Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ozana
    Member
    • Jun 2015
    • 193

    Je zde majitel Ioniqa Electric, který jel kolem dnes 19hodiny z Karviné do Orlové? Auto jsem si za jízdy prohlédl zepředu i zezadu.

    Komentár


    • Franto_01
      Franto_01 komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, bol som včera v Orlovej :-). Bol som na navsteve. Dnes som pojazdil po Ostrave a prave som sa vratil domov na Slovensko do DK :-).
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 377
    • lubos98970
    •   

    Pekný deň - ak vám to náhodou uniklo Chorvátsko je pokorené a druhá jazda bude neporovnateľne rýchlejšia.

    Komentár

  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 377
    • lubos98970
    •   

    Ja cez diaľnicu nepôjdem možno raz.

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1438
      •   

      V najbližších dňoch sa očakáva na Slovensku v predaji prvý IONIQ plug-in hybrid. Moc sa tešíme a vyskúšame.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ked je tam smradoch na benzin, o nicom. Cista elektrika jedine.

      • Ľuboš Geleta
        Ľuboš Geleta komentoval
        Upraviť komentár
        Nieje to špatná voľba no bolo by to super až po tom ako by to čisto na elektriku prešlo 150 km potom to bude nenormálny trhák. Je to aj výrazne slabšie ako verzia Electric čo je škoda.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1438
      •   

      Nechcem za každú cenu obhajovať plug-in hybridy, ale je to dobrá voľba pre tých, ktorí nie sú ešte rozhodnutí z rôznych dôvodov kupovať čistú elektriku, ale chcú mať niečo modernejšie. Z mojich skúseností viem, že tí čo majú plug-in hybrid po mestách jazdia čiste na elektriku a to je už výrazný posun vpred v zlepšení životného prostredia miest. A potom už budú nažhavení, že ďaľšie auto bude čisto elektrické. Veľa sa o tom rozprávam s ľuďmi a viem, že jednoducho v myslení mnohých ľudí ešte nedozrel čas na čistú elektriku, ale o plug-in hybride vážne uvažujú. Nechajme im túto voľbu, budú "naši" uvidíte

      Komentár


      • Ľuboš Geleta
        Ľuboš Geleta komentoval
        Upraviť komentár
        Rozhodne správne zmýšľanie a patrí Vám vďaka za každú motiváciu človeka k čistému čiže elektrickému pohonu. Ja len že keď bude čisto na elektriku 150 bude to skutočná pecka - verme že s tým niekto raz príde

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Mam rovnaku skusenost. Ludia rozmyslaju o plug inoch. Mesto elektrika na kazdy den a vylety v hybridnom rezime.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        V plug-in hybride sa da vynútiť jazda čiste na elektriku? Myslel som, že si to auto riadi samo.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Ja si myslím že v ľudoch dozrel čas, ale nekupia si BEV preto, že nemajú kde nabiť. Pokiaľ tu budeme mať takých prevádzkovateľov nabíjacích stojanov, ktorý si budú pýtať za nabitie na 100km jazdy 2 -3 x viac ako benzínky, tak dovtedy si ľudia BEV nekúpia a radšej to riešia hybridmi a plug-in-hybridmi...čo je z ekonomického hľadiska rozumné. A k tým dojazdom. Mám jednoho známeho elektromobilistu, čo vlastní Chevrolet Volt a ten dokáže urobiť 100km čisto na elektriku. To je asi svetový rekord.... (určite to tu číta a smeje sa)..🙂

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        To je podla mna zaujimava infromacia a hodne dobra. Ze netvaju ludia na kupe cisto spalovakoch, ale rozmyslaju o hybridoch a plugin hybridoch. To podstatna zmena v mysleni. Doteraz som si myslel, ze je to len o cene pri ktorej je napisane ZLAVA a AKCIA a to je teda kupa kvantity a nie kvality a co najlacnejsie. Ak totiz pri kupe rohoduje vyška ceny ci je to akcia, alebo zlava, tak to nemusi byt nutne dobra a lacna kupa, ale v konecnom dosledku sa to moze predrazit. "Kvalita je to, ked sa vracia zakaznik a nie tovar." som niekde cital.

        matchke tusim je to tak, ze hybrid nedovoli ist pod 40-50% kapacity baterky cisto na elektriku ale plugin-hybrid tusim hej. Ten sa da dobit.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1438
      •   

      V plug-in hybride ide čisto elektrický mód, pokým je nabitá batéria, auto jazdí čiste na elektriku, žiadny benzín. Takže v princípe, ak jazdíte po meste a okolí denne len toľko km, koľko je dojazd auta na elektriku a potom si auto dobijete zo siete, nemusíte vôbec čerpať benzín.

