Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • patapuf
    Member
    • Jun 2016
    • 36

    Sa vám čudujem, niektorí ste ako malí fagani. Sa tu hádate koho autíčko je lepšie. Každý elektromobil má niečo do seba. Nejde len o nejakú efektivitu. V tomto videu možno áno, keďže práve to porovnávajú. A ak je auto efektívnejšie v nejakých podmienkach ako to iné, tak to tak proste je. Napríklad tá Tesla. Čo do dizajnu a softvérovej stránky či tej efektivity alebo vlastných supercahrgerov, super. Bral by som ho hneď. Lenže potom natrafím na problém, ako blinkre ovládané na volante tlačidlami, bezrámové dvere, absencia HUD, žiadne oficiálne zastúpenie na Slovensku, doslova agresívne "pretláčanie autopilota" samotnou automobilkou, ... . Našťastie nie je na výber len Tesla. Ak by Tesla mala možnosť v konfigurátore nahradiť tlačidlá blinkrov za páčky, X-ko by bolo mojím favoritom. Aj ten centrálny displej majú vyriešený perfektne, keďže sa dá nakloniť k vodičovi. Čo po ergonomickej stránke je perfektne vyriešené. Nechápem, prečo aj iné automobilky nemajú aspoň napevno ten displej natočený na vodiča (niektoré to síce majú, ale to zrátam možno na prstoch jednej ruky). Neberte to ako nejaké hľadanie problémov či čo. Osobne proste od auta vyžadujem isté vlastnosti a nie je to len o tom, koľko kWh/100 km mi to žerie.

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Pokial viem, packy s blinkrami sa daju kupit, minimalne na Model3.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, packy a ine doplnky sa daju kupit napriklad tu: https://tesstudio.us/en-de/products/...-classic-style.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Nie každý chýbajúce páčky považuje za nevýhodu. Keď prišla nová trojka bez páčok, urobil som si skúšobnú jazdu a vôbec mi po chvíli nechýbali, na volante je to dokonca lepšie, nemusím tak uhýbať ruku, len prstom stlačiť. Teraz keď niekoľko mesiacov striedavo jazdím s páčkami na Y a "bez" na 3, už čakám na Juniper, aby som sa páčok zbavil aj na Y, na volante sú príjemnejšie a vyžadujú menej pohybu.
      Aj iné spaľovacie autá nemajú páčky a ľuďom to nevadí, dokonca na pretekárskych autách sa tlačidlá na volante používajú na ovládanie rôznych funkcií, aby bolo spustenie rýchlejšie ako páčkou, nechápem ten humbuk okolo páčok od ľudí, ktorí si to ani nevyskúšali, hneď po úvodných fotkách modelu 3 pred rokom. Alebo je časť vodičov ako opice, ktoré sa naučili v 18-ke nejaký pohyb a zasekli sa na ňom a nič lepšie už nemôže byť vymyslené (lebo to nemajú záujem ani skúsiť) ?

      Odporúčam pár dní vyskúšať a potom robiť súdy, samozrejme že prvých pár minút je treba pohnúť rozumom a zafixovať si na prstoch, ktorým ide ktorý smer ale po pár dňoch možno kritici zistia, že je to lepšie.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja to chapem, adaptacia sice chce cas, ale su veci, na ktore sa jednoducho zakaznikovi nechce adaptovat. Ja by som napriklad uz nechcel auto, kde treba startovat a vypinat tlacitkom. Proste nie, dakujem, a nemam zaujem sa adaptovat na takuto starozitnost. Takisto nemam za potreby saskovat s kartickami a appkami, chcem nabijat komfortne tak ako som tankoval, resp. ako doma. Preto ma u mna na cestovanie miesto len auto s plug-n-charge. Ale chapem ludi, co si potrpia na tlacitka a karticky, nesudim. Je to o preferenciach, a nema to nic s prisposobovanim sa. A ako zakaznik si chcem ja vybrat, co mi sedi a co nie, a za co som ochotny zaplatit.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      chýbajúce páčky nevadili ani mne... pri bežnom preradovani a zatáčaní super, oveľa lepšie sú tlačidlá ako páčky. Ale na kruháč som si nestihol zvyknúť. Ale predpokladám že aj to je otazka času. Nehovoriac o tom že 50% šoférov aj tak nedáva blinker z kruháču von

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko pokial clovek nepotrebuje prekladat ruky na volante, tlacidla su lepsie. Ale akonahle zacinas ruckovat tak je packa vyhodnejsia pretoze je stale na tom istom mieste. Zvyknut sa da na vsetko. Pokial bude mat Tesla drive by wire z variabilnym prevodom riadenia a bude sa dat jazdit po kruhacoch v ramci jednej otacky volantu bez prekladania ruk, som 100% za tlacidla na volante (presne takto to maju pretekarske auta, pretoze tam si prevod riadenia pocas celeho zavodu vystaci z jednou otackou volantu)
      Druha moznost je ze sa smerovky budu zapinat v takychto pripadoch automaticky podla mapovych podlkadov, co by bolo este lepsie lebo ako pise hudino dost soferov tie smerovky nezapina.
      Kto nema po ceste kruhove objazdy, tak si rozdiel ani nevsimne. Pri beznom jazdeni to je v 99% pripadoch OK.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      patapuf Presne, každé má niečo do seba. Celé je to aj tak vždy o drobnostiach. Páčky / bez, engine start či bez ... vo finále si viem predstaviť hocičo.

      Celkovo riešiť kWh/100 ak po 1-2 r auto o 4-8% menšiu kapacitu aku ako konkurencie je nezmysel. Každé auto má niečo spravené lepšie alebo horšie.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 897
    •   

     

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 897
      •   

       

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 897
        •   

         

        Komentár

        Pracuje...
        X