Ak je toto Vaša prvá návšteva, uistite sa,
že ste si pozreli FAQ kliknutím
na odkaz. Budete sa musieť zaregistrovať
predtým, než môžete písať príspevky: kliknite na odkaz, kde sa môžete registrovať a pokračujte. Pre začatie prezerania príspevkov, si zvoľte fórum, ktoré chcete navštíviť, z výberu nižšie.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Pár otázok ohľadom kúpy jazdeného S-ka
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
Caute, neviete co znamena tato oranzova ikona? Neska sa mi to prvy raz obajvilo ked som vyberal veci z auta. Nevedel som to lepsie odfotit, lebo ked som otvoril dvere tak zmizla, a ked som si sadol do auta a zatvoril tak sa neobjavila. Objavila sa znova ked som vystupil a zatvoril dvere. Ikona je pri nabijacom porte, tak reku ci to nema nieco s nabijanim, ale nabijam normalne tak ako vzdy.
Zelene Lietadlo sorry ze tom tu zaviedol neistotu spomenutim 12A, je to zo zvyku. Moje prve auto a nabijacka nevedeli nastavit prud po 1A krokoch, mal som moznost iba 6,8,10,12,16A. Terajsie auto ide uz po 1A medzi 6A-16A. Mensi prud je vzdy z hladiska zivotnosti lepsie riesenie :-). Nevyberat je lepsie, ale aj tak sa pritlak kontaktov v zastrcke casom znizuje, pretoze su tlacene iba materialovou pevnostou. Raz za cas treba skontrolovat ci konektor nejde lahko vytiahnut a ak ano, treba bud vymenit zastrcku alebo rozobrat a dostelovat (iba elektrikar!). Pri plnych 16A sa pritlak kontaktov zoslabi rychlejsie, pretoze sa viac zahrievaju...
Ked mas nejake elektrikarske minimum a uvedomis si co je to prechodovy odpor, ako casto to vyberas, ako tam na kontaktoch vznika oxidacia, ako je to pripojene do istica a ze to budes pouzivat dlhodobo a casto (nie ze raz za rok tam pripojim miesacku) tak zacnes rozmyslat nad tym co sa tam deje. Ci je to 12A alebo 11A je len o tom elektrikarskom pocite.
A ANO, pevne pripojeny Wallbox s kvalitnym kablom a kvalitnym pripojenim do istica az tak netrpi ako cerveny konektor ktory sa casto odpaja/zapaja.
To fakt? Ja som myslel ze tieto vysoko-napatove uz us spravene tak aby to bez problemov zvladali. No dobre, tak si to znizim. Inac podla coho strielate tie cisla? Jeden si da 11A, druhy 12A, mam pocit akoby ste si hadzali kockou
presne tak ako pise jeeff Pokial nenahana cas je lepsie vzdy trochu ubrat, 12A je v pohode na celonocne nabijanie Su tam sice vacsie straty, lebo elektronika v aute musi byt zapnuta dlhsie, ale z hladiska zivotnosti komponentov nabijacky a elektroinstalacie je to lepsie.
Pouzivam mobilnu nabijacku od roku 2016 bez problemov. Ak nepotrebujem nabit rychlo, tak nabijam tak 11A v noci, nie plnych 16A. Zda sa mi to lepsie na zatazitelnost cervenej zasuvky aj kablov a isticov.
Zdravim, tak som si konecne nechal primontovat 400V pripojku pred dom. Myslel som ze ako dalsi budem riesit wallbox. Ale ked som do toho zapojil svoju prenosnu Tesla nabijacku, tak mi vpohode dalo tych 11kW, co by mal byt maximalny vykon palubnej nabijacky. Tak sa chcem spytat, potrebujem vobec wallbox? Ake to ma vyhody? Na co je to dobre, ked tato nabijacka mi dava plny vykon? Alebo je ta Tesla nabijacka nejako limitovana, napriklad ze nie je urcena na kazdodenne pouzivanie?
Ten adapter na 4-kolik ktory je sucastou sady od nabijacky ma na sebe napisane 415V - 16A - 6h. Neviem co znamena 6h, ale pokial to ma byt obmedzenie na 6 hodin nabijania, to by malo byt v pohode. S tou svojou 75kWh baterkou, ktora po 8 rokoch a 130 tisic km urcite ma nejaku degradaciu, si nie som isty ci by som presiahol 6 hodin keby som nabijal z 0 do 100.
Treba mi wallbox?
OK, uznavam ze co sa tyka aut som lama. Nikdy ma tieto technicke detaily nezaujimali, a nikdy som sa tym netajil. Ale co ma prosim ta utahovaci moment skrutiek kolies s dofuknutim vzduchu do pneumatik?
Pridajte komentár: