Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1318
    •   

    #76
    V komentaroch youtube som zbadal aj zaujimave komenty od zdielatela viseu tu, ale vela ludi komentare necita, tak ich skopirujem sem:

    Dúfam, že to asap doriešia. Nemať peniaze ani auto je šialené. Neviem si to predstaviť. :/ Ak by si mal nejaké auto za 20-30 tis eur, ale 60-70 tis eur stroj? Nenormálny prístup. Tú kontrolu na to čerpadlo zad.motora tam dúfam dajú pre ostatných asap. Blbé, že aj tie OTA na ECU jednotky stále vôbec nechodia Odpoveď SK zastúpenia, že bude raz za rok a že je to prvotina. Škoda, že mi to nepovedal nikto v lete pred kúpou keď som si vyberal medzi Ioniq 6 a TM3.

    A druhy:

    Inak aj BMW zrušilo už Ionity plus. Neviem ako chcú automobilky predávať autá, keď tie koncernové karty majú 2-3x vyššie ceny ako má Tesla Superchargery bez paušálu a špičkovo integrované infotainmente auta. Kto potom často jazdí diaľky tak jedine Tesla a streamliner len okolo domu :-) Je to choré diaľky jazdím drahšie s Ioniq ako som mal Kia diesel

    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Včera som zadal 11 reklamáciu na svoj kus, po oprave znova nefukčný ľavý spetak, nevyklopí sa (oprava prevedená vyčistením spetaku, načo som reagoval tak, že toto nebude fungovať lebo importér neodsúhlasil výmenu zrkadla za 3500 eciek), ale mám aj druhú chybu kompletne nefukčné 360 stupňové kamery, pri zaradení spiatočky , alebo spustení kamier cez live view , je len čierna obrazovka, ešte že senzori fungujú korektne. To auto keď budem predávať bude mať fakt všetko vychytané... teraz čakám na stanovisko importéra....

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      slovom JEDENÁSTU ? auto nemáš ani rok, čo ? ale aspoň jazdíš

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Áno 11 ty krát za celý rok... Nepomýlil som sa bohužiaľ
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 62
    •   

    #77
    Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
    V komentaroch youtube som zbadal aj zaujimave komenty od zdielatela viseu tu, ale vela ludi komentare necita, tak ich skopirujem sem:
    K týmto veciam som sa vyjadroval viac krát. Zvláštne, že si ich doteraz nenašiel.

    - OTA ECU .... PR propaguje že to má. V sústave auta je špeci kabeláž na OTA ECU. Príde mi dosť zbytočne, že som to platil a je to tam zatiaľ na nič. Kvačka na OTA vehicle pribudla len v novembrovom update. Raz za rok,... to mohli napísať v PR

    - Ceny SCH vs iní. Hej človek si musí zvážiť. Koncernové karty to úplne zabili. Aj Ionity Power aj iné stanice (nie len zahraničie ale aj doma).
    Ja mám ešte fix na ionity u konkurencie za 0.3-0.35 ... ale to nebudem mať večne. Jednoznačne bežný používateľ si zvolí radšej Teslu ako by mal riešiť Ionity za 0.79.

    Moje auto ide, nekazí sa mi zatiaľ nič. Tak som s ním úplne spokojný.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Podľa diskusie spred dvoch dní som bol presvedčený, že 800V je v súčasnosti skvelá voľba a ani Wilo -ve stanovisko, že ako celok (vrátane infraštr.) to nemá až taký zmysel, bol ostro vyvracaný. Môj názor je, že to nie nemá zmysel ako celok, ale nemá zmysel ani auto mať.

      Preto som reakciami bol prekvapený, toť vše.

      Ono všetko chce čas, závady si nájdu každého skôr či neskôr, keď je výrobok taký aký je. Aj mňa si našli pri Kone, ak je niečo od výroby zle navrhnuté, odfláknuté alebo správne nenadimenzované, je to len otázka času, aj keď som si myslel, ako šetrne sa k autu správam a mne sa to nemôže stať..

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Zas si ideš svoje... Zopakujem ti to...

      Môj Ioniq poslúcha (nič sa zatiaľ nekazí), 800V mi výrazne šetrí čas a dáva voľnosť v mojom type ciest (random) so sídliskovým AC. To predsa s tým nemá nič spoločné? Z UFC ťahám 1-2MWh mesačne. Ak by som mal opustiť Hyundai, tak jedine na 800V.
      Takisto mám ešte lacné ionity. HW je auto super spravené. Som s ním úplne spokojný. V kombinácií s Openpilot je to auto úplne v inej lige. Lenže ako vieš - som specifický typ používateľa.

      Ako som aj minule hovoril.... Ľudia keď sa ma spýtajú či im odporučím Ioniq6, tak v tomto období nie. Lebo:

      - ak nemajú mať Openpilot, tak je jedno či budú mať HDA2 alebo Tesla AP ( každé ma svoje negatíva)
      - vyžadoval som vetrané sedačky .... Highland v tom čase nebol.
      - chcel som matrix.... Tesla matrix už je...
      - podvozok --- highland vybavil ....
      - ultrazvuky - ok nahradené už vision. Vyzerá to slušne. Ale tu ale sprostá poznámka, ako kolega mohol zobrať strom, toto Ioniq6 s ultrazvukmi spoľahlivo ochráni.
      - cestovanie občas ďalej -- tu je Tesla líder, ceny SCH, integrácia v aute. V dobe keď som kupoval Ioniq zmizol potichu Ionity Power, zabili myšlienku koncern karty ak su ľudia nútení mať GW MAX, alebo ELLIE a aj tak sú drahšie a bez plnej integrácie v aute.

      Pre bežného používateľa je teda M3H alebo ID7 momentálne lepšia voľba. Pre mňa má stále zmysel kórea, keď tam ide Openpilot. Ale dôvody sa postupne mínajú (matrix, ventilované). Uvidíme, čo budem mať o pár rokov.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      "Ale tu ale sprostá poznámka, ako kolega mohol zobrať strom, toto Ioniq6 s ultrazvukmi spoľahlivo ochráni."

      Nejaký český užívateľ pri cúvaní telefonoval a ignoroval varovania a pri cúvaní a zároveň točení tenkým kmeňom stromu si odtrhol predný nárazník. Chceš mi povedať, že Hyundai by pri cúvaní malou rýchlosťou automaticky zastavil a zabránil zrážke ? Lebo čo si čítam manuály, núdrzové brzdenie funguje len od určitej rýchlosti a pochybujem, či by Tvoje auto samo zastavilo. Opakujem, upozornený bol senzormi, ale pokračoval v cúvaní.

      Rovnako som si na svojom Ioniqu ja oškrel predný blatník, cúval som v úzkom priestore, kontroloval zadok a predok zatiaľ ošúchal betónový múr - auto mi nezastavilo a dokonca pri cúvaní predné senzory ani nezapípali ani nijako neupozornili. Ako sa to pri Hyundai s maximálnou výbavou asistenčných systémov mi mohlo stať ?
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 62
    •   

    #78
    Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevky
    Chceš mi povedať, že Hyundai by pri cúvaní malou rýchlosťou automaticky zastavil a zabránil zrážke ?
    Áno, veď toto malo už Volvo XC40 alebo Škoda Enyaq pred rokmi. Proste ak si na pár cm cez ultrazuky aktivujú sa núdzové brzdy. Trhne s autom, že máš pocit že si nabúral, vibruje pri tom volant.

    Už som mal x kolízií, kedy som si nevšimol nejaký predmet a bol som mal po nárazníku. A dosť často to používam aj zámerne pri parkovaní na nabkách Nechávam zastaviť jeho

    So starými Kona/Ioniq 28 to neporovnávaj. Tu je to o 10 levelov ďalej. Navyše auto má až 5 radarov. Veľmi dobre sa samo chráni zo všetkých smerov aj keď cúvaš rýchlo.

    Toto je jedna z vecí o ktorú nechcem pri prechode na Teslu prísť. Ale tak vision už celkom dobre ladia, snáď sa to tam niekedy objaví.

