Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1976

    KIA EV6

    Vo videu je predstavena KIA EV6 GT. Su tam aj slovenske titulky.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 108

    #2
    Pekne auticko len ta cena... za to mam Teslu Y

    Komentár


    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      No doteraz Tesla mala par vyhod: Supercharger, Technologie, Autopilot, Performance
      Superchargre na SK nie su podla mojho nazoru ziadna vyhoda (lebo v podstate nie su), Technologicky naskok sa zrovnava, Performance sa verzia GT tiez bude priblizovat.
      Ostava autopilot, ale pri sucasnej cene to az taka vyhoda nie je.

      Z mojho pohladu pri najvykonnejsej vezii bude stale TMY lepsia kupa, ale pri ostatnych verziach to bude naopak.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      v Európe je Tesla Autopilot otravnejší (neustály dvojklik) a nie lepší čo sa týka vlastností ako H/K adaptívny tempomat s udržiavaním v pruhoch, takže neostáva žiadna výhoda, len samé nevýhody v servisnom zázemí (H/K servis na každom kroku) a cene auta

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ano aj nie, podla osobných preferencii, mám Kiu eNiro doteraz čakám na sw update je to skoro 5 mesiacov a nič, stále len Kia sľubuje že odstráni základný problém auta!!!!! Nechápem ako mohli vypustiť do predaja auto z chybou sw, ktorý je potrebný k základnému nastaveniu nabíjania a manažmentu auta (táto chyba sa týka iba Silver verziu ktorú mám bohužial v SK predanú iba ja 1 ks ). U Tesly ak bude problém je sw update do max. 2 týždňov vonku a je to opravené, u Kii si možeš čakať koľko chceš, servis s tým nič neurobí... Takže tak ku Kii a Hyundai servisu..., ktorí mám síce za rohom ale je mi naprd...

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      @jurajsun: pro 3 reklamaciach ziadat o vratenie kupnej sumy - to je jedine mozne riesenie. Pozor, ale infotainment je vybrany z rozsirenej zaruky a ma iba standardnu zaruku. (ak mas auto na firmu, tak iba 1 rok)

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Žiadať môžeš, ak je auto na firmu, tak dovi dopo a ak na osobu, musela by to byt sakra veľká závada aby auto zobrali za zostatkovu cenu naspäť. Ja s Konou problém nemám a každým úplatok je lepšia a lepšia.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Tak ako s.r.o. zabudni, už som to skúšal pred 5 rokmi z Renaultom, a pri dnešnom fungovaní súdov je to nemožné, nakoľko žijeme v krajine bezprávia...

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Supercharger by som na SK nezatracoval. Ked bol len ten pri Zvolene a Aupark BA tak to bolo fakt o nicom. Ale ked bude hotovy uz cely grid BA - TN - ZV - LM - KE tak kde realne bude chybat Supercharger? Mas pokryte komplet SK vzhladom na dojazd aj zakladnej SR verzie. O vyhodach v zahranicii ani nejdem pisat. Kedysi som musel vzdy den pred cestou robit resers cez ABRP, hladat kde sa nabijem, ci mam vsetky karticky, zistovat ci dana nabijacka funguje atd. Teraz v Tesle zadam ciel do gps a idem, neriesim, vzdy ma uz pichne na nejaky SC. Planovanie mi nechyba ani trosku, rovnako ako kybel karticiek. Realne sa to uz priblizuje cestovaniu spalovakom, ked som nikdy v zivote neriesil, kde je aka pumpa. Proste som len isiel. Superchargre budu este dlho jednym z top kriterii, preco si niekto vyberie prave Teslu.

      Tie ostatne veci viac menej sedia. Technologie sa dorovnavaju, rozdiel v efektivite ustrojenstva je zanedbatelny. Cenovo sa to zacne tiez pomaly dorovnavat, kedysi stal jediny elektricky Hyundai 35tis€ a dal sa povazovat za relativne ludovy, Ioniq5/EV6 uz je cenovo na urovni TMY. Zostava ten zalostny servis, kde este stale po 10 rokoch taha Tesla za kratsi koniec bez vyraznejsieho pokroku

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      z Tvojho komentára je podstatné "keď bude hotový" a k tomu len ...

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ako ďalšie auto je v hre na prvom mieste Tesla u mňa , nakoľko sa mi pozdáva ten SW a trošku do toho vidím , ostatný výrobcovia sú ešte ďaleko v plienkach viď. Kia , ano dobehnú Teslu ale kedy? Odhadujem tak za 5 rokov, tak isto aj Supercharger je ine kafe, je to fakt otrava plánovať si nabíjanie, v tomto dávam za pravdu Wilovi.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Ono sa to časom všetko zrovná. U Tesly ... s produkciou TM v EU bude treba aj tak viac Tesla servisov. Čo sa tých superchargerov... 6000 je v EU. Spomínaš kartičky, ale teraz si stačí jedna koncernová (wecharge/kiacharge/charge my Hyundai/škoda xyz.... ) a máš teraz v EÚ 12000 DC/UFC, resp. celkovo 210 000 staníc čo vieš aktivovať s 1 kartou. Plánovanie dlhých trás po týchto staniciach ID3 plánuje už teraz. Situácia je už dosť iná ako bola. Resp. tento a ďalší rok bude. Všetky tie autá jedno či Tesly, VW, Škoda, Hyundai, Kia sú už dosť porovnateľné.
      "Mas pokryte komplet SK vzhladom na dojazd aj zakladnej SR verzie." Toto nie je celkom tak. Lebo v 130kmh ti BA -> ZV SR+ v zime nedá s napr. počiat. 90%.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 tak pojdes 120kmh no, prides do ciela o 3 minuty neskor to ze maju ostatni vyrobcovia zjednotene karticky je fajn, ale stale to nikdy nebude na urovni SC. Stale potrebujes vytahovat tu karticku. Na prd ti je KiaCharge alebo ekvivalent, ked prides na Budcu mega skveleho ZSE a nabijacka nejde, alebo prides na GW Deltu, ktora ti dava kvoli poruche 30kW. Tesla v tomto zachadza podstatne dalej, tie nabijacky su spolahlivejsie, vidis ci sa tam niekto nabija atd. Ako hovorim, pisem o svojej skusenosti s neTesla EV, na ktorych som pobehal 170.000km ako na SK tak aj v zahranicii, a o Tesle, s ktorou mam ledva 20.000km, ale cely charging experience je niekde uplne inde. Od kupy TM3 neriesim nabijanie, len cestujem. Je to oslobodzujuce, a rychlo pri tom zabudnes na vsetky neduhy Tesly na predchadzajucich EV som zahranicne cesty vzdy planoval den vopred, v telefone som mal stiahnutych minimalne 5-6 appiek, vsade sa bolo treba registrovat, potvrdit email, potom riesit v ABRP, ktore nabijacky mozem/nemozem pouzit, ktore su prilis pomale, znacit si zalozne riesenia pre pripad poruchy nabijacky, potom cakat kym sa na tej ktorej donabija Leaf na Chademe aby som mohol nabijat ja, boze chran ak tam uz stal v rade niekto dalsi, proste nekonecno bordelu, ktory nemas potrebu ani chut riesit. SC je momentalne to najlepsie, najlahsie a najefektivnejsie riesenie, ake existuje. Jednotna karticka ti odstrani akurat problem s hromadenim plastu a registracii, neriesi prestoje na poddimenzovanych stojanoch, nespolahlivost, obsadenost atd.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo OK ja sa nehadam, ze SC je top, najmenej kolizii a najspolahlivejsie, atd. S tym suhlasim. Len poukazujem, ze to nie je az take zle.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo suhlasim, pri dialkovych trasach nie je nic lepsie ako siet superchargerov a hlavne ked je auto zlinkovane a vie aktualny status vsetkych nabijaciek a riesi si uhrady priamo.
      A to je naozaj ohromna vyhoda Tesly.
      Tu treba zmenu premyslania u poskytovatelov energie, ale podla mna sa nic neudeje pokial zase nezasiahne EU a neprikaze bezplatny roaming, tak ako sa to stalo u mobilov. Bohuzial business je prednejsi ako pohodlie pouzivatelov.
      A koncepcne rozmyslanie aspon na urovni krajin je vo hviezdach a na SK minimalne 2x tak vzdialene, hlavne ze mame viziu vodik/sulik.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      SKolja zial vyzera to tak, ze bez nariadenia EU ohladne Plug&Charge sa asi v blizkej dobe nic nezmeni. Keby sa toto doriesilo, tak zoberu jednu z primarnych vyhod Superchargerov. Otazne je, aka je skutocna vizia automobiliek co sa tyka elektromobility 🤷‍♂️
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 108

    #3
    Prikladám video ako super to nefunguje!!!! Servis mi už vymenil infotaiment za nový , oprava nepomohla , zistili že problém je v softe BMSky
     

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      nefunguje to uz od kupy vozidla alebo sa to pokazilo az neskor? Je to dost zavazna vec, ved nefunguje v podstate najdolezitejsia cast nastaveni a zobrazenia informacii pre elektromobil. Bol by som tiez velmi nastvany, ak by s tym v servise nic nevedeli urobit.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Zistil som to po 2 mesiacoch, riešim to už skoro 8 mesiacov, ale sme v SK natahovat sa cez sudy neuhram, auto jazdi, že to "občas nenačíta základne veci" na jazdenie to podľa nich nemá vplyv, proste Kia a servis si samozrejme veci interpretuju po svojom, nasiel som druhe cloveka na nemeckom fore s tým istým problémom, v Nemecku mu odmietli vziať voz naspäť , takže tiež čaká jak čakanka a nadáva, Kiu si viacej nekúpi, má ju tiež na firmu odpíše a predá i keď to vyriešia tento prístup je neakceptovateľný, preto moje druhé EV bude najpravdepodobnejšie Tesla , alebo Škoda Eniaq, i keď nové autá od koncernu Kia, Hyundai vyzerajú dobre, lenže ja som sa už popálil dosť....

    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      ja nastastie s Korejcami nemam ziadny problem, 3 EV/PHEV auta uplne bezchybne. Ale keby sa mi stalo to co tebe, tak by som bol rovnako nastvany. No tak ci onak, ja som uz tiez pred casom uznal, ze dalsie auto bude jedine Tesla, dost bolo kompromisov s "neznackovymi" EV
      Tak snad sa ti podari nejako vybavit opravu, lebo inak bude asi o dost tazsie sa toho auta zbavit.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Opraviť to opravia, ale už chcem mať auto bez kompromisov tak ako píšeš, dnes som kúpil par akcií Tesly vhodné obdobie na nákup.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 443
    •   

    #4
    Cennik a predrezervacia mozna.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      EV6 sa mi vzdaluje :-) Voci tomu Ioniq5 ma super cenu.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Fuha, 62tis€ za plne vybavenu AWD a to este ani nie je top “motorizacia”. EV6GT bude za 70k? 😳

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez uplne nechapem tu cenu oproti IONIQ5. Minimalne ma EV6 vacsiu baterku a viac veci v zaklade. Ten IONIQ5 je v zaklade dost chudobny. K EV 6 vsak treba prirarat Safety PACK za 1590€ a farbu 690€. V tomto svetle 2rocna TM3 LR nevyzera vobec zle.
      Naposledy upravené mozeg; 29-04-2021, 14:16.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      v cenovej hladine od 60k€ hore je pre mna favorit TMY

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak prave, za tu cenu uz by som skusil prehryznut patalie so servisom a obstaranim auta, i isiel rovno do TMY. Ja chapem, ze Korejci sa tlacia do premioveho segmentu, ale to tiez treba robit postupne, a nie skocit zo 40tis eNira do >60tis EV6. Za tuto cenu uz by som asi ocakaval, ze by to mohlo mat aj odznacik Genesis. Ale ked pozeram ceny EV6 tak Genesis bude od 80k vyssie a utocit na TMS. Zobrali to utokom, “ku*vy jedny sikmovoky”, ako by Bohumil povedal

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      No 54k € za KIU sa mi zda uz fakt privela 2WD, 229k,+farba a safety pack. Fleetova zlava je vraj 7% takze cca 45k bez DPH. Dobra palba.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      chce to čas, cenu určí trh

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Predpokladam ze EV6 je top model a vsetky ostatne EV od Kie budu lacnejsie. Na masove rozsirenie to nebude. Pokial nepride model v porovnatelnej/mensej cene ako eNiro na tejto platforme tak je to fakt len pre fanatikov (znacky Kia).

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Mi to tak pride, ze cenotvorba je silno ovplyvnena dotaciami. Oni asi rataju s tym, ze Nemec dostane -9000€, k tomu daka dilerska/fleetova zlava a je ta cena na relativne lepsej urovni. Rakusan dostane uz len 5400€. A taky Holandan alebo Slovak klapne naprazdno, lebo sa nezmesti do cenoveho stropu

      Ale ako povedal Miro, trh urci cenu. Mozno uvidime po roku velke zlavy ked im to nebude nikto kupovat. Alebo to bude trhak a ceny este porastu uvidime casom… ale aktualne to nevyzera na oblubene auto slovenskeho trhu.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1976

    #5
     

    Komentár

    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 324
      •   

      #6
      Dnes mi doslo mailom. Ze, ci nechcem vymenit moju KIA Carnival.

      https://www.kia.com/sk/nove-auta/ev6/predstavenie/?cmpid=eml|ev6_base
      Pripojené súbory
      Naposledy upravené matchke; 04-05-2021, 10:49.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        To zrejme prislo vsetkym co maju KIA vozidlo, lebo aj mne to prislo.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Mne pisal predajca ze ci nedame stretko a nepokecame o EV6. Tak ak sa dozviem cosi viac dam vediet.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Aj mne to prislo a nikdy som ziadnu Kiu nemal ani som sa nehlasil do Kia newsfiltra
    • nick81
      Member
      • Nov 2019
      • 437

      #7
      Bjorn prevetral interiér EV6 na pre-produkcií.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        konecne frunk od vyrobcu?

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 najlepsi frunk ma Rivian :-) a este k tomu moze mat zabudovanu polnu kuchynu, 3 zasuvky a kompressor. Plus vie nabijat ine elektromobily. Zeby sa nim Hyundai/Kia inspirovali?
        https://youtu.be/48aEVb-EMds?t=144
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1976

      #8
      A takto to vidi ElectroDAD aj ked on este auto k dispozicii nemal.
       

      Komentár

      • nick81
        Member
        • Nov 2019
        • 437

        #9
        Prechádzka interiérom a menu infotainmentu (od 2:00). Pod. ako pri Ioniqu do Settings / vehicle presunuli čo je v menu za volantom - nastavenie asistentov. Bolo na čase.

        Inak je to rovnaké ako Niro. Akurát v klíme boli len 2 check - auto defog a auto defrost, a tu ich je asi 5 - smart ventilation, activate on washer fluid, .. Inšpirovali sa IDx ?

        Navigacia same shit :-) Zatiaľ, trochu sa jej všetci vyhýbajú... Žeby sa čakalo na prekopanie?

        Komentár

        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 443
          •   

          #10
          V auguste by uz mali byt prve dema na Slovensku. Som zvedavy.

          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Elektrodad už vydal pred pár dňami pre patronov Ioniq5 video. Ako úprimne, potrebujem u H/K vidieť snahu ako VW že budú makať na softe a budú počúvať ľudí. To, že tam stále nie je navigacia s plánovaním nabiek, ideálne napojená na KiaCharge a aktivácia stojanu z auta mi príde ako fail. Takto na to pozerám a je to 800V prerastené Niro za nenormálnych 55-60 litrov. Čo ma total dorazilo Edad mal Android Auto a stále na 2/3 obrazovky.

            Chcem radšej ľahší kompakt s dojazdom 600-650, diaľnica 400-450. Takže asi čakať na EV4, EV5 a pod.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Keď spomínaš Ioniq 5, silne som o ňom uvažoval, dokonca sú v Nemecku prvé skladovky s pár desiatkami km o 20% lacnejšie ako naše slovenské ceny ale nie je dobré kupovať prvý rok výroby a hlavne - v USA bude uvedený na trh až na jeseň a bude mať rovno 77 kWh baterku tak ako Kia EV6, ktorá tiež bude uvedená na jeseň. Takže odporúčam nebrať teraz keď je veľká pravdepodobnosť, že prvé kusy majú o niečo cez 5 kWh menej a navyše budú podľa ohlasov zákazníkov dolaďovať výbavy. Taktiež tie slovenské ceny sú veľmi odvážne, aj keď vlastnosťami považujem Ioniq5/EV6 za najlepšie EV súčasnosti, chce to počkať až po polroku-roku nasýtenia moc chtivých zákazníkov začnú dávať väčšie zľavy okrem tej väčšej batérie a vyladenia auta. Oproti mojej Kone alebo Tvojmu eNiro je tam veľký pokrok hlavne v rýchlosti nabíjania a veľkosti auta ako aj samozrejme výbavy (je to predsa pomaly 4 roky od uvedenia našich áut) ale čo sa týka dojazdu, nie je to taký rozdiel, ktorý stojí za to meniť teraz a nepočkať necelý rok na priaznivejšie ponuky.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko 77 kWh je super info. Potom v lete keď tu bude Ioniq 5 / EV6 môžeme zmerať baterku, či to bude netto, alebo prejdu na buffre ako VW.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            77kWh je podľa mňa vysoko pravdepodobné ale nie na 100%, vychádzam napr. tu z tohoto: https://www.slashgear.com/2022-hyund...ties-24674272/

            pripadá mi to, že ešte nemajú zmáknutú 77 kWh v tej platforme, tak dajú Ioniq5 v EU a Kórei s menšou aby už mohli novú platformu aspoň trochu dať medzi ľudí a testovať a do jesene spravia hustejšiu 77kWh, kedy začnú robiť EV6 a Ioniq 5 pre USA alebo to nemá logiku ?

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            No ja ratam ze to v pripade EV 6 bude 77kWh cistych tak ako 64kWh v pripade eNiro a Kona. Inak by to bolo dost sklamanie.
            nick81 k SW podla mnaco som zatial videl tak to bude sklamanie. Rovnako si myslim ze bude sklamanie interier v zakladnej verzii.

            Air vybava stoji cennikovych 48190,- EUR + 690EUR s DPH (48880,- EUR), uz v tomto zaklade to ma vsetko co clovek potrebuje (chyba len detekcia mrtveho uhla). Ked si vazmem ze sa bude dat vytlacit fleet zlava a zlava predajcu tak to moze byt na urovni 12-15% cennika.

            Pri 15% to mame 42 504,- s DPH/1,2= 35420,- bez DPH a k tomu odpisovanie dva roky. To vobec nie je zla cena za take auto.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            mozeg Nie je zlé. Ale chýba tam dosť vecí voči Niro Platinum. Zadné radary používam pri cúvaní z park miesta na sídliskách, nie je tam 360tka. Prepínanie diaľkových. A ani možnosť príplatku. Ale máš pravdu s tou fleetkou, to už aj GTline RWD vyzerá zaujímavo. Aspoň pre mňa :-)

          • vilcoo
            vilcoo komentoval
            Upraviť komentár
            co sa tyka mensej baterky,,tak hyundai spominal cosi o patentovom spore dodavatela v eu a v usa..neviem,preco sa to kie netyka.....fleetovu zlavu dostane skoro kazdy,,vid https://www.kia.com/sk/fleet/zvyhodnene-skupiny/
            ta zakladna zlava je 7%,,ak budete neoblomny tak sa da isto vyrokovat aj viac... vyhoda ev6 je ze od zaciatku dodavaju na slovensko awd verzie,,slovensky hyundai awd verzie ioniq 5 nepretlacil,tie budu u nas dostupne najskor za pol roka
        • denial
          Member
          • Jun 2014
          • 317

          #11
          Videorecenzia
          https://www.youtube.com/watch?v=h5ihLUkjo74&t=493s

          Komentár

          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 443
            •   

            #12
            Dnes, som mal moznost vidiet EV6 nazivo. Je sa na co tesit. Nepreviezol som sa len som videl, sedel. Nadhera.

            Komentár


            • cetan
              cetan komentoval
              Upraviť komentár
              mozes nam prosim napisat kde si ev6 videl nazivo? radi by sme aj my okukovali

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Dnes som bol v servise v BA na Panonskej so svojim eNirom a ked som vychadzal prave doviezli EV6. Oficialne budu predstavene v Utorok na evente v Xbionicu. Za mna palec hore, prekvapil ma len opticky maly kufor-ma vsak dvojite dno. Prakticky este neslo vyskusat, len ich akurat dali dole z kamiona. Bol tam Earth aj GT line. Jedno bolo importerske a jedno dokonca uz predane zakaznikovi. Dokopy tusim 4ks, ale bol tam zhon a okukoval som, 3 boli urcite a tusim 4 prislo za moj chrbat-trocha chaos a do toho vzrusenie a uz neviem ci 3 alb. 4 ks. :-)

              Inak miesta vo vnutri habadej, pohodlne sedenie, take cukriky.
              Naposledy upravené mozeg; 29-09-2021, 12:09.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              To dvojite dno sa da uplne vybrat a mat vacsi kufor? Alebo su tam nejake nevyberatelne priehradky? Ci nebolo prilezitost to detailne pozriet?

              edit: vlastne som teraz dopozeral to video vyssie, a zjavne je vo vyssej vybave ten priestor pod dvojitym dnom minimalny kvoli audiosustave… tak nic moc :-/
              Naposledy upravené Wilo; 29-09-2021, 16:22.

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo ank pri gtline to dvojite dno bolo velmi plytke a hned podtym dalsie priehradky. V utorok to clovek bude mat moznost pozriet lepsie. Ale ten kufor bol fakt nie moc velky.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              vraj uz vsetky, co sa objednali "na sklad" su rozchytane, predane. V Samorine by mohli byt 3-4 kusy max. Oficialne tusim dva.
              Stretnem tam niekoho odtialto?

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg maly, velky, plytky to je take nic nehovoriace, ved normalne povedz na kolko mrtvol to viidis ako je zauzivana prax nech mame jasno vsetci.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Taur podla fotiek to vyzera na jedneho diviaka som zvedavy na skutocnu velkost ked to uvidim nazivo.

              Plus ten predny kufor tak akurat na skladaci dazdnik a penazenku.
          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 770
            •   

            #13
            cerstve prve staticke dojmy z EV6 a ofic. nobl akcie.
            Auto samozrejme paradne, v modrej z vystavenych farieb najkrajsie. Tri kusy boli rovnake - zadokolka, nejaka stredna vybava na 19". Jedno bolo GT line na 20, ale tiez len zadokolka. Tam som prvykrat uzrel tu premieru vo svete martixov pre kiu
            Rozdiel vo vybave je ak som daval pozor, ze zadne sedadla sa neposuvaju ako pri ioniqu, nastavit sa da len sklon. Dlhsi ludia budu mat problem s miestom nad hlavou. Ale do 175cm bez obmedzeni. Tiez mi prislo, ze podlaha je vysoka, resp. nohy-stehna nie su podoprete a su "do hora". Predne sedadlo musi byt vyssie ako v najnizsej polohe, aby tam clovek vedel dat chodidla. To su jedine zavahania co som si za tych par chvil vsimol. Dizajnovo krasne, mnoho roznych tvarov, zozadu tak trochu porsche, poriadna sirka pri kolesach a zuzenie smerom hore. Vyborna stredova konzola, toto mi pride lepsie riesenie ako v Ioniqu.
            Tesim sa na prvej jazdy, video z nich samozrejme bude

            Komentár


            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Mozno doplnim, miesta vo vnutri habadej. Vzadu sedenie 186cm postava nad hlavou 2 prsty. Sedadla velmi konfortne. Kufor nakoniec az taky maly nie je. Miesta je v nom dost.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg vzadu si si teda dokazal najst polohu tak, ze si si hlavu nesuchal?
              Inak fajn, ze nas posadili k rovnakemu stolu. Ked sa uz nestretneme na zraze, tak aspon takto 😁

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 ano nakoniec som polohu nasiel a dva prsty tam este boli. Horsie je to s mojimi dlhymi nohami tie boli vzadu z velkej casti bez podpory. Jj aspon sme pokecali.

            • tommik
              tommik komentoval
              Upraviť komentár
              Ten zadok je taký...iný.
              U nás doma sa kufor v autách začína hneď za prednými sedačkami. Najvyššia osoba má 172 cm, takže není problém so vzadu padajúcou strechou
              Skôr by som videl zmysel tohto typu karosérie jedine v kombinácii s AWD. A gumy, samozrejme, s čo najväčším profilom, nech je komfort. That´s it.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              tommik presne to iste som si o zadku vravel aj ja. Az do vcera. Nazivo super. naozaj taky originalny a sportovy look.

            • yesper
              yesper komentoval
              Upraviť komentár
              Nemate info kedy by mohli byt dostupne na skusobnu pre nas obycajnych?

            • vilcoo
              vilcoo komentoval
              Upraviť komentár
              dalsia vacsia zasielka ev6 pride az na konci novembra,,vratane awd verzii....
          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 443
            •   

            #14

            Komentár

            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 443
              •   

              #15

              Komentár

              Pracuje...
              X