Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Renault Zoe

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #46
    dnes som na dolnom Spisi videl nemecky Zoe. Hovorim si, asi prisiel pozriet rodinu na sviatky. To musela byt velmi zaujimava cesta kazdych 200km stat na 2h nabijania (mozno vyrazil 20.decembra a dorazil dnes )

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Dango, videl si aka verzia ZOE to bola? Ak s 40kWh bateriou a 43kW AC nabijackou, tak jazdil velmi podobne ako ine EV s DC nabijackou.
      Navyse AC je vsade lacnejsie ako DC.
      .

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      zial bol to novy 2017 model :/

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      nepochopil som preco zial?

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      lebo novy model ma len 22kW nabijacku nie? len stary mal 44ku

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Nie, to zalezi od vybavy, resp stupna “motorizacie”.

      R90 ma 92 koni a 22kW nabijacku
      R110 ma 108 koni a 22 kW nabijacku
      Q90 ma 92 koni a 43kW nabijacku

      Vsetky 3 modely su stale objednatelne a vyrabaju sa.

      Ked je to model 2017, moze kludne mat rychlu nabijacku 3x64A a vtedy to naozaj netrva o moc dlhsie ako na DC.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Stale ponukaju obe verzie motorov, teda aj obe verzie nabijaciek.
      S povodnym motorom continental je nabijacka 43kW, s novsim motorom renault je len 22kW nabijacka.
      Invertor povodneho motora continental funguje aj ako nabijacka - jeho elektronika sa pouziva pre jazdu aj pre nabijanie. Preto zvladli 43kW nabijacku v aute - to ziadne iny osobny elektromobil nema. Novsi motor renault a jeho invertor je ale o nieco efektivnejsi, elektronika invertora uz nie je kombinovana.
      Takze pri ZOE sa da vybrat, bud vykonna 43kW nabijacka s menej efektivnou prevadzkou, alebo len 22kW nabijacka s efektivnejsou prevadzkou.
      Navyse ZOE ma mat onedlho CCS. https://insideevs.com/renault-zoe-pr...harging-inlet/

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq .... asi sme to odklikli naraz :-)))

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      ok dik za info
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #47
    Má tu niekto Renault Zoe?

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Teraz som videl v BA biely Zoe BL277... Takze nejaké tu budú...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Začiatkom decembra ich bolo 19 evidovaných, takže nie je to až taká kusovka.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ja to celkom nechapem. vo FR tusim najpredavanejsie, v EU v TOP3 a u nas taka strasna masovka? to ludom v EU vyhovuje viac forma prenajmu baterie, alebo preco je ich tolko a u nas sa to tvari ako auto na rucnu zakazkovu vyrobu.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 - preto, lebo Renault prvé verzie nedodával k nám ani do ČR, mal systém prenájmu batérií a to nefungovalo na našom území, prečo sa tak rozhodol výrobca, netušíme. Predaj do SR a ČR uvoľnil až od druhej verzie v minulom roku. Preto je ich u nás tak málo
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #48
    Vážení priatelia, dovoľujem si vám týmto oznámiť, že oddnes 15.2.2019 behá po Žiline Renault Zoe bledomodrej farby. Rozhodol som sa pre kúpu tohto auta z viacerých dôvodov. Je to r.v. 12/2014, dovezené zo zahraničia. Zatiaľ prvé pokusy jázd ešte pred 2 týždňami na prevozných značkách neboli príliš optimistické, dojazd aj rýchlosť nabíjania poslabšie. Je pravdou, že auto stálo niekoľko mesiacov na parkovisku bazáru, takže aj to mohol byť dôvod. Dnes už na riadnych značkách som ho dal riadne vyumývať zvonka, znútra, pobehal trochu viac a autíčko sa mi odvďačilo už lepšími parametrami. Budem informovať neskôr podrobnejšie. Ak viete o niekom, kto má takéto auto, rád sa podelím so skúsenosťami.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker napis, preco prave Zoe vyhral tvoj vyber, ak to nie je tajne. Musel si mat bud bezkonkurencnu cenu, alebo ti je Leaf velky, lebo v racionalnom porovnani by uspel asi tazko.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      zoe s 44 kW nabijackou ma vyhodu aktivneho chladenia, inac je LEAF lepsi.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Teq lenze fisker kupil podla popisu 22kw ta ma navyse len 11kw nabijacku co je ziadna slava.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 to veru nie....dufam ze bol aspon lacny

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Ak je ten 1fisker -ov ZOE z roku 2014, tak je v nom motor continental Q210 s 43kW nabijackou chameleon. 43kW nabijacka ma spolocnu elektroniku s invertorom motora Q210, takze ZOE s motorom continental ma vzdy 43kW nabijacku.
      Verzia s motorom renault R240, ktora ma 22kW nabijacku sa zacala vyrabat az koncom roku 2015. Odvtedy ponukaju obe verzie motorov s prislusnymi nabijackami. Motor R240 od je od r. 2016 v dvoch verziach R75 a R90, motor Q210 premenovali na Q90. Zoe s 11kW nabijackou neexistuje. ZOE ma teda bud 43kW nabijacku ak ma motor Q210 (neskor nazyvany Q90), alebo 22kW nabijacku ak ma motor R240 (R75 alebo R90). Nove nazvy mororov vyjadruju vykony v konoch.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Takze 1fisker ma teraz nabijanie svojho ZOE na nabijackach ZSE zadarmo vykonom 43kW. a ZOE sa da nabijat 22kW aj na tesla wallboxoch urcenych len pre tesly Cize ZOE ma pri nabijani dost vyhod oproti LEAFu.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Gratulujem!

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      No Zoe s 43kW nabijackou sa vie na starych DBT stojanoch GW nabit teoreticky rychlejsie ako Ioniq cez CCS, co nie je uplne zle. A pri tom gratis AC nabijani, co ma teraz ZSE za 9€/mes to vobec nie je zle zvezenie Interier to ma sice strasne plastovy a lacny, ale do mesta skvele male auticko.

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Práve včera som pokukoval na mobile.de a idú od 9-10000€.
      Dúfam že s baterkou. Pri fluencoch bolo jasne napísané že baterka je prenajatá za mesačný poplatok.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ivan32 praveze ked si zafiltrujem ZOE tak na prvych 6 stranach (do cca 11.000) nepisu bud o baterii nic, alebo vo vacsine pripadov "batteriemiete" teda prenajom.
      Ved snad sa 1fisker ozve a upresni aj tu nabijacku a motorizaciu

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To je cena na 1 000 000% bez batérie.

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Hej, dnes som to pozrel detailnejšie a je to bez aku, stojí to 60€/mesiac. Ale ani to nieje zlé. S batériou 20-25000€ a majú málo najazdené, prakticky nové autá.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      @ivan32s bateriou za 20-25ooo je ekonomicky nezmysel c.1. Za tu cenu mas uz i3 a s trochou hladania aj Ioniq.
      Zoe ma vyznam v cenach ako stary Leaf, ak ti staci male auto. Vybava, technologia a aj pouzite materialy su z inej doby a to je proste fakt.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #49
    Neviem akú to má nabíjačku, zatiaľ sa mi to nepodarilo zistiť. Mám pocit, že to ide 11 kW, ale to sa uvidí neskôr, musím to viackrát ponabíjať. Dokonca ani neviem typ motora, z TP sa to nedá vyčítať, ani to nie je nikde označené, je tam napísané len výkon 43 kW. Budem komunikovať s Renaultom, možno mi povedia podľa VIN.
    Prečo som ho kúpil? Prioritu mala v tomto prípade rýchlosť AC nabíjania na moje účely. Leaf 1 som už mal, nechcel som ho.
    Batéria bola už odkúpená, vlastne tam skončil nájom batérie po 4 rokoch. Pozor na ceny v inzerátoch, väčšina cien je bez prenájmu batérie, takže človek si musí prácne vyhľadať auto s už kúpenou batériou.
    Musím povedať, že dizajn zvnútra aj zvonka sa mi páči a nielen mne, aj ľuďom, hlavne ženám, ktorých som viezol. Pekná bledomodrá farba. Tie plasty vnútri sú síce nič moc, ale dal som ho vyumývať znútra (čo priznám sa nikdy nerobím) a je to fakt pekné navoňané , vyzerá to dobre.
    Čo sa týka veľkosti vnútri, včera som viezol pána 198 cm, s topánkami 2 m na predných sedačkách absolútne bez problémov.
    Naposledy upravené 1fisker; 16-02-2019, 10:41.

    Komentár


    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Gratulujem a prajem veľa bezpečných e-kilometrov
      Včera večer som bol nachvíľu v Mirage, akurát si sa tam nabíjal. Teda predpokladám, že si to bol ty. Bledomodrý nablízkaný Zoe, vyleštený ako z autosalónu .
      Keď som prišiel, tak si mal 80% SoC. A písalo Ti dojazd 276 km. To fakt . Mne pri 80% píše teraz v zime tak max 170 km . Pokiaľ tam máš len 22 kWh baterku, tak to by bola spotreba okolo 7 kWh/100 km
      Potreboval som kúpiť len 3 veci v Bille, takže som bol za 13 min. naspäť. Mne nabilo zatiaľ 5% (čo presne vychádza na moju 6,6 kW nabíjačku).
      Ale Tebe nabilo len 7%. Čo ak správne počítam, je výkon len 7 kW. Ale asi to bolo spôsobené tým vysokým SoC. Ale žeby už od 80% znížilo výkon až na 7 kW?
      Naposledy upravené Daliborko; 17-02-2019, 08:44.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #50
    Ešte drobná skúsenosť zo včera, pri okolitej teplote +7 st. bol ukazovateľ dojazdu celkom fajn, pri teplote v noci okolo -1 st. už bol dojazd nižší. Takže tento rozdiel teploty sa už prejavuje na dojazde.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      nie je to skor tym, ze auto vypocitalo, ze na prednastavenu teplotu napr. 22 st. spotrebuje viac energie a upravilo dojazd?

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Jednoduchy GoM elektromobilu spravidla vypocita dojazd podla spotreby z poslednych odjazdenych km (napr.50) a tiez koriguje vypocet podla vonkajsej teploty alebo nastavenia ovladacov kurenia. Takze zmena dojazdu moze byt, hore aj dole, no zvysenie SoC je divne.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #51
    V noci, keď som odstavil auto, ukazovalo mi 18% stav batérie, dnes okolo obeda stav 23%. Môže byť rozdiel spôsobený teplotou, že cez deň je teplejšie vonku?

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Je to divne. Jazdil, ci nabijal si pred odstavenim? Auto je vonku na slnku?Ak sa mala sancu bateria dnes na slnku podstarne zohriat, tak 1 az 2% mohli pribudnut, no 5% je nejako vela. Mne nikdy viac neukazuje, vzdy len menej, no ja davam auto vzdy do garaze.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      prvykrat citam o stupnuti SOC. Teplotou by mohlo pohnut SOH, teoreticky. Odporucil by som ti auto vybit uplne a nasledne nabit doplna a nechat vybalancovat. Ak je to nejak anomalia, moze byt sposobena ak auto dlhsie stalo.... ale je to divne.
      Je na renault nejaky soft ako na Nissany ci Hyundai, kde zistis hodnoty a zdravie baterie?
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #52
    1fisker gratulujem ku autu ako má byt (bez ice). Teším sa na Tvoje skúsenosti a poznatky, ktorých nám tu dúfam dáš čo najviac, lebo o Zoe tu nič nie je, je ich tu na SK máličko.
    Co najskôr otestuj to 43kW AC, ci to dokáže ísť na slovenských nabijackach, keď to už na nich píšu a po aké % SoC.
    ZSE Ti robilo cenník namieru, nemáš tam niekoho ? Chameleón je asi jediná vec, ktorú nikto iný nemá.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #53
      ZSE mám energiu. Ale najbližšia nabíjačka je v MT, takže zatiaľ mi to moc nepomôže.
      Predbežne hlásim spotrebu v týchto dňoch okolo 16 kWh/100 km, dojazd do 130 km, to sú odhady. Jazdy po meste, slabunko zapnuté kúrenie na 19 st. C. S nabíjaním som už trochu spokojnejší, vyzerá to, že tam je naozaj min. tých 22 kW výkon, ovšem ku koncu sa to dosť výrazne spomaľuje. Ešte potrebujem viac času na odskúšanie.
      Softy na to nejaké sú, ale ukazujú len najzákladnešie veci. Napr. výkon nabíjania som sa z toho nedozvedel.
      Mám to len v základnej výbave bohužiaľ. Negatíva z mojho pohľadu a potrieb: nemá to zadné delené sedačky, nemá zadnú kameru (uvažujem dorobiť) ani zvukové senzory. Otváranie zadných dverí je zvláštne, treba si zvyknúť. Má to radiacu páku, nie tlačítka ako Leaf. Nemá bezkľúčové otváranie a štartovanie. Krabičku s kľúčom treba zasunúť. Nemá automatické zapínanie svetiel pri zotmení, ale denné svetlá áno. Sedačky sú síce pekné na pohľad, ale nie až tak pohodlné, mal som v iných autách už aj pohodlnejšie. Nie je tam ohrev sedačiek.
      V každom prípade to vyzerá tak, že Hondu budem predávať a Fiskera tiež. Už je tých áut na mňa moc

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        postupne spomalovanie nabijania je zrejme bezne aj u AC nabijania pri takych vykonoch. Pred mesiacom som v Avione nabijal Leafa vedla noveho ZOE (takze 43 chameleon). Ked zacinal, spustilo mu chladenie baterie - ventilator hucal poriadne a rychlost nabijacka pisala okolo 40, no o 20min neskor bol na polovici.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Urob si vylet do Lidla Nova Dubnica, tam by ti malo na AC nabijat 43kW cca do 50% SoC.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        jux ale to nemusi ist na konkretnu nabijacku. Tato moja skusenost bola, ze najprv isiel naplno ked mal menej ako polovicu a nasledne spomaloval okolo 70 percent ked si dobre pamatam.potom som uz odisiel.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 - áno, tak nejako to bude podobne, v záujme rýchlosti nabíjania stačí nabiť do 80%, myslel som, že tak funguje len chademo, ale je to aj u AC

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 ide o to aby vyskusal, ci jeho ZOE nabija 43kW na AC - v Lidli v ND je asi najblizsia 43kW AC zadarmo.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        1fisker funguju tak vsetky nabijania. aj domacich 220V. Ked nabijam a mam napojeny merak, posledne percenta dava kludne uz len 0,5-0,8kW.
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #54
      Ďaľšia skúsenosť, dnes nabité 16 kWh, dojazd stúpol o 100 km, doba nabíjania 1 hod., akurát som bol na obede. Pripomínam, že Zoe má len typ 2 konektor, AC nabíjanie. Som spokojný.

      Komentár

      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #55
        V Jablunkove na typ 2 stanici nabíjací výkon 19,44 kW.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          A bol si už skúsiť na nejakej 43 kW AC ? Stále nevieme či máš Chameleon 44kW nabíjanie ...

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Ešte nie, skúsim ísť do MT, ale som teraz akýsi chorý, takže si dám domáci oddych

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          GreenWay pri zilinskom Tescu neda tych 43kW?

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Aj tam skusim

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Na GW pri Tescu mi dalo asi 22 kW, neviem to presne, lebo stanica výkon neukazuje, aj keď podľa prepočtov asi 25 kW. Pracovník GW mi nevedel presne povedať aký výkon má stanica, najprv tvrdil, že max. 22kW, po mojom upozornení, že majú napísané na stojane 43 kW otočil, ale relevantnú odpoveď som nedostal
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #56
        Carsharing v Madride

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1542
          •   

          #57
          Prikladám fotku, kde sa mi podarilo spraviť celkom slušný dojazd. Vpravo prejdená vzdialenosť od posledného nabíjania, vľavo zostatok, dohromady to dáva asi 166 km dojazdu. Je to jazdenie väčšinou po meste a okolitých dedinách.

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1542
            •   

            #58
            Ste tu skúsenejší ako ja, tak prosím poraďte. Aj keď sa to týka Renaultu, možno postup je univerzálny.
            Konečne sa mi podarilo nájsť v ZOE diagnostickú zásuvku, dobre zamaskovaná, vôbec by ma nenapadlo, že tam môže byť.
            Tak som teda pripojil môj OBD II bluetoth adaptér. Na mobile mám 2 aplikácie, CanZE a Torque lite. Na adaptéri zasvietila červená kontrolka power a preblikla zelená link, tretia kontrolka je oranžová OBD, tá nesvieti. V mobile mi píše, že sa podarilo bluethoth spárovanie. Ovšem v aplikáciach sa neukazujú žiadne hodnoty, len to, že je spárované. Je problém, že sa aplikácie nespojili s ECU? Môže to byť nejako v Renaulte chránené?
            Alebo robím niečo zle, neviem v akom režime má byť naštartované auto. Na Honde mi to ide, ale tiež pokým sa dopracujem k nejakému výsledku tak to trvá večnosť.
            Ospravedlňujem sa, ak nepoužívam presné odborné termíny, ale možno porozumiete o čo mi ide. Chcel som si pozrieť stav batérie.

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Aky mas OBD adapter? Treba aby si mal taky OBD adapter, ktory je v zozname doporucovanych developerom pre danu aplikaciu pre Zoe.
              Postuduj fora a videa Zoe a CanZE na internete a urcite najdes odpovede. .
              https://canze.fisch.lu/
              https://www.youtube.com/watch?v=PdO4Io2Ir4g
              https://www.youtube.com/watch?v=O2U4RfimDyk

            • Peterka
              Peterka komentoval
              Upraviť komentár
              CanZE nepoznam, ale s Torque Lite nenacitas nic- to je iba pre spalovacie motory. Musis na webe pre ZOE najst (ak ich uz niekto zistil) prislusne PID-y a tie potom naimportovat do Torque, ale to sa da urobit iba do PRO verzie.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Netuším čo je to PIDy. Nevadí, zoženiem iný adaptér, vyskúšam. Canze musí fungovať

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              1fisker niekedy ma svojimi komentarmi co vsetko "netusis" privadzas do .... Ved aj ostatni toho vela na zaciatku nevedia bez studovania.
              Na to ked "netusis" co je PID na OBD je lahka pomoc: napises do browsera PID OBD a hned dostanes kopu kvalifikovanych odpovedi:
              https://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II_PIDs

              A ked je ti to prilis vseobecne, dopises este RENAULT ZOE a dostanes konkretne napriklad:
              http://foroev.com/index.php?topic=9718.0
              Naposledy upravené jux; 09-04-2019, 11:37.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              španielsky neovládam, anglicky len pobiedne a Pidy študovať to už sa mi naozaj nechce, mám svojich starostí dosť, som len jednoduchý užívateľ elektromobilu a nechystám sa byť nejaký odborník, to prenechám mladším, elektrotechniku ani automobilovú techniku som neštudoval, tak sa ospravedlňujem všetkým čo pojedli všetku múdrosť sveta a nebudem vás viac otravovať

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Mne sa náhodou fiskerove komentáre páčia. Sú take od podlahy a dá sa na nich zasmiať ( nič v zlom).
              1fisker - ved použij Chrome prehliadač a ten ti to preloží po kliknutí pravým tlacitkom na stránku vyberieš Preložiť.
              Inak s tým OBD by som to veľmi nedrazdil ak nevieš čo presne robíš. Napr. moja Fiatka je taká “cimprlich” na tom porte, že stačí zasunutie OBD adaptéra, ktorý sa jej nepáči a auto si tak dobabre riadiacu jednotku, že sa stane nepojazdným.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Jiri GrandPa dobabre riadiacu jednotku? to znie ako kvalitny hoax. Ved pokial sa len pripajas a mas zly OBD s inym protokolom, verziu, tak ta nepripoji alebo ti vypadava. pokial nic nemenis, preco by ti poskodilo RJ ??
              Nie je fiskersov problem v zlom OBD adaptery? aj leaf spy funguje len s verziou 1.5 a ine oznacenia sa nespoja.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              To nie je hoax ale fakt potvrdeny X majitelami na Fiat500e fore. Proste sa nejako pokasle SW EVCU a dovi dopo...

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Jiri GrandPa Ak je to tak ako hovoris, tak nieco je zle. Samotne pripojenie na zbernicu by nemalo sposobit nic. Adapter sa aktivuje az aplikaciou, pricom vecsina aplikaca len cita data zo zbernice tak, ze aplikacia len povie modulu, ktore z priatych PiDov ma poslat do aplikacie - cize modul vobec nijako nezasahuje do komunikacie na zbernici - len pocuva. Teda pracuje v pasivnom rezime. A dokial je OBD modul len pasivnym posluchacom, nic nemoze pokazit.
              No aktivny rezim je ina kapitola - Vtedy je OBD modul plnohodnotnym zariadenim zbernice a vtedy moze aj aktivne vysielat do zbernice, co je samozrejme podstatne nebezpecnejsi rezim.
              V pasivnom rezime sa daju precitat len data, ktore lietaju na zbernici. Aplikacie, ktore pouzivam (ScanMyTesla - pre Teslu aj, CANIon a EVbatmon pre trojcata) pracuju v pasivnom rezime).
              Aplikacia co mas na Fiatku je urcite aktivna - nastavujes nou nabijanie, klimu a t. d.
              Predpokladam, ze Aplikacia CanZE funguje tiez len v pasivnom rezime, takze by nic nemala pokazit, ale nestudoval som ju, tak to neviem naisto.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Ako hovoris, je to zle. Je to vraj sposobene tym, ze ten OBD konektor nema standardne osadenie pinov OBD, napriek tomu, ze nomrmalna 500 ma.. A preto nekompatibilny adapter aj bez aplikacie moze auto "rozhasit". Mne sa to nestalo, lebo prv kym som tam nieco strcil tak som cital a vzdelaval sa a na toto som narazil nie raz. No Fiat, no...
          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1542
            •   

            #59
            Mám informáciu, že Renault na bratislavskom autosalóne nevystavuje ZOE.
            Bojkot? Ignorancia elektromobility? Ja si toto neviem vysvetliť.
            Ako vlastne "donútiť" predajcov, aby predávali elektrické autá?

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Ano ZOE nie je na BA autosalone, hladal som ZOE u Renaulta - nebol tam.
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #60
            Je smutne, ze ZOE, ktory sa vela rokov umiestnuje na prvom alebo druhom mieste predaja elektromobilov v EU si nezasluzil ukazat na Bratislavskom autosalone. Ze na BA autosalone pravidelne chybaju dvojcata ion a zero som si zvykol, su to koncepcne stare auticka, no ignoracia zoe je zarazajuca.

            Komentár


            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              Asi ho budem musieť prísť ukázať ja, pustia ma dovnútra? Či Renault Zoe má zákaz vjazdu?
          Pracuje...
          X