
                  • Nov 2014
                  • 440
                  •   

                  #56
                  Este sa ani poriadne nerozbehol predaj a Hyundai uz avizoval zvacsenie dojazdu o 50% v roku 2018, co by znamenalo 42kWh bateriu. Dojazd v praxi 350km je uz hlboko pouzitelny
                  124 is not enough, and we have a plan to extend that to more than 200 by 2018.”

                  Komentár

                  • 1fisker
                    Senior Member
                    • Aug 2014
                    • 1438
                    •   

                    #57
                    Mne sa zdá, že tie dotácie naši predajcovia áut riadne zneužili! Ako je možné, že v niektorých krajinách EÚ sa dá kúpiť IONIQ až o 6000 eur lacnejšie ako u nás? To si ani nemusí záujemca vybavovať našu dotáciu 5000 eur, stále ho to vyjde o 1000 eur lacnejšie. Čo to má vlastne znamenať?
                    Čo keby sme oficiálne oslovili predajcov, prečo nás takto klamú? A čo štát, Ministerstvo hospodárstva? Čo na to povie Zväz automobilového priemyslu ( ZAP SR)?

                    Komentár


                    • Marcel Pavlík
                      Marcel Pavlík komentoval
                      Upraviť komentár
                      pripomína mi to dobu nie tak dávno minulú - dovoz nových škodoviek - v "novinách písali" ako sa ľudia klamú, pretože za hranicami ponúkajú iba v nižšej výbave a tunák v plnej.
                      a veľmi som sa divil ako a koľko susedia doplácali na všetko nad "holú karosériu"!
                      ps - to by musel niekto zobrať list výbavy a porovnávať s hore spomenutým návodom.

                    • 1fisker
                      1fisker komentoval
                      Upraviť komentár
                      Elektrický IONIQ sa predáva prakticky len v 1 výbave, sú ta, len drobné doplatky za farbu, sedačky a pár drobností. Ak to bude príplatková výbava, tak je cena ešte vyššia a rozdiel v cene markantnejší. Je to všetko nad tú cenu. Provnával som základnú cenu. A to ešte naši slovenskí predajcovia dali akože 2000 eur bonus, ak by ten nebol, tak je rozdiel v cene 8000 eur a to je už fakt nezmyselná cena.

                    • Ľuboš Geleta
                      Ľuboš Geleta komentoval
                      Upraviť komentár
                      Treba si preveriť čo majú vo výbave v zahraničí pretože v tej SK verzii mám okrem kožených sedadiel v aute asi úplne všetko: držanie pruhov, adaptívny tempomat , signalizácia mŕtveho uhla, cúvacia kamery a more iného !
                  • mozeg
                    Member
                    • Dec 2015
                    • 360
                    •   

                    #58
                    Ja tiez zvazujem kupu IONiQU ak by sa nieco vyskytlo za spominanu cenu 22bez dph. 4rocny GOLF by tak siel z domu. Pri tej cene by sa to uz oplatilo.

                    Komentár


                    • 1fisker
                      1fisker komentoval
                      Upraviť komentár
                      Za 23 tis. bez DPH by sa dal zohnať predvádzací kus, to mám na mysli bez odpočítanej dotácie. Priama cena.
                      Naposledy upravené 1fisker; 28-12-2016, 16:42.

                    • Ľuboš Geleta
                      Ľuboš Geleta komentoval
                      Upraviť komentár
                      Základná SK cena je 34990€ ak odrátame DPH 29158€ odrátame 5000€ dotáciu 24158€ a ak máte na firmu aspoň 2 auta dostanete fleetovú zľavu 2000€ čiže 28325 bez DPH zo sumy 33990€ a 5000€ dotácia je 23325€ ja som si vybavil ešte dodatočnú zľavu v ktorej som dostal zimné pneu a zaplatím tak 22385€ alebo tak neak. Čiže si to až na tú fleetovú zľavu vie vybaviť takto skoro každý platca DPH !!! Nejde o to či majú predvádzačku alebo len výstavný kus platí to na všetky

                    • Miroslav Rojko
                      Miroslav Rojko komentoval
                      Upraviť komentár
                      A keď trocha pojednáte, dá sa ešte lepšie ako 22 (aj keď väčšina predajcov bude rozprávať, že je to pod ich nákup).

                      Predaj áut je ako iných komodít - sú oficiálne nákupné ceny, ale predajcovia dostávajú koncoročné bonusy za objem predaja. Takže ak niekto nemôže ísť dole, iný ešte môže (lebo nepozerá len na oficiálnu nákupnú cenu od importéra ale aj na koncoročný bonus) a stačí si dopisovať s viac predajcami a rozdiel ešte môže prekvapiť.
                  • jux
                    jux
                    Senior Member
                    • Apr 2015
                    • 1294
                    •      

                    #59
                    Majitelia a buduci majitelia IONiQu, uz ste zistili, ci sa da IONiQ na Slovensku objednat s trojfazovou 6,6kW nabijackou? na slovenskej stranke:
                    http://www.hyundai.sk/modely/ioniq-electric klik na nabijanie... spominaju trojfaz
                    " Využíva 3-fázový striedavý prúd a umožňuje nabiť batériu na 100 % za 4 hodiny 25 minút. "
                    Naposledy upravené jux; 26-12-2016, 09:29.

                    Komentár


                    • Martin V
                      Martin V komentoval
                      Upraviť komentár
                      https://www.youtube.com/watch?v=RW2gatbDwrk 3:18 tato testovana verzia vyzera ze ma 3faz nabku podla zaberu na konektor. /OPRAVA NEMA /
                      Naposledy upravené Martin V; 28-12-2016, 18:57.

                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Nikde po internete som zatial nenasiel, ze by ioniq electric bol k dispozicii s trojfazovou nabijackou. Zrejme do vsetkych davaju len jednofazovu 32A nabijacku a sporadicke tvrdenia, ktore sa o trojfazovosti objavuju na internete, vyplyvaju zrejme z neznalosti novinarov, ktory, ked vidia type2 konektor, hned si myslia, ze je (len) trojfazovy. Najviac ma zaraza tvrdenie o trojfazovosti na oficialnej .sk stranke hyundai, no tu sa to da vysvetlit tym, ze pod pojmom trojfazova myslia 32A, lebo u nas nie su bezne jednofazove 32A zasuvky, 32A mame len trojfazove cervene 5-koliky, alebo 32A (pripadne aj 63A) type2 nabijacie stojany, ktore su vacsinou tiez trojfazove. Kedze ioniq je korejsky EV, jeho standardnym AC konektorom je type1, ktory je len jednofazovy, takze v eu verzii je type1 konektor nahradeny jednofazovou verziou type2 konektora.
                      Podla obrazkov a videi, podobne to bude zrejme aj u Ampery-e, ktora ma tiez povod ako Bolt v "jednofazovej krajine " US - t.j. bude zrejme k dispozicii rovnako ako Ioniq len s jednofazovou nabijackou. Trojfaz sa v US samozreme pouziva - v priemysle, v domacnostiach nebyva.
                      Len Tesla pre Europu (Cinu a mozno aj inde) poskytuje trojfazove nabijacky, hoci v US ma tiez len jednofazove.
                      Naposledy upravené jux; 29-12-2016, 04:06.
                  • ozana
                    Member
                    • Jun 2015
                    • 193

                    #60
                    Bjørn Nyland - Winter test of Hyundai Ioniq

                    Komentár

                    Pracuje...
                    X