Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 679
    •   

    #61
    Mame tu dalsie video. Leaf konecne na Slovensko prisiel v modelovom roku 2021 po mesiacoch meskania. V com ide do boja proti novinkam, na ktore technicky nestiha? Kuknite, zistite a dajte vediet pod videom vas nazor
     

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Len aby nedopadol ako NOKIA.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      ICE666SVK davam "like"

      ...aby nedopadol.... "UZ DOPADOL"

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg ale stale lepsie ako kupit dieslak na motanie sa po meste a okoli Naozaj nie kazdy chce crosover, suv. Keby to malo normalnu techniku, tak je Leaf bomba aj v dnesnej dobe.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 679
    •   

    #62
    čerešňa na torte VW: GTX.
    Prvý test na Slovensku je online:
     

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Skvely test, a chvalim za svetla. Konecne sa niekto venuje aj nocnej jazde, nakolko svetla vzdy boli a budu najdolezitejsim bezpecnostnym prvkom a vacsina testov to odignoruje. Celkovo dobry matros ako vzdy 👍

      V ramci navstevy papeza a krestanskeho smerovania krajiny si zabudol test troch auto-sedaciek pre miestnych klavesnicovych bojovnikov za malopocetne rodiny, mal by si viac interakcii 😉

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo ano, nepochybujem, ze by sa ozvala opat skupina mensich rodin s ich pripomienkami, aka je to nepodstatna informacia
      Toto je vo vnutri identicke ako RWD verzia, tam som sa venoval vnutornemu priestoru viac. Aj preto som vnutorny priestor a kufor vobec neriesil. Tento test mal byt skor ako nadstavba-ukazanie rozdielov voci zadokolke. Keby bola zima a sneh, tak by sa na radu dostalo aj viac info k fungovaniu 4x4.
      Autozurnal bude mat auto onedlho, Miso urcite spravi krizenie naprav alebo inu disciplinu, takze aj tam este budu dalsie info
      Naposledy upravené milan84; 15-09-2021, 08:32.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 dobry test ako vzdy, chvalim vybrate temy.
      U mna je najdolezitejsia vybava naozaj dobre svetla a potom bezpecnostny asistenti ako nudzove brzdenie, sledovanie mrtvych uhlov a priestoru za vozidlom pri vyparkovani a urziavanie v jazdnom pruhu. Potom nasleduju komfortne veci ako adaptivny tempomat, viaczonova klima, predohrev/chladenie interieru.
      Dobre ze si nakopol aj temu frunk, toto by sa malo pripominat vyrobcom pri kazdej recenzii. Nehovorim ze v tomoto specifickom pripade je to az take velke minus ale u vsetkych zadokoliek by to mala byt povinnost mat uzatvaratelny frunk a plynove vzpery vpredu. Hlavne ked su to auta typu SUV/Crossover, kde zvysena uzitkovost rovno vyplyva z nazvu kategorie.
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 115
    •   

    #63
    Mam namet na dalsiu recenziu: nabijacie kable a walboxy. Mozno by sa oplatilo urobit nieco na tuto temu s vysvetlenim zakladnych pravidiel pre ludi ktori rozmyslaju nad elektromobilom a chcu ho nabijat doma. Predpokladam ze tu na fore sa najde dostatok clenov ktory mozu poskytnut informacie a referencie.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      vdaka za tip. Nie si prvy, kto by chcel nieco tymto smerom. Pouvazujem, nieco priebezne pripravim.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Pridavam sa. Tato tema je zaujimava pre vela ludi a nikde som nenasiel nejake normalne porovnanie - na mojelektromobil bolo nedavno nieco ale prislo mi to take nedotiahnute.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Doporucil by som urobit video nielen o nabijacich kabloch ale komplexne o AC nabijani
      1. spomenut zakladne druhy a vykony nabijaciek v autach
      2. vysvetlit rozdiel medzi jednotlivymi EVSE zariadeniami t.j. medzi wallboxom, Typ2 stlpikom, AC castou DC nabijacky a nabijacim kablom (nespravne nazyvanom "nabijackou")

      3. porovnanie 1f, 2f a trojfazoveho nabijania, okrem ineho spomenut, ze trojfazova nabijacka v aute su vlastne 3 jednofazove nabijacky (medzifazove napetie sa nevyuziva)

      4. na co sluzi typ2/typ2 kabel a kedy sa pouziva.

      5. okrajovo spomenut redukcie a predlzovacky s tym, ze nie su legalne, no casto su nevyhnutne.
      Typ1 kvoli jednoduchosti mozno uz ani nespominat.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      jux presne takto som to myslel. Pomerne casto sa ma ludia pytaju: "ako to auto nabijas?"
      Odpoved je presne kombinaciou faktov ktore si napisal, vsetko zacina velkostou baterie v aute a moznostami palubnej nabijacky.
      Temu som nikde nevidel nejako komplexnejsie spracovanu, taky video navod by mal podla mna dost velku sledovanost.
      Druha vec je potom legislativne podmienky pouzivania a montaze nabijacich zariadeni. Priznam sa ze napriek tomu ze som vystudovany elektrotechnik a par rokov dozadu som mal stale aktivne osvedcenie § 22, dost veci som si musel nastudovat. Nastastie mame vo firme reviznych technikov ktori mi vsetko vysvetlili.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      A bodlo by aj velmi lajcky (necitat lajdacky ) pre neektrikarov.

    • Martin7462
      Martin7462 komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý nápad tiež by ma to zaujímalo. Kupil som si auto a chcem akurát realizovat domácu nabíjačku neviem sa rozhodnut ci kupit Wallbox alebo si ju spravit podomácku.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      ja som sa po viacerych uvahach rozhodol pre prenosny wallbox 11kw od inchanetu
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 679
    •   

    #64
    vdaka za podnety a plodne namety vidim, ze tato tema je zaujimava viac, ako som predpokladal. NIeco urcite spracujem, pripravim. Neslubujem, ze hned, ale pocas jesene. Je to aj dost odborne, tak si skusim prizvat na pomoc nejakeho cloveka z fachu, ktory riesi zapajania a je elektrikar.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 679
      •   

      #65
      Dalšie video z rodu búrania mýtov a hoaxov. Tentokrát poriadny Tesla-trip po severnej Európe. Dá sa to? Za koľko? Ako obmedzujúce to je? VŠETKO sa dozviete vo videu.
       

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 679
        •   

        #66
        Po tyzdni dalsie nove auto, prva jazda, zakladne rozdiely voci ID.4. Auto som mal par hodin, bola by skoda sa nepodelit s info.
         

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Cele zle toto auto, pokial zaujemca nedostane 20-30% zlavu tak su to vyhodene peniaze. Kedysi dostal zakaznik za tu premiovu cenu aspon par vychytavok/lepsich technologii ako pri VW, krajsi a kvalitnejsi interier a lepsi vykon. Tu nie je nic… copy-paste materskeho modelu s naplacanym make-upom, ktory sa tvari premiovo, ale nic premiove neponuka, okrem pomyselneho loga 🤷‍♂️ Keby stretnem ludi, ktori to navrhovali a nasledne odklepli tak by som sa ich opytal len jednu vec: “Preco?”

        • tommik
          tommik komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo Neboj nič. Kto kupuje fauvé grup už bude zvyknutý, že kupuje len derivát škodovky. Zvyšok sveta sa pýta to tvoje "Prečo?"
          Čiže ak dobré rátam, tak do kompletky nám chýba už len Seat, resp. v tomto prípade asi skôr Cupra, ktorá príde s elektrickou "novinkou".
          ...a tí ľudia to kupujú ako teplé rožky...

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          To, ze je to koncept zdielanej platformy mne osobne nevadi. A ani nesuhlasim s tym, ze kupujuci “fau vé” je zvyknuty, to je mytus. Doteraz to bolo pri spalovakoch pekne oddelene a realne si videl rozdiely, preco Audi stoji tolko kolko stoji oproti VW alebo Skode. Mal si silnejsie motory, lepsie sedacky, lepsiu kozu, lepsi material, lepsie audio, lepsie svetla. Tych veci tam bolo vela, a mozno nie vsetko bolo na prvy pohlad viditelne, ale bolo to tam. Staci si pozriet uz len taku hovadinu ako je mnozstvo tlmiaceho materialu pri Golfe vs A3, alebo Polo vs A1. Len ignorant co nechce vidiet to nevidel. Ano vtipy sa robia lahko, ale na detaily sa nepozrie uz nikto

          Pri tychto elektrickach to je vsak uplne ine, tu ziadny rozdiel nie je ale cena podstatne vyssia 😂🙈

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Súhlasím aj s Wilo aj tommik, auto je zamerané na špecifickú klientelu ktorá potrebuje auto so 4 krúžkami v znaku. Pre všetkých ostatných sú to vyhodené peniaze. Kolega z autozurnalu pri teste spomenul mnoho krát slovo "prémiová" značka. A to je celá marketingová hodnota tohto auta. Pre mňa jedine "prémiové" auta vo VW group robí Porsche. Audi je vo väčšine prípadov "lep na muchy". Pozor, nehovorím ze je to zle auto. Je to len ďalší kópia toho istého dobrého ID. 4
      • Catchcash
        Member
        • Dec 2019
        • 150
        •   

        #67
        Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevky
        Mal si silnejsie motory, lepsie sedacky, lepsiu kozu, lepsi material, lepsie audio, lepsie svetla.
        okrem toho este lepsie napravy, uplne iny koncept ulozenia motora a tym aj lepsie rozlozenie hmotnosti, zadny nahon (aj ked nova A4 ma tusim tiez predny...). A v neposlednom rade dlhsi zoznam priplatkovej vybavy

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Audi zial nikdy nemalo RWD, vzdy to bolo fulltime Quattro cez Torsen v tych vyssich modeloch, alebo pripajatelne Quattro s Haldexom pri A3/A4/A6Ultra alebo FWD 😉

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo fakt? Toto som si nikdy nevsimol ani tie 6+valce nemali zadny nahon dakych 10 rokov dozadu? Ale je kludne mozne ze je to tak ako hovoris nemam to tak napozerane az

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Nemali aj ulozenie motora bolo dost nestastne, pred prednou napravou. Preto to do zakrut islo ako autobus. Az od cca 2007-2010 zacali postupne posuvat motor dozadu, az sa dostal na/za napravu. To je akurat to obdobie, medzi 1998 az 2005, kde vznikla vacsina vtipov o Audi ako o prezlecenom VW. Ale potom sa to zacalo rychlo menit. Sa zobudili

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Catchcash Si to pleties s MB a BMW co boli typicky zado neskor pridavali aj 4 matic/drive a mozno este Oplom (Omega napr.), ale Audi boli vzdy predo alebo quattro, neviem o ziadnej zadokolke. Teda za mojho zivota, historiu Audi/veterany som neskumal.
          Naposledy upravené Taur; 01-10-2021, 10:02.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Taur hej ja tiez nie tak som to mal zaskatulkovane ze vsetky tieto nemecke premie to robia rovnako aby boli konkurencieschopne ale vidim ako som sa mylil

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Catchcash Preto som jazdil Audi, ale MB a BMW nikdy, vpredu motor a nahon v lahkom zadku ozaj nemusim. Stacilo mi ked som v tom Opli Omega musel vozit v zime vrecia piesku v kufri aby sa dalo jazdit, Smial som sa ked som s trapnymi neznackami predokolkami (napr. Daewoo) suverene predbiehal premiove MB/BMW tancujuce na sneh. Prvada uz niesu teraz zimy co byvali, aj sa mozno posunuli vdaka elektronik,e tak mozno to uz nieje taky problem dnes, ale ine premiovku bez 4x4 by som uz nechcel.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          vidis a co z toho vyplyva? Ziadna premia ziadny problem
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 679
        •   

        #68
        Ak mate niekto predplatne, mozno si radi precitate:
        https://fontech.startitup.sk/rozhovo...lho-zaostavat/

        Nestastie toho portalu je, ze ani ako autor sa nedostanem bez platenia k celemu clanku

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 679
          •   

          #69
          Druhá časť zo zákulisia. Pozreli sme sa do vnútra nabijacky a pokecali o technickych zalezitostiach. Odporucam pozriet cele, su tam aj otazky vas-divakov.
           

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Fajn praca, este do zbierky takto vyspovedat ZSE a ejoin.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Zial, odkedy zo ZSE odisla osoba zodpovedna za e-mobilitu, tak je komunikacia tazsia a pocuvam len sluby.
            Ejoin najprv musi mat pouzitelnu siet (rozumej, ze musi fungovat), aby sa bolo o com zhovarat

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            milan84 Preco? Ved da sa rozpravat aj o tom preco im to nefunguje, co preto robia aby fungovalo, kedy bude fungovat, kam smeruju, preco nemaju AC na DC nabkach, preco nemaju nonstop callcentrum ...

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Taur pisem ti spravu. nie vsetko sa da riesit "na skle"
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 679
          •   

          #70
          Najpodrobnejší test Tesly Y s info, ktore inde nenajdete
           

          Komentár

          Pracuje...
          X