Pár otázok ohľadom kúpy jazdeného S-ka
				
					Zložiť
				
			
		
	1000,- € zľava na Model S, X
				
					Zložiť
				
			
		
	
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
				
					Zložiť
				
			
		
	Tag Cloud
				
					Zložiť
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
Pomaha, citaj s porozumenim co som napisal. Co sa tyka senzorov, ja som nikdy necuval na senzory. Respektive teda dolezite, pri parkovani VZDY cuvam, takze v zrkadlach presne vidim rozostup od vedlajsich aut, na zadne doklepnutie pouzivam kameru. Senzory mne osobne ziadno nepomahaju, respektive nepocitujem ich zmysel v tom, ze by presnejsie navadzali.
Staru S som ma 2016, nova je 2023, este som stihol aj parkovacie senzory (ale zial HW3). Senzory uz mam vypnute, prepol som na pouzivanie Vision, pretoze ten zobrazuje aj poziciu ciar pri parkovani. Pri cuvani uz ked si polo v boxe, tak samozrejme ciary na zemi nevidis, ale Vision ich pekne zobrazuje, takze vies ako si v parkovacom mieste zasunuty. - 
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
Ahojte,
tiez zvažujem kúpu jazdenej S. Chcem sa ale spytat. Je tu nejaký majiteľ Tesla model S ročník 03/19 do 06/19 ? Údajne v tomto dátume bola spustená bezplatne nabíjanie na Supercharger. Ako si túto info viem overiť pri kupe vozidla ?
ako si dopadol s kúpou vozidla zelene lietadlo ?
Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
Ano, je to zlozitejsie, auto je siroke, napr. v zuzenych pruhoch ako su teraz za BA smer SC jazdim vzdy v pruhu s kamionmi, lebo inde sa nezmestim, respektive sa bojim, ze to odrem o zvodidla. Postupne si zvyknes. V nakupnych centrach hladam miesta pri stlpe, aby ma obuchali ked tak len z jednej strany, respektive parkujem niekde dalej od vchodu. Problemove su aj vjazdy/vyjazdy, hlavne v Eurovea kde nejaka mudra hlava navrhla tie vysoke obrubniky ktore absolutne nevidis.
Na novej S mam aj problem so svetlou vyskou. V praci v nadzemnom parkovisku bezne chytam pri pribrzdeni na zjazde dole predkom podlahu, na starej S to nikdy problem nebol. Neviem ci nova je proste maksia, alebo sa nieco ine zmenilo. Treba vzdy zdvihnut podvozok. Problem je, ze pri zaparkovani postupne same klesne na standard a za toho otca ho neviem presvedcit aby aj hore v parkovacom dome sa po nastartovani auto dalo do vyssej pozicie. Ked je zatoceny vyjazd (konkretne v Sibenik/HR) tak pri vyjazde kde sa zataca doprava ja musim ist uplne do protismeru, inak odrem spodok auta (aj ked je na najvyssej pozicii). Znova stare S tam nemalo problem. Proste razvor kolies je sialene velky a teda neviem aky je rozdiel medzi starou a novou S ale zjavne tam nejaky rozdiel je. Mozno zavesenie kolies, alebo nieco.
Ale urcite ak mas peniaze, tak S je za mna super auto.Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
Parkuje sa s tým na houno. Ja mám na 3 stranách blatníky odraté. Hlavne v zime keď máš zahmlene okna je parkovanie v nákupnom centre dobrodružstvo.
Problém zhoršuje to, že USS senzory pípajú ako strhané už keď si nejakých 15-20 cm od prekážky. Takze sú ti vlastne na nič lebo ty potrebuješ ísť tak 5-10 cm od okraja vedľa parkujúceho auta.
Ale to je dan za veľké auto a keď si dáš bacha tak sa s tým po roku naučíšPridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
Ešte mám jednu otázku pre ľudí čo s S-kom reálne nejaký čas jazdia alebo jazdili: Ako sa vám s tým parkuje?
Ja som bol uzrozumený že je to veľké auto, neprekážalo mi to. Ale nedávno som ho na carsized.com porovnal s tým na čom jazdím teraz, a zistil som že je o 50cm dlhšie, a o 23cm širšie. To mi príde celkom dosť. Odvtedy keď vidím na cestách alebo na parkovisku nejaké auto ktoré sa mi zdá veľké, tak sa pozriem aký je to model a porovnám to s S-kom. A väčšinou mi ukáže že S-ko je väčšie, hlavne na šírku. Dokonca sú na cestách pickupy, ktoré sú výrazne dlhšie, ale S-ko je kupodivu širšie. Pár krát som S-ko šoféroval, na cestách mi tá veľkosť nevadila. Ale s jeho parkovaním moc skúseností nemám. Nemáte problém zaparkovať, napríklad v nákupnom centre, keď je jedno voľné miesto a z oboch strán autá? Alebo otvoriť dvere a vystúpiť?Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
V mobilnej appke moja S70 ukazuje odhad dojazdu aj vampire drain. Robi to nejakou analyzou baterie co trva 24 minut. V menu "Service":
Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
na TMY je potreba upustit tlak z pneu o 2 desatinky a je to v pohode
, aj kávičku do obyčajného hrnčeka si možes vziat dnu 
					 - 
	
	
	
	
Mám take auto. Ročník 2017.
Ročník 2018 už je AP2, Cize máš aj bočné kamery a kamery v stĺpikoch.
Neber auto ktoré nemá upgrade ma MCU2, lebo tie MCU prvej verzie su tak pomalé, že su takmer nepoužiteľné (myslim odozvu displeja napr. pri zadávaní cieľa a výpočet trasy).
To auto stále bude mat najnovší soft, aktuálne 2024.32.3.
Bateriu vieš skontrolovať aj laicky takto (keďže mám rovnaku tak to mám overené):
Pozri aky dojazd km ukazuje auto, potom prepni na zobrazenie % nabitia batérie. Podel ukazany dojazd km tým % batérie (napr. Pri 80% mám 302/0.8).
To ti ukáže zhruba km dojazdu pri 100% nabití. Keďže Tesla používa pri výpočte dojazdu z nabitia batérie fixný prepočet, je tento vzorec zhruba platný.
Mne ukazuje cca 350 km co odpovedá degradácii okolo 8%. Nové auto ukazovalo 385 km.
Najazdených mám 175000 km.
S tým pomalým nabijanim ma Jeef pravdu. Auto síce nabíja max 120 kW do nejakých 30% ale potom znižuje sz na hodnoty cca:
70 kW pri 50%
60 kW pri 60%
50 kW pri 70%
40 kW pri 80%
Čiže z 10-80% to tých 40 minút je. Ale nejako mi tých 10 minút navyše žily netrhá.
Na druhej strane je to oveľa pohodlnejšie auto než TMY na tých našich tankodromoch.
Tož tak.
Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
Ja ti na rozdiel od Jeff-a odporucim poradit sa v https://www.teslastore.sk/ nech vies, ktorym smerom a co vyberat. Ak si poviete, co chces, nepochybujem ze ti najdu pekny kus. Nepises sice dovody preco, ale z tesiel by som tiez kupoval S-ko. Spolupracuju s Lukasom z teslaservis.sk, takze aj o tuto vec je na Slovensku postarane.
Aj na servis aj na teslastore mam len pozitivne referencie od zakaznikov a aj z vlastnej skusenosti. ...na rozdiel od Bratislavskej konkurencie.Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
Dakujem za rady.
Pridajte komentár:
 - 
	
	
	
	
Byt tebou by som sa spojil s drivetesla.sk a overil, ci nieco vhodne nemaju aj oni. Co sa tyka SOH, tak ja som mal volakedy kabel na OBD ale uz som ho predal. Na pripojenie bolo potrebne odmontovat suflik pod displejom a tam to pripojit. Zistis tak orientacnu degradaciu/kapacitu baterie. V zasade ale tie starsie baterie boli lepsie ako dnesne, mali viac kobaltu a degradacia bude podla mna okolo 10%.
Co sa tyka kontroly tak https://www.teslaservis.sk/kontakt/ mozno vie spravit aj nejaku vzdialenu diagnostiku na zaklade VIN a povolenia pristupu cez aplikaciu.
Na S je potrebne skontrolovat podvozok, cize zavesenie, poloosi atd.
Treba skontrolovat, ci uz ma spraveny upgrade na CCS a overit, ci uz je spraveny upgrade MCU z Tegra na Intel.
A ano, radsej si kup 3/Y ako staru S. Mal som, auto je v podstate uplne v pohode, ked vymenis MCU za Intel tak aj relativne aktualizacie mas. Co som mal najvacsi problem bola rychlost nabijania, na tej 75D to nebude mozno este horsie ako na starej 85D. Skus ju dostat pod 10% a potom ist na nejaku rychlo nabijacku a overit si dlzku nabijania povedzme do 80%. Myslim si, ze budes rad ked dosiahnes 110kW a nabijes sa za 40 minut. Toto je peklo na dlhsej ceste.Pridajte komentár:
 
Pridajte komentár: