Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 5

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #91
    Viete si mrknut po update infotainmentu a bluelink toto ? Mate to tam tiez?

    https://www.ioniqforum.com/threads/1...-4#post-486608

    Komentár

    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      #92
      Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
      Mate to tam tiez?
      Má to aj Niro v Kia connect. Je to hint pre ikonu baterky. Tá zelená sa animuje.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	hint1.jpg Videní:	0 Veľkosť:12,8 KB ID:	82486Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	hint2.jpg Videní:	0 Veľkosť:30,2 KB ID:	82487

      Komentár


      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        U sorenta to tam vidim, aj ked si neviem predstavit naco
        Ale u e-nira to tam nemam ...

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Sila🙂
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #93
      Počul som, že importér pozastavil príjem objednávok na Ioniq 5, nakoľko už by ich nebolo možné dodať v roku 2022. Asi to súvisí aj s čakaním na opravený model a vyplýva z toho, že opravený model bude až v ďašom roku.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Maco7
        Member
        • Nov 2018
        • 84
        •      

        #94
        Info pre niekoho , kto chce ťahať za EV karavan . Dal som si namontovať originál ťažné na IQ5 , odnímateľné a skúsil som ťahať 1500kg karavan Hobby Deluxe 495 . Spotreba , teda priemer na 80km (okresky 90km/h a obce 60km/h) vyšla teraz v zime s kúrením , zimnými pneu a dvomi osobami na 33kWh/100km . Tam som šiel bez karavanu a spotreba bola 19kWh /100km . Čiže spotreba sa približne skoro zdvojnásobí ....

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Maco7 Zvysi sa "iba" o 3/4, priblizne. Tam aj spat bolo po rovine ci ktora cesta mala prevysenie s ci bez?

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Taur cesta po rovine , bez prevýšenia , suché cesty , 4°C , bezvetrie ... , rátam že dojazd v lete bude okolo 250km ... po okreskách

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Snad aj po dialnici 90tkou.

        • MasterBlaster
          MasterBlaster komentoval
          Upraviť komentár
          Mohol by som vedieť koľko ťa to ťažné vyšlo a koľko hodín práce si v tom platil? Ja mám od dílera podľa mna celkom prestrelenú ponuku na EV6: železo 610, elektrika 155 a prácu nacenili až na 5 (!) hodín na 390.. spolu cez 1150...a to budem prvý pokusný králik... tak premýšľam čo s tým..

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          MasterBlaster vyslo to na 1050€ bez DPH , Material 720€ a ostatne praca v servise Hyundai.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #95
        Opravený Ioniq 5 už k objednaniu v Čechách, uvidíme kedy aj slovenská pobočka napíše cenník. Pri uvedení okrem väčšej batérie 77kWh uvádzajú aj predohrev batérie a kamerové zrkadlá.
        Stáhněte si aktuální ceník vozu IONIQ 5, produktový katalog, technická data, ceník příslušenství nebo příklad financování.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Udajne uz tato verzia ma zmeny v termomanazmente baterky, urcite sa da zapnut predohrev tym ze zadas do navigacie kde budes nabijat. Ci bol upraveny aj rapidgate zatial nevieme.
      • mar3c
        Junior Member
        • Jan 2021
        • 9

        #96
        Zdravim, nemate niekto nahodou blizsie informacie o dostuponosti I5? Objednaval som este v Auguste a predajcia a vraj ani importer netusia kedy by auto mohlo ist do vyroby..

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          To uz cakas 9 mesiacov? Nebolo jednoduchsie zobrat skladovku z DE alebo AT? Tam su k maniu okamzite.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo si si isty? Nepozeraj len inzeraty, tie su velakrat neaktualne.
          Na EV6 sa aktualne caka 11 mesiacov na MY2023

        • MasterBlaster
          MasterBlaster komentoval
          Upraviť komentár
          Dnes mi volal díler, aby mi oznámil, že im importér zvýšil cenu základu o 700 evri za moju EV6. A spomenul aj, že mám vlastne štastie, lebo na VIN kód som čakal len 4 mesiace, a že ide zavolať ostatným dvom neštastníkom, že u nich to bude min. 16 (!) mesiacov do dodania (od nedávnej objednávky)…
          Naposledy upravené MasterBlaster; 12-05-2022, 20:41.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 to bolo pisane v minulom case, vtedy bolo toho kopec, este aj farby a vykony vsetky na vyber. Len sa to do druhej vety dako nedostalo 🙈 ale aktualne co som len zbezne pozeral tak rakusky Denzel ma 2x volne predvadzacky (~2300km a ~6400km, 200ps aj 305ps). Dalsi diler pri Grazi ma stale 4 kusy volne funglovky k dispozicii jun/jul, co je uz. Ak niekomu nevadi cestovat tak v Tirolsku je viacero predvadzaciek s najazdami 1600-12000km, plus niekolko novych aut na ceste lodou, ktore este nemaju majitela, a dodanie je najneskor do jula. A v aprili mal Windisch v Kittsee na predajni 1x skladovku striebornu a 1x predvadzacku ciernu bez majitelov. Sedeli tam od decembra 2021 nepovsimnute. Teraz su uz fuc, ale bolo to 2-3 tyzdne dozadu a od Bratislavy 15 minut. Predpokladam, ze Nemecko ako silnejsi trh bude mat este viac moznosti. Kto chce najde, kto nechce, si pocka. Moja narazka vsak primarne smerovala na to, ze v auguste sa zadavala objednavka, a u susedov boli toho casu plne sklady, Ioniq5 v lubovolnom konfigu a farbe sa dal vtedy vo Viedni v Denzelovi vyzdvihnut okamzite, mali ich snad 20. Asi len nerozumiem zmyslu “objednavania” auta pokial su skladove zasoby k dispozicii, a mozes jazdit hned. Avsak respektujem, ak si niekto zvoli narocnejsiu cestu alebo ma svoje dovody.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo aj u nas najdes v inzeratoch predajcov rozne dema, skladovky atd. Ked tam zavolas, zistis, ze uz davno neaktualne. Rovnako to moze byt aj na oficialnejsich strankach vyrobcu. A druha realna situacia: nepredaju to do zahranicia. Toto je pripad Stellantiss aut. Akonahle zistili, ze to chce kupit slovak do SR, tak nepredaju. Proste.....zvlastna doba.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo A ani kazdy nieje taky internacionalmy. Bezny clovek ide do miestneho obchodu a tam chce kupit a aj servisovat. Uz susedne mesto je daleko. A ak mu tam povedia ze nemaju a musia objednat vo vyrobe tak caka. Mne sa divili ze som obvolal pol SK aby som dostal co chcem a lepsiu ponuku a kupil som v i nom meste. Keby som nenatrafil na aktivneho predajcu co mi zabezpecil vsetko co som chhcel tak obvolam aj zvysok SK. Ale do zahranicia sa mi tiez velmi nechcelo (ale prinutil by som sa asi keby som nedostal co chcem) a nielen kvoli covidu vtedy.
          Nieje kazdy taky aktivny, jazykovo, inetrnetovo, legislativne a neviem este ako zdatny. Niekto chce byt komfortne obsluzeny za svoje penaaze v mieste bydliska.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 ale tieto co som pisal k dispozicii su 😉

          Taur ved to pisem, kto chce, najde. Kto nechce alwbo nevie, pocka si 🙂 ano doba je cudna, ale obchod nestoji, zas to nemalujte tak cierno, ze sa neda nikde nic kupit. Aj predaj do zahranicia je vzdy mozny, len niekedy treba ist na to trosku kreativne. Nemci mali v poslednej dobe viac problemov s SK a CZ kupujucimi a vratkami DPH. Ale to su riesitelne veci.
          Naposledy upravené Wilo; 13-05-2022, 07:07.

        • mar3c
          mar3c komentoval
          Upraviť komentár
          len pre info. Objednaval som v Aug s tym, ze dodanie Dec/Jan co mi vtedy vyhovovalo. Cenova ponuka taka, ze pochybujem, ze by som to mimo SK takto dohodol. Tiez to chcem na firmu a proste mi to na koniec roka sedelo.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          mar3c uz asi aj sam vidis, ze to bola chyba, urobit objednavku do vyroby. Dokonca v auguste boli dostupne kusy aj na Slovensku, ktore predajcovia na kinci septembra predavali (mali ich 30 dni vystavene aby mohli ukazovat, ani predvadzacky to nebolí len stali na predajni). Korejci su asi najhorsia znacka co sa tyka dodrziavania terminov. Ani japonske znacky nie su take nedochvilne a zavadzajuce a su este zdalsa. Ale mam take tusenie, ze to nie je znackou ale tym nasim “skvelym” importerom, sam mam velmi zlu skusenost z cakania na Hyundai a hlavne z tych zavadzajucich a neustale protireciacich sa informacii, ktore daval importer predajcovi.

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          No neviem objednával som august 2021 a prišlo január 2022. Problém bol iba model 4 kolka, tie majú sklz aj pol roka.

        • mar3c
          mar3c komentoval
          Upraviť komentár
          nanestastie, vybavu, ktoru som chcel ja, nemali nikde (4x4 + panorama). takze ostava len cakat.

          len pre info, podla predajcu je najvacsi problem s "ADAS a HDA"
      • jurajsun
        Member
        • Jun 2020
        • 113

        #97
        Ahojte v utorok som ho vybral z showroomu, tak testujem, pytajte sa ak mate otazky.
        Pripojené súbory

        Komentár


        • mar3c
          mar3c komentoval
          Upraviť komentár
          Ahoj, gratulujem. Kolko trvala cesta z vyroby na SK? ;-)

        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Ahoj, ďakujem. Objednaný august 2021, dodanie január 2022, ale stál na predajni do 6/2022

        • mar3c
          mar3c komentoval
          Upraviť komentár
          Aha, ok, vdaka za info. Ja som tiez objednaval August 21, zatial je vsak vraj len vyrobeny a netusim kedy bude na predajni. Tipujem take dalsie 2-3m.
      • jurajsun
        Member
        • Jun 2020
        • 113

        #98
        Prvý OTA update

        Komentár

        • Kale
          Junior Member
          • Mar 2021
          • 14

          #99
          Infineon chip flaws to disrupt IONIQ 5 EV production
          Deliveries of the model will likely be delayed for more than a year; Hyundai Group is pushing for internal chip production

          https://www.kedglobal.com/automobile...ed202208030010

          Komentár

          • mar3c
            Junior Member
            • Jan 2021
            • 9

            Ahojte, tak auto uz doslo konecne aj mne (po 13m) a neprijemne prekvapenie v TP, kde mam zapisany iba jeden rozmer kolies (255/45x20). Pozeral som aj COC dokument a v poznamke nie je ziaden alternativny rozmer. Je to chyba na strane importera? Predajca napr. ponuka zimne kolesa iba v rozmere 19", tak teraz neviem.

            Komentár


            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Ahoj, gratulujem vitaj v klube a veľa šťastných KM, bral si 4WD? Môj Ioniq bol na 19", zapísaný rozmer mám iba 19" a to 235/55 R19 105W na oboch nápravách, 20" tam nemám uvedené i keď sa dal objednať vybavenejší model čo je zaujímavé prečo tam nie je funkčná alternatíva.

            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              Ze sa nedaju z vacsich na mensie by som dokazal pochopit ak by nahodou boli pri vacsom rozmere (predpokladam vacsi vykon) aj vacsie kotuce kde mensie kolesa uz nenapchas ale zase nemyslim ze by tam boli zase az take velke brzdy

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              To je administratívny problem, nemá v TP, mal by problem pri spôsobenej nehode. Fyzicky sa tam dajú dať aj sú v ponuke. Dajú sa aj objednať bez priplatku k novému. Písal som to pred rokom, slovenský importér dáva zbytocne 20”, ktoré znižujú dojazd o 30 km.

            • mar3c
              mar3c komentoval
              Upraviť komentár
              Ano, mam 4WD. Tiez si myslim, ze je to len administrativny problem. Poziadal som predajcu aby kontaktoval import ci to tam mozu pridat, kedze aj v ponuke prislusenstva su uvadzane 19-ky a pri m23 sa daju tusim navolit aj pri 4WD. Povedali mi vsak, ze im to import vzdy zamieta.

              Mimochodom na stranke autopolis (tam som auto nekupoval) som videl tlacivo na "vydanie súhlasu pre použitie alternatívnych kolies".

              https://autopolis.hyundai.sk/files/d...ost-kolesa.pdf

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Skús si pozrieť COC. Ak tam sú uvedené, dopíšu Ti ich do TP na okresnom úrade , odbore dopravy.
          • jurajsun
            Member
            • Jun 2020
            • 113

            Ahojte, pre majiteľov Ioniq 5 dobrá správa, mám ofiko new update s predohrevom. všetko funguje ok a ako po masle, stačí si zadať do navigácie nabíjací bod a bateria sa na základe vonkajšej teploty a vzdialenosti od bodu nabíjania začne predhrievať. Dnes otestované, fachá to tip , top. Jediná vec , je to spoplatnené sumou 58,80 ako príplatková výbava, info priamo do importéra. Dobrá správa aj pre EV6, tiež je k dispozícii od včera ten istý update, tiež za to pýtajú v servise 50 eciek.

            Komentár


            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              ako rozumiet tvojmu "fachá to tip top" ? Nabijalo cely cas skoro plnym vykonom, nabil si v chladnom pocasi pod 20 minut ?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 Bude treba otestovať v poriadnej zime. Rieši sa tam viac vecí, podobne ako pri Tesle
              1. Predohrev aku pri zadaní nabky v navigacií
              2. Predohrev pri parkovaní (rozmrazenie) auta - tu treba vyššie soc, a teplota aku musí byť pod X (zima).
              3. Zohriatie aku pri jazde (ak je pod -5).
              Príp. treba zistiť u zastúpenia/servisu aké sú presne podmienky pre aktiváciu / deaktiváciu.
              Odber PTC by mal byť 4kW.

              Super, že sa podarilo splniť druhú časť petície (https://chng.it/jvnnpk7jdX) pre I5/EV6.
              Pôvodne to malo byť len pre facelifty nové Kona/Niro/I5/EV6:-)

              Majitelia Kona/Niro 19-21 .. my musíme zistiť v servisoch či dostaneme aspoň nejaký slabý odvar updatu BMS (za príplatok), alebo sa na nás vykašlali a máme si za 50 tis kúpiť nové auto :-D

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              To znamena že vonku bolo 15C, auto stálo pol dňa, zadal som nabíjačku cca. 7 km do cieľa, rozsvietila sa mi na piktograme baterky namiesto belsku hviezdička a system oznamil že začína predohrev batérie pre optimálne nabíjanie. Na nabíjačke s výkonom 170 kw som pripojil auto a do 30 s som mal plný výkon 170 kW.Nabíjal som z 34% do 90%.Po 80% bol samozrejem klasicky pokles, doba nabíjania 11 min. cca.

            • mar3c
              mar3c komentoval
              Upraviť komentár
              Ahoj, vedel by si mi povedat aka je to verzia SW?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              mar3c Infotainment má 220713. Ten mám ja napr. na eNiro20 od leta. Ale kľúčový je ten platený update BMS, bez toho to nejde.

            • mar3c
              mar3c komentoval
              Upraviť komentár
              nick81, aha vdaka. a ten si asi neviem overit? inac pri poslednej serviske na Kone20 mi nahravali aj novy BMS update..

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              mar3c Neviem ako sa zisťuje verzia BMS. Tento update s predohrevom bol pre DE k dispo v polke septembra. U nás pre SK cca 2-3 týždne. Neviem kedy si bol na update. Ak budeš mať studený aku a viac ako 30% baterky, zadaj UFC nabku v okolí do 10 km do navigácie, ak v Energy information uvidíš pre battery care odber tak to majú ako staré Kony/Nira. To by bolo super, aj keď som realista, že sa na nás vykašlali. :-) Aspoň keď som min rok komunikoval s Nošovicami, tak mi povedali, že to dostane len facelift Kony. PS: ale zas nemali to dostať ani pôvodné Ioniq5/EV6, a hľa aspoň platený update.
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            Bol som práve u známeho skúšať nabíjanie, káble cez môj wallbox a potešujúca správa je, že Ioniq 5 práve dodaný už s väčšou baterkou vie nabíjať z jednej 32A fázy plným výkonom a interne v aute si to rozdelí na dva jednofázové moduly nabíjačky podobne ako to vie Tesla. Takže ak sa Ioniq 5 nabíja jednofázovým káblom 32A, ide pekne plných 7,2 kW, ak trojfázovo 16A, ide plných 11 kW.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár

            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 1314
              •   

              Niekedy sa zamyslam, ci vobec je mozne takto odflaknut navrh - na predny motor v e-gmp pouzili 400V a vsetka rekuperacia sa musela konvertovat do 800v a tak do baterky a naopak. Neefektivita 4WD verzii vysvetlena PR clankom o vylepseni. Preco to tak nebolo od zaciatku ? Vzdy Tí kórejci nieco nedotiahnu.
              A hardware upgrade to the traction inverter could enable a range boost of up to five percent for some models.
              Naposledy upravené Miroslav Rojko; 10-12-2022, 06:52.
              [priezvisko]@me.com

              Komentár


              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                Ja som to vzdy tvrdil, ze to su nedopecene auta

                Btw, na nasom starom firemnom Ioniqu, co sme minuly rok predali, skoncila tento rok zaruka (vtedy bola 5-rocna) a po 3 tyzdnoch od skoncenia zaruky odisiel novemu majitelovi nabijaci port. Bez mechanickeho poskodenia. Cena vymeny 2970€. Cim nechcem nic tvrdit o planovanom zivotnom cykle, len mi to prislo ako zaujimava nahoda 😅 kulancia v SR nehrozi, kazdy servis len pokrcil plecami, ze “Pfff, elektro”. V Rakusku aj CR sa toho odmietli v kazdom autorizovanom servise chytit, lebo auto bolo kupene v SR, co je asi najhlupejsia vyhovorka aku som pocul, vzhladom na to, kolko aut sem prudi z DE (tolko k nejakym marketingovym zvastom o medzinarodnej servisnej sieti, pripadne zaruke ak by este platila). Tam isla uspora, ktoru si majitel sluboval od prechodu zo spalovaku na EV. Ale aspon setri prirodu 😁 Korea v plnej krase nielen z technickeho, ale aj administrativneho pohladu.

