Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Otvorenie novej nabíjacej stanice pre elektromobily v Žiline.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Member
    • May 2014
    • 367

    Otvorenie novej nabíjacej stanice pre elektromobily v Žiline.

    Opening: pozývame Vás na otvorenie novej nabíjacej stanice pre elektromobily v Žiline.
    Pondelok 1.6.2020 o 11 hod. na dolnom parkovisku Mestského úradu v Žiline.

    Program:
    • 11:00 – otvorenie - hovorca mesta
    • 11:05 – 11:15 predstavenie nabíjačky (popis, využívanie, účel, cieľová skupina vozidiel, bezplatnosť ...) Tesla Labs
    • 11:15 – príhovor primátora mesta
    • 11:20 – príhovor riaditeľa SSE
    • 11:25 – info za Mestskú políciu – náčelník MP
    • 11:30 – otázky a diskusia elektromobilita + Tesla Motors + Superchargers na SR
    • 11:30 – 12:00 predvádzacie jazdy

    Zároveň spúšťame nový spoločný SW backend firiem SEAK, Tesla Labs, Tesla Club pre komunikáciu s nabíjačkami,
    registračným ako aj platobným systémom a celým radom noviniek ktoré budeme postupne implementovať pre Tesla Club ai.
    nabíjačky AC a DC.

    Nabíjačka sa nachádza na ul.Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina,
    Mestský úrad v Žiline Centrum (pri Auparku v ZA) spodné parkovisko MÚ.
    GPS: 49,221821; 18,742142

    Typ 2 Menekes 2x22kW + 230V pre eBike. Nabíjací čas max 4 hod.

    Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	847 Size:	261.2 KB ID:	55687 Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	363 Size:	204.1 KB ID:	55688
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 803
    •      

    #2
    vždy poteší nový registračný a platobný systém, ešte stále nemáme poriadne zaplnené peňaženky kartami a mobily aplikáciami

    Komentár

    • Taur
      Member
      • Dec 2019
      • 121

      #3
      @Miroslav Rojko Zjavne si nepochopil ze to bude novy megasupercool system ktory nahradi vsetky ostatne na svete cize ti odlahcia penazenku a uvolnia miesto v mobile.
      Oprava preklepu, kedze je v tom Tesla Labs/Club bude to Gigasupercool.

      Komentár

      • Stano Kurek
        Member
        • May 2014
        • 367

        #4
        PS: máme za cieľ aby IS Backend bol čo najuniverzálnejší s registráciou alebo aj bez nej, viac možností platenia resp. klubových výhod ako aj možnosť kreditu ai. Skenovania QR kódu a nič extra, jednoduché a rýchle,....

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1305
          •      

          #5
          Stano, mohol si to skôr oznámiť. Prečítal som si to až teraz. Škoda. Bol by som prišiel. Inak tá nabíjačka je káblov, čo nie je moc pohodlné. Vyťahovať kábel z auta a potom ho špinavý najmä pri nepriaznivom počasí zas schovávať.....Je to vôbec podľa nejakej normy IP... odolné? No neviem, keď na to príde riadny lejak... Zdá sa mi to chatrné.
          Inak tie parametre nabíjania sú trochu iné. Je tam reálne nižší výkon, ešte napíšem.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som naopak pri verejnych wallboxoch zastanca verzii bez kabla. Uz som to tu viackrat pisal:
            Urcite nepohodlie vyplyvajuce z nutnosti pouzivania svojho typ2/typ2 kabla je podla mna prevazene nasledovnymi vyhodami:
            - wallbox bez kabla sa menej amortizuje, lebo najslabsim clankom wallboxu s kablom je prave jeho kabel, zriadovacie naklady aj naklady na udrzbu wallboxu s zasuvkou su mensie ako u wallboxu s kablom.
            - pouzitie vlastneho kabla je bezpecnejsie tiez z hladiska moznosti poskodenia zasuvky na aute (pripadne aj zamerne) poskodenym verejnym typ2 konektorom
            - kabel na wallboxe s kablom ostava casto neupratany, moze byt poskodeny parkujucim fosilakom.
            - v neposlednom rade wallbox s zasuvkou umoznuje legalne nabijanie aut s typ1 zasuvkou, pri wallboxe s kablom a typ2 konektorom musi majitel auta s typ1 zasuvkou pouzit nelegalny sposob napojenia typ2/typ1 kablom alebo typ2/typ2 redukciu, ked akekolvek predlzovanie kabla od wallboxu je nelegalne.

            Smerom na zapad od nas je podstatne viac wallboxov bez kabla, takze kabel treba aj tak mat.
            Na verejnom wallboxe podla mna kabel nema byt.

          • ToMiLeaf
            ToMiLeaf komentoval
            Upraviť komentár
            jux to máš ťažko. Keď tam dáš nabku s káblom, tak je problém, že je seknutý a keď ho tam nedáš, tak je problém že si ho tam nedal
        • Taur
          Member
          • Dec 2019
          • 121

          #6
          Ja by som este modne doplnil, ze vlastny kabel je hygienicky. Ziadny covidak napr. tranzitujuci z Talianska Ti ho neosmatlal. Nepotrebujes ho dezinfikovat, alebo pouzit 2 (pri ptipojeni a odpojeni) jednorazove rukavice, cize vlastny kabel je aj ekologickejsi.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Presne toto ma napadlo.
        • janulo
          Member
          • Jul 2015
          • 31
          •   

          #7
          Včera som šiel okolo a najskôr som chcel skúsiť, ale potom si vravím že nejdem trapošiť, kábel vyberať a aj tak to nebude ešte zapnuté, ale pozerám že musím lepšie sledovať teslaclub a vedel by som že je už online
          Super že je ďalšia nabka v ZA 👍

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1305
            •      

            #8
            Škoda, že som tam nebol, bol by som osobne povedal pánovi riaditeľovi SSE ako zaspali dobu a kde je dnes ZSE. Túto nabíjačku riešili pokiaľ sa dobre pamätám 3 roky, ak nie, tak ma opravte, min. 2 roky určite. Ďakujeme, konečne!

            Komentár


            • JozkoPucik
              JozkoPucik komentoval
              Upraviť komentár
              Tam bol riaditeľ SSE? No toho by som si aj ja podal veľmi rád!
          • janulo
            Member
            • Jul 2015
            • 31
            •   

            #9
            Na konci článku sa spomína prebiehajúca výstavba ZSE pri zimnom štadióne, žeby predsa prišlo ZSE do Žiliny?
            http://www.zilina.sk/?page=ukazspravu&id=16841

            Komentár


            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              áno, to tiež strašne dlho trvá "vďaka" stredoslovenským orgánom.....
          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1305
            •      

            #10
            Dnes som išiel vyskúšať. Skúšam 1 konektor - nič, skúšam druhý - nič. Volám SSE, nabíjačka nefunguje. Mala by...my nevieme. Volám Stana, hovorí, veď pred chvíľou som nabíjal. Tak ako teda? Stano vraví: si registrovaný? Ja: že to treba? Tak teda na zadnej strane stanice bol návod na použitie. To tam predtým nebolo, takže ma ani nenapadlo sa dívať. Takže treba sa najprv zaregistrovať, bolo to jednoduché, zabralo mi to pár minút. Potom som na stránke pozrel mapu, klikol na stanicu v ZA, vybral možnosť nabíjanie 22 alebo 11 kW a už to bežalo. Fungovalo to.
            Rýchlosť nabíjania - 16m 9s | 4.39 kWh.
            Takže vďaka za ďaľšiu možnosť nabíjania.
            PS: Do 08/2020 by to malo byť zadarmo, potom 11 kW zadarmo, 22 kW za poplatok.
            Naposledy upravené 1fisker; 02-06-2020, 16:45.

            Komentár

            • janulo
              Member
              • Jul 2015
              • 31
              •   

              #11
              Najprv mi nabíjanie na 74% padlo po nejakom čase nabíjania (začínal som na cca 40%), v apke z auta bolo Charging error. Potom som odpojil a pripojil kábel, spustil znova nabíjanie, a už to šlo okej, len to čudne napočítalo kWh.

              Za 48 minút natlačilo do i3ky údajne 252.16kWh, čo je v priemere výkon 315kW Dúfam, že mi to nenaúčtujú

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	5DDAE345-D85C-4FC6-B05F-FC17395F899E.png
Videní:	280
Veľkosť:183,3 KB
ID:	55865

              Komentár

              • Stano Kurek
                Member
                • May 2014
                • 367

                #12
                info: áno včera sme otvorili konečne nabíjačku pre verejnosť bude 2 mesiace v testovacej fáze preto prosím o strapenie par vecí, ladíme backend ktorí budeme používať na našich Tesla Club nabíjačkách ai. (budeme vás informovať). Pripomínam na zadnej strane je návod na použitie (doplním z predu šípky aby si to každý všimol). V prípade pripomienok ma kludne kontaktujte cieľom je odladiť a pripraviť HW a SW čo najlepšie pre nás všetkých, tak aby to bolo jednoduché a spoľahlivé!

                Komentár

                • JozkoPucik
                  Member
                  • Aug 2018
                  • 115

                  #14
                  V Auparku sú Tesla nabíjačky, to je hneď kúsok odtiaľ......

                  Komentár


                  • ToMiLeaf
                    ToMiLeaf komentoval
                    Upraviť komentár
                    No jo, akurát že Tesla a Mesto Žilina sú 2 rozdielne subjekty a každý si robí vlastné nabky. Toto by mi nevadilo. ACčiek v meste nie je nikdy dosť a hlavne tu boli už dlhšie sťažnosti, že nabka ešte nie je v prevádzke. Predpokladám, že záujem bude.

                    Skôr sa bojím, aby táto nabka nedopadla ako tá pred MsÚ v MT hlavne keď na ňu nabehnú "žilinskí kolenovŕtači"

                  • JozkoPucik
                    JozkoPucik komentoval
                    Upraviť komentár
                    A v MT je aký problém? Ešte som tam nebol nabíjať, preto sa pýtam.

                  • ToMiLeaf
                    ToMiLeaf komentoval
                    Upraviť komentár
                    V MT pred MsÚ prevádzkovateľ vyhodil istič po tom čo dostal faktúru za elektrinu. Urobil totiž tú chybu, že to nechal grátis a to sa mu vypomstilo.

                  • JozkoPucik
                    JozkoPucik komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tak tých zadarmo je viac než dosť tak neviem.

                  • Taur
                    Taur komentoval
                    Upraviť komentár
                    JozkoPucik Urcite je rozdiel ci je nabka na vychytenom tranzitnom mieste, alebo niekde v diere bez EV. Tusim som cital o obecnej nabke zdarma kde sa nabilo 5 aut za 1,5 roka, cize najblizsi zbludili EV turista nabitim im zdvihne vytazenost o 20%. To asi nebude pripad v MT, kde su aj taxiky.

                  • Franto_01
                    Franto_01 komentoval
                    Upraviť komentár
                    V Martine nabíjačka funguje, nejaky cas bola vypnuta, ale momentalne je OK. A stale zadarmo.

                  • ToMiLeaf
                    ToMiLeaf komentoval
                    Upraviť komentár
                    Franto_01 máš recht, nabka zapnutá na podnet Unicorn, ktorý má zabezpečiť jej spoplatnenie a potrebujú ju mať online keďže v nabke je 3G simka.
                • janulo
                  Member
                  • Jul 2015
                  • 31
                  •   

                  #15
                  Stano Kurek možno som to len prehliadol, ale keď spúsťam nabíjanie, treba zvoliť zásuvku 1 alebo 2. Nenašiel som to nikde označené na stojane že ktorá zásuvka má aké číslo, ale na prvý raz som trafil že tá napravo je č 2. Alebo je to jedno ktorá sa vyberie? Tuším mi to aj predvyplnilo dvojku keď som mal pripojený kábel do auta vopred.
                  Inak bol som skúsiť aj dnes cca 70 až 95% a všetko bolo ok 👍

                  Komentár

                  Pracuje...
                  X