Otazka na majitelov ID.3.
Zvazujeme este kupu ID.3 zrejme tu s mensou bateriou.
Potrebujeme jedno mensie auto ako je TM3, no chceme ho s zadnym nahonom, takze vychadza nam zrejme len ID.3. Pozeral som konfigurator ID.3 ... je to katastrofa. Prekombinovane, nejasne, nie je mi jasne co nakoniec z toho konfigu vyjde. Na druhej strane uznavam, ze koncern sa snazi a zasluzi si nejake moje peniaze.
Otazky: - ako je to s tepelnym cerpadlom ID.3... je este stale tak neefektivne, ze sa neoplati?
- nezrovnalosti s kapacitou baterie sa este nikomu nepodarilo objasnit?
budem vdacny za kazdy dalsi nazor o ID.3.
					Zvazujeme este kupu ID.3 zrejme tu s mensou bateriou.
Potrebujeme jedno mensie auto ako je TM3, no chceme ho s zadnym nahonom, takze vychadza nam zrejme len ID.3. Pozeral som konfigurator ID.3 ... je to katastrofa. Prekombinovane, nejasne, nie je mi jasne co nakoniec z toho konfigu vyjde. Na druhej strane uznavam, ze koncern sa snazi a zasluzi si nejake moje peniaze.
Otazky: - ako je to s tepelnym cerpadlom ID.3... je este stale tak neefektivne, ze sa neoplati?
- nezrovnalosti s kapacitou baterie sa este nikomu nepodarilo objasnit?
budem vdacny za kazdy dalsi nazor o ID.3.


 Asi som dostal tučnejší držiak ŠPZ ;-)
		
 A na ten ram az po rokoch ked na STK ich zacali riesit/komtrolovat, dovtedy si ani na STK nevsimli resp. im to boloj edno.
			
			
			
		
			
			
		
	
	
	
Komentár