              • SKolja
                SKolja komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko - no myslim si ze to bolo z nudze cnost, rychlo dat produkt na trh a predny motor sa prerobi ked bude mat platforma uspech a budu predaje. Nie je to najlepsie riesenie ale mozno iz ich pohladu financne vyhodne. Trochu offtopic otazka: A ako sa stavias k postoju Tesly k lidaru/radaru? to je podla mna omnoho vacsi fail. A nakoniec ho aj tak budu montovat.
                Wilo - mne port odisiel po 3,5 roku. Opravene v zaruke, je na to servisny manual dostupny na inete. Systemova chyba, zaujimave ze sa to prejavilo az tak neskoro. Inak je keby bol sikovny mechanik, tak to vymeni za par eur, lebo je to iba pokazeny motorcek zamky kabla. Bohuzial na elektro zatial nie je moc nezavislych servisov.
                Ja by som sa v zahranici nedal odbit. Mne dokonca riesia v AT aj veci z rozsirenej zaruky kupenej na SK.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Autopilot uTesla je cele velky fail, v US uz maju sudny spor za klamlivy predaj, lebo predavaju nieco co nemaju a v hromadnej zalobe chcu zakaznici späť peniaze. Po kupe Tesly ma na nej bavi vsetko ine len nie autopilot, ten ma len rozculuje. Podla mna nebude nikdy u nas a tie vyhovorky ako legislativa eu ich brzdi, je tiez len loz, lebo ine auta (napr.Mercedes) jazdia dialnice lepsie. Kona mi viac pomahala ako Ta Teslacka buzeracia, ci drzim volant alebo ked nahodou prekrocim 140km/h na dialnici (pri obiehani nejakeho iduceho 137 chcem uvolnit lavy pruh), rovno mi huci ako keby som vrazdil a do dalsieho zastavenia auta nefunguje. A to uz ani nehovorim pri kazdom opusteni pruhu alebo obchadzani jamy ho znovu dvojklikom zapinat.
                Naposledy upravené Miroslav Rojko; 12-12-2022, 09:24.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Miroslav Rojko Tá vyššia spotreba AWD by až tak nevadila, kebyže má prvá gen.Ioniq 5 väčší 77kWh. Majitelia? Je aspoň v nejakom ECO móde pri AWD ten predok odpojiteľný? Treba ho aj tak len výnimočne. EV6 RWD má napr. rovnakú spotrebu ako Kona/Niro, čiže ak si AWD zrovnáme s ID.4/XC40, vôbec to AWD aj so 400V predkom nezaostáva. Iba voči Tesle, ale tam treba byť objektívny - všetky značky. :-D
                Každá značka má nejaké muchy :-( Stále kompromisy. Ale hlavne už si ľudia vedia aspoň vyberať z nejakej ponuky.

              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                SKolja toto nie je motorcek, to uz udajne skusali. Odisla tam nejaka riadiaca jednotka co to ma na starosti. To asi nebude par eurova zalezitost ani pre mechanika, pokial nema komplet zasuvku s cipom dakde z vrakoviska. S tym odbitim v zahranici nemal velmi na vyber. Proste mu povedali, ze ho nemozu zobrat a dovi, dalsi zakaznik. Uplna ignoracia. Vraj sa absolutne s nim nebavili a pracovnik rovno odisiel. Potom aj telefon prestali dvihat. Nasledne sa to riesilo aj s importerom, ze su povinni zobrat Hyundai, aj cudzi. Vsetky 3 servisy co skusal poslali SK importera do kelu, rakusky importer odporucil odtah na SK. Slovensky importer nasledne zorganizoval na svoje naklady odtah na SK. Korejske kocurkovo… zakaznicky servis vskutku skvely 😂

              • SKolja
                SKolja komentoval
                Upraviť komentár
                Wilo, kua. tak potom som ticho.
            • SKolja
              Member
              • Dec 2018
              • 244
              •      

              Motory v kolesach a crabwalk na Ioniq 5. Toto chcem
               

              Komentár


              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                Vies si predstavit cenu opravy takejto ficury? Az ma studeny pot oblieva 😅
            • Kubo
              Junior Member
              • Apr 2016
              • 1

              Ahojte, mal niekto problém, že po platenom update prekondície batérie pri Ioniq 5 sa mu stále zobrazuje režim Zima? V servise tvrdia, že je to v poriadku..

              Komentár

              Pracuje...
              X