      Komentár

      • Ľuboš Geleta
        Member
        • May 2014
        • 377
        • lubos98970
        •   

        Tak toto je pecka nechápem ako to dosiahol pri tých rýchlostiach 365km na 1 nabitie

        Komentár


        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Akych rychlostiach? Ved mal priemernu 40km/h..

        • Ľuboš Geleta
          Ľuboš Geleta komentoval
          Upraviť komentár
          To áno no šiel aj cez 70Km/h a to na dojazd nieje nič dobré ak robým rekord tak do 50Km/h

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          OK, ale ist >300km rychlostou do 50km/h, to chce ine nervy :-D

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Najdu sa rozni masochisti ))

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Mna by vcelku zaujimalo, ci uz existuju nejake informacie o poklese capacity baterie u Ioniqu. Viem, ze je to na trhu velmi kratko, ale napr. u Tesly sa "pokles" prejavi prakticky v priebehu prvych 3 mesiacov, ked dojazd pri nabiti na 100% poklesne o cca 10-15 km (moja skusenost).
          Preto nikdy nenabijam na 100% ak okamzite po dobiti na 100% nevyrazam na cestu, lebo baterii najviac skodi ked zostane na 100% (a hlavne v lete, kvoli vysokym teplotam).
          Dokonca - na eTour som 2 dni po sebe nabil na 100% a Tesla napisala varovnu hlasku, ze taketo nabijanie nepodporuje dlhu zivotnost baterie (nieco v tom zmysle).
          Ľuboš Geleta - ked vyrazas na cestu davas vzdy 100%? Chapem, ze u tychto mensich baterii nemas casto inu volbu. Zaznamenal si nejaky pokles "predpokladaneho dojazdu" ktory ti napise auto?

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          Ioniq - nie priemer, ale presných 50km/hod s toleranciou 10% som jazdil zábeh motora po výbruse pobiedu gazM20 - približne na trati MG pd-pe-bn-pd. bol som vtedy mladý (-50) ... počet kôl si nepamätám.
          Naposledy upravené Marcel Pavlík; 31-07-2017, 16:30.
      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 368

        Ja uz mam Ioniqa cca 5 mesiacov, vobec neriesim veci okolo baterie a beriem to z tej uzivatelsky pohodlnejsej stranky, ako spotrebny tovar - kazdy den pouzivam QuickCharger cez CCS (ZSE), niekedy ked som rozbehany medzi Viednou a Bratislavou aj 2x za den, cez vikend dobijam vacsinou doma na klasickej zasuvke a vzdy do 100%. Pri nabiti na 100% mi stale ukazuje rovnaky dojazd ako ked som auto preberal od predajcu. A je mi v zasade jedno ci je vonku 0, 20 stupnov alebo 35 stupnov. Prakticky sa dojazd tiez javi totozny - z domu v Hainburgu do centra Viedne (Mariahilfer Str.) a potom spat domov do Hainburgu je to presne 50% baterie (podla Google Maps je to 53km jednym smerom, takze 106km obojsmerne), rakuske okresky predpisovo 100kmh, dialnica 130kmh, cez mesto plachtenie 50-60kmh.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ale nenapisal si, takze upresnim, ze quickcharger nedobije Ioniq do 100% ale len do 94%. Potom sa vypne. Pozeral som v navode k autu a tam je uvedene, ze je to kvoli ochrane baterie a neda sa to nijako obist. Takze do 100% len na AC nabijackach do 6,6kw a 5 hodin nabijania alebo dlhsie.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          A koľko teda je ten dojazd?

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          U mna stabilnych 215km, ale to sa velmi nesnazim, jazdim ako na normalnom aute, tak 60% casu v sportovom rezime, plyn podla lubovole, 20% mesto 50kmh, 60% rakuske okresky 100kmh a 20% dialnica 130-140kmh.

          Klima stale zapnuta.

        • Franto_01
          Franto_01 komentoval
          Upraviť komentár
          Mne včera Ioniq po dobití napísal dojazd 284 km :-).
      • Ľuboš Geleta
        Member
        • May 2014
        • 377
        • lubos98970
        •   

        Jiri G nie nezaznamenal som žiadny pokles pretože Ioniq nevyužíva celú kapacitu tým pádom aj nabitie na 100 je možno na 90

        Komentár

        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 360
          •   

          Off topic ale vseobecne pre lionky a lifepo baterie plati ze im nevadi hlboke vybitie ale prebijanie.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Hlbokym vybitim (ak ti to dovoli elektronika baterie, alebo sa nieco v nej poskodi) ju komplet nenavratne zlikvidujes.
        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 377
          • lubos98970
          •   

          Hlbokým v rámci povolených limitov. Taký článok od Panasonic 18650 3600 mAh ktorý používa Tesla sa oficiálne dal až do 2,5V

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Member
            • May 2014
            • 377
            • lubos98970
            •   

            1fisker - predsa to záleží od štýlu jazdy. Mne ukazuje plne nabité 270km v tomto teple aj zo slabunkou klímou.

            Komentár

            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 949
              •      

              260 km mi ukazuje aj Leaf pri uspornej jazde, takze ziadny velky rozdiel.
              Pri rovnakej jazde mnou je dojazd Leafa okolo 195 -200 a Ioniqu 215 - 220 km. Vsetko prirovnakych ppdmienkach - posl. 15 km pre nabitim po tej istej trase z prace domov, rovnaka premavka, jazda so vsetkym (klima,radio,nav).
              Rozdiel je len okolo 10%, co sa da pripisat efektivite a aerodynamike. Samozrejme nie som samotryznitel, jazdim tak ako na kazdom inom aute, preto nikdy nedosiahnem rekordy.
              [priezvisko]@me.com

              Komentár


              • 1fisker
                1fisker komentoval
                Upraviť komentár
                Lenže aký Leaf treba povedať, bolo a je viacero verzií.
            • Franto_01
              Member
              • Jul 2017
              • 37
              •   

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Vies ako Ioniq rata dojazd? Mne to vyzera, ze berie do uvahy predchadzajucu spotrebu a podla toho stanovuje buduci teoreticky dojazd.
                U Tesly sa mi to nepotvrdilo (aj ked som o tomto pocul). U mna berie stabilne spotrebu 189 W/km ako "rated" (typicku) pre udaj o celkovom dojazde.

              • Franto_01
                Franto_01 komentoval
                Upraviť komentár
                Myslím, že podľa predchádzajúcej spotreby, tak ako píšeš :-).
            • romor
              Junior Member
              • Apr 2014
              • 10

              Aký je servisný interval na Ioniq?

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                15000km

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Nie je to nejako malo? Ved na spalovaku mam teraz 30000, co u mna vychadza cca raz rocne... ide hlavne o vymenu oleja, co BEV nema...

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                15.000km je rozumny interval pre spalovak, nechavat olej 30tis km a spoliehat sa na LongLife marketingove zvasty je cesta do servisneho pekla. Ioniq sice olej nema, ale podla mna to vyrobca nastavil takto skor preventivne. Predsa len je to aj pre nich relativne nova technologia, a skor ako o bezpecnost auta im ide podla mna skor o feedback z prevadzky. Takto maju kazdych 15.000km data na zbieranie a skor objavia potencialne chyby, technicke nedostatky a slabiny, ktore mozu zacat riesit uz teraz pre dalsiu generaciu EV. Samotny ukon garancneho servisu je v zasade len prehliadka a prve veci sa menia az na druhej garancke po 30.000km - brzdova kvapalina a filter klimy (a to su v zasade jedine veci, ktore maju pevne stanoveny interval vymeny).

                Podla manualu sa na prvej prehliadke kontroluje stav baterie, vizualna kontrola brzdovych hadic, samotnych brzd a brzdovej kvapaliny, stav prednej napravy, riadenia, opotrebenie a natlakovanie pneumatik a stav chladiacej kvapaliny klimatizacie. Zvyraznujem, ze sa vsade jedna len o VIZUALNU kontrolu, akurat stav baterie sa meria nejakym pristrojom a tlak pneu kompresorom. Vsetky veci okrem diagnostiky baterie by si vedel zakaznik v zasade urobit doma v garazi

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Interval 30k som si nevymyslel ja, ale vyrobca auta, na ktore dava 6r zaruku, tak si vie, co robi. Myslim, ze tu nejde iba o LongLife olej, ale aj dnesne motory su uz technologicky inde.... takze marketingove zvasty mozu byt aj castejsia ako predpisana vymena oleja. Ale nechcem sa hadat, ja som elektrikar a mechanike motorov velmi nerozumiem :-)

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Mam kamarata opravuje auta uz dlho a on jasne hovori predpisany intreval, alebo raz za rok. Proste otazka co pride skor. Idealne je ked to mas naraz trebarz po roku a mas aj tych 15 000km. Tie prve intervali sa riesia na zaklade skusenosti pri inych autach co maju otestovane a mozno ich potom doladia. Ale raz rocne je dobre si to dat skontrolovat.

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Ano, viem ze 30tis si stanovil vyrobca ale on musi tiez z niecoho zit, takisto servis a cela ta masineria co je na to napojena cim skor ti klakne motor, tym viac ludi ma pracu a svoju proviziu

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                To je ten hlavny dovod, preco klasicke servisy tak broja proti EV.
            Pracuje...
            X