Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

TESLA Model 3 Performance NEW

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 314

    TESLA Model 3 Performance NEW

    Jazdite rýchlejšie a dosiahnite maximálnu ovládateľnosť s novým vozidlom Model 3 Performance.
    460 konských síl!

    Vyskúšajte si našu pohonnú jednotku Performance najnovšej generácie – najvýkonnejšiu pohonnú jednotku, akú bolo kedy vozidlo Model 3 osadené a ktorá umožňuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h iba za 3,1 sekundy.

    Mimoriadne citlivé ovládanie:
    Vychutnajte si plynulú jazdu s novým systémom adaptívnych tlmičov, ktoré zaistia vozidlu Model 3 ideálnu polohu pri prechádzaní zákrut a prechádzaní nerovností. Odvetrávané športové sedadlá sú vybavené vylepšeným polstrovaním, ktoré vás udržia na mieste a zaistia vám maximálne pohodlie.

    Track Mode – vylepšené:
    Aktivujte režim Track Mode a prispôsobte si vyváženie ovládateľnosti, ovládacie prvky stability a regeneratívne brzdenie prostredníctvom prepracovaného užívateľského rozhrania.

    Preskúmajte exkluzívne funkcie zamerané na výkon:
    https://www.tesla.com/cs_cz/model3-performance

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Header_700x700px.png
Videní:	426
Veľkosť:450,9 KB
ID:	95961Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	3_2.png
Videní:	291
Veľkosť:702,4 KB
ID:	95962
    Pripojené súbory
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1325
    •   

    #2
    Škoda, že nemáme ako v USA. V USA má nová 3 Performance 510 koní a baterku Panasonic 82kWh, pre Európu z Číny má "len" 460 koní a baterku LG 79kWh.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      preto aj ten rozdiel zrýchlenia 2,9s vs 3,1s - ale pozor, je to americké ROLLUP zrýchlenie, nerátajú prvý prešmyk kolies 30 cm a teda skutočné ako uvádzajú európske automobilky, bude ešte vyššie
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 345
    •      

    #3
    Je krasna, a tie parametre su v ramci tej cenovej kategorie neskutocne. Dorucenie mi ukazuje konfigurator maj-jun 2024 s UltraRed farbou. Dako ma zacal svrbiet prst, toto neviem ci odolam 🙈😅

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Tiež som so tak hovoril ale keď som videl, že dojazd je rapídne menší (680 km LR 18” vs 513km P 20”), nestojí ta sekunda a adaptívny podvozok za ten príplatok mne. Ten úbytok je este o moc výraznejší ako pri Y P vs Y LR. Niečo tam nedoladili - 60 koni navyše a taký úbytok dojazdu ?

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Moze byt, kdesi som cital, ze tam je novy motor tak mozno to este nemaju odladene. Ale dojazd ma v tomto pripade netrapi, toto je kupa srdcom a nie rozumom 🙈 na rodinne presuny mam Y LR. Ten format sedanu je pre mna beztak nepouzitelny na akekolvek dlhsie tripy, za mna cisty daily-car na blbnutie.

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla 3 Performance v SK konfigurátore https://www.tesla.com/en_sk/model3/design#overview
      Za cca. 48 tisíc bez DPH a tesne nad 3 sekundy na stovku je bez konkurencie na trhu.
      Nové adaptívne pruženie ma veľmi láka, aj track mode v.3
      Naposledy upravené KENNY; 25-04-2024, 09:37.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      KENNY bohužiaľ stále 400V technológia, to je no-go pre jazdcov brázdiacich európske diaľnice s potrebou nabíjať za 13 minút, nie ?
  • KENNY
    Member
    • Jul 2015
    • 38
    •   

    #4
    Miro viem si predstaviť EU s tým jazdiť. Priznám sa, že mám rád rýchlu jazdu a cena/zrýchlenie a maximálka tento model stavia u mňa na prvé miesto medzi autami na vybláznenie. Ale inak je to všetko, lebo oproti upravenej EV6 AVD GT line je to vo všetkom dosť slabé a nechcem to porovnávať s trojkou, ale Yčkom , aby to bolo fér sú sedadla, celkovo sedenie vpredu a vzadu, základné veci, ktoré potrebujete presne zapnúť, ako svetlá, smerovky, výhrev sedadiel a kúrenie vrátane volantu aj na rozbitej nerovnej ceste, kde sa bežne trápi človek na displeji auta, lebo minimalizuje náklady tam, kde to nechceš. Teslu Performance áno ale ....
    Naposledy upravené KENNY; 25-04-2024, 09:37.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      S tym displejom suhlas, je to fajn na hladke cesty, ale u nas ci okreska, ci mesto ci dialnica misklik je bezny a neraz cakam na hladsi usek nez s istotou tuknem (aspon na vychodnej polke SK to tak je).
      Chapem ze programatori to maju fajn na stolnom monitore, ale za jazdy drncajuc by sa zisli vacsie ikony/buttoni/slidre, dnes uz su displeje aut dost velke, miesta na ne je.
      HW tlacidla na zakladne/caste funkcie su priam nuutnost.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      tak si k tomu dokupte sexybuttons a hotovo, vlastne nechapem preco to Tesla po dohode s nimi nema ako priplatkovu vybavu a bolo by vybavene...

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Mne vadí aj v mojej EV6, že displej je mimo moju pohodlnú vzdialenosť. Používam držiak s tabletom Samsung S7 10", aby som to mal po ruke. Beží tam naraz Waze, Google maps, Ionity ... Vo fóre KIA EV6 - príspevok 144 sú foto môjho interiéru (tablet, EVDash, Camma.ai) držiak na mobil už nepotrebujem, tak ten tam už nie je... V druhom rade sedadiel pribudol 24" FHD s passive PC, a fičí tam aj Xbox.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      KENNY Miro ti predsa rýpal na 400V a nejakých jeho vymyslených 13min. Nie displeje, tlačidla, a iné..

      Nechoďte prosím zas do offtopic. Sme v téme 3 Performance...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      KENNY Ja by som asi mal problém s tým úbytkom dojazdu 167 km oproti Long Range AWD, lebo po počiatočnom niekoľkomesačnom vybláznení by mi zrýchlenie stačilo aj 4,4 - aj to je ak má človek pasažierov alebo náklad, nepríjemné používať. Preto význam Performance pre mňa až tak nevidím a sú to ďalšie náklady navyše, nielen vyššia nadobúdacia cena ale drahšie pneumatiky.

      Ideálne by bolo, keby umožnili Boost k Highlandu, to by som si dal ale stále by mi ostala výhoda najväčšieho dojazdu.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko 100 ľudí, 100 chutí. Pre väčšinu to nemá význam. Tiež patrím ku tej väčšine čo to nepotrebuje. Ale nie všetci sú väčšina Na vikendové venčenie napr. na Babe.... track mode, N drift optimizer, torque vectoring... Niekto to má v krvi a neomzí ho to nikdy. A to už je jedno či M3P, I5N, alebo 6GT. Super na Tesle je tá cena.
  • KENNY
    Member
    • Jul 2015
    • 38
    •   

    #5
    Video TM3 2024 Preformance
    Naposledy upravené KENNY; 25-04-2024, 09:36.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 883
      •   

      #6
      To ma fakt to auto mensi vykon ako LR? 460 vs 498.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Nemá, to len sme sa mylili vo vykone LR. Dva motory nemaju maximum v rovnakom bode a teda vykon sa neda scitavat ako to robia uradnici podla coc. Vykon LR je nieco pod 400 koni.

        Je to podobne ako pri hybridoch - neda sa scitat vykon elektrickeho a spalovacieho motora.

        Pri Teslach je kvoli efektivite na kazdej naprave iny typ motora s inymi charakteristikami priebehu vykonu - aj to je dovod takej efektivity, kazdy motor je stavany na inu rychlost a netreba dvojstupnovu prevodovku ako niektori dali.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        LR ma 324kW —> cca 440k

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo to si dal sucet vykonov oboch motorov starsieho LR, pofaceliftove od 2021 malo 348kW a Y LR dokonca 368kW (514hp) pocitane ako sucet maximalnych vykonov jednotlivych motorov. V skutocnosti bol ten vykon pod 400hp pri pofaceliftovom a este menej pri starsom.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        OK, ev-database zas pise 460kW (625k) co mi uz sedi skor. Ved doterajsie LR mali bezne k 500k a to nebol snad u vsetkych sucet motorov.
        EDIT: ofic tesla stranka pise 510hp.
        To je slusny bordel. Kde kto potom zobral tie vyssie hodnoty a preco asi vsetci uzivatelia co poznam stale rozpravaju o 500k v ich LR ?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Preco hovoroa o 500 ? Ako som Ti hore napisal, lebo im uradnik do slovenskeho TP napisal sucet maximalnych vykonov oboch motorov. A doteraz Tesla neuvadzala vykon auta.

        510hp je vykon americkej verzie, europska ma 460hp, tiez som to tu pisal o par prispevkov vyssie.

        Takze ev-database to vie lepsie ako samotna Tesla, ktora uvadza 460/510 ? Tesla zamerne uvadza pri produkte mensi vykon, lebo sa nechce pochvalit vyssim vykonom ako novy Taycan ? Ten ma 598 koni.

      • nick.n17
        nick.n17 komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Dosť divné. 460 je fakt málo... Volvo EX30 428 hp, EV6 GT 3.5sec 576hp, Ioniq 5N 3.4sec 609hp vs 650 pri N boot (10sec).
        Treba asi počkať, nech sa to utrasie.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko uplne slobodne sa priznavam, ze som nemal dovod spochybnovat udaje o vykone od majitelov, alebo inzeratov. Evidujem len anomalie napr 60kW v TP kvoli poistkam a nevedomosti uradnikov, co tlacia TP. EV-database ma vela chyb aj pri inych autach, na to som si uz zvykol a zacina to byt miestami az nepouzitelny katalog.
        Ale ze tesla neuvadzala doteraz oficialne vykon som netusil. I ked moja chyba, mohol som. U tesly fakt nic nie je standardne. Ani konecna cena auta v konfiguratore, ani vykon, ani kopa inych drobnosti.
        Nuz, tak ako pise Lubos je to zvlastne. Ine znacky potrebuju vyssi vykon, aby dosiahli horsie zrychlenia. Tu nieco celkom nesedi.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Pokial viem, Tesla uvadza standardne vykon LR verzie vratane zakupeneho Acceleration Boostu. Zakladnu hodnotu ani nikde nespominaju, ci? AB pridava 65kW, ale hej, to nestastne scitavanie vykonov…

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Btw, moja Y LR ma v technicaku uvedeny vykon 190kW, co asi tiez nie je velmi realisticke 🙈

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 65kW nie je kvoli poistkam ale je to spravny udaj z COC - maximalny trvaly vykon . Je to jediny udaj, ktory plati pre oba motory,inak su tam potom uvadzane dva vykony samostane v dalsich kolonkach. Tymto 65kW ma Long Range 3/Y a 44 kW ma RWD.

        nick.n17 zrychlenie nezalezi od vykonu ale rovnaku vahu vo vzorci ma hmotnost auta, takze ak ev6 alebo Ioniq 5 maju o stovky kg viac, tak na porovnatelne zrychlenie treba o moc vacsiu porciu vykonu. (Ako extremny priklad si pozrite motocyklove supersporty aky maju vykon a ake zrychlenie)

        Navyse Tesla ma kazdy motor iny, jeden pre nizke rychlosti naladeny, jeden pre vyssie a ani pri inych autach nepozname krivku priebehu vykonu - kedy je to maximum, ktore je uvedene v parametroch. Aj ked sa pri elektromotoroch hovori o plochej krivke vykonu, nie je to rovina a vykon pri mensej rychlosti (zrychleni do 100km/h) moze byt o 20% (150hp) mensi ako maximalny a postupne s otackami narastat.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ano, v COC je trvaly. Ale proste mi pride fakt ako naschval, ze tesla nedokaze (nevie,nechce,xy dovodov) uvadzat normalne max. systemovy vykon (nie sucet). Ved to vie kazdy iny vyrobca, a preto si vieme pozriet kto ma nie len aku skladbu motorov, ale aj vykon.
        S plochou krivkou mas pravdu, ale aj tu uz som sa stretol u par vyrobcv s udajom, kedy je max vykon. Ale teraz by som taral, ktora znacka to bola...

      • danno
        danno komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim ze tesle robia dobry marketing ludia ktory rozpravaju, ze LR ma 500koni.
        V skutocnosti tam hra viacero faktorov. Predny motor typ 3D3 je 6 rokov rovnaky. Ale v kazdom Y/3 ma inac obmedzeny vykon . Napr. akceleration boost u 3/Y pridava vykon len na prednom motory, zadny motor ide stale rovnako. 3P ma novy zadny motor 4D2 ktory dava max vykon 303kkw pri 110km/h (predchodca 3D6 260kw pri 77km/h). A teraz tu mame LG baterku ktorej max power limit je 415kw a Panasonic ktorej power limit je cca 425-435kw. Cize samotna baterka je schopna tych 415kw prerozodelit medzi predny a zadny motor. Tu je vidiet vykon preco EU ma len 460 a USA 510 koni.

        Tieto veci sa riesli aj pri minulej generacii, len vtedy tesla neuvadzala ofic vykon, tak malo kto si to uvedomil. Inac daju sa dohladat pekne porovnania grafov minulej generacii 3P ze LG/PAN baterka ma vplyv na zrychleni medzi 100-200.

        A dalsia vec Tesla S/X Plaid uvadza na webe tesly oficialne 1020 koni. V skutocnosti je osadeny v zadu motor 5D2 2x309kw a v predu 5D1 314kw dokopy 932kw / 1250hp. Ale tymto cislom sa nemoze oficialne prezentovat.

        Jediny isty vykon maju SR verzie.
    • KENNY
      Member
      • Jul 2015
      • 38
      •   

      #7
      Čo som mal v ruke techničáky z elektrických aut čo som jazdil som si všimol, že niekde uviedli maximálny výkon, niekde 30-minútový stály výkon a dokonca aj hodinový stály výkon motorov. Je možné. že spôsoby zápisu menila aj legislatíva. na začiatku to brali z benzínových a naftových agregátov pohonu, kde je možnosť udržať výkon na maxime omnoho dlhšie. ako u elektromotoroch, kde niektoré časti dôležité pre výkon, ako je teplota vinutia cievok statorov, ktorá má spolu s halovými senzormi dosť výrazný vplyv na priebežný výkon. Preto niektorý boli schopní odpáliť elektromotor napríklad na Slovakia Ringu, lebo také výkony nie je možné chladiť a ešte v teplom počasí. V bežnej premávke je to takmer nemožné dosiahnuť. Pri 190 km/h v Nemecku sa nám nepodarilo na 111 km úseku dosiahnuť ani polovicu 30-minútového výkonu elektromotorov.

      Komentár

      • Gaspo
        Junior Member
        • Apr 2024
        • 2

        #8
        Poznámka k tomu výkon US vs EU. V US sa meria a aj uvádza výkon auta na motore. V EU sa meria a aj uvádza výkon auta na kolesách. A dobre vieme, že nejaké straty výkonu z motora na kolesá sú. Pri spalovákoch to môže byť kľudne 20-30%.

        Komentár

        Pracuje...
        X