Vo videu je predstavena KIA EV6 GT. Su tam aj slovenske titulky.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
No doteraz Tesla mala par vyhod: Supercharger, Technologie, Autopilot, Performance
Superchargre na SK nie su podla mojho nazoru ziadna vyhoda (lebo v podstate nie su), Technologicky naskok sa zrovnava, Performance sa verzia GT tiez bude priblizovat.
Ostava autopilot, ale pri sucasnej cene to az taka vyhoda nie je.
Z mojho pohladu pri najvykonnejsej vezii bude stale TMY lepsia kupa, ale pri ostatnych verziach to bude naopak.
-
v Európe je Tesla Autopilot otravnejší (neustály dvojklik) a nie lepší čo sa týka vlastností ako H/K adaptívny tempomat s udržiavaním v pruhoch, takže neostáva žiadna výhoda, len samé nevýhody v servisnom zázemí (H/K servis na každom kroku) a cene auta
-
Ano aj nie, podla osobných preferencii, mám Kiu eNiro doteraz čakám na sw update je to skoro 5 mesiacov a nič, stále len Kia sľubuje že odstráni základný problém auta!!!!! Nechápem ako mohli vypustiť do predaja auto z chybou sw, ktorý je potrebný k základnému nastaveniu nabíjania a manažmentu auta (táto chyba sa týka iba Silver verziu ktorú mám bohužial v SK predanú iba ja 1 ks ). U Tesly ak bude problém je sw update do max. 2 týždňov vonku a je to opravené, u Kii si možeš čakať koľko chceš, servis s tým nič neurobí... Takže tak ku Kii a Hyundai servisu..., ktorí mám síce za rohom ale je mi naprd...
-
Žiadať môžeš, ak je auto na firmu, tak dovi dopo a ak na osobu, musela by to byt sakra veľká závada aby auto zobrali za zostatkovu cenu naspäť. Ja s Konou problém nemám a každým úplatok je lepšia a lepšia.
-
Supercharger by som na SK nezatracoval. Ked bol len ten pri Zvolene a Aupark BA tak to bolo fakt o nicom. Ale ked bude hotovy uz cely grid BA - TN - ZV - LM - KE tak kde realne bude chybat Supercharger? Mas pokryte komplet SK vzhladom na dojazd aj zakladnej SR verzie. O vyhodach v zahranicii ani nejdem pisat. Kedysi som musel vzdy den pred cestou robit resers cez ABRP, hladat kde sa nabijem, ci mam vsetky karticky, zistovat ci dana nabijacka funguje atd. Teraz v Tesle zadam ciel do gps a idem, neriesim, vzdy ma uz pichne na nejaky SC. Planovanie mi nechyba ani trosku, rovnako ako kybel karticiek. Realne sa to uz priblizuje cestovaniu spalovakom, ked som nikdy v zivote neriesil, kde je aka pumpa. Proste som len isiel. Superchargre budu este dlho jednym z top kriterii, preco si niekto vyberie prave Teslu.
Tie ostatne veci viac menej sedia. Technologie sa dorovnavaju, rozdiel v efektivite ustrojenstva je zanedbatelny. Cenovo sa to zacne tiez pomaly dorovnavat, kedysi stal jediny elektricky Hyundai 35tis€ a dal sa povazovat za relativne ludovy, Ioniq5/EV6 uz je cenovo na urovni TMY. Zostava ten zalostny servis, kde este stale po 10 rokoch taha Tesla za kratsi koniec bez vyraznejsieho pokroku
-
z Tvojho komentára je podstatné "keď bude hotový" a k tomu len ...
-
Ako ďalšie auto je v hre na prvom mieste Tesla u mňa , nakoľko sa mi pozdáva ten SW a trošku do toho vidím , ostatný výrobcovia sú ešte ďaleko v plienkach viď. Kia , ano dobehnú Teslu ale kedy? Odhadujem tak za 5 rokov, tak isto aj Supercharger je ine kafe, je to fakt otrava plánovať si nabíjanie, v tomto dávam za pravdu Wilovi.
-
Wilo Ono sa to časom všetko zrovná. U Tesly ... s produkciou TM v EU bude treba aj tak viac Tesla servisov. Čo sa tých superchargerov... 6000 je v EU. Spomínaš kartičky, ale teraz si stačí jedna koncernová (wecharge/kiacharge/charge my Hyundai/škoda xyz.... ) a máš teraz v EÚ 12000 DC/UFC, resp. celkovo 210 000 staníc čo vieš aktivovať s 1 kartou. Plánovanie dlhých trás po týchto staniciach ID3 plánuje už teraz. Situácia je už dosť iná ako bola. Resp. tento a ďalší rok bude. Všetky tie autá jedno či Tesly, VW, Škoda, Hyundai, Kia sú už dosť porovnateľné.
"Mas pokryte komplet SK vzhladom na dojazd aj zakladnej SR verzie." Toto nie je celkom tak. Lebo v 130kmh ti BA -> ZV SR+ v zime nedá s napr. počiat. 90%.
-
nick81 tak pojdes 120kmh no, prides do ciela o 3 minuty neskorto ze maju ostatni vyrobcovia zjednotene karticky je fajn, ale stale to nikdy nebude na urovni SC. Stale potrebujes vytahovat tu karticku. Na prd ti je KiaCharge alebo ekvivalent, ked prides na Budcu mega skveleho ZSE a nabijacka nejde, alebo prides na GW Deltu, ktora ti dava kvoli poruche 30kW. Tesla v tomto zachadza podstatne dalej, tie nabijacky su spolahlivejsie, vidis ci sa tam niekto nabija atd. Ako hovorim, pisem o svojej skusenosti s neTesla EV, na ktorych som pobehal 170.000km ako na SK tak aj v zahranicii, a o Tesle, s ktorou mam ledva 20.000km, ale cely charging experience je niekde uplne inde. Od kupy TM3 neriesim nabijanie, len cestujem. Je to oslobodzujuce, a rychlo pri tom zabudnes na vsetky neduhy Tesly
na predchadzajucich EV som zahranicne cesty vzdy planoval den vopred, v telefone som mal stiahnutych minimalne 5-6 appiek, vsade sa bolo treba registrovat, potvrdit email, potom riesit v ABRP, ktore nabijacky mozem/nemozem pouzit, ktore su prilis pomale, znacit si zalozne riesenia pre pripad poruchy nabijacky, potom cakat kym sa na tej ktorej donabija Leaf na Chademe aby som mohol nabijat ja, boze chran ak tam uz stal v rade niekto dalsi, proste nekonecno bordelu, ktory nemas potrebu ani chut riesit. SC je momentalne to najlepsie, najlahsie a najefektivnejsie riesenie, ake existuje. Jednotna karticka ti odstrani akurat problem s hromadenim plastu a registracii, neriesi prestoje na poddimenzovanych stojanoch, nespolahlivost, obsadenost atd.
-
Wilo suhlasim, pri dialkovych trasach nie je nic lepsie ako siet superchargerov a hlavne ked je auto zlinkovane a vie aktualny status vsetkych nabijaciek a riesi si uhrady priamo.
A to je naozaj ohromna vyhoda Tesly.
Tu treba zmenu premyslania u poskytovatelov energie, ale podla mna sa nic neudeje pokial zase nezasiahne EU a neprikaze bezplatny roaming, tak ako sa to stalo u mobilov. Bohuzial business je prednejsi ako pohodlie pouzivatelov.
A koncepcne rozmyslanie aspon na urovni krajin je vo hviezdach a na SK minimalne 2x tak vzdialene, hlavne ze mame viziu vodik/sulik.
-
SKolja zial vyzera to tak, ze bez nariadenia EU ohladne Plug&Charge sa asi v blizkej dobe nic nezmeni. Keby sa toto doriesilo, tak zoberu jednu z primarnych vyhod Superchargerov. Otazne je, aka je skutocna vizia automobiliek co sa tyka elektromobility 🤷♂️
-
-
Prikladám video ako super to nefunguje!!!! Servis mi už vymenil infotaiment za nový , oprava nepomohla , zistili že problém je v softe BMSkyVideo, teilen, Kamerahandy, Videohandy, kostenlos, hochladen
Komentár
-
nefunguje to uz od kupy vozidla alebo sa to pokazilo az neskor? Je to dost zavazna vec, ved nefunguje v podstate najdolezitejsia cast nastaveni a zobrazenia informacii pre elektromobil. Bol by som tiez velmi nastvany, ak by s tym v servise nic nevedeli urobit.
-
Zistil som to po 2 mesiacoch, riešim to už skoro 8 mesiacov, ale sme v SK natahovat sa cez sudy neuhram, auto jazdi, že to "občas nenačíta základne veci" na jazdenie to podľa nich nemá vplyv, proste Kia a servis si samozrejme veci interpretuju po svojom, nasiel som druhe cloveka na nemeckom fore s tým istým problémom, v Nemecku mu odmietli vziať voz naspäť , takže tiež čaká jak čakanka a nadáva, Kiu si viacej nekúpi, má ju tiež na firmu odpíše a predá i keď to vyriešia tento prístup je neakceptovateľný, preto moje druhé EV bude najpravdepodobnejšie Tesla , alebo Škoda Eniaq, i keď nové autá od koncernu Kia, Hyundai vyzerajú dobre, lenže ja som sa už popálil dosť....
-
ja nastastie s Korejcami nemam ziadny problem, 3 EV/PHEV auta uplne bezchybne. Ale keby sa mi stalo to co tebe, tak by som bol rovnako nastvany. No tak ci onak, ja som uz tiez pred casom uznal, ze dalsie auto bude jedine Tesla, dost bolo kompromisov s "neznackovymi" EV
Tak snad sa ti podari nejako vybavit opravu, lebo inak bude asi o dost tazsie sa toho auta zbavit.
-
-
Komentár
-
Tiez uplne nechapem tu cenu oproti IONIQ5. Minimalne ma EV6 vacsiu baterku a viac veci v zaklade. Ten IONIQ5 je v zaklade dost chudobny. K EV 6 vsak treba prirarat Safety PACK za 1590€ a farbu 690€. V tomto svetle 2rocna TM3 LR nevyzera vobec zle.Naposledy upravené mozeg; 29-04-2021, 14:16.
-
Vsak prave, za tu cenu uz by som skusil prehryznut patalie so servisom a obstaranim auta, i isiel rovno do TMY. Ja chapem, ze Korejci sa tlacia do premioveho segmentu, ale to tiez treba robit postupne, a nie skocit zo 40tis eNira do >60tis EV6. Za tuto cenu uz by som asi ocakaval, ze by to mohlo mat aj odznacik Genesis. Ale ked pozeram ceny EV6 tak Genesis bude od 80k vyssie a utocit na TMS. Zobrali to utokom, “ku*vy jedny sikmovoky”, ako by Bohumil povedal
-
Mi to tak pride, ze cenotvorba je silno ovplyvnena dotaciami. Oni asi rataju s tym, ze Nemec dostane -9000€, k tomu daka dilerska/fleetova zlava a je ta cena na relativne lepsej urovni. Rakusan dostane uz len 5400€. A taky Holandan alebo Slovak klapne naprazdno, lebo sa nezmesti do cenoveho stropu
Ale ako povedal Miro, trh urci cenu. Mozno uvidime po roku velke zlavy ked im to nebude nikto kupovat. Alebo to bude trhak a ceny este porastuuvidime casom… ale aktualne to nevyzera na oblubene auto slovenskeho trhu.
-
Dnes mi doslo mailom. Ze, ci nechcem vymenit moju KIA Carnival.
https://www.kia.com/sk/nove-auta/ev6/predstavenie/?cmpid=eml|ev6_base2 FotkyNaposledy upravené matchke; 04-05-2021, 10:49.
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
milan84 najlepsi frunk ma Rivian :-) a este k tomu moze mat zabudovanu polnu kuchynu, 3 zasuvky a kompressor. Plus vie nabijat ine elektromobily. Zeby sa nim Hyundai/Kia inspirovali?
https://youtu.be/48aEVb-EMds?t=144
-
Prechádzka interiérom a menu infotainmentu (od 2:00). Pod. ako pri Ioniqu do Settings / vehicle presunuli čo je v menu za volantom - nastavenie asistentov. Bolo na čase.
Inak je to rovnaké ako Niro. Akurát v klíme boli len 2 check - auto defog a auto defrost, a tu ich je asi 5 - smart ventilation, activate on washer fluid, .. Inšpirovali sa IDx ?
Navigacia same shit :-) Zatiaľ, trochu sa jej všetci vyhýbajú... Žeby sa čakalo na prekopanie?
- Likes 1
Komentár
-
Komentár
-
Elektrodad už vydal pred pár dňami pre patronov Ioniq5 video. Ako úprimne, potrebujem u H/K vidieť snahu ako VW že budú makať na softe a budú počúvať ľudí. To, že tam stále nie je navigacia s plánovaním nabiek, ideálne napojená na KiaCharge a aktivácia stojanu z auta mi príde ako fail. Takto na to pozerám a je to 800V prerastené Niro za nenormálnych 55-60 litrov. Čo ma total dorazilo Edad mal Android Auto a stále na 2/3 obrazovky.
Chcem radšej ľahší kompakt s dojazdom 600-650, diaľnica 400-450. Takže asi čakať na EV4, EV5 a pod.
-
Keď spomínaš Ioniq 5, silne som o ňom uvažoval, dokonca sú v Nemecku prvé skladovky s pár desiatkami km o 20% lacnejšie ako naše slovenské ceny ale nie je dobré kupovať prvý rok výroby a hlavne - v USA bude uvedený na trh až na jeseň a bude mať rovno 77 kWh baterku tak ako Kia EV6, ktorá tiež bude uvedená na jeseň. Takže odporúčam nebrať teraz keď je veľká pravdepodobnosť, že prvé kusy majú o niečo cez 5 kWh menej a navyše budú podľa ohlasov zákazníkov dolaďovať výbavy. Taktiež tie slovenské ceny sú veľmi odvážne, aj keď vlastnosťami považujem Ioniq5/EV6 za najlepšie EV súčasnosti, chce to počkať až po polroku-roku nasýtenia moc chtivých zákazníkov začnú dávať väčšie zľavy okrem tej väčšej batérie a vyladenia auta. Oproti mojej Kone alebo Tvojmu eNiro je tam veľký pokrok hlavne v rýchlosti nabíjania a veľkosti auta ako aj samozrejme výbavy (je to predsa pomaly 4 roky od uvedenia našich áut) ale čo sa týka dojazdu, nie je to taký rozdiel, ktorý stojí za to meniť teraz a nepočkať necelý rok na priaznivejšie ponuky.
-
Miroslav Rojko 77 kWh je super info. Potom v lete keď tu bude Ioniq 5 / EV6 môžeme zmerať baterku, či to bude netto, alebo prejdu na buffre ako VW.
-
77kWh je podľa mňa vysoko pravdepodobné ale nie na 100%, vychádzam napr. tu z tohoto: https://www.slashgear.com/2022-hyund...ties-24674272/
pripadá mi to, že ešte nemajú zmáknutú 77 kWh v tej platforme, tak dajú Ioniq5 v EU a Kórei s menšou aby už mohli novú platformu aspoň trochu dať medzi ľudí a testovať a do jesene spravia hustejšiu 77kWh, kedy začnú robiť EV6 a Ioniq 5 pre USA alebo to nemá logiku ?
-
No ja ratam ze to v pripade EV 6 bude 77kWh cistych tak ako 64kWh v pripade eNiro a Kona. Inak by to bolo dost sklamanie.
nick81 k SW podla mnaco som zatial videl tak to bude sklamanie. Rovnako si myslim ze bude sklamanie interier v zakladnej verzii.
Air vybava stoji cennikovych 48190,- EUR + 690EUR s DPH (48880,- EUR), uz v tomto zaklade to ma vsetko co clovek potrebuje (chyba len detekcia mrtveho uhla). Ked si vazmem ze sa bude dat vytlacit fleet zlava a zlava predajcu tak to moze byt na urovni 12-15% cennika.
Pri 15% to mame 42 504,- s DPH/1,2= 35420,- bez DPH a k tomu odpisovanie dva roky. To vobec nie je zla cena za take auto.
-
mozeg Nie je zlé. Ale chýba tam dosť vecí voči Niro Platinum. Zadné radary používam pri cúvaní z park miesta na sídliskách, nie je tam 360tka. Prepínanie diaľkových. A ani možnosť príplatku. Ale máš pravdu s tou fleetkou, to už aj GTline RWD vyzerá zaujímavo. Aspoň pre mňa :-)
-
co sa tyka mensej baterky,,tak hyundai spominal cosi o patentovom spore dodavatela v eu a v usa..neviem,preco sa to kie netyka.....fleetovu zlavu dostane skoro kazdy,,vid https://www.kia.com/sk/fleet/zvyhodnene-skupiny/
ta zakladna zlava je 7%,,ak budete neoblomny tak sa da isto vyrokovat aj viac... vyhoda ev6 je ze od zaciatku dodavaju na slovensko awd verzie,,slovensky hyundai awd verzie ioniq 5 nepretlacil,tie budu u nas dostupne najskor za pol roka
-
-
Dnes, som mal moznost vidiet EV6 nazivo. Je sa na co tesit. Nepreviezol som sa len som videl, sedel. Nadhera.
- Likes 3
Komentár
-
Dnes som bol v servise v BA na Panonskej so svojim eNirom a ked som vychadzal prave doviezli EV6. Oficialne budu predstavene v Utorok na evente v Xbionicu. Za mna palec hore, prekvapil ma len opticky maly kufor-ma vsak dvojite dno. Prakticky este neslo vyskusat, len ich akurat dali dole z kamiona. Bol tam Earth aj GT line. Jedno bolo importerske a jedno dokonca uz predane zakaznikovi. Dokopy tusim 4ks, ale bol tam zhon a okukoval som, 3 boli urcite a tusim 4 prislo za moj chrbat-trocha chaos a do toho vzrusenie a uz neviem ci 3 alb. 4 ks. :-)
Inak miesta vo vnutri habadej, pohodlne sedenie, take cukriky.Naposledy upravené mozeg; 29-09-2021, 12:09.
-
To dvojite dno sa da uplne vybrat a mat vacsi kufor? Alebo su tam nejake nevyberatelne priehradky? Ci nebolo prilezitost to detailne pozriet?
edit: vlastne som teraz dopozeral to video vyssie, a zjavne je vo vyssej vybave ten priestor pod dvojitym dnom minimalny kvoli audiosustave… tak nic moc :-/Naposledy upravené Wilo; 29-09-2021, 16:22.
-
cerstve prve staticke dojmy z EV6 a ofic. nobl akcie.
Auto samozrejme paradne, v modrej z vystavenych farieb najkrajsie. Tri kusy boli rovnake - zadokolka, nejaka stredna vybava na 19". Jedno bolo GT line na 20, ale tiez len zadokolka. Tam som prvykrat uzrel tu premieru vo svete martixov pre kiu
Rozdiel vo vybave je ak som daval pozor, ze zadne sedadla sa neposuvaju ako pri ioniqu, nastavit sa da len sklon. Dlhsi ludia budu mat problem s miestom nad hlavou. Ale do 175cm bez obmedzeni. Tiez mi prislo, ze podlaha je vysoka, resp. nohy-stehna nie su podoprete a su "do hora". Predne sedadlo musi byt vyssie ako v najnizsej polohe, aby tam clovek vedel dat chodidla. To su jedine zavahania co som si za tych par chvil vsimol. Dizajnovo krasne, mnoho roznych tvarov, zozadu tak trochu porsche, poriadna sirka pri kolesach a zuzenie smerom hore. Vyborna stredova konzola, toto mi pride lepsie riesenie ako v Ioniqu.
Tesim sa na prvej jazdy, video z nich samozrejme bude6 Fotky
- Likes 3
Komentár
-
Ten zadok je taký...iný.
U nás doma sa kufor v autách začína hneď za prednými sedačkami. Najvyššia osoba má 172 cm, takže není problém so vzadu padajúcou strechou
Skôr by som videl zmysel tohto typu karosérie jedine v kombinácii s AWD. A gumy, samozrejme, s čo najväčším profilom, nech je komfort. That´s it.
Komentár