Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq 6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
- Likes 2
-
Taur LOL . Na YT mi zas písal poliak s Teslou, že čakal, že kúpim a začnem diagnostikovať, tripovať a merať Teslu. Na rozkrájanie. Práve sme spravili test porovnania Normal / Eco / Sport / Custom RWD a už mám dosť. Čo je najhoršie, už mi býva zle aj keď riadim.
-
To plánovanie aj v ručnom móde bez nabiek je super. ABRP som teraz úplne odstavil. Je na to spoľah. Na Čaradice ukázalo 8% a cca 11% sa priślo. To isté cesta domov. Otázka je ako to bude pracovať s eco/normal/sport, lebo rozdiely medzi nimi nie sú úplne zanedbateľné ;-) - toto je inak tiež celkom zaujímavá info oproti testované EV6 AWD, makajú na tom.
Naposledy upravené nick81; 25-08-2023, 20:55.
Komentár
-
mozeg Presne tak. Ako super diaľky treba ešte vylepšiť - lebo si nevieš dať filter ionity only, resp stale do 80% dáva nabky. Ale keď vieš aká je nabližšia, čo ja viem, lebo aj pri abrp som si dával vždy next ionity do vaze, tak vidíš zostatky a prepočítavajú sa. A sedí to
-
Tu je video s výstupmi prvého porovanania ECO, NORMAL, SPORT a Custom My-Drive s nastavením 2WD. Do obrázku nižšie prikladám výsledky, aby ste nemuseli pozerať
Testovaný úsek Čaradice - NR východ - Čaradice. Celkom teda terénna diaľnica. Škrt mi spravila teplota aku, ktorá bola po nabíjaní v max. 50C. Auto to veľmi aktívne chladí a zráža na batt.max 32C. Žerie to tiež dosť, v úvode 2.5kW, postupne to klesá. Vypnutý battery preconditioning vôbec nepomohol. Chladenie aku je nezávislé.
Stĺpce... rýchlosť 130 gps
2. Spotreba v kWh na tom úseku - tu vidno nie malé rozdiely ECO/RWD vs NORMAL a SPORT. ECO je tam navyše dosť poznačený tým chladením po nabíjaní. Rozdiel medzi ECO a NORMAL až 16%
3. Rekuperácie. V športe bolo pár agresívnych zrýchlení a brzdení, to sa podpísalo na vyšších rekuperáciach.
4. Je spotreba na kWh/100km .. nakoľko testovaný úsek mal iba 58km.
Skúsim alokovať viac času na dlhší rovnejší úsek D1. Bude to z toho jasnejšie.
Naposledy upravené nick81; 25-08-2023, 22:55.
- Likes 1
Komentár
-
mozeg 20 bolo v Normal AWD a dve 100 kilove prasatá. Brata sa neviem striasť, ale ani sa mu nečudujem. Aspoň je ekvivalent bežná 2+2 rodinka. V ECO AWD/Custom 2WD to bude menej. Čakám na ďalšie testy. Tiež som zvedavý na HVAC v zime. Ale zatiaľ super, tá kapacita aku a efektivita s prehľadom dáva KE-SC spodom pri plnej rýchlosti (cca -85%). V zime by to tiež mohlo dať. Prip. sa trochu zhodí speed.
-
nick81 - niekedy by som chcel porovnat BMW i4 z Ioniq 6 na rovnakej trase. Mne zatial dialnicne sporteby vychadzaju medzi 18-22kWh/100km, ale jazdim kusok rychlejsie. Mohli by sme dakedy cez vikend urobit kolecko Kitsse/BA-TR a spat. Akurat moje data su len z aplikacie, pripadne mozem zalogovat ABPR z live data... Zatial som na ~3400km z priemerom 17,09kWh/100km. Vacsinou nalozeny 2+2
-
https://fdrive.cz/clanky/co-ukazala-...re-castu-11165
Porovnanie ako sa patri na fdrive - Ioňiq 6 novy RWD, BMw nove RWD a Tesla - 4 roky stara AWD Performance bez Octovalve. Aj tak vysla Tesle rovnaka spotreba o 0,1 kWh/100km ako Ioniq 6. Keby zobrali M3 LR RWD, co je adekvatne k ostatnym dvom zadokolkam, asi by sa im vysledok nehodil do kramu.
-
Miroslav Rojko to video je strasne, zakial som sa dohladal nejakych informacii to trvalo. Nemam rad tieto pokecove videa, na to kolko podaju informacii to treba strasne dlho pozerat. Najlepsie je napisane info, alebo ako robi nick81 z jeho zrychlenou vizualizaciou dat zo vsetkymi parametrami...
-
Presne aj ja som len posuval a az som videl po neviem kolko minutach fotku troch aut, tak som pozrel a potom vypol. Holt vacsina soutuberov ma dar recnit o nicom. Tiez tie selijake drag race, 15 minutove video, kde je 20 sekund, ktore chce clovek vidiet. Ale Martin Pulzner priznal, ze Performance mala rovnaku spotrebu ako konkurenti, to muselo boliet. On si v kazdom teste nenecha ujst prilezitost kopnut do Tesly a tu uz sa nedalo inak
-
Efektivita I6 potvrdená
https://www.mojelektromobil.sk/otest...to-to-dopadlo/
-
tommik Aj tesla bola RWD ako ioniq? Jeden z komentárov "ADAC pre mňa nie je zárukou kvality. Už aj pri iných testoch urobili chyby."
Ono ak niekto s TM3/Y LR, príp iné chce, môžeme sa prevetrať SC Ionity - TN a späť, alebo iný úsek. Nabijeme do rovnakých percent a cca s koľko to príde späť (Ionity zaplatím, keď ho mám výhodne). Príp podľa spotreby, minutých kWh a pod. Budeme si to vedieť potom aspoň sami zaradiť, kde sa to asi hýbe.
-
Nieco na tom ADAC porovnani smrdi. Tesla 3 testovali s malou baterkou, uvadzaju spotrebu 16,8kWh/100 a dojazd 415 km zo 60kWh celkovej kapacity (55 pouzitelna). Ako tu spotrebu namerali ? 55 kWh / 415 km = 13,2 kWh/100km.
-
Alebo naopak: 16,8 kWh / 100 km x 415 km = 69,7 kWh pouzitelnej. Naozaj má Tesla 3 RWD s LFP batériou takú velkost ? Kde by sa do auta vosla ?
-
ADAC podvádza ako môže, kto zaplatí, ten vyhrá ale takto okato ...
https://ekonomika.pravda.sk/ludia/cl...celi-skandalu/
-
Miroslav Rojko Rekuperácie. Tie sú pri wltp 1/4-1/7 kapacity. 55 je dispo, ale počas jazdy su vyrobí ďalších 7kWh napr. Niro 16,2 * 455 km tje tiež 73 a nie 64, ale to aj sedí. Pri okreskovej jazde BA-ZA-BA si to vyrobilo okolo tých 9kWh.
EDIT: 16,8 namerali a 415 km ... Ako píšeš, to je fakt divné potom niekde odpočítali rekuperácie a niekde nie? Alebo zas každé auto to ukazuje inak.Naposledy upravené nick81; 08-09-2023, 10:11.
-
nick81 to nemyslíš vážne, však ? akože ideme porovnávať spotreby bez rekuperácie ? A porovnávajú to so stĺpcov WLTP hneď vedľa. Aj to je bez rekuperácie meranie ?
-
Miroslav Rojko Môj fail, sry. Chcel som len pochopiť, kde tú hodnotu prečítali, príde mi to ako hodnota bez odpočítanej reku. Ale samozrejme je to potom blud a hlavne nefér voči Tesle. SKolja Budúci víkend viem, tento už nie.
-
Poďme v sobotu vyvrátiť tie nepresnosti ADAC testu https://teslaclub.sk/node/92754Naposledy upravené nick81; 11-09-2023, 08:24.
-
Ioniq 6 španielska redakcia km77 podrobila tradičnému testu ovládatelnosti. Výsledná rýchlosť je výrane nižšia ako napr. pri TM3.
https://www.autorevue.cz/ioniq-6-nem...radne-vyskolit
Komentár
-
Porovnávali RWD s M3 AWD ? Je jasné, že Tesla bude aj tak winner, ale aspoň mali mať rovnaké konfig? Z KE sme išli 2WD režime a od Budče na Žarnovicu v 130 na mokrej ceste som sa s tým necítil úplne ok. Po zapnutí Normal AWD držalo ako pribité.
-
Tak hlavne si treba uvedomit, ze TM3 je uz od zaciatku sportovejsie strihnuta, na podvozku to citit dost, a Elon sa nikdy netajil, ze ich cielom bolo trhnut BMW 3 / M3 na okruhu. Hyundai su rodinne auta, podvozok aj stabilizacne systemy su zamerane skor na komfort a kludnu jazdu. Korejci vzdy plavali to ako blaznivi. AWD nieco koriguje, ale stale je to lod.
Oba modely maju odlisnu cielovku. Vysledok testu je podla ocakavani, ak niekto cakal rozdielny vysledok alebo mensi rozdiel, bol naivny
-
-
Zbernice auta. Ešte aj vpredu sú postranné radary, nie len zadné.
A-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...7850/image.png
B-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...4480/image.png
C-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...3518/image.png
E-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...4859/image.png
M-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...9960/image.png
L-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...6072/image.png
G-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...4784/image.png
P-CAN https://cdn.discordapp.com/attachmen...2742/image.png
- Likes 1
Komentár
-
Pekne tu vidno ten rozdiel Hyundai vs.Tesla šetrí tam kde nemá, tu sa má čo učiť od Hyundai, posledný fail u nového modelu 3 je chýbajúce páčky, už mi to pripomína Apple tlači si svoje aj keď to nie je také terno a ide dozadu..., čo už Elon bude mať vyšší zisk na kuse vymení packu za 50 USD a da spínač za 3 USD.
-
Zas ono nie je na škodu, ak sa inšpirujú Teslou - šetriť costy, aby to prežili a udržia si úroveň komfortu na ktorú je zákazník zvyknutý. Je to tak ako má byť. A zákazník má na výber.
Dnes napr. mi ten front radar zareagoval. Vychádzal som z parkoviska a zo zákruty spoza smetiakov mi vyletelo auto. Bola to moja chyba, mal som dávať lepší pozor. Ale celkom aktívne sa to auto chráni.Naposledy upravené nick81; 03-09-2023, 09:53.
-
Ten fail co spomínaš s páčkami je proste další pokus o skokovú zmenu.
Veľký displej a žiadne tlačítka boli tiež kritizované zľava sprava a dnes to nikoho netrápi. Možno si zvykneme aj ma tlačítka. (Tiež si neviem predstaviť blinker bez páčky ale možno som len starý 😉).
-
Jiri GrandPa Ja už som to viac krát písal, mne by to bez tej páčky nevadilo, ak by sa to podporilo sw, že kruháč to automaticky vybliká podľa navigácie a na všetky ostatné prípady aj tlačidlá sú v pohode. Možno aj ten kruháč bude ok a sú len zbytočné obavy.
Digitálne späťáky tiež potrebujú pár sw faciek na mŕtvy uhol. Už x som mal auto vedľa seba, obraz čisto a reagoval až blind spot radar. Potom to bude fajn.
-
Ten audio controller je zvláštne nastavený. Konečne som našiel pozíciu aby to hralo zo všetkých repro a nie je zvuk natlačený len repro v palubovke. Treba dať pozíciu B=6 (niro stačilo B=2).
Veľmi mi tu chýba kvačka na surround ako má Meridian na EV6. Smutné inak, keď v 2020 v Nire pri "prémiových" JBL kritizoval, že auto nedporuje surround, ktoré Tesla mala už vtedy x rokov späť... A v 2023 na BOSE zas to isté.
Ale aspoň už je kvalitný zvuk, keď to išlo len cez tie predné bol to otras
Naposledy upravené nick81; 08-09-2023, 09:34.
- Likes 1
Komentár
-
To bude bud SW bug, alebo setrili na zosiku / DSP procesore. Surround podporoval BOSE v nemeckych autach uz od cca 2010 alebo tak nejak aj pri najnizsich modeloch danej automobilky, mali na to dedikovane DSP. Ze to nema aktualna elektricka vlajkova lod znacky je prinajmensom zvlastne. Nuz kazdy niekde setri, zostava dufat, ze tam hardware je a funkcia pride s nejakym OTA updatom 🤷♂️
-
Fajn to spravili. Externé V2L funguje cez redukciu aj pri vypnutom/zamknutom aute. Na redukcií je power button, v núdzi ho vie tak hocikto vypnúť.
https://www.youtube.com/shorts/YDzMJ2F5iXk
Infantilné záhradné V2L testy si nevšímajte, len sa s tým zoznamujem kvôli tripom (varenie, núdzove nabíjanie, problematické spotrebiče).
- Likes 1
Komentár
-
https://www.gearrice.com/update/cros...-is-the-proof/
Slušne si viedol Ioniq.
Portugalsko - Nordkapp 5665km 63hod 35 min
https://www.instagram.com/p/CxU7GcHMbKV/Naposledy upravené nick81; 20-09-2023, 10:39.
- Likes 1
Komentár
-
Vyzerá, že Tesla tím sa hecuje na pokus 2. Predsa len mali 4r starý model a väčšinu SCH v2.
https://twitter.com/TeslaStars/statu...90464921026663
https://twitter.com/teslastars/statu...qS8WOf7hax5Zyw
Na buducí víkend challenge sa nenájde nejaký "maniak" tím s Tesla, ID.xyz, Mach E, čokoľvek?
https://teslaclub.sk/node/92879
-
Tak a este jednu trasu by mali skusit Nordkapp -> Istanbul.
To by mohol byt challenge pre teba ;-) (iba 4765km vychodnou cestou, 5000km iba po zemi cez Svedsko)
https://www.google.com/maps/dir/Nort...!3e0?entry=ttu
-
https://update.hyundai.com/KR/KO/upd...iceView/My6uSc
Kórejský update... Nie priamo pre Ioniq 6. Ale, žeby konečne pridali support pre wireless Carplay? Btw minule čo som postoval, nový side bar s percentami a pod, tak to cele stiahli.
Buď nás slediujú (asi nie) ale skôr to má indície väčšieho updatu po vzore Hyundai 5N, alebo EV9/5
- Likes 1
Komentár
-
Včerajší náročný deň bol výdatný na info. Som zvedavý ako to Milan podá vo videu.
Z info, čo môžem natrieť. Úsek KE - Čaradice vo full AWD a max power (nie sport, ale my drive custom) šialené rekuperácie v pomer 1:35 na okreska/diaľnica.
Veľmi to ľúbi vysoké rýchlosti a dynamickú jazdu. 80-8%, 19.1kWh/100. Smer tam na tom úseku pri normal jazde boli okolo 10kWh. Späť 20.8kWh.
Ak zvažujete Teslu LR a robíte kompromisy, určite si vyskúšajte Ioniq 6 AWD v limitoch. Veľmi dobre je tu namiešaný pomer výbavy, spotreby, životnosti a výkonu. Na bratovom face som taký Tesla smile v kórejcovi ešte nevidel. :-D
- Likes 8
Komentár
-
Som po update ICCU s Ioniq 6. Bol som na výmene pneu a oni mi sami od seba spravili. Že nejaká servisná akcia. Rozdiel verzie, viď obr. Ostatných 52 jednotiek nezmenených. Verziu si zistíte cez carscanner / tlačidlo "ECU indetifiers".
EDIT: Od 23.9 je už oficiálne zvolávačka 30D079 na ICCU. Potvrdil to jurajsun
Len akosi som nevedel, že mám pri výmene pneu odpojiť aj Comma 3X. Prišiel za mnou serv.poradca, že kopec chýb v diagnostike, či o tom viem Že jasné. Ale v pohode, ešte sa pýtal čo to je. Tak už aj na pneu to budem musieť odpojiť
Naposledy upravené nick81; 29-09-2023, 12:28.
- Likes 3
Komentár
-
Mám pre vás niečo zaujímavé. Odkedy je eGMP sa vedú fámy či má V2L čistý alebo modifikovaný sínus.
PS: Neviem potvrdiť staršie modely. Ak si chcete svoje overiť a nemáte po ruke osciloskop kľudne otravujte mňa. Nech sa to používa a zbytočne to neleží v skrini.
EDIT: Dnes som išiel zopakovať test pod záťažou. A už aj na prázdno tam nie je ten výkyv. Trochu nechápem, ale ok .
Naposledy upravené nick81; 04-10-2023, 06:29.
- Likes 5
Komentár
-
Aj vďaka ľuďom z tohto fóra mohlo vzniknúť najväčšie porovnanie spotreby rôznych verzií IONIQ6.
Ak nad ním uvažujete, video dá dosť jasné odpovede, ktorú verziu zvoliť.Najväčšie porovnanie spotreby rôznych verzií modelu IONIQ 6 77kWh. Veľká batéria, no rôzne veľkosti kolies, typy zrkadiel aj verzia poháňanej nápravy. Prejde...
- Likes 3
Komentár
Komentár