    Komentár

    • jurajsun
      Member
      • Jun 2020
      • 114

      #79
       

      Komentár


      • PistaTT
        PistaTT komentoval
        Upraviť komentár
        ak toto niekto nahodou bol schopny pozerat cele (alebo aspon tak dlho ze z toho ziskal nejake relevantne fakty), tak by som mal velku prosbu:
        je mozne zhrnut ten rozhovor do 5 - 10 riadkov pre ludi ktori to vzdali po 2 minutach, pocas ktorych sa nedozvedeli vobec ze nic z tejto takmer dva a pol hodinovej a urcite velmi zaujimavej story (okrem toho ze teda treba tuto dat odber kanalu, sorry ael netusim preco by som to mal spravit).
        naozaj nemam chut to pozerat alebo pocuvat vyse 2 hodiny (ani popri vykone inych cinnosti)
        dakujem dobrodincvovi co by si dal namahu ten sumar spravit. v opacnom pripade ostanem o obsah pribehu ochudobneny a mam pocit ze nielen ja

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Takže pozrel som to celé ako majiteľ Ioniq 6 a ako človek ktorý si v tomto momente prechádza v podstate 11 navštevou servisu. Pointa videa je nasledovná: Peter podrobne opisuje ako si vyberal auto, ako mu na začiatku Hyundai profesionálne namazal med na ústa, pokial neposlal peniaze s uistením že auto je na najnovšom sw a nemá žiaden problém s popisovaných problémov nedokonalosti sw v tej dobe ktoré boli známe. Auto prevzal a zsitil že nič nie je po sw stránke urobené, a plus vychytal kus s vadným olejovým čerpadlo, ktoré u 4 kolky nehlási chybu iba auto v momente stratí výkon bez upozornenia. A tu zčína to rošambo kvality služieb Hyundai, ktoré som zažil aj ja. Neochota servisu riešiť tento stav lebo na problém 4 kolky doteraz nie je sw záplata, arogantné jednanie zo strany predajcu, potom sa nabalilio aj zastúpenie, protichodné vyjadrenia importér vs. predajca, si pri vybavopvaní reklamácie a nakoniec úplne ticho a žiadne reakcie na výzvy Petra o riešenie situácie, iba papiere od právnika nech si vezme akože opravené auto, lebo mu budú účtované poplatky za stojné.Keď som kúpil auto a mal som prvé reklamácie, tak prístup servisu bol z ľudksej stránke nevrelý, veľa o aute nevedeli, báli sa reklamácii, a musel som vyslovene tlačiť na nich osobnými návštevami. Tvárili sa že nestíhajú...., ale všetko to vyplívalo s ich nekompetencie a neodbornosti , kde aj Peter rátal s tým že kupuje auto od veľkého výrobcu s veľkým počtom pobočiek a masívnom reklamou že Hyundai sa dal na elektromobilitu vo veľkom.Situácia v SR a vČechách je taká , že v SR sa predalo 28 ks Ioniq 6 v ČR 68 ks , čo sa týka počtu tak toto sú fakt exclusive autá, predpokladám že asi Hyundai chcelo robiť série ala Ferrari, ako zberateľské edície (aspoň podľa predajov v SR a CZ oproti iným automobilkám) Hyundai má veľký problém aj v logistike dielov, naposledy som čakal na výmenu infotaimentu, kde mi pár podstatných vecí nefungovalo až 3 mesiace!!! (bez náhradného auta, žiadali platbu za zapožičanie, auto je na firmu tkže bežné praktiky koncaka neplatia, riadime sa obchodným zákonníkom) Po urgencii a stažnosti až na importéra sa ľady trochu pohli a zrazu už možem žiadať náhradné adekvátne auto Ioniq 6 od importéra v prípade opätovnej reklamácie nad 30 dní, dovtedy mi ponúkli náhradnú I20 za 40 eur na deň!!!(u tejto automobilky nemáte záruku mobility, je to na každom predajcovi , ako sa ku Vám postaví a bude ochotný riešiť toto na svoje triko) Príbehov mám viac ale to tu potom napíšem román, podstatné je že aj na záklede Petrových videí sa troška zlepšila komunikácia na strane servisu (dostali interný prípis ako majú komunikovať so zákazníkom ak sanáhodou bude dopytovať na prvé video spred 2 mesiacov, i keď tiež diskutabilné, vyznelo to veľmi zle pre Petra ..., bolo to proste stavané formou nejalý Čech nám hejtuje značku, čo nie je pravda , lebo detailne popísal nekvalitné služby a praktiky značky), síce keď prídem na servis a vidia ma vo dverách dvíha ich zo stločiky , ale keď na aute ukážem daný problém, tak už jasne chápu že za toto nemôžem je to potrebné riešiť a proste to vyriešiť. Teraz znova čakám na ND , uvidíme časový úsek pri tejto reklamácii (nefukčné všetky kamery, a vodičov digitálny spatak), ale je prvada že sa snažia , cítiť konečne zmenu a ochotu ako takú, aj na základe videí od Petra.
        Naposledy upravené jurajsun; 12-04-2024, 05:46.

      • PistaTT
        PistaTT komentoval
        Upraviť komentár
        dakujem za zhrnutie, len pre zaujimavost o ktore servisy ide pri tych problemoch? su to servisy vo velkych mestach (Praha, Brno v CZ, Bratislava v SK) alebo servisy niekde "na vidieku"?

        to, ze konkretne Ioniq 6 ma nizsie predajne cisla je podla mojho nazoru vecou neschopnej obchodnej taktiky Hundai. celkovo korejci v tomto umeni zaostavaju. hned sa mi vybavi ako zbabrali otchodnu taktiku pre Kiu Stinger (ktora ako produkt mohla konkurovat aj nemeckej premii, no akonahle prislo na fleetove podmienky, tak bol zrazu bavorak vyrazne lacnejsi - v 2018 ked som vyberal auto tak rozdiel mesacneho najmu operaku 800 vs. 600 bez dane Stinger CRDi vs. BMW 425d Gran Coupe - a tym padom nebol dovod dat akukolvek sancu korejcovi...)

        ja Kiu za servis tiez nemam velmi preco chvalit. dostupnost nahradnych dielov a logistika su fakt zle... to s tou nahradnou mobilitou je proste realita. Tiez som necha auto zo servisu v Trnave radsej odtiahnut do Bratislavy, kde ocividne maju ovela vyssie znalosti a skusenosti s EV.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        V podstate je to problém celkovo v SR aj CZ, v DE aspoň jednaju lepšie zo zákazníkom nakoľko má zákazník na predajcu lepšie páky a oporu v zákone. Pre automobilky to je skôr príťaž ale snažia sa čerpať výhodu v emisných povolenkach a až teraz im dochádza že môžu rýchlo zakapat, takže až teraz dúfam dôjde k zmene k lepšiemu ale výhra to nie je ani v oblasti servisu spalovakov tejto značky.

      • Kale
        Kale komentoval
        Upraviť komentár
        ja som mal so servisom I5 dobru skusenost (neslo o EV specificku zavadu). praskla mi panoramaticka strecha, zvonku ziaden skrabanec/tuknutie/nic, tak som to siel s malou dusickou reklamovat a cakal, ze sa budem natahovat medzi servisom a poistovnou. od zavolania si pre termin obhliadky, schvalenie reklamacie, po vymenu to stihli do mesiaca. nahradne auto (na vyber i30/Kona/Tucson) som dostal na 5 dni, kym bolo auto v servise. sice je trochu vidno ked hladam detaily, ze strecha bola menena, ale cakal som dost obstrukcie, ked mi vraveli, ze nikomu v SR sa to este na Ioniqu nestalo a je to diel, kde sa da lahko zacat vyhovarat na kamienky/...

        na druhu stranu, ked som sa ich pytal, ze sa mi zahmlievaju elektricke spataky a chcem to dat reklamovat, tak mi nevedeli poradit, ze si mam zapnut vyhrievanie zadneho skla (poradilo az forum) a vraveli, nech to dobre zdrokumentujem a posleme na schvalenie.
        Naposledy upravené Kale; 12-04-2024, 09:24.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Buď rád, kde si reklamoval? Áno tie spetaky som písal ja pametam si to, servis nemal o tomto žiadne info a prišiel som na to čírou náhodou.

      • Kale
        Kale komentoval
        Upraviť komentár
        karireal bratislava, ale reklamaciu schvaluje centrala. tak ci tak by sa to zahmlievat nemuselo a ked ano, mali spravit samostatne tlacidlo, aspon v infotainmente. na beznych spatakoch nemas dovod pustat ohrev mimo mrazov. pride mi dost bizar v lete palit elektrinu na vyhrievanie zadneho skla, ked potrebujem vyhriat 1cm2 spatakov.
        dakujem, pomohlo mi to. zo zaujmu som to potom pozeral aj v manuali, je to tam tiez a AFAIK funguje to takto na ±vsetkych autach s vyhrievanymi spatakmi.
    Pracuje...
    X