tiez som videl ten FB post, a uvazoval som rovnako. Az do momentu kym mi trklo, ze o par dni idem na garancku a tam mi to automaticky nahraju. Aspon teda neviem ci je moznost aj neaktualizovat ale skusit to mozem..
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
kym mam auto v servise kvoli oprave poistnej udalosti (zrazil som velky suter, ktory vyletel spod oprotiiduceho nakladiaku, nastastie baterka a jej kryt su ok, no odniesli si to rozne casti naraznika a spodku auta), dostala sa mi do ruky EV6ka po facelifte. s najslabsim motorom (125 kW) a mensou baterkou (63 kWh) vo vybave Earth. podelim sa teda s nejakymi postrehmi tykajucimi sa tohto aute.
na uvod - som velmi rad, ze som dostal taketo auto (bezne clovek pri takychto situaciach dostane ako nahradne auto nejaky spalovak...) a teraz uz k veci:
1. hmotnost (podla technicaku) - je len o 30 kg nizsia oproti mojej 168 kW a 77.4 kWh. takyto nizky rozdiel ma vcelku prekvapil (tusi niekto co je za tym? ina technologia baterky?)
2. vykon - tych chybajucich 43 kW vykonu vcelku citit... na dynamike to auto teda straca... aspon viem, ze nad zakladnou motorizaciou nemam do buducna rozmyslat ani nahodou.
3. zmeneny volant - taky ten kvazi sestuholnik - na prvu dobru je to skor krok k horsiemu (da sa vsak zvyknut), tiez zmena umiestnenia "drive mode" buttonu (pre mna menej ergonomicke riesenie ako predtym) a zmena ovladacich prvkov na volante (valceky namiesto koliskovych prepinacov pre hlasitost a scrollovanie v menu) - toto vo mne nevyvolalo asi ziadnu emociu
4. budiky - radikalne zmenena grafika, na vyber su tri takmer identicke moznosti - stary dizajn sa mi pacil vyrazne viac, no asi sa na to da zvyknut.
5. infotainment - domovska obrazovka taka nejaka divne minimalisticka... navigaciu som ani neskusal... kedze 99% pouzivam carplay tak je to vlastne fuk
6. carplay/android auto je konecne wireless a funguje to vyborne. wireless nabijacka mobilu ma lepsi tvar (vystupenu plochu s nabijackou samotnou a tym padom tam mobil s vycnievajucim fotakom lepsie sadne). palec hore za toto
7. USB porty su uz iba USB-C. je tam nejaky prepinac na vyber pre datove prepojenie alebo len nabijanie pri jednom z nich (neskusal som)
8. upozornovanie na prekracovanie rychlosti - da sa lahko vypnut 2-sekundovym podrzanim mute na volante... Ak to clovek zabudne vypnut, tak je upozornovanie velmi decentne, tri krat slabo pipne a potom je ticho. Zaroven blika cervena bodka v ramci budikov (ta sa vypnut neda) a zaroven s nou blika symbol zobrazujuci maximalnu povolenu rychlost). viac mi vadilo pipnute pri kazdej zmene rychlostneho limitu, ktore sa vypnut nijako neda. udaj o povolenej rychlosti si asi berie z mapy vstavanej navigacie, takze je tam vcelku vela chyb (ukaze 70ku v obci alebo len tak random 30ku)
9. ziadny klavirny leskly lak. namiesto neho taky zvastny strukturovany plast. urcite zmena k lepsiemu.
10. pri zadnych sedadlach pribudli klipsne na aretaciu bezpecnostnych pasov - z tohto mam take zmiesane pocity - zabranuje to neprijemnemu hrkotaniu koncovky pasu o plastovy diel pri dverach co je fajn, pas sa vsak do toho uchytava manualne dost nemotorne a posadka vcelku bojovala s tym ako to odtial dostat...
11. vyhrievanie volantu ma po novom 2 urovne vykonu a mam pocit ze samotne vyhrievanie je v novom volante spravene lepsie ako v starom.
12. predne svetlomety - po par dnoch mit ten divny dizajn uz prakticky nevadi. mozno to svieti o kusocek lepsie ako na mojej (v oboch pripadoch ide o zakladne LED svetla)
13. pri nabijacom porte je male LED svetielko, to je fajn vylepsenie
14. vo frunku som este nebol, v kufri (asi v ramci vybavy Earth) pribudla sietka vdaka ktorej predmety nebudu lietat po celom priestore (asi inspiracia simply clever)
ak mate nejake otazky, tak rad zodpoviem
Naposledy upravené PistaTT; 17-02-2025, 06:44.
- Likes 3
Komentár
-
tazko povedat. na tych 19kach mi to pride dost podobne ako pred-facelift na 19kach.
tu su obute zimne hankooky i-cept evo, na mojej mam zimne dunlopy winter sport 5 suv...
mozno trochu rozdiely tam budu v nejakych detailoch - zda sa mi, ze lepsie to zvlada priecne nerovnosti - menej to skace na nich.
a mozno je to trosicku menej tvrde a viac komfortne. rozdiel mi vsak nepride nejako zasadny...
spravil som na nom len asi 400 km zatial a neriesil som ani ziadne komplikovanejsie situacie...
zaroven ja osobne preferujem skor tvrdsie ladeny podvozok a jasnu spatnu vazbu, takze som bol spokojny aj s mojim autom aj s tymtom nahradnym.
-
Promsim ta, ak mam EV6 MY24, je podla teba nova MY25 natolko vylepsena, aby sa oplatilo upgradovat? Alebo benefity ako novy infotainment, vacsia bateria a podobne vobec za to nestoja? Taky racionalny pohlad na to ma zaujima
Komentár