Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Pár otázok ohľadom kúpy jazdeného S-ka

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Jiri GrandPa
    odpovedal
    Parkuje sa s tým na houno. Ja mám na 3 stranách blatníky odraté. Hlavne v zime keď máš zahmlene okna je parkovanie v nákupnom centre dobrodružstvo.
    Problém zhoršuje to, že USS senzory pípajú ako strhané už keď si nejakých 15-20 cm od prekážky. Takze sú ti vlastne na nič lebo ty potrebuješ ísť tak 5-10 cm od okraja vedľa parkujúceho auta.
    Ale to je dan za veľké auto a keď si dáš bacha tak sa s tým po roku naučíš

    Pridajte komentár:


  • Zelene Lietadlo
    odpovedal
    Ešte mám jednu otázku pre ľudí čo s S-kom reálne nejaký čas jazdia alebo jazdili: Ako sa vám s tým parkuje?
    Ja som bol uzrozumený že je to veľké auto, neprekážalo mi to. Ale nedávno som ho na carsized.com porovnal s tým na čom jazdím teraz, a zistil som že je o 50cm dlhšie, a o 23cm širšie. To mi príde celkom dosť. Odvtedy keď vidím na cestách alebo na parkovisku nejaké auto ktoré sa mi zdá veľké, tak sa pozriem aký je to model a porovnám to s S-kom. A väčšinou mi ukáže že S-ko je väčšie, hlavne na šírku. Dokonca sú na cestách pickupy, ktoré sú výrazne dlhšie, ale S-ko je kupodivu širšie. Pár krát som S-ko šoféroval, na cestách mi tá veľkosť nevadila. Ale s jeho parkovaním moc skúseností nemám. Nemáte problém zaparkovať, napríklad v nákupnom centre, keď je jedno voľné miesto a z oboch strán autá? Alebo otvoriť dvere a vystúpiť?

    Pridajte komentár:


  • nemo
    odpovedal
    V mobilnej appke moja S70 ukazuje odhad dojazdu aj vampire drain. Robi to nejakou analyzou baterie co trva 24 minut. V menu "Service":

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot from 2024-10-03 21-34-33.png
Videní:	469
Veľkosť:200,8 KB
ID:	97036

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot from 2024-10-03 21-39-36.png
Videní:	341
Veľkosť:142,8 KB
ID:	97037

    Pridajte komentár:


  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    na TMY je potreba upustit tlak z pneu o 2 desatinky a je to v pohode , aj kávičku do obyčajného hrnčeka si možes vziat dnu

  • esp
    komentoval k 's odpoveď
    Súhlasím s Milanom a ja za seba môžem tiež odporučiť teslastore.sk
    Odborný, ľudsky a priateľsky prístup k zákazníkovi budeš mat ako bonus k tvojej spokojnosti ako ja.

  • Jiri GrandPa
    odpovedal
    Mám take auto. Ročník 2017.
    Ročník 2018 už je AP2, Cize máš aj bočné kamery a kamery v stĺpikoch.
    Neber auto ktoré nemá upgrade ma MCU2, lebo tie MCU prvej verzie su tak pomalé, že su takmer nepoužiteľné (myslim odozvu displeja napr. pri zadávaní cieľa a výpočet trasy).
    To auto stále bude mat najnovší soft, aktuálne 2024.32.3.
    Bateriu vieš skontrolovať aj laicky takto (keďže mám rovnaku tak to mám overené):
    Pozri aky dojazd km ukazuje auto, potom prepni na zobrazenie % nabitia batérie. Podel ukazany dojazd km tým % batérie (napr. Pri 80% mám 302/0.8).
    To ti ukáže zhruba km dojazdu pri 100% nabití. Keďže Tesla používa pri výpočte dojazdu z nabitia batérie fixný prepočet, je tento vzorec zhruba platný.
    Mne ukazuje cca 350 km co odpovedá degradácii okolo 8%. Nové auto ukazovalo 385 km.
    Najazdených mám 175000 km.
    S tým pomalým nabijanim ma Jeef pravdu. Auto síce nabíja max 120 kW do nejakých 30% ale potom znižuje sz na hodnoty cca:
    70 kW pri 50%
    60 kW pri 60%
    50 kW pri 70%
    40 kW pri 80%
    Čiže z 10-80% to tých 40 minút je. Ale nejako mi tých 10 minút navyše žily netrhá.
    Na druhej strane je to oveľa pohodlnejšie auto než TMY na tých našich tankodromoch.
    Tož tak.

    Pridajte komentár:


  • milan84
    odpovedal
    Ja ti na rozdiel od Jeff-a odporucim poradit sa v https://www.teslastore.sk/ nech vies, ktorym smerom a co vyberat. Ak si poviete, co chces, nepochybujem ze ti najdu pekny kus. Nepises sice dovody preco, ale z tesiel by som tiez kupoval S-ko. Spolupracuju s Lukasom z teslaservis.sk, takze aj o tuto vec je na Slovensku postarane.
    Aj na servis aj na teslastore mam len pozitivne referencie od zakaznikov a aj z vlastnej skusenosti. ...na rozdiel od Bratislavskej konkurencie.

    Pridajte komentár:


  • Zelene Lietadlo
    odpovedal
    Dakujem za rady.

    Pôvodne zverejnené od jeeff Pozrieť príspevky
    A ano, radsej si kup 3/Y
    https://www.youtube.com/watch?v=AfIOBLr1NDU

    Pridajte komentár:


  • jeeff
    odpovedal
    Byt tebou by som sa spojil s drivetesla.sk a overil, ci nieco vhodne nemaju aj oni. Co sa tyka SOH, tak ja som mal volakedy kabel na OBD ale uz som ho predal. Na pripojenie bolo potrebne odmontovat suflik pod displejom a tam to pripojit. Zistis tak orientacnu degradaciu/kapacitu baterie. V zasade ale tie starsie baterie boli lepsie ako dnesne, mali viac kobaltu a degradacia bude podla mna okolo 10%.

    Co sa tyka kontroly tak https://www.teslaservis.sk/kontakt/ mozno vie spravit aj nejaku vzdialenu diagnostiku na zaklade VIN a povolenia pristupu cez aplikaciu.

    Na S je potrebne skontrolovat podvozok, cize zavesenie, poloosi atd.

    Treba skontrolovat, ci uz ma spraveny upgrade na CCS a overit, ci uz je spraveny upgrade MCU z Tegra na Intel.

    A ano, radsej si kup 3/Y ako staru S. Mal som, auto je v podstate uplne v pohode, ked vymenis MCU za Intel tak aj relativne aktualizacie mas. Co som mal najvacsi problem bola rychlost nabijania, na tej 75D to nebude mozno este horsie ako na starej 85D. Skus ju dostat pod 10% a potom ist na nejaku rychlo nabijacku a overit si dlzku nabijania povedzme do 80%. Myslim si, ze budes rad ked dosiahnes 110kW a nabijes sa za 40 minut. Toto je peklo na dlhsej ceste.

    Pridajte komentár:


  • Pár otázok ohľadom kúpy jazdeného S-ka

    Zdravím,

    vyzerá to že sa po rokoch konečne aj na mňa usmialo šťastie, a v dohľadnej dobe budem kupovať Teslu. Vzhľadom na môj rozpočet to vyzerá na Model S 75D, ročník 2018. V súvislosti s týmto by som sa rád spýtal zopár otázok. Som si istý že niektoré z nich sa tu už mnohokrát pretriasali, tak mi prosím nemajte za zlé ak sa pýtam duplicitne. Budem rád aj ak ma prípadne nasmerujete do správnej diskusie.

    Moje otázky:
    1. Teslu zatiaľ plánujem kúpiť na Slovensku, s odpočtom DPH. Pozerám stránky ako autobazar.eu, autovia.sk (kde je ale prevažne to isté ako na tej prvej). Viete mi odporučiť ešte nejaké iné stránky? Mal by som sa podľa Vás poobzerať v blízkom zahraničí? Ako to v tomto prípade funguje s DPH? (podotýkam že si nechcem komplikovať život dovozom z auta odniekiaľ z Holandska a podobne)

    2. Viem počas obhliadky zistiť SOH batérie? Alebo treba auto zobrať do nejakého špecializovaného servisu ktorý to vie skontrolovať? Aké hodnoty SOH by som nemal akceptovať? Je niekde nejaká tabuľka, ktorá mi povie aké percento degradácie je v norme pre daný rok výroby a najazdené kilometre?

    3. Auto by som tak či tak chcel dať pred kúpou skontrolovať. Lenže kam? Viete mi odporučiť servisy ktoré sa na to špecializujú? Inzeráty pozerám prevažne tu v Bratislave a okolí, ale jedna čo sa mi páči je aj v Trenčíne. Viete mi odporučiť kam s tým mám ísť v týchto dvoch mestách?

    4. Okrem SOH, na čo si ešte mám dať pozor? Je nejaký checklist, čo by som mal pri obhliadke skontrolovať?

    5. Akékoľvek ďalšie rady a skúsenosti sú vítané (okrem rád typu "kúp si radšej trojku" alebo "kúp si radšej Y" a podobne)

    Ďakujem.
Pracuje...
X