Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabijacie stanice odpocivadla NDS

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Juro - ty si (zrejme) na zaklade tohto zoznamu dal na mapu tieto stanice ako vo vystavbe, ale to sa ukazuje ako nerealne lebo su vo hviezdach a nie vo vystavbe. Chcel by som navrhnut, aby si vsetky tieto stanice "vo vystavbe" z nabiek zmazal. Uz tam zacinam byt na mape husto (co je super) a stanive "vo vystavbe" je aj tak nepouzitelna na nabijanie.
    Dakujeme za tvoj cas! Vazime si to.

  • Bejo
    komentoval k 's odpoveď
    Sa obavam, ze to je zavisle na sutazi od NDS...

  • Teq
    odpovedal
    Nekona sa nieco nove? Ked sa ZSE rozbehli s nabijackami neplanuju postavat aj na odpocivadlach?

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Sutaz ako bola vyhlasena a tusim aj ukoncena a niekto vyhral a potom to niekto napadol a teraz je jednak este zima a po druhe zrejme sa caka na ukoncenie dotacii na EV a PHEV a pride nieco nove, kde budu zahrnute aj nabijacky a potom to mozno uz sa bude budovat. Ja by som pockal a nic nemazal.

  • Teq
    odpovedal
    Nemali by sme tieto under construction NDS stanice zmazat? Asi to nikdy nebude a dava nam to len falosnu nadej

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nabíjanie do 100% troška škodilo starému 24kWh Leafu, ale pri 30kWh nie je treba šetriť, tam tá batéria prešla vylepšeniami a neškodí jej do 100% na domácom mobilnom konektore. Iné je to na rýchlonabíjačkách, kde kvôli času som málokedy čakal do 100%. Je o tom veľa článkov na nete aj v návode k Nissanu píšu v tom zmysle, kľudne doma nabíjaj do 100%. To si si nemusel kupovať 30kWh, keď ju nenaplníš do plna. A stratu kapacity o pár percent po pár rokoch už bude riešiť ďalší majiteľ, nie ?

    Leaf robí o 50 km menej ako Ioniq, či v lete, či v zime alebo pri pomalých rýchlostiach alebo vyšších, takže nebolo to len odporom vzduchu, aj veľkosťou a tvarom kabíny pre vykurovanie, menej efektívnymi komponentami.

    Pár tisícový rozdiel v cene je vlastne rozdiel medzi baterkou 30kWh Leaf a akoby 38kWh Ioniq a výbava Ioniqu je zdarma. Podľa spotreby vychádzal Leaf o 28% žravejší.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    Tak to je naozaj slusne. Ja som zatial siel len v zime a s protivietorom a nabijal som sa tiez na dalitrans. Ioniq ma velmi velmi dobru efektivitu (aj preto ze ma TMS ) Mam to trochu dalej, idem z Zurndorfu do Ziliny. Zajtra idem ale len do Povazskej Bystrice a nabijem sa na 100% doma (snazim sa vyhybat nabijaniu na 100%, bateria leafa to nema moc rada)

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    No s Ioniqom mam opakovane otestovane, ze dam Hainburg a.d. Donau - Žilina (214km) na jednu supu a to je relativne sviznym tempom 120-130kmh. Z domu v Hainburgu odchadzam 100% nabity, do Zilinskeho Auparku na GW nabijacku pridem s cca 3-7%. To je za predpokladu, ze je sucho a pekne. Ak je silny protivietor alebo dazd tak sa pichnem v Dali Transe vo Velkych Bierovciach na GW nabijacku, tam mi zvacsa staci chvilka, 10-15 minut, v zasade je to len kompenzacia za zvyseny odpor vo forme vetra alebo dazda.

  • Teq
    komentoval k 's odpoveď
    Idem z rakuskeho pohranicia - asi 35 km od Bratislavy do Povazskej Bystrice. Minule som sa nabil na 80% (aby sa zohriala baterka aj) v Petrzalke na ZSE a prisiel som na GW pri Trencine so 6% (30 kWh LEAF - 100% povodnej kapacity) Fukalo ale velmi, vacsinu cesty som bol zaveseny za kamionom a siel 80 KM/h. Tentokrat to asi nabijem doma na 100% a skusim zas potiahnut do Trencinu. Zisla by sa mi nabijacka skor, idealne odpocivadlo Hradok

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    A vlastne kolkokrat musis nabijat aby si zasiel tu tvoju trasu? Co vsetko teda musis spravit, aby si zasiel na dlhsiu vzdialenost ako je jeho dojazd na jedno nabitie? Co ja viem obmedzis rychlost, vychadzas plne nabity a potom nabijas na nabijackach do plna, alebo 80%? Kolko casu ides a kolko stojis / nabijas? Musis zastat na kazdej nabijacke, alebo mozes aj nejake vynechat? A toto by mohli napisat aj iny elektromobilisti co maju Teslu, BMW, VW, KIA, NISSAN Peugeot, Citroen, Renault alebo hocijake ine EV, ktore tu je alebo pribudne do buducna a mate s nim skusenosti.
    Naposledy upravené ICE666SVK; 13-02-2018, 19:08.

  • Teq
    odpovedal
    bump. ma niekto nieco nove? cestovat s leafom z juhu na sever je stale dost pain, clovek sa musi spoliehat na tych 1.5 GW nabijaciek za ktore chcu nehorazne peniaze

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    pripajali male zdroje (do 10kW) este pred 100 rokmi. ale co viem, tak posledne 3 roky nepripojili nikoho! vraj pre dalsich uz nie su kapacity (dimenzia) siete. vitaj v 19. storoci

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    To vážne? Ak to kapacita siete dovoľuje, tak musia pripojiť. Asi si vysvetľujú kapacitu siete po svojom. Viem, že problémy boli s veľkými nad 20k, nechceli pripájať, ale tieto malé zdroje na dotáciu predsa spotrebuje pár domov vedľa seba, tam asi nemôžu z objektívnych dôvodov zamietať pripojenie. Teda môžu keď hovoríš. Ale ja viem len info od montážnika, všetko pripojenie vybavoval on. Dokonca mi odpustili aj presúvať elektromer a istič von na hranicu pozemku, čo sa muselo robiť pri novom schvaľovaní. V decembri keď som žiadal, ešte bolo treba, ale v januári mi volal pán od ZSE, že už to nie je treba a môže to tak ostať. Mne sa zdalo ZSE veľmi ústretové vo všetkom, ale všetko závisí od ľudí, možno v SSE sú inak naladení ľudia.

    Tu je číslo vyhlášky: č. 358/2013 Z. z. Sú tam 4 kategórie, komu musia inteligentný elektromer namontovať a jedna z nich je:

    Kategória 4 – odberatelia s pripojeným zariadením na výrobu elektriny, nabíjacie stanice pre elektromobily, odovzdávacie
    miesta, odberatelia, u ktorých budú zistené nepriaznivé spätné vplyvy.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    A SSE neprikazuje vyhláška nič? Ako je možné že všetkých so žiadosťou o pripojenie FVE do rozhodnej siete posielajú do péčka?

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    inteligentný elektromer dávajú, lebo im to prikazuje vyhláška, nie že by boli takí dobrí
Pracuje...
X