Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

    uvazuje niekto nad Ioniqom?
    cena za hybrid v plnej vybave 27000 a electric verziou za 35 000 (s dotaciou za 30 000) - cize rozdiel len 3 000

    v porovnani s Leafom je Ioniq jasna volba

    zatial predajne neponukaju predvadzacie jazdy
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IONIQ-Electric-3.jpg
Videní:	1
Veľkosť:228,5 KB
ID:	11732

    Naposledy upravené Juro; 17-11-2016, 00:43. Dôvod: pridal som foto

  • #2
    Dalo by sa uvažovať pri cene max. 20 tis.

    Komentár


    • #3
      uvádzací cenník od 08. 09. 2016, vraví o electric BEV 28kWh 88 kW cenníková cena 36.990 bonus 2000 akciová vena €34990 to všetko BEZ DOTÁCIE.
      hybrid majú týždeň, dva na predajniach, čakajú na polepy, mne ho ukázali vzadu, ... HYUNDAY ELECTRIC budú mať v priebehu decembra (+ montáž nabíjačky).

      Komentár


      • #4
        Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
        v porovnani s Leafom je Ioniq jasna volba
        bateria kWh dojazd EPA km motor kW dlzka mm objem kufra zakladna cena EUR
        Nissan Leaf 24 135 80 4445 370 29000
        Nissan Leaf 30 172 80 4445 370 30000
        Hyundai Ioniq 28 180 88 4470 443 35000
        zaujimave, nevedel som, ze Leaf 30kWh sa uz da kupit aj vo vybave Visia iba o tisicku drahsi ako 24kWh.

        samozrejme vo vybave Leafu chybaju veci, ktore ma Ioniq v zaklade, ako napr.
        -palubna nabijacka 6.6kW +1000 eur
        -Leaf nema adaptivny tempomat vobec
        -Leaf ma LED svetla az pri najvyssej vybave Tekna (36000 eur)

        Takze keby zoberieme porovnatelnu vybavu Leafu, teda Acenta plus nabijacka, tak aj ten stoji 35000 eur a ano, Leaf ma zastaraly dizajn.
        Pri obidvoch je zaruka 8 rokov na bateriu/motor, ale Hyundai neuvadza kolko km (Nissan max 160000km),

        Kazdopadne oba su oproti ocakavanej Ampere-e / Modelu 3 predrazene a s malou bateriou.

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          24kWh Leafy uz koncia, uz budu len 30tky. To je ta super novinka Nissanu na rok 2017. A vsetci, co cakali na 40kWh bateriu si mozu utriet hubu...

        • Martin V
          Martin V komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq ma na bateriu zaruku 200tis km na 70% kapacity alebo 8 rokov (kvapalinou chladena ) , tiez ma 100kw CCS.
          Mam leafa ale osobne ked by som chcel vybavenejsie auto (nie holobyt ) siel by som do ioniq-ku. V pripade ze chcem Basic verziu idem do Leafu.
          Opel ampera je zatial cakanie na godota a ja osobne ocakavam cenu niekde na 42 az 45tis €

      • #5
        S krížom po funuse....tak by som charakterizoval príchod Ioniqu na trh. Automobilka, čo uvedie začiatkom r.2017 auto s 200 km dojazdom reálnych, výkonom 88 kW a palubnou nabíjačkou len 6,6 kW za 37.000 € !!.....si z nás robí prdel...
        Naposledy upravené curgali; 13-11-2016, 13:05.

        Komentár


        • #6
          Pôvodne zverejnené od curgali Pozrieť príspevky
          S krížom po funuse....tak by som charakterizoval príchod Ioniqu na trh. Automobilka, čo uvedie začiatkom r.2017 auto s 200 km dojazdom reálnych, výkonom 88 kW a palubnou nabíjačkou len 6,6 kW za 37.000 € !!.....si z nás robí prdel...
          Presne tak, všetko je to o ničom. Nikto nedá milión za takýto elektromobil, ibaže by fakt nevedel čo s peniazmi

          Komentár


          • #7
            Nepochopím jednu vec,,..Zoe (malý krpec) bude mať 41kWh baterku a v základe 22kW palubnú nabíjačku(za príplatok možno väčšiu). Prečo toto všetko nemôže mať Nissan Leaf ??..Ved sú spolu v aliancii !!...Nissan to s tým sebavedomím môže prehnať a doplatiť na to...

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              a kopec inych detailov, ako nedorieseny BMS, zakladny kabel len 10A (aj pri priplatkovej palubnej nabijackee 6,6),....

