Tu si pozri presne na tvoje auto typ a potom skús taký nájsť niekde u nás v servise/na internete. Filter si typicky vieš vymeniť aj sám.
Pár otázok ohľadom kúpy jazdeného S-ka
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ďakujem za odpovede. Ešte jedna noobovská otázka, Tesla Model S má nejaké špeci filtre ktoré treba niekde objednať, alebo je to niečo štandardné čo budú mať aj v bežnom servise? -
Kúp si vlastný ozónovač (napr. Mar-Pol M90172) za 30€ a čisti si autá, izby... sám, kľudne na mesačnej báze. Lepšie ako platiť X desiatok Eur za jednorazové vyčistenie v servise. Odkedy ho mám mi klíma v autách nesmrdí.
btw problém s vodou v Tesle mal aj borec z YT "nejrychlejsitesla".
Keď prídu slnečné dni, nechal by som auto na pár hodín pekne na slniečku s otvorenými všetkými dverami, nech sa to riadne presuší. Ak máš kde.Naposledy upravené tommik; 17-07-2025, 07:51. -
Môže to byť nedosušený/starý vzduchový filter. Tesla by po dojazde mala chvíľu filter sušiť, ale neviem aké máš staré auto a či to daná verzia aj skutočne robí. Môžeš skúsiť aj čistenie ozónom, myslím, že v drivetesla.sk to robia.
Čo sa týka podnetov, tak držím ti palce, oficiálny email na to neexistuje (to by ich ľudia zahltili). -
Čaute, stáva sa mi taká vec, keď je daždivo, začne mi v interiéri auta niečo páchnuť. Drží sa to ešte niekoľko dní po tom čo zas začne byť slnečno, potom to postupne vyprchá. Stalo sa niekomu z vás niečo takéto? Myslíte že je možné že mi tam niekde zateká? Alebo mi to len nejako navlhlo z celkovej zvýšenej vlhkosti prostredia? Zatiaľ sa mi nepodarilo identifikovať čo by to mohlo byť.
Súvisiaca otázka, viete mi doporučit niekoho v okolí BA-DS kto sa venuje čisteniu interiérov? Viem že sa to dá vygoogliť, ale radšej by som dal na osobné skúsenosti. Poznám jedného čo sa tomu venoval, ale už to vraj nerobí lebo je z neho YouTube star na plný úväzok :-)
Posledná otázka, viem že Tesla zvykne reagovať na podnety od ľudí ohľadom softvérových updatov. Neviete náhodou kam im mám napísať? Mám na nich tweetovať na ex-Twitteri? Alebo je nejaké fórum kam chodia, napríklad na reddite?
Ďakujem.Pridajte komentár:
-
Samozrejme, vsak som nabijalNaco mi o tom zrazu dava vediet zahadnou ikonou?
-
Caute, neviete co znamena tato oranzova ikona? Neska sa mi to prvy raz obajvilo ked som vyberal veci z auta. Nevedel som to lepsie odfotit, lebo ked som otvoril dvere tak zmizla, a ked som si sadol do auta a zatvoril tak sa neobjavila. Objavila sa znova ked som vystupil a zatvoril dvere. Ikona je pri nabijacom porte, tak reku ci to nema nieco s nabijanim, ale nabijam normalne tak ako vzdy.
Pripojené súboryPridajte komentár:
-
Zelene Lietadlo sorry ze tom tu zaviedol neistotu spomenutim 12A, je to zo zvyku. Moje prve auto a nabijacka nevedeli nastavit prud po 1A krokoch, mal som moznost iba 6,8,10,12,16A. Terajsie auto ide uz po 1A medzi 6A-16A. Mensi prud je vzdy z hladiska zivotnosti lepsie riesenie :-). Nevyberat je lepsie, ale aj tak sa pritlak kontaktov v zastrcke casom znizuje, pretoze su tlacene iba materialovou pevnostou. Raz za cas treba skontrolovat ci konektor nejde lahko vytiahnut a ak ano, treba bud vymenit zastrcku alebo rozobrat a dostelovat (iba elektrikar!). Pri plnych 16A sa pritlak kontaktov zoslabi rychlejsie, pretoze sa viac zahrievaju... -
Ked mas nejake elektrikarske minimum a uvedomis si co je to prechodovy odpor, ako casto to vyberas, ako tam na kontaktoch vznika oxidacia, ako je to pripojene do istica a ze to budes pouzivat dlhodobo a casto (nie ze raz za rok tam pripojim miesacku) tak zacnes rozmyslat nad tym co sa tam deje. Ci je to 12A alebo 11A je len o tom elektrikarskom pocite.
A ANO, pevne pripojeny Wallbox s kvalitnym kablom a kvalitnym pripojenim do istica az tak netrpi ako cerveny konektor ktory sa casto odpaja/zapaja. -
To fakt? Ja som myslel ze tieto vysoko-napatove uz us spravene tak aby to bez problemov zvladali. No dobre, tak si to znizim. Inac podla coho strielate tie cisla? Jeden si da 11A, druhy 12A, mam pocit akoby ste si hadzali kockou -
presne tak ako pise jeeff Pokial nenahana cas je lepsie vzdy trochu ubrat, 12A je v pohode na celonocne nabijanie Su tam sice vacsie straty, lebo elektronika v aute musi byt zapnuta dlhsie, ale z hladiska zivotnosti komponentov nabijacky a elektroinstalacie je to lepsie. -
Pouzivam mobilnu nabijacku od roku 2016 bez problemov. Ak nepotrebujem nabit rychlo, tak nabijam tak 11A v noci, nie plnych 16A. Zda sa mi to lepsie na zatazitelnost cervenej zasuvky aj kablov a isticov.
Pridajte komentár: