Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 377
    • lubos98970
    •   

    #16
    To sú dvaja rozličný majitelia ? Alebo to má pod palcom jeden človek ?

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      to su predajcovia (aj) Hyundaiov
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 377
    • lubos98970
    •   

    #17
    Ďakujem za odpoveď malo to svoje ovocie to že tam bol jeden skladom v Žiline :-)

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      V Žiline mi písal predajca už 10.11., že majú skladom. Ale všetky skladovky sú v základnej výbave.
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 377
    • lubos98970
    •   

    #18
    Asi v utorok si idem po Ioniq a stál výrazne menej ako 34990€ a to si k tomu dám 5000€ dotáciu a odrátam DPH a som na naozaj príjemnej cene s dojazdom nad 200 km a inými vymoženosťami oproti takému Zoe a iným

    Komentár

    • curgali
      Member
      • Jul 2014
      • 289
      •   

      #19
      Zmazal som koment, lebo už je bezpredmetný, a gratulujem ku krásnemu autu....

      Komentár

      • Ľuboš Geleta
        Member
        • May 2014
        • 377
        • lubos98970
        •   

        #20
        Toto akože dokáže každý Ioniq ?

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          To je koncept a to len testuju v LA podla nazvu videa. A pozeral som to len tu nesiel som na kanal YT.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 949
        •      

        #21
        zoznam pridelených dotácií - je tam vidieť, že najviac idú Nissan Leaf a VW up

        http://www.zapsr.sk/podpora-elektric...bxe_green_line
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Cudujem sa tym e-up-om, ved pokial viem, VW do nich dava este stale na kurenie len odporove spiraly, tak ako boli v 1.gen leafa. Rozpraval som sa s vodicom e-up-u, hovoril, ze ked je pod nulou, pri kratkych jazdach po meste polovica elektriny ide na kurenie. Alebo mam stare info a uz kuria v e-up-e klimou?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          a na mieste 32 prvý Ioniq
      • Ľuboš Geleta
        Member
        • May 2014
        • 377
        • lubos98970
        •   

        #22
        Aj keby má špirálu rozhodne to môže zobrať max 20% energie stačí ísť na to matematicky
        A ako je to v Peugeote iOn ?

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Neviem ako je to v iOn-e. Spiraly ma este tiez sucasna verzia Nissan e-NV200, BMV i3, Opel ampera. Vyrobcovia sa tak zastaralou technologiou neradi chvalia. Vodic Up-u hovoril polovica... Samozrejme nie pri suvislej jazde, ale pri kratkych jazdach, ked sa auto vzdy vychladi a znova musi rozkurit, pricom on casto vozi sefa a casto ho caka v aute.. Priamy ohrev zozerie cca 4x viac energie ako kurenie tepelnym cerpadlom.
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1922

        #23
        Tu je video o Hyundai Ioniq EV interier a exterier + jazda. 13:10min ma video.



        A tu je test ale Hyundai Ioniq Hybrid Autozurnalom. 11:26min ma video.

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 949
          •      

          #24
          takže čo tvrdili zahraniční novinári, je potvrdené aj českými, pri najmenšej baterke 28kW (Leaf 30 a BMW 33) došiel Ioniq najďalej, hold tie reči o výnimočnej efektivite komponentov a aerodynamike nie sú len kecy

          http://autobible.euro.cz/hyundai-ion...-km-zapomente/
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Do týchto EV by si mali milí novinári pozvať skúsených elektromobilistov. A to by ste videli, aký by mali dojazd...Mne tiež trvalo pár 100 km až som zistil, ako mám a nemám jazdiť, aby som mal lepší dojazd....

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Zaujimavy clanok aj test. Mozno by test mali z rovnakymi autami a trasou prejst viac krat aby sa dosiahol co najlepsi vysledok. Upne suhlasim z crgalim, ze skusenosti treba mat viac a boli by aj lepsie vysledky. Alebo nech sa zidu 3 majitelia LEAFa, i3ky a ionuqu a nak spravia vlastny test po tej istej trase, ze ake budu vysledky Pacia sa mi aj komentare pod clankom su vecne a hovoria ich ludia z realnymi skusenostami. Inac ktore z tesovanych aut bolo najtazšie? Ktore ma najhorsiu aerodinamiku? Nissan LEAF podla obrazkov ak som to dobre videl mal 30 000km najazdenych. BMW i3 neviem a Hyundai ioniq je na trhu kratko. Vsetko to zohrava svoje aj pri dojazde a na vysledkoch testu.
        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 377
          • lubos98970
          •   

          #25
          Ako čerstvý majiteľ Ioniq môžem povedať niečo iné.
          Auto je skotočne super, preberal som ho dnes v Žiline pekne vymrznuté na asi 0C. Keďže pri návrate domov do Nadlíc už bola tma a trochu snehu na ceste išiel som dosť pomaly. Šiel som cez Nitrianske Pravno a pred ním bližšie k Žiline je kožiarske stredisko veľmi kvalitne do kopca. Pred jazdou mi ukazovalo 205 km a 98% akumulátor. Za Prievidzou už sa šlo aj 90 km/h ale väčšinou ekonomicky. Po dorazení do cieľa Nadlice som prešiel 105 km a zostávajúci dojazd bol 105 km 51% akumulátor. Od asi 15 km po štarte som si zapol kúrenie na 17C a asi 50 km som mal zapnuté vyhrievanie volantu - vážne super vec. Počas jazdy som si 2 x vyskúšal plný výkon Drag Race vs Mini Coper S 160 koní - obehol ma až keď mal 3 pri rýchlosti asi 110km/h sa dostal predo mňa - mal som režim Šport
          Auto môžem jednoznačne odporučiť je super. Neskôr podám množstvo informácii aj video.
          Veľké - pomalá nabíjačka len na 230V - bol som v tom že bude k tomu aj kábel na 380V.
          S tým káblom na 230V z 50% ukazuje 6h do plného nabitia.
          Bude treba zabezpečiť kábel ako používajú Tesla na 380 V
          Naposledy upravené Ľuboš Geleta; 06-12-2016, 23:16.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Gratulujem k autu. Nak sluzi.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Vas Ioniq ma trojfazovu nabijacku?

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            trasa žilina, rajec, FAČKOVské sedlo, ...? z toho kopca by reverzne dobilo ...
            to auto odtiaľto vyzerá celkom dobre, budem musieť prehodnotiť svoje priority!
            a gratulácia!

          • Martin V
            Martin V komentoval
            Upraviť komentár
            Gratulujem urcite rozumna volba za dobru cenu. Poprosim ak by sa dalo , neskor skusenosti s prevadzky. Dojazdy v roznych podmienkach a rychlostiach.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1438
          •   

          #26
          Ako nič v zlom, z tú cenu sa to auto oplatí? Ja dosť silne o tom pochybujem, ale keďže sme tu na fóre všetci nadšenci elektromobilov, občas aj blbo investujeme
          Ale nechcem kaziť radosť z nového auta.

          Komentár


          • Ľuboš Geleta
            Ľuboš Geleta komentoval
            Upraviť komentár
            Jasne že sa oplatí - po odrátaní DPH, štátneho príspevku 5000€ ktorý nieje naraz a fleetovej zľave ( keď máte na firmu napísané 2 autá ma Ioniq vyšiel 22400€ a to je veľmi zaujímavá cena na pekné výkonné auto z dojazdom nad 200 km

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            za tú cenu to bolo predpokladám bez premium packetu a bola to biela predvádzačka ?
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1438
          •   

          #27
          Ja by som za to dal max. 15 tis.

          Komentár


          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            a ja za fiskera ani 1 000...
        • Juro
          Administrator
          • Mar 2014
          • 2164
          • juraj1702
          •   

          #28
          Ľuboš Geleta gratulujem! Z EV áut mimo Tesly sa mi to tiež javí ako najschopnejšia voľba. Prídi ukázať niekedy, vyskúšame nabíjačku.
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Mne sa to javí zo všetkých el. áut ako najschopnejšia voľba, nie mimo tesly. Mám na Teslu ale kvôli ďalekému servisu, dielenskému spracovaniu interiéru a exteriéru, začiatočníckym chybám a následným zvolávačkám atď. som čakal na auto od normálnej automobilky, ktorá má nejaké autá za sebou.
            Tesla je jedinečná technológiami, v tom že začínala na holej lúke, nemala zviazané ruky, je vpredu a je leader trhu, ale keď sa zoberú praktické vlastnosti a určitý návyk na "prémiové" spracovanie, tak tak treba veľmi oči privierať.

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko - k tesle mu chýba málo - dojazd, možno nabíjane, ale je to ako z toho vtipu: a tá iná má inú? nemá inú, ale má JU TU! a ešte doplním TERAZ.
        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 377
          • lubos98970
          •   

          #29
          Ďakujem s auta som naozaj unesený je to super - naozaj nebanujem. A áno ako Juraj píše po Tesle je to asi najrozumnejšia voľba čo sa dojazdu týka ale aj dizajnu a iných vecí. Každý Ioniq by mal mať palubnú 6,6kW nabíjačku - žiaľ myslel som že táto možnosť bude aj cez kábel s 380V ktorý som chcel ako súčasť auta n realita je len kábel 230V a 12A moc slabučké. Potrebujem k tomu niečo takéto no výrazne lacnejšie toto je moc
          NRGkick Mobile Ladestation
          Áno auto nemá kožené sedadlá čiže premium čo je škoda lebo som to chcel no čakať len kvôli tomu 4 mesiace tak to nie. Biela farba mi vyhovuje tomu autu vyslovene pristane !!! Chcel som čiernu kvôli vyhriatiu auta v zime na slnku no na fotkách sa mi nepáčilo to auto tak ako v bielej.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Ked spravis dake fotky alebo video daj vediet.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Co sa tyka nabijania: ta 6,6kW nabijacka vasho Iioniqa je jednofazova, alebo trojfazova? Hiundai sice pise, ze existuje aj 3fazovy variant, ale na obrazkoch typ2 konektora Ioniq na internete som zatial videl len jednofazovu verziu - t.j. na typ2 konektorwe chybaju spodne dva silove kontakty na 7kontaktovom konektore. Urobte detailnu fotku vazho konektora typ2 na aute, ak ma spodne silove kontakty, bude zrejme 3fazova, ak nema bude urcite len jednofazova. Ak mate trojfazovy privod do Ioniq, potom (16A/400V) kabel ktoreho linku ste dali bude pre vas vhodny, ale ak mate jednofazovy privod, potom treba pre vas treba 32A mobilny konektor, napr ten, ktory je tu v ponuke
            http://teslaclub.sk/forum/inzercia/s...ger-3x32a-22kw
            alebo nejaky ekvivalent, ktorych je trhu vela. 32A trojfazovy mobilny konektor samozrejme mozte pouzit aj ked bude vasa nabijacka trojfazova, len 32A 6mm2 5+2riadiace kabel je pre vas velmi tazky a neflexibilny, pretoze je urceny na 22kW. 32A/400V mob. konektor budeu vas fungovat v kazdom pripade - pri jednofazovej aj pri trojfazovej nabijacke.
            Naposledy upravené jux; 07-12-2016, 10:57.
        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 377
          • lubos98970
          •   

          #30
          Síce pomalá pohodová jazda no aj do slušného kopca ale teplota -4C až -1C kúrenie 85% jazdy na 17C a vyhrievanie volantu. A Ioniq má LED stretávacie svetlá , diaľkové sú halogén.

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Hmm to bolo rychle
        Pracuje...
        X