Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Porovnanie spotrieb Ionity Senec - Považská - Ionity Senec
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Máme to za sebou...Ďakujem SKolja, PistaTT , Kale
Trasa bola Ionity SC -> D1 Trenčín Juh -> Ionity SC (183-186 km). Každé ukázalo iné prejdené kmčas 1:30 hod, cca 130km/h
1. Hyundai Ioniq 5 20" RWD 77.4kWh 168kW
Štart 98% - Cieľ 38%. = -60%
185.9km, cluster 24.9kwh/100km
Diagnostika 24.6kWh/100km, -46.6kWh +0.7regen
2. Kia EV6 RWD 19" 77.4kWh, Normal RWD režim, 168kW
Štart 91% - Cieľ 35%. = -56%
182.8km, cluster 22.3kwh/100km
Diagnostika 22.9kWh/100km, -42.8kWh +0.8regen
3. BMW I4 eDrive35 17" RWD, 67kWh čistých, 70,2kWh total, režim Eco Pro, B (one pedal), 210 kW
Štart 97% - Cieľ 40% = -57%
Cluster 19.9kWh/100km
Regen +1.5kWh
Tronity 186km
4. Hyundai Ioniq 6 18" AWD 77.4kWh / čisté 74.5, ECO AWD režim, 239kW
Štart 100% - Cieľ 53% = -47%
184.0km, cluster 19.7kWh/100
Diagnostika 19.5kWh/100, -37.7kWh +1.8kWh regen, avg 126km/h
Štart
Cesta
Cieľ
Pripojené súboryNaposledy upravené nick81; 17-09-2023, 07:21.
- Likes 8
-
vdaka za instrukcie. pridem nabity na cca 90% (rano este veziem synatora do mesta, ma jazdu v autoskole). cislo na mna mas.
pocas toho co bude niekto nabijat si rad obzriem z blizka Ionig 6 aj TM3. Tiez mozeme skusit rozbehat ten OBD adapter co som si pozical od kolegu.
beriem aj 2 vysielacky Motorola TR80. ak niekto dalsi mate nieco kompatibilne, mozete sa pridat. budeme moct zdielat informacie priebezne.
-
Zoberiem obd2, car scanner appku mam, ale budem potrebovat radu ako to dobre odcitat. Inak ja mam 77kwh.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
Kale, vieš niečím odčítať spotrebované kWh cez OBD2? Lebo ten cluster je nepresný a 72kWh aku je blbosť porovnávať len podľa percent.
Vozím v aute ešte dalšie ODB2 adaptéry (kvôli vývoju) - OBD2 WIFI a nejaký obyč. ELM327 BT3. Môžeme to príp pripojiť cez mobil na CarScanner a na začiatku a konci jazdy odčítame total Charged / Discharged kWh čítače. Spravíme rozdiel, vydelíme počtom km/100 a máme úplne presné kWh/100.Naposledy upravené nick81; 15-09-2023, 20:09.
-
Ahoj. Nejaké inštrukcie k zajtrajšku. Kto chcete ísť mimo ľudí čo písali aspoň "možno", dajte pls vedieť. Nie je to oficiálna akcia, aby nás tam nebolo ako hadov.
Kontakt na mňa je 0903 901176, keby niečo.
O 10:00 sa stretnene pri Ionity Senec, môžeme na parkovisku pri tých nových umyvárkach Lux Wash. Nech im zbytočne nehltíme Shelku.
1. Cca do 30-40 min skúsime dobiť (pre tých čo sú od ďalej) a vyrazíme.
2. Nakoľko niektorí z vás na to nemajú celý deň, ak sa dá prídite nabitý - ja budem mať 90-98%. Ionity nebudem obsadzovať. Nie je teda nutné mať 100%.
Predvčerom stojan od Senca neišiel, nereagoval displej na klikanie. Neviem v akom stave budú zajtra. Takisto včera večer Greenway Zeleneč 2x75 úplne vypnutý displej (emerg.button bol ok). Ak ho rátate ako backup. Overte funkčnosť, príp. ioniq núdzovo dobije 3.6kW, Inchanet+kable beriem.
3. Považskú niektoré autá nedajú pri 130 kmh, navrhujem sa otočiť na D1 Trenčín - pri Dalitrans. To máme 187 km.
Ak viete niečím odpočítať spotrebované kWh, berte zariadenia. Včera som išiel Senec - D1 pri TN/Dalitrans - Senec. Smer tam I6 Normal AWD, silnejší vietor, 21.5 diagnostika, displej ukazal o 1-2kWh/100 viac (niekedy neukazuje dobre). Cesta späť. 20.6kWh/100, displej auta už celkom sedel 20.7. Zajtra pôjdem v ECO AwdTestujeme diaľnice v plnej rýchlosti, nezáleží na pohone/eco režimoch. Vyžmýkajte z auta najlepšie čísla, podvádzajte
Displej pri korei je lotéria :/ Ale tak aspoň percentá porovnáme (ak budú rovnaké aku). Pripravím druhý evDash pre Pistu. Ak sa nezúčastní, dáme do iného auta.
Naposledy upravené nick81; 15-09-2023, 17:22.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
S týmto ja skúsenosti vôbec nemám. V základe ideme porovnať percentá SoC (Štart/ciel), resp. čo auto vysype primerky, spotrebované na displeji.
Ja mám 2x evDash s káblom priamo na OBD2, resp vgate adapter. Môžem ti ten môj druhý kus nastaviť a zmeria tvoje auto (z toho potom vygenerujem tie grafy, a tam bude vidno presne čísla koľko sa kwh minulo a narekuperovalo). Nemusíš sa s ničím trápiť.
Inak toto bude zaujímavé zmerať Ioniq6 AWD voči úspornému EV6 RWD, takto pri sebe ešte neboli.Zas to dá nejaký reálnejší obraz.
-
Ja by som niekedy chcel otestovat moju Tesla S LR, ale zial v sobotu nemozem. Ale v piatok idem zo SC hore, takze ak Teslamate zaznamena, tak mozem poskytnut aspon data SC-PB.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
Zvazujem, ze by som sa pridal s EV6 LR RWD.
Co sa tyka diagnostiky, tak v tomto ja skusenosti nemam.
Od kolegu by som si vedel pozicat krabicku "unicarscan ucsi-2000 bluetooth". Pouzival ju s OBDeleven na svojom BMW...
Ak by to bola vhodna krabicka, potreboval by som pomoct s jej setupom vratane vyberu vhodnej apky do mobilu...
Krabicka ma na obale QR kod pre najaku apku ScanMaster, no zda sa ze tato je len pre Android. Takze asi skor vybrat nejaku apku pre iOS (alebo zoberiem nejaky stary Android mobil, no doma uz mam len nejake ZTE s dost rozbitym displejom. pouzivat sa to da a screenshoty nie je problem si odtial vytiahnut).
Nejake odporucania od skusenejsich?
- Likes 1
Pridajte komentár:
Pridajte komentár: