Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Pár otázok ohľadom kúpy jazdeného S-ka

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Zelene Lietadlo
    komentoval k 's odpoveď
    Samozrejme, vsak som nabijal Naco mi o tom zrazu dava vediet zahadnou ikonou?

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Mal si otvorený nabíjací port.

  • Zelene Lietadlo
    odpovedal
    Caute, neviete co znamena tato oranzova ikona? Neska sa mi to prvy raz obajvilo ked som vyberal veci z auta. Nevedel som to lepsie odfotit, lebo ked som otvoril dvere tak zmizla, a ked som si sadol do auta a zatvoril tak sa neobjavila. Objavila sa znova ked som vystupil a zatvoril dvere. Ikona je pri nabijacom porte, tak reku ci to nema nieco s nabijanim, ale nabijam normalne tak ako vzdy.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	54
Veľkosť:277,6 KB
ID:	98900
    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    Zelene Lietadlo sorry ze tom tu zaviedol neistotu spomenutim 12A, je to zo zvyku. Moje prve auto a nabijacka nevedeli nastavit prud po 1A krokoch, mal som moznost iba 6,8,10,12,16A. Terajsie auto ide uz po 1A medzi 6A-16A. Mensi prud je vzdy z hladiska zivotnosti lepsie riesenie :-). Nevyberat je lepsie, ale aj tak sa pritlak kontaktov v zastrcke casom znizuje, pretoze su tlacene iba materialovou pevnostou. Raz za cas treba skontrolovat ci konektor nejde lahko vytiahnut a ak ano, treba bud vymenit zastrcku alebo rozobrat a dostelovat (iba elektrikar!). Pri plnych 16A sa pritlak kontaktov zoslabi rychlejsie, pretoze sa viac zahrievaju...

  • Zelene Lietadlo
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem preco by som to mal casto vyberat.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Ked mas nejake elektrikarske minimum a uvedomis si co je to prechodovy odpor, ako casto to vyberas, ako tam na kontaktoch vznika oxidacia, ako je to pripojene do istica a ze to budes pouzivat dlhodobo a casto (nie ze raz za rok tam pripojim miesacku) tak zacnes rozmyslat nad tym co sa tam deje. Ci je to 12A alebo 11A je len o tom elektrikarskom pocite.

    A ANO, pevne pripojeny Wallbox s kvalitnym kablom a kvalitnym pripojenim do istica az tak netrpi ako cerveny konektor ktory sa casto odpaja/zapaja.

  • Zelene Lietadlo
    komentoval k 's odpoveď
    To fakt? Ja som myslel ze tieto vysoko-napatove uz us spravene tak aby to bez problemov zvladali. No dobre, tak si to znizim. Inac podla coho strielate tie cisla? Jeden si da 11A, druhy 12A, mam pocit akoby ste si hadzali kockou

  • SKolja
    komentoval k 's odpoveď
    presne tak ako pise jeeff Pokial nenahana cas je lepsie vzdy trochu ubrat, 12A je v pohode na celonocne nabijanie Su tam sice vacsie straty, lebo elektronika v aute musi byt zapnuta dlhsie, ale z hladiska zivotnosti komponentov nabijacky a elektroinstalacie je to lepsie.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Pouzivam mobilnu nabijacku od roku 2016 bez problemov. Ak nepotrebujem nabit rychlo, tak nabijam tak 11A v noci, nie plnych 16A. Zda sa mi to lepsie na zatazitelnost cervenej zasuvky aj kablov a isticov.

  • Zelene Lietadlo
    odpovedal
    Zdravim, tak som si konecne nechal primontovat 400V pripojku pred dom. Myslel som ze ako dalsi budem riesit wallbox. Ale ked som do toho zapojil svoju prenosnu Tesla nabijacku, tak mi vpohode dalo tych 11kW, co by mal byt maximalny vykon palubnej nabijacky. Tak sa chcem spytat, potrebujem vobec wallbox? Ake to ma vyhody? Na co je to dobre, ked tato nabijacka mi dava plny vykon? Alebo je ta Tesla nabijacka nejako limitovana, napriklad ze nie je urcena na kazdodenne pouzivanie?
    Ten adapter na 4-kolik ktory je sucastou sady od nabijacky ma na sebe napisane 415V - 16A - 6h. Neviem co znamena 6h, ale pokial to ma byt obmedzenie na 6 hodin nabijania, to by malo byt v pohode. S tou svojou 75kWh baterkou, ktora po 8 rokoch a 130 tisic km urcite ma nejaku degradaciu, si nie som isty ci by som presiahol 6 hodin keby som nabijal z 0 do 100.
    Treba mi wallbox?

    Pridajte komentár:


  • Zelene Lietadlo
    komentoval k 's odpoveď
    Dakujem. Myslel som si ze v pneuservise taketo veci vedia, ale pre istotu im to spomeniem.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Nic. To bolo len dodatocne info keby si menil na zimne kolesa.

  • Zelene Lietadlo
    komentoval k 's odpoveď
    OK, uznavam ze co sa tyka aut som lama. Nikdy ma tieto technicke detaily nezaujimali, a nikdy som sa tym netajil. Ale co ma prosim ta utahovaci moment skrutiek kolies s dofuknutim vzduchu do pneumatik?

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Tlakuj na 3.0 baru. Nezabudni utahovaci moment skrutiek kolies je u Tesiel 175 Nm, nie 140 ako i inych aut.

  • Zelene Lietadlo
    komentoval k 's odpoveď
    Skusal som citat manual, je strasne dlhy
Pracuje...
X