Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Porovnanie spotrieb Ionity Senec - Považská - Ionity Senec
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
To je skor taka spotreba TMY, na efektivitu TM3 este maju co doladovat. Ja vidim ako pozitivum, ze konecne vidime auta co sa na dialnici dostavaju pod 20kWh pri normalnych cestovnych rychlostiach, aj ked je to v eko mode na mensich gumach a RWD. Ale aj to je nejaky zaciatok. Az to bude na 17´ gumach len so zadkom v eko-rezime za 18kWh tak aj zatlieskamsnad to casom dotiahnu.
-
Prikladám tiež diagnostiku (mapa aj scrollujúci graf)
https://www.youtube.com/watch?v=O0h5WTJol5E&t=125s
-
Na D1 som sa pripojil o 7:09:46 (SC Vychod) a schadzal som z nej na smer ZA Letisko o 8:20:11. Na grafe mam 2 spomalenia okolo Zelenec a potom niekde pred Piestany, myslim, ze tam boli nejake zuzenia/cestari. Skusim pridat graf k prispevku, kedze ku komentaru nejde.
-
Vyrenderoval som si log 8.9.23 SC-Krakow. SC -> cca ZA Letisko po 164km. Tiež čas 1:17hod (to som bol ešte odbočku v Dubnici, pozrieť nové Ionity).
115 SC-TT, 130-145 TT-ZA. 19kWh/100 SoC 91->51% -35.5kWh +4.3. Na úrovni TN priemerka 17.2.
Trochu nechápem ako si mohol ísť 120TT/140ZA a ja pomalšie a zas ten čas som stihol ešte 5 min zabiť na Ionity Dubnica. Mal si nejaké zápchy po trase, či si niekde tiež zastavoval?
Ale tak na nejakú hrubú predstavu to stačí.
-
Pre porovnanie Tesla S LR 2023, isiel som v piatok SC->OMV/McDonald Letisko Zilina, cely cas na tempomat +10 (SC-TT 120, TT-ZA 140). TeslaMate mi pise:
SOC: 100%-59% (nabijanie som ale vypinal sam, takze to je skor 99%-59%)
Distance: 162,28 km
Duration: 1:17 h
Energy Used: 39,53 kWh
Consumption: 244
Na odbocke TN JUH (ak to pozeram spravne, ta co nema rozbitu cestu) som mal SOC 75%, cize minutych cca 25 kWh (kedze je tam 100kWh baterka).
V nedelu som sa vracal, zastavoval som ale az na Shell PB:
SOC: 53%-24%
Distance: 140,73 km
Duration: 1:08 h
Energy Used: 28,80 kWh
Consumption: 205
Naposledy upravené jeeff; 18-09-2023, 08:46.
- Likes 1
-
Miroslav Rojko navrh terminu vysiel odo mna, ako zahranicneho ma vobec nenapadlo ze na SK bol predlzeny vikend a dozvedel som sa to az z Tvojho postu. Cakali sme ze sa nejaka TM3 prida, nepodarilo sa. Hadam nabuduce lepsie zladime termin a Tesly to pridu vyhrat :-D.
Keby tu niekde na okoli bol aspon 10 stojanovy hub (plny vykon), tak by sa oplatilo urobit test aj z jednym nabijanim, tam by eGMP platformy urcite svoj handikep na spotrebe voci Teslam pravdepodobne dohnali.
BMW zabija nabijacia krivka (zatial). Uvidime ci z dostatkom dat, pride jej uprava, kedze upgrady vzduchom funguju.
-
Jiri GrandPa Spochybňuje tu niekto snáď efektivitu Tesly? Ja ani náhodou. A aj tá 4 ročná má stále skoro o 100kW viac výkonu ako Ioniq. Stále bude mať v tomto Tesla navrch.
Ja som rád, že sa spotreba vôbec TM3 aspoň nejako približujeAj za vyššiu spotrebu by som bol ešte spokojný.
Škoda, že sa žiadna Tesla nezúčastnila. Displej auta znesie veľa. Aj tu v tých 19.5 je zamiešaný výjazd/zjad Shell, resp. rôzne rýchlosti, na diaľnici boli aj iné autá. Snáď raz...
-
To ten ÚŽASNÝ IONIQ 6 mal spotrebu 19.5 kWh/100 km pri 130? A vy sa pýtate koľko by mala nova Tesla?
Ved toľko ma moja 4 ročná TM3.
-
Tesly sa nebáli porovnania, skôr dopredu vedeli, že vyhrajú, tak načo kaziť napätie pri preteku, takto to bolo aspoň trocha napínavé. Bol predĺžený víkend, ja osobne som od štvrťka poobedia na horách, možno aj druhým by sa pokazil niekoľkodňový program, keby išli v strede dlhého víkendu.
- Likes 1
-
nick81 ak dokazeme podobne napojit vsetky planovane auta (pls este neprezradzaj o co pojde), tak som urcite za. Aj ked z hlasika uzivatela by ma najviac zaujimala spotreba, ktoru pise auto na displeji. Ale mozme to podlozit tymito hodnotami.
Ty mas OBD, ja tiez, zvysok si napiseme v skupine ci niekto ma.
-
Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevkyBavorak dokázal veľmi peknú efektivitu.
Ioniq5 - krátky kompakt, normálny kufor. Znevýhodnovali ho v spotrebe 20" kolesá, aerodynamika, ale zas to vyzerá dobre.
EV6 mi príde stále najuniverzálnejšie, dobrý pomer spotreby, slušný kufor.
BMW - aj s menším aku prejde na 17" kolesách dosť. Páči sa mi, že na rozdiel od I6 sa kufor otvorí celý, aj so sklom. Aj keď nie je veľký aspoň sa nerieši, či to prejde cez otvor.
I6 - Jediná štvorkolka v teste. Auto je určené pre niekoho, kto vie obetovať kufor - ja nie celkom, ale nemám na výber. A je nepretržite na diaľkových trasách, prejde viac km a ešte jazdí o nejaké % lacnejšie, rýchlo nabije. Nechcem vedieť koľko prejde I6 RWD.
Pri meraní EGMP sme zvolili novú metódu merania z diagnostiky. I5 aj EV6 mali len štandardný OBD2 adaptér a v mobile CarScanner.
Na začiatku trasy sa pripojili a odfotili mi v All sensors CUMULATIVE ENEGY CHARGED a DISCHARGED - total čítače v kWh. To isté odfotili na konci trasy. Live netreba mať CarScanner pustený.
V Charged sa po odčítaní čísiel z cieľ-štart dostali rekuperácie v kWh (napr. 0.8kWh, v discharged spotrebované 42.8kWh). Ešte tieto 2 údaje sa od seba odčítali a po vydelení prejdených KM / 100 vyšla úplne presná spotreba v kWh/100. Displeje v eGMP ako vidíte vyššie neukazujú presne. I6 mal po 80 km rozdiel diag-displej stále cez 2kWh. milan84 Takto môžeme zmerať príp Ioniq6, OBD2 adaptérov máme dosť.
Na tomto teste nám chýbali len Tesly. Ale snáď už nabudúce sa niečo podarí, resp. aspoň individuálne.Naposledy upravené nick81; 17-09-2023, 08:06.
- Likes 1
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: