Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV6
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahojte, funguje Vám Kia Connect? Som doma na SK a už tri dni sa neviem pripojiť k autu (pustit si klimu atd). V infotainment-e mi píše, že som mimo pokrytia signálom Je jedno či som v NR/TT/BA... Zaujímavé je, že v takom Macedónsku to fungovalo bez problémov
Komentár
-
resetni infotainment .. obcas strati mobilne pripojenie a potom je offline
pripadne prever ci nieje nastaveny v "offline mode"
-
Tak nakoniec pomohol až reset celeho infotainment-u. Vedla ovladacu hlasitosti/teploty je resetovacie tlacidlo, treba stlacit kym displej nezhasne a potom sa to hned rozbehlo. https://www.youtube.com/watch?v=F6EXEN6ihAENaposledy upravené palec; 16-08-2024, 14:24.
-
-
Pôvodne zverejnené od electri5 Pozrieť príspevkypostrehol si nieco nove, ake novinky z update-u?- ISA / SLA pípanie sa dá vypnúť podržaním mute, resp. hlasovo 1 príkazom. Ale EV6 nemá ISA. To sa týka I6, na ktorý update stále nie je.
- Všetky ostatné novinky z Whats new sa týkajú ccNc infotainmentu
Pred vydaním aktualizácie zmenili v cloude logiku plánovača - funguje aj pre starú verziu. Ak si išiel so starým diaľku mapoval na horné nastavené percento. Vo výsledku ta nútil nabíjať na trase napr. už pri 40-50%.. čo samozrejme bola kravina (2 násobné časy nabíjania a zbytočne časté nabíjania).
Už to otočili a plánuje sa ako má (na spodné percentá). Akurát... medzizástavky nabíja pri 20% SoC. Čo je napr. na mňa moc vysoko. Spodné % sa nedá zmeniť vôbec, horné limitom nabíjania. Ale je to konečne aspoň použiteľné. Aj keď bude to chcieť ešte update a mapovať to na 0-10%.
Nespomenuté vo whats new...
1. Zmena ktorá sa týka EV6 je plánovač. Už zobrazí pre všetky zástavky rovno v náhľade aj typ a obsadenosť. Starý to zobrazil len do tabuľky.
Upratali konečne ten nezmyselný workflow - dal si hľadať trasu niekam veľmi ďaleko.. Hláška nevychádza mi to, chcete rozplánovať nabíjačky áno nie..
Teraz to už rovno rozplánuje podľa checkboxu nad odporúčaná ... Ušetrí sa dosť času. Namiesto 2 requestov je 1...
2. Preštýlovali trochu nastavenie klimatizácie
3. Jarný update čo sa nedostal do EÚ mal nejaké performance vylepšenia.
Malo by to byť trochu svižnejšie. Ale neviem potvrdiť.Naposledy upravené nick.n17; 30-08-2024, 21:42.
- Likes 4
Komentár
-
Na vylete do nemeckeho Mannheimu ma zaujalo ze mam vyrazne inu nabijaciu krivku na EnBW oproti Ionity... na EnBW 300 kW som jednak nedosiahol spickovy vykon taky vysoky ako na Ionity, zaroven nabijalo o poznanie pomalsie a pri 80 % SoC sa nabijanie na asi 2-3 min spomalilo na cca 7 kW...
zopar obrazkov. EbNW zo 6% na 92% za 34 minut
na 80% SoC som sa dostal po 22 minutach, potom prisiel prepad vykonu.
oproti tomu Ionity, nabijanie zo 4% na 94% za 30 minut
ja som teda dost lama, takze otazka - nabijacia krivka ako aj maximalny vykon zalezi nielen od auta ale aj od nabijacky samotnej?
Komentár
-
Pomaly nabeh vyzera ako zahrievanie baterie. Ten zlom moze byt termalny management stojanu/kabla kde stojan nie je dimenzovany na dlhodobe dodavanie max. vykonu.
Obe tie krivky vyzeraju velmi podobne, takze nepredpokladam ze pokles je sposobeny load balancingom medzi stojanmi, ale naozaj tepelnou ochranu nabijacky.
-
nabeh bol bez predohrevu (ani som ho neskusal, lebo som si naplanoval prvy stint na 300 km) pritom bol vcelku ok, zacalo to na nejakych 115 kW a pomaly stupalo k nejakym 230 kW
a siel som ho po vymotani sa z kolon "eko" tempom 120 - 130 km/h tak aby som na tuto nabijacku prisiel s minimalnou rezervou.
obidva obrazky su z EnBW z jedneho nabijania, len aby bolo vidno ako rychlo som sa dostal k tomu dropu...
na EnBW som nabijal aj pred samotnou cestou - na 150 kW nabijacke, rovnako tam bol prepad presne pri 80% SoC...
Ionity ma uplne inu krivku (len ju nemam ako vizualizovat) po vystupani k maximu po zohriati klesne niekam ku 120 ale zase vie vystupat na nejakych 180-200)
druhy stint (po Nupaky) bol uz len slabych 230 km, takze to som siel nemecku dialnicu 155 a cesku 140-150
treti stint (po Ladnu) bol dalsich 230 km, takze vcelku fajn tempo sa dalo ist...Naposledy upravené PistaTT; 15-10-2024, 14:31.
-
Začal si za "studena" v coldgate 2 stupňa (15-20°C).
Výkon v prvej fáze krivky (do cca 53%) okolo 120-130kW je teplota aku 15 - 20°C, 180-200kW 20-25°C, od 25°C ide plný 230-245kW.
Na fázu 2 (53-73% SoC) treba mať min 35°C = 200kW... Tu vidno, že to nestihlo. A bolo tam len okolo 150kW.
Ak začneš takto na studeno, je veľká šanca, že je pri 83% pod 45°C a preto máš 159kW.
Všetko vyzerá ok. Okrem tej šikmej čiary medzi 20- 45%. eGmp je skokové. Toto som ešte nevidel
Ale možno to moderuje nejako tá nabíjačka.Naposledy upravené nick.n17; 15-10-2024, 14:17.
-
-
-
dalsia vec, ktoru som si vsimol. po dlhom tripe vysokymi rychlostami (hlavne cestou do Nemecka som to rubal... a konecne vyskusal maximalku auta (192 podla auta, 190 podla GPS) mi dlhodoba spotreba skocila vyrazne vyssie, co len preukazuje ze tomu co auto zobrazuje sa neda verit ani trochu...
nejaka random fotka z juna:
fotka niekde pocas cesty z nemecka:
fotka po prijazde domov:
aby tie dve posledne cisla sedeli, musela by byt priemerna spotreba na tych 705 km asi108 kWh/100 km...
ak porovnam cisla z juna a tie posledne, tak by to bola priemerka za 15000 km na urovni vyse 32 kWh/100 km.
myslim, ze tymto sa definitivne preukazuje, ze ta dlhodoba priemerna spotreba vobec nepocita s celou porciou kilometrov ktore uvadza ale len s nejakym ovela kratsim obdobim...
- Likes 1
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
za vsetky tie body co si vymenoval nad videom davam Kii palec hore.
ccNC okrem inych vyhod oproti Gen5W prinasa hlavne wirelless CarPlay / AndroidAuto
ten svetelny podpis vpredu... neviem mu prist na chut.. ani na EV3 mi nepride nijako dizajnovo pekny....na EV9 mi pride ovela elegantnejsi a vyrazne viac sa hodi k tomu autu... a ta svetelna rampa uprostred - neviem si spomenut na jedine auto, na ktorom by sa mi zrovna toto pacilo... take kolotocarske... sto ludi, sto chuti... snad tie nove svetla aspon nebudu trpiet praskanim lepidla na lemoch (dufajme)
ten novy volant mojmu oku tiez nejako velmi nelahodi, no kompenzaciou nech je ze je kapacitny...
takyto by sa mi pacil viac:
https://www.autotrendy.sk/2024/09/07...sim-nabijanim/
dalsi velky palec hore je za nahradenie klavirneho laku v interieri (stredova konzola, madla dveri, multifunkcny volant) za na prvy pohlad velmi pekny matny povrch.
-
PistaTT Súhlas s tými svetlami. Staré sú krajšie. Veľa ľudí aj v zahr. má tento názor.
Škoda, že to neprišlo min rok. Pôvodne som chcel EV6 facelift, ono aj pri tých svetlách by som to oželel aké sú za tie ostatné veci.
Inak sú tam lepšie/výkonnejšie IFS svetlomety, uvidíme v testoch.
-
Skoda tohto nevyziadaneho faceliftu. Nepoznam osobne nikoho, komu by sa to pacilo, a ten pasik vpredu je uz veru riadna kolotocarina. Vobec nechapem tomuto trendu svietiacich mriezok chladica, pasikov, emblemov… keby priniesli tieto zmeny do povodneho dizajnu, bolo by to podstatne lubivejsie auto. Na dizajne povodnej EV6 nebolo potrebne menit absolutne nic, bolo to nadcasove, sportove a mohli to kludne potiahnut este par rokov po dalsiu generaciu. Ja som mal EV6 v hladaciku uz len kvoli samotnemu dizajnu, nakoniec to zial padlo na inych tech. veciach. Este stale je sanca, ze to nazivo vypali lepsie ako na fotkach, aj ked pri EV3 som im tam skoro nechal obed na kapote, tam to vyzera este horsie ako na fotkach 🙈
-
minuly tyzden som nechal vymenit predne svetla (v ramci zaruky) kvoli popraskanemu lepidlu na spodnom leme, cim sa do svetlometov dostava vlhkost, ktora sposobuje, ze ledky denneho svietenia zmenia farbu do zlta (nie vsetky rovnako)
a 12V baterku (kupila lizingovka, kedze zaruka na nu je len 2 roky)
- Likes 2
Komentár
-
Wow, kde take uznaju? Ked som v lete menil 12V bateriu ja (zial 2 mesiace po zaruke) v MC Tuhovska, tak ma s tym poslali do kelu…ze neni zvolavacka.. Na (predpokladam) Panonskej su zhovievavejsi?
-
operativny lizing Arval, servis a opravy su zahrnute v cene najmu - takze za 12V zaplatila lizingovka (za cca mesiac som si 3x volal asistencku kvoli nepojazdnemu autu a pricinou bola 12V... a 4-ty krat som si to uz startoval cez kable z druheho auta). po prvom vypadku to servis vyriesil dobitim baterky, jej premeranim a akoze OK. nasledne sa problem opakoval, tak som sa s nimi dohodol, ze ked pridem po tie nove svetla, tak budeme riesit vymenu
-
Mal som podobný problém s 12V batériou. Ešte bola v záruke. Takže po 4tej návšteve v servise bolo konečne namerané s nejakým meracím prístrojom, že batéria je chybná. To bolo úplne trápne, keď mi elektromobil musel "naštartovať" starý dízlák z odťahovky :-)
-
Dnes je na požiare nejaký výdatný deň. Okrem VW ID.4 aj KIA EV6 GT
https://www.ta3.com/clanok/969027/na...alny-kontajner
https://www.facebook.com/share/1BBPZGz8cE/
https://www.facebook.com/share/p/15VrSRAPkZ/
Naposledy upravené nick.n17; 26-11-2024, 18:41.
Komentár
Komentár