            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              Som zvedavý dokedy si budu tradičné automobilky z nás robiť prdel....osobne som testoval na 220V zásuvke nabíjací kábel Nissan 10A s Českým výrobcom,, nemenovaným" 16A za 300€...Nissan kábel nabil 1% kapacity 24kWh baterky za 4,5 min a český kábel za 1,5 min....nemám slov..

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Áno, je to pravda, Nissan sa dá nabíjať rýchlejšie s káblom českého výrobcu, ale rozdiel nie je až taký markantný, je to rozdiel 10A medzi 16A. Len poznámka - 300 eur je veľa, dá sa to aj oveľa lacnejšie, za polovicu.

          • #8
            Hyundai Ioniq stojí v SK : 34.500 €...v CZ : 31.500 €....vie mi to niekto vysvetliť ??? To si máme fakt kupovať auta v Česku?...ako ja Leafa za 24.000 a na SK 29.000 !!

            Komentár


            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Aj v Nemecku je Ioniq lacnejší. U nás sú veľkopodnikatelia nenažratí.

            • Pavel.Simon
              Pavel.Simon komentoval
              Upraviť komentár
              No keď prekladáš papiere pre trho 80 Mobyvateľo, a pre 10 Mob a pre 5 MOb, tak ti pre menšie množstvo aut vychádzajú väčšie náklady. :-) To že sme samostatná krajina ešte neznamená, že sa v niektorých veciach vieme porovnávať...

          • #9
            Ionic umoznuje nabijanie vykonom 100kW. Vie niekto, kde je taka vykonna CCS nabijacka? Na Slovensku alebo v Europe?

            Komentár


            • nemo
              nemo komentoval
              Upraviť komentár
              Tazke prva lastovicka je vo Svajciarsku: https://electrek.co/2016/08/10/150-k...n-switzerland/

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Este vyrobit seriovy elektromobil, co zvladne nabijat tych 150kW z CHAdeMO nabijacky :-).
              CHAdeMO adapter pre Teslu da max. 450V(DC) a 125A, teda pri idealnych podmienkach 56kW.

          • #10
            Tak som si dal tu námahu a zistil som rozdiely vo výbave Ioniqu predávaného na SK drahšieho o 3.000 € a v CZ kde sú v dvoch výbavách.
            Ta drahšia je + 5.000 € (s Combo2).
            Tu sú rozdiely SK a CZ nižšia výbava:
            1/ nemá DC rýchlonabíjací konektor Combo 2 ( vážna výhrada - ja by som si auto bez neho nekúpil)
            2/ nemá elektricky nastaviteľné sedadlo s pamäťou
            3/ nemá Safety Pack- systém monitorovania mŕtveho uhla, systém upozornenia na pohybujúce sa vozidlá pri cúvaní,
            systém upozorňujúci na rýchlo sa približujúce vozidlá
            4/ nemá predné parkovacie senzory ( podľa mňa hlúposť-nemusí byť)

            Je zaujímavé že na SK sa nedajú ani za príplatok objednať projektové LED predné hlavné svetlá. V CZ sú v tej vyššej výbave. Ak spočítam ceny tak v CZ je cena v plnej výbave 37.000 € a v SK bez tých LED svetiel 36.000 € ...(tam sa pripláca len koža za 1.500 €). Príplatok za metalickú farbu som nepočítal ani v jednom prípade.
            Naposledy upravené curgali; 21-11-2016, 00:21.

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              v CZ je Combo ako priplatok, cize v standarde len Typ2 (6.6kw? ) to je dost na prd...
              co som pochopil, tak SVK ELE verzia je len jedna ako full vybava hybridu (ktory je v zaklade nizsi + doplatky)

          • #11
            aj na Slovensku sa dodáva s LED hlavnými svetlami, tie cenníky sú síce od jedného importéra, ale názvy položiek sú trocha pozmenené (nielen jazykom)

            rozdiel v cene je ten 1500€, teda príplatok za kožu a pri nákupe na firmu aj 2000€ bonus, nakoľko fleetová zľava sa ráta z ceny nezníženej o bonus

            Komentár


            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              V prospekte, v kolónke Vonkajšia výbava, je v 7 riadku jasne napísane: Predné projektorové LED stretávacie svetlomety ......... --- (čiarka). To znamená že nie je vo výbave a keďže ani cena tam nie je, to znamená nedá sa dokúpiť. Alebo, že by na internete v prospekte mali chybu?...

          • #12
            Tak to je teraz záhada, ja mám cenník stiahnutý 9.11.2016 z ich stránky s názvom cennik-hyundai-ioniq-electric-2016-10.pdf a tam svetlá sú, platný od 8.9.2016.
            Teraz majú na stránke súbor cennik-hyundai-ioniq-electric-2016-9.pdf a tam nie sú.

            Tu je odkaz na môj cenník: https://1drv.ms/b/s!Ak2LYW8NoE9BiOcP-en5-iXM3jrV_Q

            A teraz ďalšia pikoška, 10.11. som oslovil viacerých predajcov, aby mi poslali ponuku na ioniq s fleetovou zľavou. Dvaja z nich poslali aj cenník ako prílohu a jeden je s LED a druhý nie. Poslali to v jeden deň s rozdielom jednej hodiny.

            V stredu 23.11. som ioniq objednal a zaplatil zálohu. Na objednávke je len IONIQ Electric, žiadny popis výbavy. Takže čo môžem čakať ? Bol som doteraz v tom, že LED svetlá budú. Veď keď sa zmení cenník, mal by byť jasne označený odkedy, nie že sú dva cenníky od 8.9.2016. Dúfam že to nehovorí nič o správaní importéra Hyundai, sú štyri dni od objednávky a už takéto neštandartné správanie pri cenníkoch.


            Podľa google:
            http://www.hyundai.sk/files/download...ic-2016-10.pdf bol nahratý 5.10. o 9:22
            http://www.hyundai.sk/files/download...ric-2016-9.pdf bol nahratý 8.9. o 10:36


            Naposledy upravené Miroslav Rojko; 27-11-2016, 14:33.

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Objednávku som už urobil a zaplatil, takže ťažko si dám teraz nejaké podmienky do nej a ak sa LED nebudú dať objednať, čo mi to pomôže okrem toho, že budem bez auta ? S dotáciou to musím kúpiť tu, nie z CZ.
              Ale trocha optimizmu mám z toho, že súbor s LED svetlami bol vytvorený neskôr a ten starý sa tam mohol dostať chybou, keď tento týždeň dopĺňali pod "akciový cenník" pdf s podmienkami dotácie a dali pdf súbory do samostatného adresára "ioniq-electric" na webe, predtým boli cenník v adresári "ioniq-2016" spolu s cenníkom hybridu. Uvidím v ďalších týždňoch.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              aky je standardny nabijaci kabel? aka priepustnost? 10A, ci 16A?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Takže LED projektorové svetlá Ioniq electric MÁ, odpísali mi na priamu otázku na oficiálnej hyundai stránke na facebooku. Bude to tak, ako som hore uviedol, niekto nahral teraz pôvodnú verziu cenníka bez LED, ktorá bola v októbri nahradená novšou s LED ale platnosťou spätne od 8.9.

          • #13
            Bude s EČV začínajúcou NM a do 25.11. sa objednávala výroba v januári (podľa predajcu, tak som to už objednal, lebo že potom už ide do februára), ale doprava to predĺži na prelom marec/apríl. Bohužiaľ nemali objednanú žiadnu s Premium Pack na sklad ani v ďalších mesiacoch, preto objednávka do výroby.

            Komentár


            • #14
              Dobrý deň gratulujem ku kúpe.
              Aj sa dalo niečo zjednať na cene ?
              Prípadne ten email čo ste mi napísali do správy asi nefunguje pretože mi email vrátilo spať

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                email ? nič som neposielal...

                Pri kúpe na firmu má Hyundai fleetové podmienky, tam sa dá niečo urobiť, štátna dotácia, odpočet DPH a zrazu je to už cena, pri ktorej sa oplatí uvažovať aj o elektrickom aute.

                Navyše Ioniq má technológie, ktoré sú síce už bežné aj pri iných značkách, ale v porovnaní s napr. s Leafom je to úplne iná liga. Leaf pri Ioniqu vyzerá ako o dve generáciu pozadu (nemožnosť adaptívneho tempomatu, núdzového brzdenia, udržiavania jazdného pruhu - všetko čo patrí k nových technológiám, ktorých má byť elektromobil výstavkou). Potom stačí pozrieť "kožené" sedačky, čo vyzerajú ako čierny igelit, pardon ekokoža, dizajn tlačidiel volantu a iné ...
                Golf drahší o 10 tis. s tou výbavou, navyše vzhľad bežného auta, s čím súvisí vyššia spotreba kW/100km a a tým výrazne menší dojazd.
                Pri Ioniqu je vidieť, že nielen kapacita batérie, ale aj naladenie elektroniky motora, účinnosť, odpor vzduchu robia svoje na dojazde.

            • #15
              testovacie jazdy pre elektricku verziu Ioniq-u su mozne v Ziline - Alteria Motor a v Trencine - AUTO MP.

              Komentár

              Pracuje...
              X